Avis
6,8
7,4/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
27 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 11 nuits en février 2024
Réponse de LJ General Manager le 27 févr. 2024
Thank you for providing feedback. We strive to provide quality guest experience.
8/10 Bien
Emilien
8 janv. 2023
Emilien
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
10/10 Excellent
JOEL, Toulon
Voyage en couple
21 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
JOEL
Séjour de 1 nuit en juin 2022
8/10 Bien
michel
15 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lafayette
michel
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de nmartinez le 16 janv. 2019
Thank you for staying and for your review. It was our pleasure to have you as our guest.
8/10 Bien
Sabrina
7 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sabrina
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de nmartinez le 11 janv. 2018
Thank you for staying with us. I am pleased to know that you enjoyed your stay. We hope to see you gain soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Kim le 20 juil. 2016
Thank you again for your review. We look forward to seeing you in the future, should your travels bring you back to our area.
10/10 Excellent
Yannick
14 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Splendide
Yannick
Réponse de Kim le 20 juil. 2016
Thank you for taking the time to write a review of your stay. I truly appreciate your comments regarding the hotel Thank you again for your review. We look forward to seeing you in the future, should your travels bring you back to our area.
2/10 Horrible
Keera
18 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Keera
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joseph Jack le 20 mai 2024
Our apologies on the issues you had with your stay. We appreciate your Feedback and will use it to improve future stays.
2/10 Horrible
Ciera
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ciera
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joseph Jack le 14 mai 2024
Our apologies for the issues with your stay. We appreciate your feedback and will use this information to improve future guest stays
2/10 Horrible
Catherine
Voyage en couple
11 mai 2024
Catherine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joseph Jack le 11 mai 2024
We appreciate you feedback and will use this information of for future stays.
10/10 Excellent
Gloria
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gloria
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joseph Jack le 10 mai 2024
We are happy you enjoyed your stay and encourage you to stay with us in the future.
6/10 Satisfaisant
John
Voyage d’affaires
9 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joseph Jack le 9 mai 2024
We appreciate you feedback we will use this information to better future stays
2/10 Horrible
Treylon
Voyage d’affaires, Voyage en couple
8 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Treylon
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joseph Jack le 8 mai 2024
Our apologies for your concerns with your stay. We value your feedback and will use this information to improve future stays.
6/10 Satisfaisant
Pierce
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Pierce
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Joseph Jack le 7 mai 2024
Thank you for your feedback we will use this information to better future stays.
10/10 Excellent
Eva
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eva
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Joseph Jack le 7 mai 2024
We are happy you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Jan
Voyage en famille
5 mai 2024
Jan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joseph Jack le 7 mai 2024
We are happy you enjoyed your stay
10/10 Excellent
Della
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Della
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Joseph Jack le 3 mai 2024
We appreciate that you enjoyed your stay.
2/10 Horrible
Shermaine
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
Shermaine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Joseph le 29 avr. 2024
Our apologies for the issues incurred with your stay. We value your feedback and will use this information for future guest stays.
2/10 Horrible
Dameian
26 avr. 2024
Dameian
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Joseph Jack le 20 mai 2024
Our apologies on the issues you had with your stay. We appreciate your Feedback and will use it to improve future stays.
4/10 Médiocre
Christian
26 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Joseph le 27 avr. 2024
Our apologies for the issues of concern with your stay with us. Your feedback is valuable and we will make future adjustment for a better quality stay.
4/10 Médiocre
Kolbe
21 avr. 2024
Kolbe
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Joseph Jack le 13 mai 2024
Our apologies for the issues with your stay. We will use this information to better guest stays
4/10 Médiocre
Ralph
11 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ralph
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager L. Rowan le 15 avr. 2024
Thank you for your feedback. Please be assured that we will use this in our training environments
8/10 Bien
Elwood
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elwood
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager LJ le 3 avr. 2024
Thank you for your feedback. Be assured that we will use this feedback in our training environment.
2/10 Horrible
Victoria
Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager LJ le 1 avr. 2024
Thank you for your feedback. Please be assured that we will implement this feedback into our training.
4/10 Médiocre
Norma
Voyage d’affaires
27 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Norma
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager LJ le 27 mars 2024
Thanks you for your feedback as it is our pleasure to host you as our guest. Be assured you feedback will be used to training environments.
6/10 Satisfaisant
Neeve Katherine
Voyage en couple
22 mars 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Neeve Katherine
Séjour de 14 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager LJ le 22 mars 2024
Thank you for your feedback. As it is our goal to provide excellent customer service.
6/10 Satisfaisant
Jerry
21 mars 2024
Jerry
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager LJ le 22 mars 2024
Thank you for your feedback. As it is our goal to provide excellent customer service.
10/10 Excellent
KEISHA
7 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
KEISHA
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager LJ le 11 mars 2024
Thanks so much for your feedback. We strive to provide quality customer service. Be assured that we will incorporate your input in our training sessions.
2/10 Horrible
Chandler
6 mars 2024
Chandler
Séjour de 23 nuits en février 2024
Réponse de General Manager LJ le 27 mars 2024
Thanks you for your feedback as it is our pleasure to host you as our guest. Be assured you feedback will be used to training environments.
