Avis sur Bayview Hotel Langkawi
Bayview Hotel Langkawi
Jalan Pandak Mayah 1, Pusat Bandar Kuah, Langkawi, Kedah
Avis
8,0
Très bien
8,2/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de CK/General Manager le 22 août 2023
Thank you so much for your review. We are glad that you had a good time in our hotel. We look forward to have you stay with us again soon and thank you once again for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
24 avr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nice but isolated
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de utami le 2 mai 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Bayview Hotel Langkawi as your preferred hotel in Langkawi with the review of our hotel. Your valued comments had been look into for improvement. We look forward to welcoming you back again!Best regards
10/10 Excellent
Diariatou
18 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Diariatou
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de utami le 1 avr. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Bayview Hotel Langkawi as your preferred hotel in Langkawi with the great review of our hotel. We look forward to welcoming you back again!Best regards
2/10 Horrible
IHSANE
10 avr. 2022
IHSANE
Séjour de 6 nuits en avril 2022
Réponse de Utami le 15 avr. 2022
Dear Guest,
Thank you for choosing Bayview Hotel Langkawi as your preferred hotel and for the review of our hotel! We are sorry to know you had unpleasant experience on your recent stay. Please reach out to us to share futher details of your stay.
We looked forward to welcoming you back again!
Best regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Langkawi Bayview
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de utami le 24 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for choosing Bayview Hotel Langkawi as your preferred hotel and the great review of our hotel!
It was a pleasure to have served you well and we look forward to welcoming you back again!
Best regards,
8/10 Bien
ARMAND ROGER
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rafraichir les équipements
ARMAND ROGER
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de utami le 8 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for choosing Bayview Hotel Langkawi as your preferred hotel and to write review of our hotel! Your valued comment had been taken note for improvement.
It was a pleasure to have served you well and we look forward to welcoming you back again!
Best regards,
10/10 Excellent
Zora
24 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent séjour
Zora
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de utami le 25 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing Bayview Hotel Langkawi as your preferred hotel in Langkawi with such amazing review of our hotel. We look forward to welcoming you back again!
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de utami le 18 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing Bayview Hotel Langkawi as your preferred hotel with great review of our hotel!
It was a pleasure to have served you well and we look forward to welcoming you back again!
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de utami le 15 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing Bayview Hotel Langkawi as your preferred hotel and the great review of our hotel!
It was a pleasure to have served you well and we look forward to welcoming you back again!
Best regards,
8/10 Bien
noureddine
16 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
noureddine
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de yana le 17 juin 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing Bayview Hotel Langkawi as your preferred hotel and the great review of our hotel!
It was a pleasure to have served you well and we look forward to welcoming you back again!
Best regards.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 mars 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2018
Réponse de Doreen le 22 mars 2018
Dear Guest,
Thank you for choosing Bayview Hotel Langkawi as your preferred hotel!
We are thrilled that you enjoyed our warm smiles and friendly service which is our everyday policy for every one of our guests. We constantly work hard to deliver an exceptional guest experience which so many of our guests have grown so fond of, endeavouring to be sensitive to our guests’ needs and seek to meet our guests’ expectations.
It was a pleasure to have served you well and we look forward to welcoming you back again!
Best regards.
8/10 Bien
karim
1 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
good deal !
karim
Réponse de Doreen le 3 janv. 2018
Dear Guest,
Thank you for choosing Bayview Hotel Langkawi as your preferred hotel and the great review of our hotel!
It was a pleasure to have served you well and we look forward to welcoming you back again!
Best regards.
8/10 Bien
AHMED
19 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
AHMED
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
Réponse de Doreen le 10 nov. 2017
Dear Ahmed,
Warm greetings!
Thank you for choosing Bayview Hotel Langkawi as your preferred hotel! We trust that you had the most pleasant and enjoyable stay.
We are pleased to update you that we are currently in the Phase 2 of our progressive upgrading project to further upgrade our rooms and floor corridors to provide more comfort to our valued guests with an expected completion date in December 2017.
It was a pleasure to have served you well and we look forward to welcoming you back again!
