Piscine extérieure

Avis sur Courtyard by Marriott Bonaire Dive Resort

4 out of 5
Courtyard by Marriott Bonaire Dive Resort
Kaya International 2, Kralendijk, Bonaire

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 116 avis sur 228." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 80 avis sur 228." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 22 avis sur 228." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 7 avis sur 228." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 228." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
le site est bien mais l’acceuil n’a pas été super. Je me suis fait dire que si je n’ai pas confiance alors reprenez vos bagages
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Sanne - Sales Executive le 6 mai 2019
Thank you for taking the time to share your experience with us. We put a lot of effort in providing the best service and maintaining our property. I am sorry to read that you did not fully enjoy you stay with us. We hope you come and give us another chance to show you what has changed for the better. Wishing you a wonderful day. Looking forward to welcoming you again!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Beatiful pool and restaurant area...very nice staff, very clean room. But, the breakfast buffet was the worst I ever had, especially for USD$25 per person. There was almost no fruit, no espresso machine, the toaster was not working and the muesli was just cheap cereal mixed together. So for someone trying to have a healthy breakfast, I’ve seen much much much better, even in Cuba!!! But if you like your food fried you should do okay...
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Sanne le 8 avr. 2019
Thank you for taking the time to share your experience with us. We put a lot of effort in providing the best service and maintaining our property. I am sorry to read that you did not fully enjoy you stay with us. With regards to the feedback about the restaurant, I have taken this to our management team to discuss improvements. We hope you come and give us another chance to show you what has changed for the better. Wishing you a wonderful day. Looking forward to welcoming you again!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les déjeuners nous avons pas aimer beaucoup d'oiseaux vienne dans vos assiettes pas trop plaisant mais le reste exellent
Séjour de 9 nuits en février 2019
Réponse de Nelson Ruiz le 27 mars 2019
Thank you for your feedback. We hope to see you soon! Kind regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Près de l’aéroport service de navette pour les clients de l’hôtel Bonne nourriture au resto de l’hôtel Piscine et spa sur place
Séjour de 14 nuits en décembre 2018
Réponse de Mingli - Director of Hotel Sales le 19 janv. 2019
Dear Sir.Madam, Thank you so much for taking the time to share you experience with us and for choosing Courtyard Bonaire as your preferred hotel on island. It is very nice to read that we exceeded your expectations during your stay. We look forward to your fast return. Saludos,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Mitigé...
Joli hôtel récent à 1km de l'aéroport, chambre agréable et belle piscine. Le personnel nous a en revanche beaucoup déçus, aucun sourire et aucune implication à part les personnes qui travaillent près de la piscine, ce qui rend un peu perplexe.
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Mingli Chung - Director of Hotel Sales le 5 oct. 2018
Hi Anonymous, Merci beaucoup d'avoir partagé votre expérience avec nous. Je suis désolé de lire que vous n'avez pas pleinement profité de votre temps avec nous. J'ai pris vos commentaires et en avons discuté avec notre équipe de direction. J'espère que vous nous donnez une autre chance de voir nos améliorations apportées. Sincères amities,

10/10 Excellent

Robert

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The restaurant was closed so we have to go other place but the rest was fine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 22 mai 2024
Dear Robert, Thank you very much for selecting us! Kind regards, Nelson Ruiz General Manager

10/10 Excellent

Robert

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Just a beautiful place
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 20 mai 2024
Hi Robert, Thank you very much for you kind words. It was a pleasure to serve you!Kind regards, Nelson Ruiz General Manager

10/10 Excellent

Shermaine

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 6 mai 2024
Thank you for staying with us!

10/10 Excellent

casey

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The hotel staff took excellent care of us, everyone was friendly, and the hotel is in good shape. The best part of the hotel is breakfast at the Haven pool restaurant, Sylvia, Maria, and Anna are excellent hosts!
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 4 mars 2024
Hi Casey, Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel! We are thrilled to hear that you enjoyed our friendly staff and well-maintained facilities.We are particularly happy to see that you were impressed by our breakfast at Haven pool restaurant and the exceptional service provided by Sylvia, Maria, and Anna. We will be sure to share your kind words with them.We appreciate your positive feedback and hope to welcome you back again soon.Sincerely,Nelson Ruiz General Manager

10/10 Excellent

Marlene Guylene

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice rooms and comfortable beds, nice uncrowded infinity pool, good restaurant and dive shop on location, nice gym, clean property, close to the airport
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 29 févr. 2024
Hi Marlene, Thank you very much for your kind review. It makes us very happy to know you enjoyed our facilities! Looking forward to host you soon back again. Kind regards, Nelson Ruiz General Manager

6/10 Satisfaisant

Odd Erik

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 27 févr. 2024
Hi Odd, Thank you very much for staying with us!

