Avis sur Harbour Village Beach Club Bonaire
Harbour Village Beach Club Bonaire
Kaya Gobernador N.Debrot No. 71, Kralendijk, Bonaire
Avis
9,8
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,8/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Harbour Village Management le 5 mars 2024
Thank you for your review, Tara. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay. We appreciate you recommending the resort to others and hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
TrieuVan
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
TrieuVan
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Harbour Village Management le 26 févr. 2024
Thank you for your review! We hope to welcome you back on a future visit.
10/10 Excellent
Robert
Voyage en famille
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Harbour Village Management le 29 janv. 2024
We appreciate your review Robert and hope to host you again on a future stay.
10/10 Excellent
Richard, Indianapolis In
Voyage en couple
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Harbour Village Management le 29 janv. 2024
Thank you for your review Richard. We hope to welcome you back soon.
2/10 Horrible
Lynette
Voyage en famille, Voyage en groupe
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lynette
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Harbour Village Management le 28 nov. 2023
Hello Lynette,The resort's listing on Expedia clearly states that our Courtyard and Marina View rooms sleep up to 2 guests. It is a shame you would rate us 1 out of 5 and "terrible" but also state that it is "not the property's fault". Despite the confusion on your part when booking, we do hope you and your family enjoyed your stay.We always encourage guests to book with our reservations team to make sure they understand the room type and full details of the accommodation they are booking. We hope to welcome you back on another occasion.
10/10 Excellent
Kathleen
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Management le 15 nov. 2023
We are so happy to hear that you enjoyed your stay! Thank you for the review. We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Wendi Bridget, Marlboro
Voyage en famille
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wendi Bridget
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Hotel Management le 15 nov. 2023
We are so happy to hear that you enjoyed your stay! Thank you for the review. We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Regina
Voyage en groupe
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Regina
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 18 oct. 2023
We are so happy to hear that you enjoyed your stay! Thank you for the review. We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Keith
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonaire- Only Place to Stay is Harbour Beach Club!
Keith
Séjour de 14 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Management le 16 oct. 2023
We are so happy to hear that you enjoyed your stay! Thank you for the review. We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
ROGER
13 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A+
ROGER
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Harbour Village Management le 16 sept. 2023
Thank you for the feedback Roger. We're so glad to hear that you enjoyed your stay but regret that the service at La Balandra was not smooth. We are constantly training and strive to provide top notch service. This will help us in those efforts. We hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Thomas
24 août 2023
Thomas
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Hotel Management le 5 sept. 2023
We are so happy to hear that you enjoyed your stay! Thank you for the review. We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en couple
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 24 juil. 2023
We are so happy to hear that you enjoyed your stay! Thank you for the review. We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Nalissa
15 juil. 2023
Hidden Gem in Bonaire
Nalissa
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 24 juil. 2023
We are so happy to hear that you enjoyed your stay! Thank you for the review. We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
David
1 juil. 2023
David
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de Hotel Management le 24 juil. 2023
We are so happy to hear that you enjoyed your stay! Thank you for the review. We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Antero
Voyage en famille
27 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Antero
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Harbour Village Management le 28 juin 2023
We are so happy to hear that you enjoyed your stay! Thank you for the review. We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
barry, corrales
Voyage en couple
21 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
barry
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 24 juil. 2023
We are so happy to hear that you enjoyed your stay! Thank you for the review. We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Steven
Voyage en famille
28 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de Harbour Village Management le 28 févr. 2023
We appreciate your review, Steven. We will let Mark know how much you enjoyed his bartending and hope to host you on a return visit soon.
10/10 Excellent
Tamaryn
Voyage en couple
27 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamaryn
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Harbour Village Management le 28 févr. 2023
Thank you for your review Tamaryn. We're so happy to hear that you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Hector
Voyage en couple
28 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hector
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Harbour Village Management le 28 juin 2022
Thank you for your review, Hector. We hope to welcome you back again soon.
10/10 Excellent
Reshma
22 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Go for it!
Reshma
Séjour de 8 nuits en août 2021
Réponse de Harbour Village Management le 22 août 2021
Thank you for your review. We are so happy that you enjoyed your stay.
Warm regards, The Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2020
Réponse de Harbour Village Management le 18 déc. 2020
Thank you for posting your comments. We are so happy that you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.
Warm regards,
The Management
10/10 Excellent
Michael, Köln
26 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 14 nuits en octobre 2020
Réponse de Harbour Village Management le 26 oct. 2020
Dear Michael,
Thank you for posting your review. We are so happy you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.
Warm regards,
The Management
10/10 Excellent
Edwin, Amsterdam
Voyage en famille
17 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edwin
Séjour de 7 nuits en juillet 2020
Réponse de Harbour Village Management le 17 juil. 2020
Thank you for posting your review. We were so happy to welcome you to Bonaire and are pleased that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back in the near future. Warm regards, The Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mars 2020
Réponse de Harbour Village Management le 25 mars 2020
Thank you for your feedback. We are really pleased you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Kandie, Madison, Wisconsin
Voyage en couple
29 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kandie
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Harbour Village Management le 3 mars 2020
Thank you for your review! We hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en janvier 2020
Réponse de Harbour Village Management le 6 févr. 2020
Thank you for sharing your rating. We hope to host you again soon on a return visit.
10/10 Excellent
Han
12 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Han
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Harbour Village Management le 6 févr. 2020
Thank you for your review and we hope to welcome you back again soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Harbour Village Management le 22 déc. 2019
We are so glad you enjoyed your stay! Thank you for posting your rating and we hope to welcome you back soon.
