Avis
6,6
6,6/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
5,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de John le 21 mai 2024
Hello Joseph, Thank you. It was a pleasure having you stay with us.
2/10 Horrible
Patricia
Voyage en groupe
28 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Shana le 28 avr. 2024
I apologize for the issue you had with your room. I went and inspected the room after you left and found no traces of roaches or any other kind of bugs what so ever.Kindest Regards, Jasmine Garden Inn
10/10 Excellent
E. Andres
Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
E. Andres
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de John P, Owner. le 3 avr. 2024
Hello Andres: Good morning and thank you for this review. You have given us compliments and pointed out some cosmetic improvement suggestions. It is an honest review and it helps us do better. Warmest regards.
2/10 Horrible
John
Voyage d’affaires
17 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de John P, Owner. le 18 mars 2024
Hello John, Thank you for your feedback. I am sorry about the towel and the lose screw on the lock. I was training a new housekeeper ( not using it as an excuse) and I should have caught it. In terms of the rundown comment, let me respectfully disagree. The room was renovated in 2021. We need some work on the parking lot which is in progress. As for the highway noise, we are limited on our options. Thank you for the positive comments about the staff and the bed etc.
8/10 Bien
Katrina
3 mars 2024
Les points forts : Propreté
Katrina
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de John P, Owner le 18 mars 2024
Hello Katrina: Thank you for the feedback. Sorry about the noise at 4: 30 am. It is a rare incident in my 17 year history of managing the Jasmine Garden Inn. As for the comment about the run down appearance, let me respectfully disagree. We do need some work on the parking lot which is in progress.
8/10 Bien
Cheryl
1 mars 2024
Cheryl
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de John P. Owner le 3 avr. 2024
Hello Cheryl, Good morning and thank you for the review.
6/10 Satisfaisant
Paul
Voyage en famille
17 févr. 2024
Paul
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de John P, Owner. le 18 févr. 2024
Hello Paul: Thank you for staying with us and providing this feedback. It is how we can improve. A agree with you about the highway noise. We get about 3-5 % of guests reporting it as bothersome. We started offering ear plugs.
10/10 Excellent
Robert
17 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Robert
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de John P, Owner le 18 févr. 2024
Hi Robert: Thank you very much for this very positive review. As we strive to make Jasmine garden Inn an economical and comfortable place to stay, comments such as yours is hear warming.
10/10 Excellent
Bettye
Voyage en couple
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bettye
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de John P. le 18 févr. 2024
Thank you Bettye. Hope to see you again.
10/10 Excellent
Melissa
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de John P le 16 févr. 2024
Hi Melissa, Thank you very much.
10/10 Excellent
Kathy
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de John P, Owner le 17 févr. 2024
Hello Kathy: Thank you very much. It is so rewarding and encouraging to get reviews like this.
10/10 Excellent
Jimmy
Voyage d’affaires
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great affordable motel
Jimmy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de John P, Owner. le 17 févr. 2024
Hello Jimmy, Thank you so much. Makes our day.
10/10 Excellent
Kathy
Voyage en couple
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de John P, Front Desk. le 3 févr. 2024
Hello Kathy: Thank you. Reviews like yours is what we strive for.
10/10 Excellent
Larry
Voyage en famille
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de John P le 1 févr. 2024
Hi Larry: Thank you very much. It is so motivating when we get reviews like this.
8/10 Bien
Jay
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jay
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de John P le 31 janv. 2024
Hello Jay, thank you for the review. I am sorry we are limited on options on traffic noise.
10/10 Excellent
Daniel
19 janv. 2024
Daniel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de John P le 16 févr. 2024
Hi Daniel: Thank you very much.
10/10 Excellent
Daniel
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de John P, Owner. le 18 janv. 2024
Hello Daniel: Thank you.
6/10 Satisfaisant
Reinier, Miami Gardens
Voyage d’affaires
15 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Reinier
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de John P le 15 janv. 2024
Thank you very much for this feedback. I see that you stayed in room 104. We will do better with towels. Regarding the traffic noise, we are limited on options. Warmest regards.
8/10 Bien
Scott
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Scott
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de John P, Owner. le 8 janv. 2024
Dear Scott: Thank you for taking the time to review us and for staying with us. We will continue to improve the facility and guest experience.
10/10 Excellent
Tammy
18 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Tammy
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
Nicole
14 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Jimmy
31 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jimmy
Séjour de 2 nuits en août 2023
6/10 Satisfaisant
Susanna
Voyage en famille
19 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Susanna
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de John le 19 juil. 2023
Thank you for the review. You are right to point out the need for renovation. We have done some of the rooms and the rest are in progress.
10/10 Excellent
Sandra
Voyage en famille
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hidden Treasure
Sandra
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de John. le 17 juil. 2023
Hello Sandra: Thank you for giving us an excellent review and at the same time pointing out improvements needed. We hope Columbia county will initiate repaving the road. I will take care of the rust stain in the tub. Warmest regards to you and your family.
10/10 Excellent
Tony
8 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tony
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de John le 8 mai 2023
Hello Tony, thank you very much. It is is so satisfying to know that our guests had a good stay and woke up refreshed.
10/10 Excellent
Daniel
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de John P, Owner. le 5 avr. 2023
Hello Daniel: Thank you so much for this positive review. We work very hard to give our guests a good stay and when we receive a 5 our 5, it pushes us forward to do even more. Thank you.
10/10 Excellent
Patricia N
Voyage en couple
13 mars 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Patricia N
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Rick le 14 mars 2023
Thank you for your kind words. We look forward to seeing you soon. Thanks
8/10 Bien
Aaron
Voyage en famille
9 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Aaron
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Rick le 10 mars 2023
Thank you for your kind words. We work hard to provide the best room value in the area. We look forward to seeing you again and if there is anything we can do for you please contact us.