6/10 Satisfaisant

David

Very inconvenient you had to walk from the main entrance outside all the way down to the end of the property to get to your room. If you need ice anytime during the day or night, you had to walk outside of the building and try to find one and the factor if you just wanted to buy a soda drink called snack, you had to work all the way from the end of the property back to the main building to do that extremely inconvenient.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 22 févr. 2024
Hi David, Thank you very much for choosing us and giving us the opportunity to serve you. Thank you for bringing your experience to our attention. Your feedback is valuable to us, and we will use it for the constants improvements of our hotel. Kind regards, Nelson Ruiz General Manager

8/10 Bien

dana

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
great stay
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 14 févr. 2024
Dear Dana, Thank you very much for staying with us. We were happy to serve you!

8/10 Bien

Nancy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to the airport, nice pool and restaurant.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 17 janv. 2024
Hi Nancy, Thank you very much for visiting us! We hope to host you soon back again. Kind regards, Nelson Ruiz

10/10 Excellent

Jean, Eagle river

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fast check in and was able to get to our room right away, clean, good air conditioning
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 8 janv. 2024
Hi Jean, It gave us great pleasure and joy to serve you while you were staying in our hotel!Looking forward to host you soon and thank you for choosing us!

8/10 Bien

Alicia

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 8 janv. 2024
Hi Alicia, ¡Thank you very much for choosing us!

8/10 Bien

Geraldine

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 8 janv. 2024
Thank you very much for choosing us!

10/10 Excellent

Allan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 30 oct. 2023
Hi Allan,Thank you very much for choosing us! See you soon!

10/10 Excellent

Allan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 23 oct. 2023
Hi Allan, It was a pleasure to host this time in our hotel! Looking forward to seeing you again soon. Kind regards, Nelson Ruiz General Manager

8/10 Bien

Inesia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 10 oct. 2023
Thank you very much for choosing us!

10/10 Excellent

Marc, Paradera

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good hotel, comfortable and clean, nice dining option with a view. Convenient near the airport.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 29 sept. 2023
Hi Marc, Thank you very much for choosing us! We are happy to know you enjoyed our hotel. See you next time, Nelson Ruiz General Manager

8/10 Bien

RUDNEY

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fine
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 18 sept. 2023
Hi Rudney, We love that you stayed with us! Warm regards, Nelson Ruiz General Manager

10/10 Excellent

Mary Ann. Heather

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 18 sept. 2023
Thank you very much for staying in our hotel!

10/10 Excellent

Stamatia, Chelmsford

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I enjoyed the location of this property as it as very close to the airport but also centrally located to other locations. The property is beautiful and so colorful! The kids loved the pool area. We got to see a gorgeous sunset from the pool over the water and even some flamingos hanging around! I would stay again.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 10 août 2023
Hi Stamatia, Thank you very much for your review. How wonderful it is to know that you enjoyed your stay and especially the magic of Bonaire, its sunsets and flamingos from our hotel!¡Until next time!

6/10 Satisfaisant

Christel

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rooms are clean, beds are comfortable and the breakfast is good but the property needs some maintenance. Also, the water pressure in the shower was very poor and it took almost 15 minutes for the water to become warm. The stay was ok but at almost 250usd a night we just expected more.
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 20 juin 2023
Hi Christel, Thank you very much for choosing us as your accommodation option in Bonaire and also for taking the time to write us this review! We greatly appreciate your comments as we take note of the points for improvement that you kindly share with us. We hope to see you soon!

10/10 Excellent

Richard

Séjour de 1 nuit en mai 2023

8/10 Bien

Jana, Arlington

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 8 juin 2023
Thank you for choosing us!

8/10 Bien

Eric

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very happy with the stay
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 6 avr. 2023
Hi Eric, Thank you very much for choosing us! We are glad to have you here!

10/10 Excellent

Brigitte

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 31 mars 2023
Hi Brigitte, Thank you for choosing us! Until next time.

10/10 Excellent

Paula

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was very nice and helpful. Pleasant
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 6 mars 2023
Dear Paula,Thank you very much for your review and kind words towards our staff. We hope to see you soon!

