Deluxe 3 Bedroom Pool Suite With Ocean View | Vue de la chambre

Avis sur The Pelican Residence & Suite Krabi

4 out of 5
The Pelican Residence & Suite Krabi
185 Klong Muang, Tubkaak Road, Nong Talay, Krabi, Krabi

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 69 avis sur 211." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 82 avis sur 211." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 37 avis sur 211." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 13 avis sur 211." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 10 avis sur 211." "

8,2/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

6,8/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
La situation géographique est bien mais il y a un probleme de management et duboersonnel d'entretien
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Admin le 30 janv. 2020
Dear Valued guest, Thank you very much for your valued feedback, we are very sorry that we didn’t meet your expectations. We can assure you that we take your comments very seriously and will use it to improving the service that we provide. With kind regards, Management Team

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
La piscine privée sympa, après quelques défauts majeurs tel que pas de pression au niveau de l eau, un PDJ mal traité vs le prix pratiqué, une qualité des serviettes en dessous du standard indique
Séjour de 3 nuits en novembre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points faibles : Équipements
Très bien situé Par contre pas très honnête Ils nous ont facturé l équivalent de 150€ de service de blanchisserie C est inadmissible
Séjour de 9 nuits en février 2019
Réponse de Management team le 4 mars 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your valued feedback. We are pleased that you were satisfied our location ideal. And we do apologize for the unpleasant experience about laundry service. We can assure you that we take your comments very seriously and will use it to improving the service that we provide. Kind regards,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 9 nuits en février 2019
Réponse de Management Team le 1 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for your feedback. With kind regards,

6/10 Satisfaisant

Nicolas

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en décembre 2018
Réponse de Management Team le 4 mars 2019
Dear Nicolas, Thank you very much for your feedback. We value all feedback that we receive from our guests and will use it to improving the service that we provide. With kind regards,

10/10 Excellent

abdel waheb

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour impeccable
Hôtel agréable, endroit magnifique face à hong island, plus calme qu ao nang avec des petits restaurants très abordable Chambre parfaite avec cuisine équipée et pour notre cas avec piscine à conseiller
Séjour de 9 nuits en février 2019
Réponse de Management team le 20 févr. 2019
Dear Abdel, Thank you for your positive review. We are delighted that you had a great stay with us. We hope you will come back to stay with us again the next time you are in Krabi. With kind regards,

6/10 Satisfaisant

NATHALIE, Paris

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Suite avec piscine au Rez de chaussée odeurs d égout dans une des salles de bain + fuite d’eau/ piscine individuelle non nettoyée quand nous sommes arrivés l’eau était glauque on ne voyait même pas le fond / une partie de la piscine de l’hotel était dans le même état / petit déjeuner quasi inexistant très peu de choix/ le prix de l’hotel est cher par rapport aux prestations néanmoins les suites sont jolies
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Black le 15 févr. 2019
Dear Guest, Thank you for your review and we will keep your feedback for solution and inform to all staff know. Best Regards, Management Team

10/10 Excellent

Celine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Mink le 8 mai 2018
Dear Celine, Thank you for staying with us at The Pelican Krabi. We will hope you will come back to stay with us again the next time you are in Krabi. Best Regards, Katsiree

8/10 Bien

Nicolas, Moutiers

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour proche de la plage
Une semaine formidable au pélican en pool suite avec vue sur l’océan au top
Séjour de 6 nuits en avril 2018
Réponse de Mink le 18 avr. 2018
Dear Nicolas, Thank you for your time leaving us your feedback. We are so glad to hear you had a wonderful stay with us. Please be assured that all our guest comments are taken seriously. We hope you will come back to stay with us again the next time you are in Krabi. Best Regards, Katsiree

10/10 Excellent

Mhand

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Nous avons séjourné une nuit en famille début Aout 2017. l'hôtel est très calme, le personnel est extrêmement sympathique. Les chambres sont confortables et très propres. il y a pas mal de commerces et restaurants à proximité (à pied). Nous gardons un très beau souvenir de cet hôtel.
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

10/10 Excellent

sandrine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Prix à la hauteur du lieu
La chambre occupée était immense : famille de 4 : 2 immenses chambres joliments décorées ; design sobre Et immense salon avec cuisine aménagée : un vrai appartement Service nettoyage parfait Petit déjeuner varié Piscine longue et agréable le long des appartements Très bon séjour au Pélican pour nous Nous le conseillons

