Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Antonina le 2 août 2023
Dear Martin, thank you for your wonderful feedback! We're glad you enjoyed everything, from the room to the our friendly staff. We hope to welcome you back soon! Kind regards, Antonina, Front office manager
10/10 Excellent
Djibo
Voyage d’affaires
11 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Djibo
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
10/10 Excellent
audrey
11 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
audrey
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Valeria Vitvitskaya, Guest Relation Manager le 12 janv. 2022
Dear Audrey,
We are extremely delighted to receive your feedback. Thank you for your wonderful review of our facilities.
We are sorry that you had an issue with the noisy guests. Unfortunately we are not able to predict or prevent such situations, but we are always glad to react and calm it down. Please inform our receptionists about any inconvenience during your stay and we will do our best to make your accommodation the most comfortable and pleasant.
We are looking forward to welcome you again at CITYHOTEL.
Kind regards,
Valeria Vitvitskaya
Guest Relation Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Guest Relation Manager, Yulia Lukoshina le 1 nov. 2021
Dear GUEST, Thank You for taking the time to share Your recent experience on Hotels.com. It is always a pleasure to receive positive feedback.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
23 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Yulia Lukoshyna, Guest Relation le 23 sept. 2021
Dear Guest, We would like to thank You for Your review. We are glad that You highly appreciated our services and facilities. We are looking forward to welcome You again at our CITYHOTEL.
10/10 Excellent
HOUZEFA
Voyage d’affaires
29 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
KIEV
HOUZEFA
Séjour de 6 nuits en juin 2021
Réponse de Konstantin Trofimov Front Office Manager le 29 juin 2021
Dear Mr. Houzefa, thank You for choosing CITYHOTEL and for Your kind feedback. We sincerely hope that on Your next visit to Kiev You will stay at CITYHOTEL again.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 janv. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Réponse de Front Office Manager, Konstantin Trofimov le 19 janv. 2021
Dear Guest, Thank You for choosing CITYHOTEL and for Your feedback. Please also accept our special thanks for the positive comments regarding the room and hotel overall. We regret to learn that You were not fully satisfied with the services provided by receptionists as we never had any complaint in regards to them. Please accept our deepest apologies. We appreciate Your feedback and will use it to adjust our operations, and we really hope that upon Your next visit, we can meet and exceed Your expectations.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
La perfection !
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2020
Réponse de Aivazbekov Alexey le 8 janv. 2021
Dear Guest, thank You very much for the great review. We are happy that You enjoyed Your stay and hope to welcome You back soon in our CITYHOTEL.
Kind regards. Aivazbekov Alexey, Rooms Division Manager.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
18 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Aivazbekov Alexey le 19 mars 2020
Dear Guest, thank You very much for Your review. We are happy that You enjoyed Your stay and hope to welcome You back soon in our CITYHOTEL. Kind regards. Aivazbekov Alexey, Rooms Division Manager.
10/10 Excellent
DucJimmy, Saint-Brice-sous-Forêt. France
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DucJimmy
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Guest relations Manager le 5 sept. 2019
Dear Mr. Jimmy, thank You for choosing CITYHOTEL and for Your amazing feedback! We are glad that You did appreciate comfort, cleanness and design of our rooms, the quality of bed and our restaurant Matisse!
Comments like Yours inspire us to work with even bigger enthusiasm and more efficiently! We would be very happy to welcome You back in CITYHOTEL! We hope that every next staying will be unforgettable for You and You will discover new positive impressions.
Best regards,
Guest relations Manager,
Tsurul Alexandra
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
13 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Aivazbekov Alexey le 14 août 2019
Dear Mr. Matthieu, Thank You for choosing CITYHOTEL and for Your feedback.
Thanks for the positive comment regarding convenient location of the hotel.
We regret to learn that You were not fully satisfied with room facilities and apologize for any inconveniences.
Please accept our deepest apology for inhospitable behavior of any of our colleagues in the restaurant.
Definitely, it is not our usual level of service which we provide to our guests.
Please, be sure that all necessary trainings for the employees will be done in the near future.
We appreciate Your feedback and will use it to adjust our operations, and we really hope that upon Your next visit, we can meet and exceed Your expectations.
Best Regards, Rooms Division Manager, Aivazbekov Alexey.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Guest relations Manager le 8 avr. 2019
Dear Guest, thank You for choosing CITYHOTEL! We are glad that You did appreciate comfort and design of our rooms and variety of buffet breakfast at our restaurant MATISSE . We will take under consideration Your remark concerning mini-bar and will do our best to make Your next stay even more pleasant. We are looking forward to seeing You again soon!
Best regards,
Guest relations Manager,
Tsurul Alexandra
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Guest Relations Manager le 4 avr. 2019
Dear Guest, thank you for taking time to share Your recent experience with us. It is always a pleasure to receive positive feedback. We are looking forward to welcoming You again at CITYHOTEL!