2/10 Horrible
Vonda
5 mars 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vonda
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de John - Owner. le 26 mars 2023
Hello Ms. Vonda: I respect your opinion ( as everyone is entitled to one). However, please note that Jasmine Garden Inn has operated under my ownership since 2006 and we never had any bad incidents.
4/10 Médiocre
Tammy
21 févr. 2023
Tammy
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de John P, Owner. le 5 avr. 2023
Hello Tamy: Thank you for your review. I wish I know why you rated us low. Warmest regards.
8/10 Bien
constance
Voyage en famille
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
constance
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Shawn le 14 févr. 2023
Thank you Constance, for your patronage and your kind words. It is true that we are renovating and improving our Motel every day. We look forward to seeing you again soon.Kind regards,Management
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Could be better
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Rick le 8 févr. 2023
Dear Anonymous, Thank you for sharing your experience with us. We use City water, and have never seen rust as you describe. Nonetheless, your comfort is always our primary goal when you stay at our Inn. You should always give the Manager an opportunity to upgrade your room, whenever you find something that is detracting from this goal.Wishing you all the best,Management
10/10 Excellent
Keith
3 nov. 2022
Keith
Réponse de Shawn le 14 févr. 2023
Thanks Keith. We appreciate hearing that your stay was above average. Kind regards,Management
2/10 Horrible
Robin, Livingston
Voyage en famille
17 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robin
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Shawn le 14 févr. 2023
Hi Robin, Sorry to hear about your room not being up to your standards. We do have a monthly pest control contract with Orkin, and that is usually sufficient to control bugs, but it is possible that someone prior to your stay had introduced them to that room. Please let management know the next time your stay is not perfect so they can move you to another room.Cordially,Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 juil. 2022
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Shawn le 14 févr. 2023
We are thankful for every review! We are always working towards a 10 out of 10.Management
6/10 Satisfaisant
Gabriel, FORT LAUDERDALE
21 juin 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriel
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Shawn le 14 févr. 2023
Dear Gabriel,It is true that we are an economical choice when lodging in Lake City. We do offer numerous amenities that other lodges don't, like an outdoor cooking area, and outdoor areas to recreate your pets. Hopefully you will enjoy these the next time you stay with us.Sincerely,Management
2/10 Horrible
Eric
Voyage en famille
11 mai 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Eric
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Shawn le 14 févr. 2023
Let a Manager know, anytime you stay in a lodge and are not entirely satisfied. We will always strive to provide the best accommodations!Sincerely,Management
8/10 Bien
Jennifer
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
29 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Shawn le 14 févr. 2023
Hi Jennifer, We are delighted you enjoyed your stay at the Jasmine Garden Inn. We look forward to the next time we can accommodate you.Sincerely,Management
10/10 Excellent
abigail
6 mars 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
abigail
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Rick le 6 mars 2022
We appreciate that you chose to stayed with us. We hope that next you are in the area you will stop in and see us. Thank you.
2/10 Horrible
Nicholas
4 janv. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No staff, No curb appeal
Nicholas
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Shawn le 14 févr. 2023
Dear Nicholas,There is a manager onsite 24 hours a day at our Lodge. Sometimes we step away from the office to attend to a room request. We have a door-bell and carry the house phone whenever we leave the office, though. So if you had actually tried to check-in that day your experience might have been better. Cordially,Management
8/10 Bien
Demetrius
Voyage d’affaires
26 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Demetrius
Séjour de 8 nuits en septembre 2020
Réponse de John. le 27 sept. 2020
Dear Demetrius: Thank you very much for your positive review. It means a lot to us, as we strive to constantly improve guest experience.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
24 mars 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de John, Owner. le 25 mars 2020
Dear guest: I am sorry to learn that you did not have a positive opinion of my Inn. I agree with you that it needs updating which we are in the process of ( 3-6 months).
8/10 Bien
Katherine
Voyage en famille
10 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Excelent price n super clean.
Katherine
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de John le 11 mars 2020
Dear Ms. Katherine: Thank you very much for your positive comments. It makes our day.
4/10 Médiocre
Victor, Houston TX
Voyage d’affaires, Voyage en couple
25 févr. 2020
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Victor
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de John, Owner. le 27 févr. 2020
Hello Victor: Thank you for sharing your feedback. I am sorry to note that you did not have a good experience with the facility. I will certainly improve the conditions within the parameters of an economy segment Inn.
2/10 Horrible
Samuel
Voyage d’affaires
18 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Samuel
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de John, Owner. le 19 févr. 2020
Dear guest: Thank you for taking time to review Jasmine Garden Inn. I wish to know why you gave a low score. This way, I can take steps to correct problems experienced by you.
8/10 Bien
Ernedt
Voyage en famille
14 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ernedt
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de John, Owner. le 14 févr. 2020
Dear guest. Thank you for your positive and honest feedback.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
14 nov. 2019
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de John, Owner. le 14 nov. 2019
Dear Guest: Thank you for sharing your bad experience. My sincere apologies for not having anyone to check you in. I will find out what happened and take measures to prevent repeat of same.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de John, Owner. le 14 nov. 2019
Dear Guest: Please accept my sincere apologies for this bad experience. I promise to find out what happened and take corrective actions to prevent repeat of same.
6/10 Satisfaisant
Susie
22 oct. 2019
Susie
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Shawn le 14 févr. 2023
Thank you Susie. We are always renovating and improving the Motel, so we hope your next stay is "Above Average", but we appreciate every review.Thanks,Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de John le 18 oct. 2019
Dear Guest: Thank you very much. It feels so good to read reviews like this. We are in the process of (slowly but surely) updating the facilities. Look forward to welcoming you back !