10/10 Excellent

leila lilou , paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel parfait !
Super hôtel bien située dans un endroit calme face à la mer à proximité de toutes commodités ! Personnel agréable et à l'écoute . Chambre propre spacieuse , chambre avec piscine privée au top sans vis à vis . Bref je recommande et je reviendrai !
Piscine Privee
Chambre
Salle de bain
Piscine de l'hôtel

10/10 Excellent

Christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel dans un quartier vivant et calme
Cet hôtel est vraiment bien situé, plein de petits commerces autour, le personnel est accueillant, la piscine superbe, nous y retournerons avec grand plaisir

10/10 Excellent

Selina Michelle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wirklich wunderschöne Unterkunft. Wir wurden sehr herzlich empfangen und der Service war top. Würden jederzeit wieder dort hin gehen. Der private Pool lohnt sich auf jeden Fall sehr, wunderschön um Abends mit der Familie noch zusammenzusitzen und zu trinken.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Nut le 13 mars 2024
Liebe Gäste,Vielen herzlichen Dank für Ihr wundervolles Feedback! Es freut uns außerordentlich zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und dass unser herzlicher Empfang sowie unser Top-Service Ihnen in guter Erinnerung geblieben sind.Wir sind besonders erfreut zu hören, dass Sie unseren privaten Pool genossen haben. Es ist immer unser Ziel, unseren Gästen unvergessliche Momente zu ermöglichen, und es freut uns sehr zu wissen, dass Sie schöne Abende mit Ihrer Familie dort verbringen konnten.Es wäre uns eine Freude, Sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Bitte zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie Ihren nächsten Aufenthalt planen. Wir sind stets bemüht, Ihren Erwartungen gerecht zu werden und Ihnen einen unvergesslichen Aufenthalt zu bieten.Nochmals vielen Dank für Ihre freundlichen Worte und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit herzlichen Grüßen,Property Management teams

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 7 nuits en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

S Denise

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
I have mixed feelings about this property. The staff were amazing. Very friendly and helpful. My unit was clean and the bed was comfortable. The property itself is in need of a major cash infusion to do necessary repairs to the exteriors of the buildings. I think covid hit this property hard. There was an obvious broken pipe in my building as water was leaking from random places all the time which may have contributed to the sewer smell that came from the kitchen sink. I really hope the property managers can figure things out because it would be a shame to see this once lovely property go to ruin.
Séjour de 14 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Dug

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
It’s dated and could use some TLC but staff was great and walking distance to beach and local food
Séjour de 4 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Ruzicka

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2021

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Huoneet epäsiistit ja paljon olisi kunnostettavaa paikoissa sekä kalusteissa.
Séjour de 4 nuits en mars 2020

8/10 Bien

Colin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stunning Ocean Sunset View
Overall i would recommend this place as our room (1401 a block) somehow feels like it was the best one out of the other rooms in that resort. We had the pool by the ocean and what a view it was seeing the sunset at night and chilling by the pool in the dark as it has balcony lights. Pool size was reasonable to swim back and forth. Enough for 3 people comfortably. Room we had was 3 bedrooms so 6 people can stay.. fridge, hob, microwave so can cook. Air conditioning in every room and a bonus is that you can leave it on whilst we was out for the day so nice and chilled when we are back in. Resort had their own pool but we never got round to it as we had our own. Room is clean and spacious with 2 of the rooms having own doors to go out to the pool. Only thing is that if you wanted room to be cleaned then you have to leave the key at the front desk. Car park is free (car is a must to explore that place) Breakfast could be a lot better i feel for being a 4 star as just feels somewhat skimpy in certain things. Having said that i would go back for that room again
Séjour de 4 nuits en mars 2020

8/10 Bien

Rene

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Prisen er for høj
Gammelt slidt hotel. Var der for 1 år siden og der er ikke sket forbedringer . Store rum med masse af plads for farmile med børn. Personale er flinke men forstår ikke engelsk. Siger bare ja ja og så sker der ingenting . Der sker ikke meget efter 21.00 I byen. Dejlig strand med fornuftige priser på mad
Séjour de 6 nuits en février 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Ok Hotell
Bra hotell men lite slitet. En renovering hade suttit bra.
Séjour de 2 nuits en février 2020