Best regards,
Guest relations Manager,
Tsurul Alexandra
10/10 Excellent
Elise
22 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elise
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Aivazbekov Alexey le 22 févr. 2019
Dear Guest! Thank You for choosing CITYHOTEL and for Your warm feedback. We sincerely hope that on Your next visit to the Kyiv, You will stay at CITYHOTEL, again. Kind Regards, Aivazbekov Alexey, Rooms Division Manager.
10/10 Excellent
Benjamin
2 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JUST PERFECT 10/10
Benjamin
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 2 janv. 2019
Dear Mr. Benjamin, thank You very much for such a great feedback! We are very happy to know that You enjoyed Your staying with us and that we could fulfill Your expectations. It is so kind of You evaluating our service & facilities so high. We are looking forward to seeing You back very soon and wish You all the best!
Kind regards,
Guest relations Manager,
Tsurul Alexandra
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 11 juin 2018
Dear Guest! Thank You for Your excellent feedback. It gives us immense pleasure to know that You really enjoyed Your stay with us. We really look forward to welcome You back with us. Kind Regards, Guest Relations Manager, Bohun Marina.
10/10 Excellent
Hilde
5 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Toujours très bien.
Hilde
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 7 juin 2018
Dear Mrs.Hilde! Thank You for Your excellent feedback. It gives us immense pleasure to know that You really enjoyed Your stay with us. We really look forward to welcome You back with us. Warmest wishes, Guest Relations Manager, Bohun Marina.
10/10 Excellent
Helene
13 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Helene
Réponse de Guest Relations Manager le 13 avr. 2018
Dear Mrs.Helene! Thank You for taking the time to give us a glowing review of Your recent stay. It gives us immense pleasure to know that You really enjoyed Your stay with us. We will definitely take Your comment about breakfast into consideration. Thank You for all Your valuable time.We look forward to welcoming You again to our hotel sometime soon. Warmest wishes, Guest Relations Manager, Bohun Marina.
10/10 Excellent
Elise
4 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elise
Séjour de 4 nuits en février 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 5 mars 2018
Dear Elise! Thank You for choosing CITYHOTEL and for Your feedback. We sincerely hope that on Your next visit to Kiev You will stay at CITYHOTEL again. Kind regards, Guest Relations Manager, Bohun Marina.
10/10 Excellent
Sandrine
20 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Adresse a retenir
Sandrine
Réponse de Aivazbekov Alexey le 20 févr. 2018
Dear Mrs. Sandrine. Many thanks for taking the time to leave Your review of Your recent visit to the CITYHOTEL. We enjoyed reading about the excellent service You received and that Your overall experience in our property was wonderful. We are looking forward to welcome You again at CITYHOTEL. Rooms Division Manager, Aivazbekov Alexey.
10/10 Excellent
FRANCOIS
25 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
City Hotel Kiev
FRANCOIS
Séjour de 3 nuits en août 2017
Réponse de Aivazbekov Alexey le 27 août 2017
Dear Francois! We are delighted to read Your kind words, thank You very much for sharing Your wonderful review with us.We are looking forward to welcome You again at our CITYHOTEL. Warmest wishes, Guest Relations Manager, Bohun Marina.
8/10 Bien
Lorenzo, Switzerland
19 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good value for money
Lorenzo
Réponse de Aivazbekov Alexey le 22 nov. 2016
Dear Mr. Lorenzo, Thank You for Your comments regarding Your stay at the CITYHOTEL. I am glad to read that You enjoyed Your experience with our team. We look forward welcoming you again at CITYHOTEL. Front Office Manager, Aivazbekov Alexey.
8/10 Bien
Hilde, Châteauneuf du Pape
9 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon service
Hilde
Réponse de Aivazbekov Alexey le 14 juin 2016
Dear Hilde, We would like to thank You for Your review. We are glad that You highly appreciated service and facilities in our hotel. We are looking forward to welcome You again at our CITYHOTEL. Front Office Manager. Aivazbekov Alexey.
8/10 Bien
Chiara, Mulhouse
6 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ottimo hotel +++
Chiara
Dear Guest, Thank You for choosing CITYHOTEL and for taking the time to share Your experience with us. We sincerely hope that on Your next visit to Kiev You will stay at CITYHOTEL again. Kind regards, Front Office Manager, Aivazbekov Alexey
8/10 Bien
JEAN FRANCOIS
31 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JEAN FRANCOIS
Dear Mr. Francois, Thank You for choosing CITYHOTEL, and for Your feedback. We sincerely hope that on Your next visit to Kiev You will stay at CITYHOTEL again. Kind regards, Front Office Manager, Aivazbekov Alexey
10/10 Excellent
Stephen
11 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une bonne découverte, établissement plaisant
Stephen
Réponse de Aivazbekov Alexey le 16 juil. 2016
Dear Mr. Stephen, Thank You for choosing CITYHOTEL, and for Your kind feedback. We sincerely hope that on Your next visit to Kiev You will stay at CITYHOTEL again. Kind regards, Front Office Manager, Aivazbekov Alexey
8/10 Bien
Hilde, Châteauneuf du Pape
21 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
Hilde
Réponse de Aivazbekov Alexey le 25 juin 2016
Dear Mrs. Hilde, Thank You for choosing CITYHOTEL APARTMENTS, and for Your feedback. We sincerely hope that on Your next visit to Kiev You will stay at CITYHOTEL APARTMENTS again. Kind regards, Front Office Manager, Aivazbekov Alexey.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Trés bonne situation et hotel calme
Voyageur vérifié
Réponse de Aivazbekov Alexey le 18 juin 2016
Dear Guest, Thank You for choosing CITYHOTEL, and for Your kind feedback. We sincerely hope that on Your next visit to Kiev You will stay at CITYHOTEL again.