Best regards.
4/10 Médiocre
lila, Algérie
10 avr. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
lila Alger
lila
Réponse de yana le 14 sept. 2018
Dear Guest,
Thank you for choosing Bayview Hotel Langkawi as your preferred hotel!
We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Best regards
6/10 Satisfaisant
Sou, Lyon
28 févr. 2017
Les points forts : Confort de la chambre
Hôtel agreable
Sou
Réponse de yana le 14 sept. 2018
Dear Guest,
Thank you for choosing Bayview Hotel Langkawi as your preferred hotel.
It was a pleasure to have served you well and we look forward to welcoming you back again!
Best regards.
4/10 Médiocre
Damien
5 févr. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
À éviter
Damien
6/10 Satisfaisant
Nordine
26 janv. 2017
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cher pour ce que c est.
Nordine
6/10 Satisfaisant
Nabil, maroc
2 oct. 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
pas mall
Nabil
6/10 Satisfaisant
Ali Bou-hanifia, Algérie
11 mars 2016
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
vacance
Ali Bou-hanifia
Réponse de yana le 14 sept. 2018
Dear Guest,
Thank you for choosing Bayview Hotel Langkawi as your preferred hotel!
We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Best regards,
10/10 Excellent
Mohammed, Oran Algerie
19 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Mohammed
Réponse de yana le 14 sept. 2018
Dear Guest,
Thank you for choosing Bayview Hotel Langkawi as your preferred hotel and the great review of our hotel!
We are thrilled that you enjoyed our warm smiles and friendly service which is our everyday policy for every one of our guests. We constantly work hard to deliver an exceptional guest experience which so many of our guests have grown so fond of, endeavouring to be sensitive to our guests’ needs and seek to meet our guests’ expectations.
It was a pleasure to have served you well and we look forward to welcoming you back again!
Best regards.
2/10 Horrible
mustafa, bruxelles
11 févr. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
fourmis et odeurs de moisi dans les chambres
mustafa
Réponse de yana le 14 sept. 2018
Dear Guest,
Thank you for choosing Bayview Hotel Langkawi as your preferred hotel!
Your comments had been taken note of and improvements are being looked into.
We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Best regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de yana le 14 sept. 2018
Dear Guest,
Thank you for choosing Bayview Hotel Langkawi as your preferred hotel and the great review of our hotel!
It was a pleasure to have served you well and we look forward to welcoming you back again!
Best regards.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour impeccable
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
laetitia g.
14 avr. 2015
Les points forts : Personnel et service
nul
laetitia g.
8/10 Bien
Gauthier, Maisons-Alfort
28 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Un peu défraîchie mais bon Rapport qualité prix.
Gauthier
6/10 Satisfaisant
Anaïs
8 janv. 2015
Pas mal pour un court séjour
Anaïs
6/10 Satisfaisant
Eidah
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Eidah
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de CK/General Manager le 16 mai 2024
We thank you for choosing us as your choice of accommodation in Langkawi and we look forward to be of service to you again soon the next time you visit the island.
8/10 Bien
KENICHI
Voyage en famille
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
KENICHI
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de CK/General Manager le 6 mai 2024
貴重なお時間を割いてご滞在の経験を共有していただきありがとうございます。コメントに感謝するとともに、ご訪問中に発生した不備についてお詫び申し上げます。この度は当館をご利用いただき誠にありがとうございます。
8/10 Bien
Kin Peng
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kin Peng
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de CK/General Manager le 2 mai 2024
Thank you for taking the time to share your stay experience with us. We are glad that you had a great time in our hotel and that we have served you well. Thank you once again for staying with us here at the Bayview Hotel Langkawi and we do hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Fawad
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fawad
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de CK/General Manager le 2 mai 2024
We thank you for choosing us as your choice of accommodation in Langkawi and we look forward to be of service to you again soon the next time you visit the island.
10/10 Excellent
Sai
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sai
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de CK/General Manager le 6 mai 2024
We're happy to know that the overall experience lived up to your expectations when you were at Bayview Hotel Langkawi. Thank you for taking the time to share your experience with us.