8/10 Bien

Torben

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A nice quiet place with a beautiful pool area. We had a roof to pool room, which was very nice. The little beach close by is good, a bit rocky, but lots of excellent beach bars and restaurants with high quality food and drinks. Don´t go here for nightlife. Go to Ao Nang then.
Séjour de 2 nuits en février 2020

6/10 Satisfaisant

Atanas

Voyage en famille
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 10 nuits en février 2020

8/10 Bien

Monica

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice resort
Nice resort, but it is NOT on the beach as it looks like on the pictures on Hotels.com, you have to cross a road. The apartement we stayed in was lovely and big, but the bed was really hard, and the water pressure in the shower was terrible. We had a nice pool view, and a big balcony. The pool is big and very nice, but there are very few sun bed's around the pool. The location is great (ecxept that you have to cross the road to come to the beach) It is close to many lovely beach restaurants. Khlong Muang is a nice area to stay in with a lovely beach. The breakfast was ok, not more than that. The staff was very nice and helpful, but there were a few things that could be improved. The christmas flowers was cleared away on the floor where the breakfast buffet was. When the juice was empty at breakfast it took to long before they refilled it. The same problem was it with the food, plates, beach towels and towels in the gym. The staff should have been more attentive to avoid this. Sometimes it could look like they were understaffed. But we had a nice stay in this hotel.
Séjour de 6 nuits en février 2020

8/10 Bien

Christian

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Egen pool
Tæt på lækker strand med gode spisesteder. Book et værelse med egen pool.
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de mo le 21 févr. 2020
Dear Christian, Thank you very much for your valued feedback. With kind regards, Management Team

6/10 Satisfaisant

Bjørn Terje

Voyage en famille
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Fint sted, men slitt. Servicen er ikke helt på topp, må be om vann og dopapir, skulle ikke vært nødvendig. Lukter mugg på rommene.
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
Réponse de mo le 21 févr. 2020
Dear Bjorn Terje, Thank you very much for your valued feedback, we are very sorry that we didn’t meet your expectations. We can assure you that we take your comments very seriously and will use it to improving the service that we provide. With kind regards, Management Team

8/10 Bien

Jan Egil

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotell med god beliggenhet.
Hotelloppholdet startet litt dårlig fordi vi hadde bestilt henting på flyplassen og denne kom ikke. Men ansatte på flyplassen oppfattet fort situasjonen og ringte til hotellet og fikk beskjed at transporten skulle være der om fem minutter. Men like etter kom det kontrabeskjed om at det hadde oppstått en misforståelse slik at det ikke kom noen bil. Men de ansatte på flyplassen skaffet oss raskt en taxi som fraktet oss til hotellet og var 400 bath rimeligere. Vi ble veldig godt mottatt i resepsjonen og damen beklaget veldig at det var blitt en misforståelse. Da vi fikk rommet ble vi skuffet. Vi hadde bestilt Deluxe One Bedroom Pool Suite, og de eneste bildene vi hadde sett av denne romtypen var var bildene med beliggenhet på taket med flott utsikt og sofa. Men vårt rom lå på bakkenivå med utsikt rett inn i en hekk. Men leiligheten oppfylte det som var lovet i beskrivelsen, så vi hadde ingenting å klage over. Beliggenheten var veldig bra, og det tok tre minutter å gå ned på stranden. På stranden fantes det små, koselige restauranter på rekke og rad. Den var ikke noe fin å bade fra ved lavvann, men kjempefin ved høyvann. Dager og kvelder ble tilbrakt på stranden, så vi har ikke så mye mer å fortelle om hotellet. Transport videre fikk vi ordnet med taxi som stod like utenfor hotellet. Dette fungerte veldig bra.
Bassengområdet
Fra stranden
Fra stranden
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de mo le 21 févr. 2020
Dear Jan Egil, Thank you very much for your valued feedback, we are very sorry that we didn’t meet your expectations. We can assure you that we take your comments very seriously and will use it to improving the service that we provide. With kind regards, Management Team

