Avis
8,4
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
25 déc. 2023
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Deerake le 20 janv. 2022
Dear Guest
Thank you for taking the time to share your recent experience through our Guest Satisfaction Survey.
We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay, and we met your expectations.
Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.
Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back soon.
Best Regards
Deerake Prangkaew
Hotel Manager
10/10 Excellent
Eve, Marseille
Voyage en famille, Voyage en groupe
16 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eve
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Farah J. le 23 févr. 2020
Chere Mme. Eve,
Ce fut un plaisir de vous accueillir et je vous remercie au nom de toute l’équipe de l'Avani Ao Nang Cliff Krabi Resort pour avoir partagé votre expérience très positive parmi nous.
Nous espérons avoir l'opportunitee de vous servir a nouveau très bientôt !
Bien a vous,
Farah C. Jaber
Cluster General Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
15 août 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Aonang Cliff Beach le 25 août 2019
Dear Sir or Madam,
Thank you very much indeed for selecting us for your travel and for review. We were all delighted you were able to enjoy your experience in Aonang Cliff Beach Resort.
We all hope to welcome you back whenever you are in Krabi.
Best Regards,
Aonang Cliff Beach Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Aonang Cliff Beach le 15 mars 2019
Dear Sir or Madam,
Thank you very much for the great review, we hope to welcome you to Aonang Cliff Beach Resort in your next visit.
Best Regards,
Aonang Cliff beach Team
8/10 Bien
eric
31 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bel hôtel
eric
8/10 Bien
eric
29 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bon hôtel pour ao nang
eric
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 févr. 2018
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour decevant
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2018
8/10 Bien
Marc & Mireille, bordeaux france
4 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréablement surpris après avoir passé ll accueil
Marc & Mireille
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
10/10 Excellent
nadege
15 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le meilleur hotel de aonong sans hesité
nadege
Séjour de 4 nuits en septembre 2017
6/10 Satisfaisant
MAXIME
5 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hotel 100% confort mais sans authenticité
MAXIME
10/10 Excellent
dominique
27 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très bien placé. Parfait
dominique
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bel hotel proche de la plage.
Voyageur vérifié
8/10 Bien
koubi, marignane
17 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel sur Aonang
koubi
6/10 Satisfaisant
richard. , Paris
7 déc. 2016
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pour les jeunes c'est très bien cette hôtel
richard.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
eric
17 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne hôtel
eric
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
4 sept. 2016
hôtel correct
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Gaelle, canada
23 août 2016
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien mais en construction
Gaelle
10/10 Excellent
Sabrina, Strasbourg
27 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon rapport qualité/prix - super bien placé !
Sabrina
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wow
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Yohan, Paris
19 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel
Yohan
10/10 Excellent
Aurelie A., Paris
4 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect location, perfect
Aurelie A.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Restful Place - Ideal location
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 avr. 2016
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Vue imprenable sur la baie d'Ao Nang
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Herve
8 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Herve
8/10 Bien
Gillou48, Le Havre
8 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quel bon séjour !