Warm regards, The Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
Réponse de Harbour Village Management le 22 déc. 2019
Thank you for sharing your rating. We are so pleased that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back on a future visit.
Warm regards, The Management
10/10 Excellent
Idan
Voyage en famille
8 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Secret slice of heaven
Idan
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Harbour Village Management le 8 nov. 2019
Thank you for posting your review. We are so happy you had an amazing experience and hope to welcome you back soon.
Warm regards,
The Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Réponse de Harbour Village Management le 5 nov. 2019
Thank you for posting your review. We are so pleased that you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.
Warm regards, The Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
11 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Harbour Village Management le 13 août 2019
Thank you for sharing how much you and your family enjoyed the property.
We hope to welcome you back soon.
Warm regards, The Management
10/10 Excellent
Mimi
Voyage en famille
15 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mimi
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Harbour Village Management le 15 juil. 2019
Thank you for your feedback Mimi! We are so glad you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.
Warm regards,
The Management
8/10 Bien
Joshua
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bonaire Dive Trip
Joshua
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Harbour Village Management le 23 avr. 2019
Dear Joshua,
We regret that you had issues with the service at La Balandra and with your PADI e-learning course, but are glad you enjoyed the resort and diving! We hope to welcome you back soon.
Warm regards, The Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
16 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Harbour Village Management le 23 avr. 2019
Thank you for your review! We are so glad you enjoyed the rooms and your stay. We hope to welcome you back soon. Warm regards, The Management
10/10 Excellent
Robert
11 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Can’t wait to visit again!
Robert
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Harbour Village Management le 12 avr. 2019
Dear Robert,
Thank you for your review. We are so glad that you enjoyed the diving and that our staff helped make your stay even better.
We hope to welcome you back soon.
Warm regards,
The Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en mars 2019
Réponse de Harbour Village Management le 5 avr. 2019
Thank you for your rating! We hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en mars 2019
Réponse de Harbour Village Management le 5 avr. 2019
We are so glad you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Wally, Varese
Voyage en groupe
17 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wally
Séjour de 9 nuits en mars 2019
Réponse de Harbour Village Management le 5 avr. 2019
Thank you for your feedback! We are so pleased you enjoyed the resort.
10/10 Excellent
Roberto
11 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roberto
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Harbour Village Bonaire le 12 mars 2019
Dear Roberto,
Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.
Warm regards,
The Management
6/10 Satisfaisant
Alan
3 févr. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Management should be more sympathetic
Alan
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Harbour Village Bonaire le 4 févr. 2019
Dear Alan,
We are sorry you felt management was unsympathetic toward your requests. Our courtyard and marina view rooms offer both Kings and Double Double configurations and while we try to accommodate all bedding preferences, we cannot guarantee bedding. We regret that this negatively affected your stay.
Regards, The Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en janvier 2019
Réponse de Harbour Village Management le 29 janv. 2019
Thank you for your review! It is so nice to hear that you continue to enjoy the property after 27 years. We look forward to welcoming you back.
Warm regards.
10/10 Excellent
rob
22 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
rob
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de Harbour Village Management le 30 oct. 2018
Hi Rob,
Thank you for your review! We are so glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.
Warm regards,
The Management
10/10 Excellent
Christopher, California
13 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christopher
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de Harbour Village Management le 23 août 2018
Dear Christopher,
Thank you for posting your review. We are really happy that you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.
Warm regards,
The Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It’s okay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Harbour Village Management le 25 août 2018
Hello,
We are happy you enjoyed the hotel but regret that you feel it is overpriced. If you have any specific concerns, we encourage you to reach out to let us know what we can do better.
Warm regards, The Management
10/10 Excellent
Tracey, Indianapolis, IN
18 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tracey
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de Harbour Village Management le 23 août 2018
Dear Tracey,
Thank you for posting a review. We are pleased that you enjoyed your stay but regret that there were snags at the dive shop and restaurant. Your comments are very helpful and we continually strive to improve our service!
We hope to welcome you back soon.
Warm regards, The Management
10/10 Excellent
marianella
18 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing resort for everything you could want!
marianella
Séjour de 8 nuits en mai 2018
Réponse de Management le 16 juil. 2018
Dear Marianella,
We are so pleased that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back!
Warm regards,
The Management
8/10 Bien
Otto
29 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Aanrader
Otto
Séjour de 4 nuits en mai 2018
Réponse de Management le 16 juil. 2018
Thank you for your feedback regarding the bar hours. We are pleased that you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.
Warm regards, The Management
8/10 Bien
Ian, Montreal, Canada
16 mars 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel but restaurant is weakest link
Ian
Séjour de 7 nuits en mars 2018
Réponse de Management le 19 mars 2018
Hi Ian,
Thank you for your feedback. We are sorry that La Balandra did not live up to your expectations. We are working hard on building a new team and the level of dining in our restaurant, and we hope that you will consider a future visit to see our improvements.
Again, thank you for your comments. We hope to welcome you back!
Warm regards,
The Management
10/10 Excellent
Karen, Maryland
26 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karen
Séjour de 7 nuits en février 2018
Réponse de Harbour Village Management le 26 févr. 2018
Dear Karen,
Thank you so much for your review! It was a pleasure to have you as our guest and we are so pleased that you enjoyed your stay.
We hope to welcome you back soon.
Warm regards,
The Management