2/10 Horrible

Helene

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bad smell of sewage
Our one bedroom suite on the ground floor was infested with a foul stench of sewage day and night, especially in our bedroom. Just outside our terrace, there was an intermistic arrangement that looked like sewage drainage where tiles were removed, so the smell was very intense and annoying.
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Admin le 30 janv. 2020
Dear Valued guest, Thank you very much for your valued feedback, we are very sorry that we didn’t meet your expectations. We can assure you that we take your comments very seriously and will use it to improving the service that we provide. With kind regards, Management Team

10/10 Excellent

Annika

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
3 nätter, 3 personer
Vi tog taxi från flygplatsen ca 40 min (700 Bath) och anlände till hotellet redan vid 08 och fick ett trevligt mottagande och en smidig incheckning. Personalen ordnade så att vi kude få lägenheten tidigare än utsatt tid. Vi bodde i en mycket rymlig och fräsh lägenhet högst upp 4de våningen med 2 sovrum och pool på den rymliga balkongen. Frukosten var bra och riklig med färsk frukt, flera urval av äggrätter som gjordes å la minut och en hel del varma lokala rätter. Området är lugnt och hotellet ligger nära trand med flera restauranger och massageställen. Vi var mycket nöjda med vistelsen.
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de mo le 27 janv. 2020
Dear Annika, Thank you for staying with us and we are very grateful that you had the wonderful stay with us. Our team are working very hard to give you an enjoyable stay. If you wish to come back to this sunny paradise anytime, we are looking forward to welcome your stay. Your Kind Regards, Management Team

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Overpriced and run down
To summarize first. Then you can read on if you like Avid and experienced traveler, many times Thailand visitor, first and last visit to this hotel. (Seriously, I will never visit this hotel again. Ever) Bad service Overpriced (this is actually my biggest grievance) Run down (do NOT believe the pics on their web page) Poorly maintained (I saw absolutely no maintenance work being done either) Big pool, but few places to sit or lay down Grayish pool water (not sure how dirty it actually was, I deemed it swimable) Dirty sun beds Very poor breakfast, especially at this price point. All over dirty restaurant. Very nice rooms. Spacious and clean Nice view, noisy street just below the room. Very good house keeping Nice gym Close proximity to the beach.. but with a dangerous road between the hotel and the beach. (Kids cannot go on their own) Nice quiet area in general (except for the noisy road that is) Nice quiet beach (with absolutely no sun beds. Yes. None) Area is predominantly Muslim so expect your daily 5 am (-ish) wake up call from the minaret. (Didn’t actually bother us that much, but this may vary with the way your room is pointing I guess)
Séjour de 15 nuits en décembre 2019
Réponse de mo le 30 janv. 2020
Dear Janewom, First of all, I would like to apologize for the troubles and frustration that you experienced lately. Your valued feedback will give us the chance to resolve any problem that may occur and assist us in making our services better. With kind regards, Management Team

8/10 Bien

Divya

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Good staff, great breakfast and restaurant service. However, property was not very well maintained and there was some smell in the room.
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Admin le 30 janv. 2020
Dear Valued guest, Thank you very much for your valued feedback, we are very sorry that we didn’t meet your expectations. We can assure you that we take your comments very seriously and will use it to improving the service that we provide. With kind regards, Management Team

6/10 Satisfaisant

Maria

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The Pelican er noget mere slidt end billederne antyder. Der er ikke ret meget thailandsk charme over stedet. Ud over det, er det et ok hotel. Værelserne er store og velholdte og den nærliggende Klong Muang strand er virkelig hyggelig, særligt om aftenen.
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de mo le 30 janv. 2020
Dear Maria, Thank you very much for your valued feedback. With kind regards, Management Team

8/10 Bien

Soon Hiong

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
The hotel located near the beach. Room is spacious & comfortable. However the outdoor facilities seen wear off here & there, due to poor routine maintenance.
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de mo le 30 janv. 2020
Dear Soon Hiong, Thank you for your positive review. We are delighted that you had a great stay with us. However, we will improve the service that we provide and hope you will come back to stay with us again the next time you are in Krabi. With kind regards, Management Team

8/10 Bien

Simon

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Mo le 27 janv. 2020
Dear Simon, Thank you for staying with us and we are very grateful that you had the wonderful stay with us. Our team are working very hard to give you an enjoyable stay. We are looking forward to welcome your stay. With Kind regards, Management Team

