Avis sur Courtyard by Marriott Bonaire Dive Resort
Courtyard by Marriott Bonaire Dive Resort
Kaya International 2, Kralendijk, Bonaire
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
27 avr. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Sanne - Sales Executive le 6 mai 2019
Thank you for taking the time to share your experience with us. We put a lot of effort in providing the best service and maintaining our property. I am sorry to read that you did not fully enjoy you stay with us. We hope you come and give us another chance to show you what has changed for the better. Wishing you a wonderful day. Looking forward to welcoming you again!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Sanne le 8 avr. 2019
Thank you for taking the time to share your experience with us. We put a lot of effort in providing the best service and maintaining our property. I am sorry to read that you did not fully enjoy you stay with us. With regards to the feedback about the restaurant, I have taken this to our management team to discuss improvements. We hope you come and give us another chance to show you what has changed for the better. Wishing you a wonderful day. Looking forward to welcoming you again!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
23 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en février 2019
Réponse de Nelson Ruiz le 27 mars 2019
Thank you for your feedback.
We hope to see you soon!
Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 janv. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en décembre 2018
Réponse de Mingli - Director of Hotel Sales le 19 janv. 2019
Dear Sir.Madam,
Thank you so much for taking the time to share you experience with us and for choosing Courtyard Bonaire as your preferred hotel on island.
It is very nice to read that we exceeded your expectations during your stay.
We look forward to your fast return.
Saludos,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 sept. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Mitigé...
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Mingli Chung - Director of Hotel Sales le 5 oct. 2018
Hi Anonymous,
Merci beaucoup d'avoir partagé votre expérience avec nous. Je suis désolé de lire que vous n'avez pas pleinement profité de votre temps avec nous. J'ai pris vos commentaires et en avons discuté avec notre équipe de direction.
J'espère que vous nous donnez une autre chance de voir nos améliorations apportées.
Sincères amities,
10/10 Excellent
Robert
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 22 mai 2024
Dear Robert, Thank you very much for selecting us! Kind regards, Nelson Ruiz General Manager
10/10 Excellent
Robert
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 20 mai 2024
Hi Robert, Thank you very much for you kind words. It was a pleasure to serve you!Kind regards, Nelson Ruiz General Manager
10/10 Excellent
Shermaine
3 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Shermaine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 6 mai 2024
Thank you for staying with us!
10/10 Excellent
casey
Voyage en famille
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
casey
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 4 mars 2024
Hi Casey, Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel! We are thrilled to hear that you enjoyed our friendly staff and well-maintained facilities.We are particularly happy to see that you were impressed by our breakfast at Haven pool restaurant and the exceptional service provided by Sylvia, Maria, and Anna. We will be sure to share your kind words with them.We appreciate your positive feedback and hope to welcome you back again soon.Sincerely,Nelson Ruiz General Manager
10/10 Excellent
Marlene Guylene
Voyage en famille
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marlene Guylene
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 29 févr. 2024
Hi Marlene, Thank you very much for your kind review. It makes us very happy to know you enjoyed our facilities! Looking forward to host you soon back again. Kind regards, Nelson Ruiz General Manager
6/10 Satisfaisant
Odd Erik
25 févr. 2024
Odd Erik
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 27 févr. 2024
Hi Odd, Thank you very much for staying with us!
6/10 Satisfaisant
David
22 févr. 2024
David
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 22 févr. 2024
Hi David, Thank you very much for choosing us and giving us the opportunity to serve you. Thank you for bringing your experience to our attention. Your feedback is valuable to us, and we will use it for the constants improvements of our hotel. Kind regards, Nelson Ruiz General Manager
8/10 Bien
dana
Voyage en couple
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
dana
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 14 févr. 2024
Dear Dana, Thank you very much for staying with us. We were happy to serve you!
8/10 Bien
Nancy
Voyage en famille
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 17 janv. 2024
Hi Nancy, Thank you very much for visiting us! We hope to host you soon back again. Kind regards, Nelson Ruiz
10/10 Excellent
Jean, Eagle river
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 8 janv. 2024
Hi Jean, It gave us great pleasure and joy to serve you while you were staying in our hotel!Looking forward to host you soon and thank you for choosing us!
8/10 Bien
Alicia
5 janv. 2024
Alicia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nelson Ruiz le 8 janv. 2024
Hi Alicia, ¡Thank you very much for choosing us!
8/10 Bien
Geraldine
30 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Geraldine
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 8 janv. 2024
Thank you very much for choosing us!
10/10 Excellent
Allan
Voyage en famille
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Allan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 30 oct. 2023
Hi Allan,Thank you very much for choosing us! See you soon!
10/10 Excellent
Allan
Voyage en famille
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Allan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 23 oct. 2023
Hi Allan, It was a pleasure to host this time in our hotel! Looking forward to seeing you again soon. Kind regards, Nelson Ruiz General Manager
8/10 Bien
Inesia
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Inesia
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 10 oct. 2023
Thank you very much for choosing us!
10/10 Excellent
Marc, Paradera
Voyage d’affaires
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 29 sept. 2023
Hi Marc, Thank you very much for choosing us! We are happy to know you enjoyed our hotel. See you next time, Nelson Ruiz General Manager
8/10 Bien
RUDNEY
Voyage d’affaires, Voyage en couple
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
RUDNEY
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 18 sept. 2023
Hi Rudney, We love that you stayed with us! Warm regards, Nelson Ruiz General Manager
10/10 Excellent
Mary Ann. Heather
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mary Ann. Heather
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 18 sept. 2023
Thank you very much for staying in our hotel!
