Avis sur Hotel Indigo La Paz Puerta Cortes, an IHG Hotel
Hotel Indigo La Paz Puerta Cortes, an IHG Hotel
Carretera a Pichilingue Km 7.5, La Paz, BCS
Avis
8,8
Excellent
9,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
21 mai 2019
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Paulette Pons, Customer Service. le 8 juil. 2019
Thank you very much for sharing. It is my regret to read that you went through some inconveniences during your stay with us; I assure you that the circumstances you described are not typical with the standards that we strive to provide, please know that we are constantly improving thanks to our guests valuable observations.
I remain at your service,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Paulette Pons, Customer Service. le 10 juil. 2019
Thank you for your review.
Best regards!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
9 févr. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Philippe
4 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Eduardo Herrera le 28 mars 2018
Dear Guest
I appreciate the opportunity to be your host.
Your comments are very important and allows us to improve our service, I appreciate your time and your comments will be shared with all employees.
I hope to have the opportunity to welcome you on your next visit.
Sincerely
General Manager
4/10 Médiocre
Mex, France
27 août 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
No management, awful manager !
Mex
Séjour de 7 nuits en août 2017
10/10 Excellent
martine , France
8 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pleasant stay
martine
Séjour de 2 nuits en août 2017
Réponse de Eduardo Herrera General Manager le 21 août 2017
Dear Guest
I appreciate the opportunity to be your host.
Your comments are very important and allows us to improve our service, I appreciate your time and your comments will be shared with all employees.
I hope to have the opportunity to welcome you on your next visit.
Sincerely
10/10 Excellent
Pascal, Quebec
11 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le grand luxe!
Pascal
Réponse de Eduardo Herrera le 13 janv. 2017
Dear Guest
I appreciate the opportunity to be your host.
Your comments are very important and allows us to improve our service, I appreciate your time and your comments will be shared with all employees.
I hope to have the opportunity to welcome you on your next visit. I remain at your service.
Sincerely
Eduardo Herrera
General Manager
4/10 Médiocre
bernard, edmonton canada.
9 nov. 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cet hotel n'est pas à la hauteur de son prix.
bernard
Réponse de Eduardo Herrera le 21 nov. 2016
Dear Guest
I appreciate the opportunity to be your host.
Your comments are very important and allows us to improve our service, I appreciate your time and your comments will be shared with all employees.
We provide free shuttle transportation to downtown every hour. We have breakfast buffet and a la carte service. Sorry if any of our options did not cover your needs.
Sincerely
Eduardo Herrera
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 oct. 2016
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Un 5 étoiles!!! Déception.
Voyageur vérifié
Réponse de Eduardo Herrera le 15 oct. 2016
Gracias por sus comentarios,nos ayudan a identificar nuestras áreas de oportunidad. Dare puntual atencion a sus comentarios del servicio y con respecto a la inversión en el inmueble estamos en el proceso de la compra de alfombras. Gracias
10/10 Excellent
Roberto Jimenez, canada
7 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres Beau Hotel
Roberto Jimenez
Réponse de General Manager le 25 août 2016
Dear Guest
I appreciate the opportunity to be your host.
Your comments are very important and allows us to improve our service, I appreciate your time and your comments will be shared with all employees.
I hope to have the opportunity to welcome you on your next visit. I remain at your service.
Sincerely
Eduardo Herrera
General Manager
10/10 Excellent
pascal3089
17 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ne pas hésiter
pascal3089
8/10 Bien
cabrolier, France
3 avr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Havre de verdure entre mer et désert
cabrolier
8/10 Bien
JFR, FRANCE
21 mars 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
prés des plages
JFR
10/10 Excellent
Angelina
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelina
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
NOHEMI PACHECO
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
NOHEMI PACHECO
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes le 14 mai 2024
Thank you for your review! We're glad that you had a positive experience during your stay with us. Your feedback is valuable, and we appreciate your support. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay!- The Staff at Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes
10/10 Excellent
Allison
Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Allison
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes le 13 mai 2024
Hi Allison, we're delighted to hear that you loved your stay with us! Thank you for your kind words. We hope to welcome you back soon for another wonderful experience!- The Staff at Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes
6/10 Satisfaisant
PAOLA
7 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
PAOLA
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes le 7 mai 2024
Gracias por tus comentarios sobre tu experiencia en nuestra recepción. Lamentamos que no haya cumplido con tus expectativas, pero nos complace saber que tuviste una experiencia perfecta en nuestro Beach Club. Tus comentarios son valiosos para nosotros y trabajaremos diligentemente para mejorar nuestro servicio de recepción para garantizar que todos los huéspedes tengan una experiencia positiva. Agradecemos que nos hayas llamado la atención sobre esto.- El personal en el Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes
10/10 Excellent
Sergio
23 avr. 2024
Sergio
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes le 13 mai 2024
Hi Sergio, thank you for your 5-star review! We're thrilled that you had an excellent experience during your stay with us. Your satisfaction is our priority, and we can't wait to welcome you back for another memorable stay in the future! The Staff at Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes
8/10 Bien
Michael
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Indigo La Paz Puerta Cortes le 21 avr. 2024
Michael, thank you for your positive rating! We're delighted to see that you had a great experience during your stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon!- The Staff at Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes
10/10 Excellent
Jean McCarthy
Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean McCarthy
Séjour de 9 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Indigo La Paz Puerta Cortes le 21 avr. 2024
Jean, Thank you for your review! It's fantastic to hear that you enjoyed your stay at Hotel Indigo La Paz Puerta Cortes and found our hotel to be impeccably cared for. We're thrilled that our staff made such a positive impression on you with their friendliness and helpfulness. We can't wait to welcome you back again!- The Staff at Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes
10/10 Excellent
Elicela
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elicela
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Indigo La Paz Puerta Cortes le 21 avr. 2024
Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We appreciate your support and hope to welcome you back again soon!- The Staff at Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes
10/10 Excellent
JOSE JULIO
Voyage en couple
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JOSE JULIO
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Indigo La Paz Puerta Cortes le 18 avr. 2024
¡Gracias por tu revisión positiva! Nos alegra saber que disfrutó de nuestro hotel y club de playa. Brindar una experiencia relajante a nuestros huéspedes es siempre nuestro objetivo y nos alegra poder superar sus expectativas. ¡Apreciamos su recomendación y esperamos darle la bienvenida nuevamente pronto para otra estadía placentera!- The Staff at Hotel Indigo La Paz Puerta Cortes
10/10 Excellent
Carolina
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolina
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de - The Staff at Hotel Indigo - La Paz Puerta Cortes le 17 avr. 2024
Thank you for your review! We're glad you enjoyed your stay and appreciate your feedback. We hope to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Yesenia, Whittier
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yesenia
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de - The Staff at Hotel Indigo La Paz Puerta Cortes le 3 avr. 2024
Thank you for rating your recent stay. We're glad you had a positive experience with us. If there's anything specific you'd like to share about your stay, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Maria Jose
Voyage en couple
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria Jose
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Indigo La Paz le 19 mars 2024
¡Gracias por tu reseña! Nos emociona saber que disfrutaste de las impresionantes vistas y apreciaste la mejora de la habitación. ¡Esperamos darle la bienvenida nuevamente para otra estancia placentera!