10/10 Excellent

Jens

Séjour de 17 nuits en novembre 2019

8/10 Bien

Kasper

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Fint hotel
Vi havde et fint ophold.. Dog kan man se at det trænger til vedligehold mange steder..
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de mo le 30 janv. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your positive review. We are delighted that you had a great stay with us. Moreover, we will improve the service that we provide and hope you will come back to stay with us again the next time you are in Krabi. With kind regards, Management Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Äldre hotell som bör renoveras lite här o där, Lite dålig plats runt takpoolen!
Séjour de 5 nuits en novembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Meget slidt og svingende service niveau. Der var mangel på håndklæder, så flere dage var der ingen overhovedet. Hverken pool eller badehåndklæder. Men udsigten og beliggenheden var god!
Séjour de 7 nuits en novembre 2019

8/10 Bien

Lean Vu

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
De gøre rent ved 12tiden hvilket er fint. Men rene håndklæder kommer som regel først kl.16.
Séjour de 7 nuits en novembre 2019

6/10 Satisfaisant

Brandon

Les points forts : Confort de la chambre
Average
Just an average hotel.
Séjour de 4 nuits en novembre 2019

10/10 Excellent

Maria

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Vegard

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 6 nuits en octobre 2019

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Black le 2 août 2019
Dear Valued Guest, Warmest greetings from The Pelican Residence and Suites Krabi. We do apologize for response delay. However, could let us know what the problem that you found during stayed with us. Best Regards,

8/10 Bien

Juha

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en juin 2019
Réponse de Black le 8 juil. 2019
Dear Juhn, Warmest greetings from management Team, Thank you verry much for your best review. However, we hope take care and service you again in the future. Best Regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de Black le 8 juil. 2019
Dear Valued Partner, The hotel and management team must apologize for this cause. And we will keep your feedback for solution in the future. Please take opputunities us for service you again. Best Regards,

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Our cleaners left dirty dishes outside our room for 3 days on the floor. There were cracks all through the building, the staff were quite unhelpful and did not honor our inclusions on the Expedia voucher.
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Black le 4 mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us. We do apologize for your inconvenience. After we have received your feedbacks, we send the message to Management Team for find out. However, we will keep you comments for solution our service. Best Regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The location was excellent,the room was large and clean,the breakfast was good,my only complaint would be that room service is a bit hit and miss,you do not always get what you have used
Séjour de 11 nuits en avril 2019
Réponse de Management Team le 26 avr. 2019
Dear Valued guest, Thank you very much for your valued feedback, we're pleased that you were satisfied our location ideal, room and breakfast. We're sorry for the unpleasant about room service. We would take your comment to improve the services that we provide. With kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Die Unterkunft war für uns einfach perfekt. Das Hotel liegt quasi direkt am Strand. Man muss nur die Straße überqueren. Wir hatten ein drei-Zimmer Appartement mit 5 Leuten. Insgesamt hätten 6 Leute reingepasst. Die Zimmer sind alle sehr groß gewesen, außer eins. Dieses Zimmer hatte allerdings auch gar kein Tageslicht. Wir empfanden dies aber nicht so schlimm, weil wir uns hauptsächlich zum Schlafen dort aufgehalten haben. Man bekam Handtücher für Strand und Pool. Das Frühstück war auch ok, wenn man früh genug an war, gab es viel Auswahl. Da die Leute in Thailand sehr gemütlich sind (empfanden wir zumindest so :) ), wurde nicht so sehr darauf geachtet, dass die Sachen schnell aufgefüllt wurden, man wurde trotzdem satt.
Séjour de 12 nuits en mars 2019
Réponse de Management le 2 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your nice comments after your recent stay with us. Please let us have your return again in the future, We would perform the best to ensure your good experience again. With kind regards,

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
펠리컨
첫인상과 시설은 좋으나 관리가 안됩니다. 풀장은 더러웠고 3층 숙소는 냄새와 벌레가 많아서 둘째날은 방은 바꿨습니다. 전반적으로 관리가 안돼고 있습니다.
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Management Team le 27 mars 2019
Dear Valued guest, Thank you very much for your valued feedback. We are very sorry that we didn’t meet your expectations. We can assure you that we take your comments very seriously and will be to improve our missteps. With kind regards,