8/10 Bien
Norikazu
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Norikazu
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de CK le 13 avr. 2024
Hi Norikazu, thank you for taking the time to share your feedback.
10/10 Excellent
Stuart
Voyage en groupe
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stuart
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Chelvakumar / General Manager le 24 mars 2024
Hi Stuart, thanks for your awesome review here in Expedia.
8/10 Bien
Irene Michelle
23 mars 2024
Irene Michelle
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de CK le 13 avr. 2024
Thanks for your rating in Expedia!
10/10 Excellent
Nuzhat Tasnim
Voyage en couple
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nuzhat Tasnim
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Chelvakumar / General Manager le 24 mars 2024
Thank you for staying with us and for your aweseome review!
8/10 Bien
Joanne
Voyage en famille
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joanne
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Chelvakumar / General Manager le 24 mars 2024
Hi Joanne, please accept our sincere apologies for your poor experience with the Premier room amenities. There was indeed a miscommunication on our end. We hope this will not hinder you from returning the next time you are back in Langkawi!
10/10 Excellent
SK Muhammad
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
SK Muhammad
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de CK le 5 mars 2024
Thanks for the 5/5 review Muhammad. We are glad that your stay was awesome. Do visit again soon.
10/10 Excellent
Siang
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Siang
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de CK le 5 mars 2024
Thank you so much for your awesome review. We are glad that we have served you well.
8/10 Bien
ROZANI, Ampang
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ROZANI
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de CK le 26 févr. 2024
Hi Rozani, thank you for taking the time to share your review.We have taken note of your comments and will do the necessary to improve our guest experience.
6/10 Satisfaisant
Ruba, GREYSTANES
22 févr. 2024
Ruba
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de CK le 25 févr. 2024
Hi Ruba, thanks for the rating.
8/10 Bien
Kyu Rim
Voyage en famille
17 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Kyu Rim
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de CK le 26 févr. 2024
Thank you for your review.
8/10 Bien
SHINICHI
Voyage en groupe
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SHINICHI
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de CK le 16 févr. 2024
私たちと一緒にいてくれてありがとう
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de CK le 16 févr. 2024
Thanks for the awesome review. Do visit again soon.
10/10 Excellent
Räto
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Räto
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de CK le 16 févr. 2024
Thank you for the 5/5 review. Do visit us again the next time you are in Langkawi!
10/10 Excellent
Stephanie Xia
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie Xia
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Chelvakumar, General Manager le 27 janv. 2024
We thank you for staying with us and we look forward to have you stay with us again soon.
10/10 Excellent
DA EUN
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DA EUN
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Chelvakumar, General Manager le 27 janv. 2024
우리와 함께있어 주셔서 감사합니다.
6/10 Satisfaisant
Heng
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Room a bit Noisy
Heng
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de CK/General Manager le 15 janv. 2024
Thank you for taking the time to share your review. We have taken note of your comments and have shared it with our relevant team members for further improvements. We thank you for staying with us and we do hope that you will give us another opportunity to serve you better.
10/10 Excellent
NOUREDDINE, Dulwich Hill
Voyage en famille
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
NOUREDDINE
Séjour de 9 nuits en janvier 2024
Réponse de CK/General Manager le 11 janv. 2024
Thank you so much for your review. We are glad that you had a good time in our hotel. We look forward to have you stay with us again soon and thank you once again for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Thi Quynh nhu, VANCOUVER
10 janv. 2024
Les points faibles : Équipements
Thi Quynh nhu
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de CK/General Manager le 15 janv. 2024
Thank you for taking the time to share your review. We are sorry to hear of your poor experience at the hotel. We have taken note of your comments and have shared it with our relevant team members for further improvements. We thank you for staying with us and we do hope that you will give us another opportunity to serve you better.
6/10 Satisfaisant
JOHN
Voyage en couple
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
JOHN
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de CK/General Manager le 9 janv. 2024
Thank you for taking the time to share your review. We have taken note of your comments and have shared it with our relevant team members for further improvements. We thank you for your staying at Bayview Hotel Langkawi and we look forward to be of service to you again soon.