10/10 Excellent
Javier
Voyage en famille
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Javier
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Indigo La Paz le 19 mars 2024
Dear Javier, thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you had a great experience. We hope to welcome you back again soon for another wonderful stay!
10/10 Excellent
Thomas
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 2 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
RICARDO BARROSO
Voyage d’affaires
5 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
RICARDO BARROSO
8/10 Bien
Dave, Spokane Valley
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dave
Séjour de 4 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Naomi
Voyage en couple
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Naomi
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Claudia C
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Claudia C
Séjour de 2 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
carlos
Voyage en groupe
12 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
carlos
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Fabiola
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabiola
Séjour de 4 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Devon
Voyage en groupe
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Disappointing during renovations
Devon
Séjour de 4 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Alejandra
Voyage en couple
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alejandra
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Tolan
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tolan
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
JOSE ANTONIO
10 déc. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
JOSE ANTONIO
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Saul
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
3 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Saul
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
José Armando
Voyage en couple
11 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
José Armando
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Ramón Ascencio, Gerente General le 13 juil. 2023
Estimado José Armando, fue un gran placer haberlo atendido en nuestras instalaciones y saber que cumplimos con sus expectativas. Esperamos volver a recibirle en un futuro cercano.Saludos cordiales
10/10 Excellent
Jill
Voyage en famille, Voyage en groupe
15 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jill
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Ramón Ascencio, General Manager le 13 juil. 2023
Dear Jill, allow me to thank you for taking your time to share your review, especially for your kind comments about the great service provided by our staff.We truly look forward to having you back soon.Warm Greetings,
10/10 Excellent
BRENDA
Voyage en groupe
3 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
BRENDA
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Ramón Ascencio, Gerente General le 11 mai 2023
Muchas gracias por compartir sus comentarios acerca de su reciente estancia en CostaBaja. Es un placer haber tenido la fortuna de atenderlos, y leer que todos los servicios estuvieron a la altura de sus expectativas es muy gratificante. Sobre el club de playa que usted menciona, este no es propiedad del hotel. Sin embargo estamos trabajando sobre nuestro propio club de playa el cual estará muy pronto para brindarles ese servicio a nuestros huéspedes.Esperamos tenerlos de regreso muy pronto,Saludos cordiales.
10/10 Excellent
KAREN, North Vancouver
28 avr. 2023
KAREN
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Ramón Ascencio, Gerente General le 30 mai 2023
Gracias por compartirnos su review acerca de su reciente estancia en Costabaja Resort & Spa. Fue un verdadero placer recibirles. Estamos a sus órdenes
10/10 Excellent
RICARDO BARROSO
25 avr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
RICARDO BARROSO
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Ramón Ascencio, General Manager le 11 mai 2023
Thank you so much for sharing your comments on your recent stay at CostaBaja Resort. I am happy to read that your overall experience was enjoyable. Thank you as well for sharing your suggestions, we actually are in a full remodeling process. We hope to see you again in the near future.
10/10 Excellent
Hector
25 mars 2023
Hector
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Ramón Ascencio, General Manager le 11 mai 2023
Thank you very much for taking the time to share your experience at CostaBaja Resort. We look forward to having the honor of being your hosts for your next visit and keep exceeding your expectations.
10/10 Excellent
Pablo
20 mars 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pablo
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Ramón Ascencio, General Manager le 11 mai 2023
Thank you very much for sharing your experience. We would love to have you back, so you can experience once again the magic that we pride ourselves on.
10/10 Excellent
JOSE G
9 mars 2023
JOSE G
Séjour de 1 nuit en mars 2023
2/10 Horrible
Jeffrey
6 mars 2023
Jeffrey
Séjour de 1 nuit en mars 2023
8/10 Bien
Daniel
Voyage en couple
4 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 7 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Lorena
Voyage en famille
2 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lorena
Séjour de 1 nuit en mars 2023
8/10 Bien
IVAN
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
IVAN
Séjour de 3 nuits en février 2023