Avis sur OYO 89562 Hotel Shalimar
OYO 89562 Hotel Shalimar
510-512 Jalan Tuanku Abdul Rahman, First Floor, Kuala Lumpur, Selangor
Avis
5,0
5,0/10
Propreté
4,6/10
Personnel et service
5,4/10
Équipements
4,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,6/10
Écoresponsabilité
Avis
13 févr. 2024
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Ammy le 25 févr. 2024
Hi, Sherpa! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim.
10/10 Excellent
SAFIRAH IZZATI
2 janv. 2024
SAFIRAH IZZATI
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ammy le 25 févr. 2024
Glad to see that you have rated us positively, Safirah! Do give us more chances to delight you in the future. Regards, Noah.
6/10 Satisfaisant
MUHAMMAD NADEEM
Voyage en groupe
26 déc. 2023
MUHAMMAD NADEEM
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Aini Basirah
26 nov. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Aini Basirah
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Joey le 6 déc. 2023
Thank you so much for the positive rating, Basirah! Thank you for sharing this with us, we have duly noted your feedback, and we will strive for a better experience in the future. Regards, Joey
2/10 Horrible
yap
Voyage d’affaires
10 févr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel issue
yap
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Lisa le 14 févr. 2023
Hi, Yap! We are sorry to see that you are dissatisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones ahead. Regards, Lisa
4/10 Médiocre
Brandon
20 janv. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Very noisy, staff was not very helpful
Brandon
Séjour de 14 nuits en janvier 2023
Réponse de Ammy le 26 janv. 2023
Apologies for the problems you had faced, Brandon! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Rachel
Voyage en couple
5 janv. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Réponse de Lisa le 10 janv. 2023
Hi, Rachel! Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Lisa
2/10 Horrible
Jade
11 déc. 2022
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jade
Réponse de Ava le 22 déc. 2022
Sincere Apologies, Jade! We are disappointed to see that our guest is dissatisfied with our services. However, we would love to understand the reason behind the problem you have faced to enhance your experience with us. Hope to hear from you soon :) Regards, Ava
8/10 Bien
Mr Firdaus
31 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mr Firdaus
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Ammy le 20 août 2022
Hi, we are glad to see that you liked our services. Looking forward to hosting you soon. Regards, Amelia.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
19 juil. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
16 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
22 oct. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
2 août 2018
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Jackie le 6 août 2018
We will update as soon as possible. Thanks
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
1 mai 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Cheap and nasty.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de jackie le 21 mai 2018
there are some of technical problem can be solved by upcoming bookings as soon as possibles to give a good an answerable to the guest with a provide better a communication barrier to the customer