10/10 Excellent
KEISHA
6 mars 2024
KEISHA
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager LJ le 7 mars 2024
Thank you for your feedback. It is our mission to provide excellent guest experiences. Be assured we will apply your feedback to our training.
6/10 Satisfaisant
Joshua
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires, Voyage en couple
20 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joshua
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager LJ le 20 févr. 2024
We appreciate your feedback concerning your experience as our guest. As we continue to provide guest experiences that speak to our core values
10/10 Excellent
John
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager L. Rowan le 19 févr. 2024
Thank you for your feedback. It is our core value and mission to provide superior guest experience.
2/10 Horrible
Steven A, New Orleans
14 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven A
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de General Manager LJ Rowan le 15 févr. 2024
Thank you for your feedback as we do strive to provide excellent guest experiences.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
7 févr. 2024
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de General Manager LJ Rowan le 12 févr. 2024
Thanks for the feedback as we strive to uphold the core values and mission of our company. Thanks for being a valued guest.
10/10 Excellent
Patricia
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager LJ Rowan le 8 févr. 2024
Thank you for your feedback as we do attempt to uphold our company standards.
2/10 Horrible
Felton
5 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dirty
Felton
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager L. Rowan le 6 févr. 2024
Thank you for your feedback. As the staff on property aim to provide the best service possible.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Quick overnight stay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager L. Rowan le 30 janv. 2024
Thank you for visiting us at Woodspring Suites Lafayette. I hope we achieved our goal of making your stay memorable by providing outstanding service.
6/10 Satisfaisant
Dandy A
Voyage d’affaires
27 janv. 2024
Les points faibles : Confort de la chambre
Dandy A
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager L Rowan le 30 janv. 2024
Thank you for visiting us at Woodspring Suites Lafayette.
6/10 Satisfaisant
Heidi
Voyage en couple
23 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heidi
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager L. Rowan le 25 janv. 2024
Thanks so much for sharing your experience with us. We want you to feel comfortable sharing good or bad news with us. I’m so sorry that your experience with us fell short of expectations. I also want to thank you for giving us a chance to make things right.
2/10 Horrible
Chris
Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager L. Rowan le 23 janv. 2024
Chris, Thanks for your feedback. We're constantly trying to improve our services, so your input is valuable. We'll look closely at what you've said and see how we can improve things."
8/10 Bien
Michelle
Voyage en famille
18 janv. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Michelle
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager L. Rowan le 23 janv. 2024
Michelle, Thanks for your feedback. We're constantly trying to improve our services, so your input is valuable. We'll look closely at what you've said and see how we can improve things."
8/10 Bien
Deepak
17 janv. 2024
Deepak
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager LJ Rowan le 8 févr. 2024
Thank you for your feedback as we do attempt to uphold our company standards.
10/10 Excellent
Desmond
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Desmond
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager L. Rowan le 16 janv. 2024
I truly appreciate your thoughts. Meeting the expectations of leadership can be a challenging task so I'm glad we were able to give feedback on our property. Thank you for being a valued guest here at Woodsprings Suites Lafayette
10/10 Excellent
Abraham
Voyage d’affaires
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Abraham
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager L. Rowan le 23 janv. 2024
Abraham, Thanks for your feedback. We're constantly trying to improve our services, so your input is valuable. We'll look closely at what you've said and see how we can improve things."
2/10 Horrible
Art
14 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Art
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager L. Rowan le 23 janv. 2024
Art, Thanks for your feedback. We're constantly trying to improve our services, so your input is valuable. We'll look closely at what you've said and see how we can improve things."
2/10 Horrible
Isaiah
12 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Run !!!!!
Isaiah
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager L. Rowan le 16 janv. 2024
truly appreciate your thoughts. Meeting the expectations of leadership can be a challenging task so I'm glad we were able to give feedback on our property. Thank you for bringing up areas for improvement in such a constructive manner. I'm confident that as we work together we will make a great team and accomplish each goal set out for us by management.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
9 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Spend money on a nicer hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager L. Rowan le 16 janv. 2024
truly appreciate your thoughts. Meeting the expectations of leadership can be a challenging task so I'm glad we were able to give feedback on our property. Thank you for bringing up areas for improvement in such a constructive manner. I'm confident that as we work together we will make a great team and accomplish each goal set out for us by management.
8/10 Bien
Bryant
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bryant
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager L. Rowan le 16 janv. 2024
truly appreciate your thoughts. Meeting the expectations of leadership can be a challenging task so I'm glad we were able to give feedback on our property.
10/10 Excellent
Humberto
19 nov. 2023
Humberto
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager L. Rowan le 16 janv. 2024
truly appreciate your thoughts. Meeting the expectations of leadership can be a challenging task so I'm glad we were able to give feedback on our property. Thank you for being a valued guest with Woodsprings Suites Lafayette.
2/10 Horrible
C
1 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
C
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager L. Rowan le 23 janv. 2024
C, Thanks for your feedback. We're constantly trying to improve our services, so your input is valuable. We'll look closely at what you've said and see how we can improve things."