Kind regards, Front Office Manager, Aivazbekov Alexey
8/10 Bien
JEROME, paris
22 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
satisfaction générale
JEROME
Réponse de Front Office Manager le 21 juil. 2016
Dear Guest, Thank You for choosing CITYHOTEL, and for Your feedback. We sincerely hope that on Your next visit to Kiev You will stay at CITYHOTEL again. Kind regards, Front Office Manager, Aivazbekov Alexey
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Dear Guest, Thank You for choosing CITYHOTEL, and for Your feedback. We sincerely hope that on Your next visit to Kiev You will stay at CITYHOTEL again. Kind regards, Front Office manager, Aivazbekov Alexey
8/10 Bien
Carole, Paris
18 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien situé et agréable
Carole
Réponse de Front Office Manager le 2 juin 2016
Dear Guest, Thank You for choosing CITYHOTEL, and for Your feedback. We sincerely hope that on Your next visit to Kiev You will stay at CITYHOTEL again. Kind regards, Front Office manager, Aivazbekov Alexey
10/10 Excellent
Edward
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Antonina le 21 mai 2024
Dear Edward, thank you for taking the time to leave your rating about CITYHOTEL! I wish you a wonderfull day and we will be glad to welcome you again in the nearest future. Kind regards, Antonina, Front office manager, CITYHOTEL
10/10 Excellent
Alexander
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Antonina le 6 févr. 2024
Dear Alexander, thank you for taking the time to leave your rating about CITYHOTEL! I wish you a wonderfull day and we will be glad to welcome you again in the nearest future. Kind regards, Antonina, Front office manager, CITYHOTEL
10/10 Excellent
Robert
17 déc. 2023
Robert
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Antonina Pashkelevych le 18 déc. 2023
Dear Robert, thank you for choosing CITYHOTEL! I wish you a wonderfull day and we will be glad to welcome you again. Best regards, Antonina Pashkelevych, Front Office Manager
10/10 Excellent
Andreas
9 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andreas
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Antonina le 10 août 2023
Dear Andreas, thank you for taking the time to leave your rating about City Hotel! We are happy to know that you were satisfied with our hotel. I wish you a wonderfull day and we will be glad to welcome you again in the nearest future. Kind regards, Antonina, Front office manager
10/10 Excellent
Erik, København
20 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erik
Séjour de 8 nuits en juin 2023
Réponse de Antonina le 11 juil. 2023
Dear Erik, thank you for taking the time to leave your rating following your recent stay with us at City Hotel! I wish you a wonderfull day and we will be glad to welcome you again in the nearest future. Kind regards, Antonina, Front Office Manager, City Hotel
10/10 Excellent
ANNA
Voyage d’affaires
19 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ANNA
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Antonina le 29 juin 2023
Dear Anna, thank you for taking the time to leave your rating about City Hotel! We wish you a wonderfull day and we will be glad to welcome you again in the nearest future. Kind regards, Antonina, Front office manager, City Hotel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
LEONARD
Voyage en famille
28 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LEONARD
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2023
8/10 Bien
Bengt
28 oct. 2022
Bengt
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
Erik, København
Voyage d’affaires
19 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erik
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Alina
19 sept. 2022
Alina
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
10/10 Excellent
Bruce
13 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bruce
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
rajeev
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
rajeev
Séjour de 3 nuits en août 2022
4/10 Médiocre
P
13 août 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Misleading photos
P
Séjour de 2 nuits en août 2022
8/10 Bien
Maria
13 mars 2022
Maria
Séjour de 1 nuit en mars 2022
10/10 Excellent
Sparkle
7 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sparkle
Séjour de 1 nuit en mars 2022
10/10 Excellent
Mark
21 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 8 nuits en février 2022
6/10 Satisfaisant
David
13 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Valeria le 20 févr. 2022
Dear David!
Thank you for choosing CITYHOTEL and for your review.
We look forward to welcoming you again to meet your every preference and exceed your expectations!
Kind regards,
Valeria Vitvitskaya
Guest Relation Manager