Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Anne le 25 mai 2024
Good evening. Thank you so much for your lovely review. We try hard to maintain our motto of being the leaders in friendliness and service. We look forward to welcoming you back to our Hotel in the not too distant future. Kind regards Anne Lee. Rooms Division Manager
8/10 Bien
Maureen
9 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable stay
Maureen
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Anne Lee le 9 juin 2023
Good evening. Thank you for your informative review. It was lovely to host you both, and we look forward to welcoming you back to our Hotel in the not too distant future
10/10 Excellent
Ahmed
Voyage en famille
19 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Royal Ladysmith
Ahmed
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Anne le 19 déc. 2022
Thank you so much for your positive review. Your kids are so well behaved and delighful. We try hard to maintain our motto of being the leaders in friendliness and service. We look forward to welcoming you back to our Hotel in the not too distant future. Kind regards Anne Lee. Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Klaus
Voyage d’affaires
12 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Klaus
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Anne le 17 déc. 2022
I'm so sorry, I missed your review. Thank you for your valued input. I will convey your compliments to the management and staff. Kind regards The Royal Family
6/10 Satisfaisant
Lynette
Voyage d’affaires
18 nov. 2021
Les points forts : Propreté
Lynette
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Anne le 18 nov. 2021
Good evening. I'm so pleased to hear that we exceeded your expectations, given your reservations about staying with us. We look forward to welcoming you back to our Hotel in the not too distant future. Kind regards Anne Lee. Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
12 août 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Anne le 12 août 2021
Thank you so much for your lovely review. We try hard to maintain our standards, and strive to live up to our motto of being the leaders friendliness and service. We work hard at maintaining this landmark building.
8/10 Bien
HASEENA
Voyage d’affaires
13 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good and comfortable
HASEENA
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Anne le 14 mars 2021
Thanks so much for your review. We appreciate all feedback. We look forward to welcoming you back to our Hotel in the not too distant future. Kind regards. Anne Lee. Rooms Division Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 févr. 2020
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Niet bijzonder
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Anne le 1 mars 2020
Thanks very much for your valued review. We are sorry that there was no help with your suitcases, and reception should have asked if you need a porter. Please accept our apologies. We look forward to welcoming you back to our Hotel in the not too distant future. Kind regards Anne Lee. Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
My stay in Ladysmith Royal Hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Anne le 3 janv. 2020
Thanks so much for your valued review. Thanks for your suggestion about the fridge. We look forward to welcoming you back to our Hotel in the not too distant future. Kind regards Anne Lee. Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 févr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Anne le 1 avr. 2019
Thanks very much for your review. We appreciate it
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
22 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Anne le 25 févr. 2019
Thank you very much for your review. We hope to welcome you back to our hotel in the not too distant future.
10/10 Excellent
M J
2 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
M J
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Anne le 2 janv. 2019
Thank you so much for your valued review. We try to stay true to our motto of being the Leaders in friendliness and service. I will convey your comments to the staff, our Royal Family. We look forward to welcoming you back to our Hotel in the not too distant future.
8/10 Bien
Nhlanhla Mavis
21 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Nhlanhla Mavis
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Anne le 24 déc. 2018
Good morning. Thank you so much for your valued review. We look forward to welcoming you back to the Hotel in the not too distant future.
8/10 Bien
Rosinah
21 nov. 2018
Rosinah
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Anne le 21 nov. 2018
Thank you very much for your valued response. We take every review very seriously, and as discussed with you over the phone, we will gladly make your omelette your way the next time you come to the Hotel.We look forward to welcoming you back to the Hotel in the not too distant future. Kind regards Anne Lee, Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Alan
15 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place to stay
Alan
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Anne le 18 nov. 2018
Thank you so much for your review. It was a pleasure hosting you, and we would love to have you back to stay under better circumstances next time. We strive to maintain our motto of living the leaders in friendliness and service.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Anne le 3 juil. 2018
Thank you very much for your review. We appreciate it. Kind regards Anne Lee, Rooms Division Manager
4/10 Médiocre
Sue-Ann
23 mai 2018
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
False Features Described
Sue-Ann
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Anne le 28 mai 2018
Thank you so much for you valued feedback. We treat every complaint with the highest regard, as we strive to maintain our motto of being the 'leaders in friendliness and service' We do have satellite TV, 2 movie channels, a kids channel, a sports channel, BBC news, SABC news, SABC 1,2,3 and E, and ETV plus. I am sorry that you thought the bedding to be old and not modern. We are an Historic Hotel so our decor will never be modern. Our linen is soft, and not old. I have changed the linen description on the website that you used. Our room service is advertised as limited hours. Thank you once again for your constructive criticism, and am sorry that you did not enjoy your stay with us. We hope that if ever you visit Ladysmith again, you will stay with us.