8/10 Bien

Angelo

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 13 févr. 2023
Hi Angelo, Thank you for choosing us! Kind regards, Nelson Ruiz General Manager

8/10 Bien

Jacqueline

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We stayed at the Marriott Courtyard Bonaire Dive Resort for a week. The room was reasonably large and comfortable. The bathroom was a nice size with a nice strong water stream in the shower. The included breakfast buffet was excellent. The grounds of the hotel were very interesting and colorful. Our only want was for a larger refrigerator in our room - it was really quite small. And I thought that the resort was closer to the middle of town than it was. We had luckily rented a car, otherwise we would have needed to.
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 5 févr. 2023
Dear Jacqueline, Thank you very much for writing us your review.We are delighted that you have enjoyed our facilities as we also appreciate your feedback!We hope to see you soon and thus be able to continue offering you unrepeatable accommodation experiences.Kind regards, Nelson Ruiz General Manager

10/10 Excellent

Bob

Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 29 mars 2023
Thank you very much for choosing us!

2/10 Horrible

Patrick

Séjour de 1 nuit en janvier 2023

6/10 Satisfaisant

Johannes

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
garden view should be at least a garden view, not a parking lot / boat ramp
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 23 janv. 2023
Hi Johannes, We are very sorry that you were not able to enjoy the view from your room as you wished. We will delve into this internally in order to detect where we went wrong with you when we assigned your room. Once again, we are very sorry. Thank you very much for letting us know.Kind regards, Nelson Ruiz

8/10 Bien

Jasvir

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice big rooms, knowledgeable staff, clean room, good breakfast. Package for four people only included 2 breakfasts…kids should have been included or offered a discounted rate
Réponse de Nelson Ruiz le 13 janv. 2023
Hi Jasvir, Thank you very much for staying at our hotel. We are very happy that you enjoyed your stay!Yes Indeed we have 50% discounts on breakfast for children from 7 to 12 years old.Children under 7 years is complementary.If this was not apply to you, please contact the hotel directly so we can help you immediately.Kind regards, Nelson Ruiz

10/10 Excellent

Jean, Eagle river

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful scenery nice clean room.
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 9 janv. 2023
Hi Jean, Thank you very much for chossing us. It make us happy you enjoyed our facilities!See you soon,

6/10 Satisfaisant

Maarten

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Prima nieuw & schoon hotel voor de eerste of laatste dag! Zeer vriendelijk personeel.
Réponse de Nelson Ruiz le 5 janv. 2023
Hi Maarten, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te schrijven. We waarderen uw vriendelijke opmerkingen over onze faciliteiten en ons personeel.Wij hopen u snel te mogen ontvangen!

10/10 Excellent

Hi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice Hotel Great Staff
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Nelson Ruiz le 2 janv. 2023
Thank you very much for your kind comment. We wish you a happy new year 2023!Kind regards,

8/10 Bien

Johnny Nigel

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement

10/10 Excellent

DANIEL, FLUSHING

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to the airport and 4 minute drive to town which was great for dinner
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Nelson Ruiz le 23 nov. 2022
Hi Daniel, Thank you ver much for your review. We are already looking forward to host you again! Warm Regards, Nelson RuizGeneral Manager

10/10 Excellent

Elaine

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2022

10/10 Excellent

Traci

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place to stay
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Nelson Ruiz le 6 sept. 2022
Thank you very much for your appreciation! It was a pleasure to serve you.

10/10 Excellent

Emeray, Bonaire

.
Séjour de 2 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Jairmin

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Blake

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful pool, great restaurant,beautiful clean room rooms.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Nelson Ruiz le 13 juin 2022
Hi Blake, Thank you very much for your comments about our hotel! We are glad you enjoyed our facilities ans services. See you soon!

4/10 Médiocre

Leonel

It is not a dive resort, it does not have a dive shop on property
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Nelson Ruiz le 9 juin 2022
Hi Leonel, Thank you very much for your feedback. We are very sorry that you were not able to enjoy our diving facilities. Certainly and after all the experience with COVID-19 we decided to close the dive center as part of our cost restructuring and continue offering the diving experience with VIP Diving who are located 2 minutes away from our hotel. Now with a different reality, we find ourselves in very advanced conversations with an operator to resume the service at the property in the medium term. We deeply regret having disappointed you. Kind regards,

8/10 Bien

Gilberto Salomon

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I like the peace and friendliness of the people that work there. Also the environment
Séjour de 5 nuits en avril 2022
Réponse de Nelson Ruiz le 29 avr. 2022
Hi Gilberto, Thank you very much for your comment. We are always at your service!

6/10 Satisfaisant

George

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2022

8/10 Bien

Maria Pestana

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The garden: beautiful and well kept. Water in the canal looks really dirty. The room was 👍 nice.
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Nelson Ruiz le 1 mars 2022
Hi Maria, Thank you very much for your review. We hope to see you soon!