Avis
9,8
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
10/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
10/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Frontdesk at THE JUNEI HOTEL Kyoto le 17 mai 2024
Dear Valued guests,Thank you so much for your glowing review of The Junei! We are thrilled to hear that you enjoyed the beauty, service, amenities, and dining experience. Our team strives to provide outstanding service to make every guest feel special, and we're delighted that you felt so well taken care of. We truly appreciate your high recommendation and look forward to welcoming you back in the future.
10/10 Excellent
Hadil
Voyage en couple
26 févr. 2024
Hadil
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Frontdesk at THE JUNEI HOTEL Kyoto le 4 mars 2024
Dear Valued guests, Thank you very much for taking the time to share this glowing review.We feel honored to read your wonderful comments describing your stay with us. It was a great pleasure having you and your partner with us especially for your special occasion in Japan. Your whole positive comments have been shared with Masahito and the entire hotel team.We highly appreciate your feedback, and we will definetly continue to do our very best in carrying forward our service principles for the comfort and satisfaction of our guests.We really look forward to welcoming you back to the hotel for another memorable stay in the future.Warm regards,
10/10 Excellent
Lulu
Voyage en couple
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lulu
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Frontdesk at THE JUNEI HOTEL Kyoto le 4 mars 2024
Dear Valued guests, Thank you very much for taking the time to share this glowing review.We highly appreciate your feedback, and we will definetly continue to do our very best in carrying forward our service principles for the comfort and satisfaction of our guests.We really look forward to welcoming you back to the hotel.Warm regards,Frontdesk at THE JUNEI HOTEL Kyoto
10/10 Excellent
ちひろ
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ちひろ
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Kaitlyn
Voyage d’affaires, Voyage en couple
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kaitlyn
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Jaeyoon
28 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaeyoon
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Jami, Los Angeles
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jami
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Erich
Voyage en famille
20 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erich
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de THE JUNEI HOTEL Kyoto Staff le 21 avr. 2023
Dear Mr. Erich,Thank you very much for choosing THE JUNEI HOTEL Kyoto for your stay in Japan’s ancient capital.We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us as well the meals we offer at our onsite restaurant. We are looking forward to the pleasure of welcoming you for your next visit to Kyoto.Sincerely, THE JUNEI HOTEL Kyoto Staff
8/10 Bien
MASATO
2 avr. 2023
MASATO
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Ka Ming
19 déc. 2022
Ka Ming
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
HARUKA
22 nov. 2021
HARUKA
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
10/10 Excellent
Chiharu
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
22 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Chiharu
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de THE JUNEI HOTEL京都 従業員一同 le 23 nov. 2021
Chiharu様
この度はTHE JUNEI HOTEL京都へご宿泊を賜り誠にありがとうございます。
Chiharu様をお迎え出来ましたことは、ホテルスタッフ一同にとりまして何にも勝る喜びでございます。お子様もご満足いただけたご様子を伺えて、大変うれしく思っております。
ご家族皆様での京都観光、引き続き心ゆくまでお楽しみ頂けたことを願っております。
徐々に賑わいを取り戻してきたように見える昨今、船内様におかれましてもどうぞ健やかにお過ごしいただき、再びご縁を賜れる日が訪れますことを従業員一同、心待ちにしております。
10/10 Excellent
Vikram
19 nov. 2021
Vikram
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de THE JUNEI HOTEL Kyoto le 23 nov. 2021
Thank you very much for your stay.
We hope to see you again in the future and, meanwhile, wholeheartedly desire you safe travels.
Kind regards.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
12 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Réponse de THE JUNEI HOTEL Kyoto Staff le 13 mai 2021
Dear Valued Guest,
Thank you again for staying with us. We're happy to hear that you were pleased with your stay in our Bamboo Suite. It was designed with a futuristic spin on traditional Japanese craftsmanship in mind, and special care was taken to incorporate additional arts from around Kyoto, from the headboard bamboo and Kyo-karakami paper to the rocks in the Zen garden.
Please take care, and we look forward to seeing you again and ensuring a 5-star experience next time.
Best Regards,
THE JUNEI HOTEL Kyoto Staff
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de フロント 周 le 9 nov. 2020
大切な客様へ
この度はTHE JUNEI HOTEL京都へご宿泊を賜りまして、誠にありがとうございました。
またお褒めの言葉を頂戴し、重ねて御礼を申し上げます。
当館でのお時間をお楽しみいただけたご様子、私どもにとりましてこの上ない喜びでございます。
お客様にとりまして、京都旅行の思い出の一助となりましたら幸いでございます。
寒い時期になってまいりましたが、ご健康に留意されまして、爽やかな秋を満喫されますようをお祈り申し上げます。
またのお越しを従業員一同、心よりお待ち申し上げております。
THE JUNEI HOTEL京都
フロント
10/10 Excellent
Y隊長, 大阪
14 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Y隊長
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de フロント 周 le 15 août 2020
大切なお客様へ
この度はTHE JUNEI HOTEL京都へご宿泊賜り誠にありがとうございました。
また当ホテル、レストラン、並びに従業員へのお褒めの言葉も頂戴し重ねて御礼申し上げます。
また京都へお足を運ばれる際は当ホテルへお帰り頂けます日が訪れますことを切望致しております。
例年より厳しい暑さになろう季節ですがご自愛されお健やかに過ごされますようお祈り申し上げます。
THE JUNEI HOTEL 京都
10/10 Excellent
AKIYOSHI
Voyage en groupe
11 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
AKIYOSHI
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de フロント 周 le 15 août 2020
大切なお客様へ
この度はTHE JUNEI HOTEL京都へご宿泊賜り誠にありがとうございます。
京都でのご滞在は有意義なお時間でございましたでしょうか。
毎日様変わりする情勢や気候で心身ともに穏やかではございませんが、季節が移り行くように不定のもは世の中にはないと信じ私どもも日々精励してゆく所存でございます。
お客様におかれましてはご自愛され、お健やかに過ごされますよう従業員一同心よりお祈り申し上げます。
重ねてお客様に感謝申し上げると共に再びご縁を頂戴できますことを切望致しております。
THE JUNEI HOTEL 京都