10/10 Excellent
Stamatia, Chelmsford
Voyage en famille
10 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stamatia
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 10 août 2023
Hi Stamatia, Thank you very much for your review. How wonderful it is to know that you enjoyed your stay and especially the magic of Bonaire, its sunsets and flamingos from our hotel!¡Until next time!
6/10 Satisfaisant
Christel
Voyage d’affaires
20 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Christel
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 20 juin 2023
Hi Christel, Thank you very much for choosing us as your accommodation option in Bonaire and also for taking the time to write us this review! We greatly appreciate your comments as we take note of the points for improvement that you kindly share with us. We hope to see you soon!
10/10 Excellent
Richard
28 mai 2023
Richard
Séjour de 1 nuit en mai 2023
8/10 Bien
Jana, Arlington
25 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jana
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 8 juin 2023
Thank you for choosing us!
8/10 Bien
Eric
Voyage en famille
6 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 6 avr. 2023
Hi Eric, Thank you very much for choosing us! We are glad to have you here!
10/10 Excellent
Brigitte
30 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brigitte
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 31 mars 2023
Hi Brigitte, Thank you for choosing us! Until next time.
10/10 Excellent
Paula
Voyage en groupe
5 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paula
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 6 mars 2023
Dear Paula,Thank you very much for your review and kind words towards our staff. We hope to see you soon!
8/10 Bien
Angelo
Voyage d’affaires
11 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelo
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 13 févr. 2023
Hi Angelo, Thank you for choosing us! Kind regards, Nelson Ruiz General Manager
8/10 Bien
Jacqueline
Voyage en couple
4 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacqueline
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 5 févr. 2023
Dear Jacqueline, Thank you very much for writing us your review.We are delighted that you have enjoyed our facilities as we also appreciate your feedback!We hope to see you soon and thus be able to continue offering you unrepeatable accommodation experiences.Kind regards, Nelson Ruiz General Manager
10/10 Excellent
Bob
3 févr. 2023
Bob
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 29 mars 2023
Thank you very much for choosing us!
2/10 Horrible
Patrick
22 janv. 2023
Patrick
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
6/10 Satisfaisant
Johannes
Voyage en groupe
21 janv. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johannes
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 23 janv. 2023
Hi Johannes, We are very sorry that you were not able to enjoy the view from your room as you wished. We will delve into this internally in order to detect where we went wrong with you when we assigned your room. Once again, we are very sorry. Thank you very much for letting us know.Kind regards, Nelson Ruiz
8/10 Bien
Jasvir
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jasvir
Réponse de Nelson Ruiz le 13 janv. 2023
Hi Jasvir, Thank you very much for staying at our hotel. We are very happy that you enjoyed your stay!Yes Indeed we have 50% discounts on breakfast for children from 7 to 12 years old.Children under 7 years is complementary.If this was not apply to you, please contact the hotel directly so we can help you immediately.Kind regards, Nelson Ruiz
10/10 Excellent
Jean, Eagle river
Voyage en famille
8 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Nelson Ruiz le 9 janv. 2023
Hi Jean, Thank you very much for chossing us. It make us happy you enjoyed our facilities!See you soon,
6/10 Satisfaisant
Maarten
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
4 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maarten
Réponse de Nelson Ruiz le 5 janv. 2023
Hi Maarten, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te schrijven. We waarderen uw vriendelijke opmerkingen over onze faciliteiten en ons personeel.Wij hopen u snel te mogen ontvangen!
10/10 Excellent
Hi
31 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice Hotel Great Staff
Hi
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Nelson Ruiz le 2 janv. 2023
Thank you very much for your kind comment. We wish you a happy new year 2023!Kind regards,
8/10 Bien
Johnny Nigel
29 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johnny Nigel
10/10 Excellent
DANIEL, FLUSHING
23 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DANIEL
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Nelson Ruiz le 23 nov. 2022
Hi Daniel, Thank you ver much for your review. We are already looking forward to host you again! Warm Regards, Nelson RuizGeneral Manager
10/10 Excellent
Elaine
13 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elaine
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
10/10 Excellent
Traci
Voyage en famille
6 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Traci
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Nelson Ruiz le 6 sept. 2022
Thank you very much for your appreciation! It was a pleasure to serve you.
10/10 Excellent
Emeray, Bonaire
15 août 2022
Emeray
Séjour de 2 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Jairmin
10 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jairmin
Séjour de 4 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Blake
Voyage en famille
13 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Blake
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Nelson Ruiz le 13 juin 2022
Hi Blake,
Thank you very much for your comments about our hotel! We are glad you enjoyed our facilities ans services.
See you soon!
4/10 Médiocre
Leonel
6 juin 2022
Leonel
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Nelson Ruiz le 9 juin 2022
Hi Leonel,
Thank you very much for your feedback.
We are very sorry that you were not able to enjoy our diving facilities. Certainly and after all the experience with COVID-19 we decided to close the dive center as part of our cost restructuring and continue offering the diving experience with VIP Diving who are located 2 minutes away from our hotel. Now with a different reality, we find ourselves in very advanced conversations with an operator to resume the service at the property in the medium term. We deeply regret having disappointed you.
Kind regards,
8/10 Bien
Gilberto Salomon
29 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gilberto Salomon
Séjour de 5 nuits en avril 2022
Réponse de Nelson Ruiz le 29 avr. 2022
Hi Gilberto,
Thank you very much for your comment.
We are always at your service!
6/10 Satisfaisant
George
24 mars 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
George
Séjour de 1 nuit en mars 2022
8/10 Bien
Maria Pestana
Voyage en couple
1 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria Pestana
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Nelson Ruiz le 1 mars 2022
Hi Maria,
Thank you very much for your review.
We hope to see you soon!