Gillou48
8/10 Bien
Nicole
5 févr. 2016
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nicole
8/10 Bien
Martin, Lyon
3 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour
Martin
10/10 Excellent
eric, lille
18 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
cliffbeach ressort
eric
8/10 Bien
Candy
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Candy
Séjour de 9 nuits en mars 2024
Réponse de Phinyo le 11 mai 2024
Dear Candy,Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you enjoyed our excellent location, which strikes a perfect balance between being in a busy area and providing a peaceful retreat. Our team takes great pride in being friendly and always ready to assist, ensuring that every guest feels welcomed and well taken care of. We're thrilled to know that you found our resort to be a great place to stay, and we can't wait to welcome you back for another fantastic experience!Warm regards,Phinyo T., Executive Assistant Manager
8/10 Bien
Eric, Murphy
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Phinyo le 11 mai 2024
Dear Eric, It's wonderful to hear about your seventh stay at Avani Ao Nang Cliff Krabi Resort! We're thrilled to know that you found the management excellent and the staff professional, reflecting our commitment to ensuring each guest has a memorable experience. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the discontinued availability of the private beach. We understand its importance and are constantly striving to enhance our offerings. Nonetheless, we're delighted that you found the resort's location exceptional, surrounded by the vibrant atmosphere of restaurants and shops, enriching your stay with local flavor. The leisurely 10-minute walk to the beach adds to the convenience, allowing you to enjoy the seaside ambiance whenever you desire. Thank you for highlighting our attentive service, prime location, and comfortable amenities. We look forward to welcoming you back for another memorable stay in Krabi!Warm regards,Phinyo T., Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Russell
Voyage en couple
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Russell
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Phinyo le 8 mars 2024
Dear Russell,Thank you for taking the time to share your recent stay experience with us. We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay, and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Phinyo T., Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Adriana
Voyage en groupe
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adriana
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Phinyo le 8 mars 2024
Dear Adriana,Thank you for taking the time to share your recent stay experience with us. We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay, and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Phinyo T., Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 13 nuits en février 2024
Réponse de Phinyo le 21 févr. 2024
Dear Christopher, Thank you for taking the time to share your recent stay experience with us. We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay, and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Phinyo T., Executive Assistant Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Robin
Voyage en couple
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robin
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de Phinyo le 9 févr. 2024
Dear Robin,Thank you for taking the time to share your recent stay experience with us. We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay, and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Phinyo T., Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Haley
Voyage en couple
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Haley
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Phinyo le 6 févr. 2024
Dear Haley,Thank you for taking the time to share your recent stay experience with us. We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay, and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Phinyo T., Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
michaelle
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
michaelle
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Phinyo le 3 févr. 2024
Dear Michaelle, Thank you for taking the time to share your recent stay experience with us. We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay, and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Phinyo T., Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
NATALIA
16 janv. 2024
NATALIA
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Caroline
7 janv. 2024
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Depends what you’re looking for
Caroline
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
3 janv. 2024
Tinder Swindler of hotels (pics don’t match)
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Samuel
Voyage en couple
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samuel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Phinyo le 5 janv. 2024
Dear Samuel, Thank you for taking the time to share your recent stay experience with us. We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay, and we met your expectations. We also noted on your comment regarding the functionality of the app to order in-room dining and the towels by the pool. Rest assured, we have discussed your the matters with our team to rectify the issue and improve moving forward. Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Phinyo T., Executive Assistant Manager
8/10 Bien
AERIN
Voyage en groupe
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
인피니티 풀이 너무 예쁜 곳👍
AERIN
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Phinyo le 5 janv. 2024
Dear AERIN,Thank you for taking the time to share your recent stay experience with us. We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay, and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Phinyo T., Executive Assistant Manager
6/10 Satisfaisant
Kiaya
Voyage en couple
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kiaya
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Phinyo le 21 déc. 2023
Dear Kiaya,Thank you for taking the time to share the feedback of your recent stay. Please accept my apologies that you left our hotel feeling disappointed. Rest assured we have investigated your feedback concerning slippery floor in the outdoor area when rained and the privacy of the balcony. We will discuss your comment with the hotel management team in order to improve on the experiences as you kindly shared. We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Best regards,Phinyo T., Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Diane
Voyage en famille
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
Andrew
11 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Monika
Voyage en couple
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Monika
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Phinyo le 21 déc. 2023
Dear Monika,Thank you for taking the time to share your recent stay experience with us.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay, and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Phinyo T., Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Jane
Voyage en famille
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jane
Séjour de 8 nuits en novembre 2023
Réponse de Phinyo le 5 déc. 2023
Dear Jane,Thank you for taking the time to share your recent stay experience with us.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay, and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Phinyo T., Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Yeon sook
Voyage en famille, Voyage en couple
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yeon sook
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Phinyo le 5 déc. 2023
Dear Yen Sook,Thank you for taking the time to share your recent stay experience with us.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay, and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Phinyo T., Executive Assistant Manager