Avis sur Aonang Villa Resort Beachfront
Aonang Villa Resort Beachfront
113 Moo 2 Aonang Beach, Muang, Krabi, Krabi
Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
8 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Ekkawi le 9 janv. 2020
Dear Guest
Thank you for your rating.
We look forward to have a chance to welcome you back soon.
6/10 Satisfaisant
CHENE
13 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien mais tres bruyant
CHENE
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Ekkawi le 14 déc. 2019
Dear Guest
Thank you for the feedback and rating.
We look forward to have a chance to welcome you back soon.
10/10 Excellent
michel
19 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon sejour,
michel
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Ekkawi C le 26 juin 2019
Dear Guest
Thank you for the rating, we look forward to have a chance to welcome you back very soon.
6/10 Satisfaisant
zoe
17 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service
zoe
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Ekkawi C le 19 avr. 2019
Dear Zoe
Thank you for the rating and comment, we appreciated for this valued information, our renovation process will be start next month we hope to have a chance to welcome you back with our new look of our room designed.
10/10 Excellent
Tarik
21 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel de charme
Tarik
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Ekkawi le 26 févr. 2019
Dear Tarik
Thank you for the rating and comment,
We look forward to have a chance to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en novembre 2018
Réponse de Ekkawi C le 11 déc. 2018
Dear Guest,
Thank you for the rating and comment, we will pass this information to department concerned, We look forward to welcome you to our resort soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en novembre 2018
Réponse de Ekkawi le 12 nov. 2018
Dear Guest,
Thank you for rating,
10/10 Excellent
gregory
24 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
gregory
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Ekkawi le 29 oct. 2018
Dear Gregory
Thank you for your rating, we look forward to welcome you back soon.
8/10 Bien
CECILE
16 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CECILE
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de Ekkawi C le 22 août 2018
Dear Guest
Thank you for your rating.
8/10 Bien
Eric, ORLEANS
9 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel polyvalent
Eric
Séjour de 10 nuits en février 2018
Réponse de Ekkawi le 12 mars 2018
Dear guest
Thank you for your feedback, we noted for that.
We look forward to welcome you back soon.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 avr. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Anthony
23 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très bien placé à proximité de tout
Anthony
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 août 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Brahim
21 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brahim
10/10 Excellent
SCHUNCK, OHNENHEIM
20 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout à proximité et magnifique hôtel !
SCHUNCK
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
christine, lyon
30 mai 2015
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Usine, Acceuil impersonnel belle vue sur la plage
christine
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 août 2014
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
DYSTUR
23 juin 2014
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very well located
DYSTUR
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 avr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
marie, france
5 avr. 2014
Les points forts : Propreté et personnel et service
Très bon séjour mais plus pour un couple
marie
10/10 Excellent
Stéphane, Lausanne
3 mars 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vacance à krabi
Stéphane
10/10 Excellent
Mendel
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mendel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Claudia
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudia
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
MARIA
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
MARIA
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Juan C
Voyage en couple
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan C
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Greg
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 4 nuits en avril 2024
8/10 Bien
David
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Stefan le 9 avr. 2024
Dear David,Thank you for taking the time to share your rating with us. We greatly appreciate your 4 out of 5 rating and are thrilled to hear that you had a wonderful experience at Aonang Villa Resort. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay in the future.Warm regards,Stefan RehmGroup General ManagerThe Shellsea Krabi Aonang Villa Resort
10/10 Excellent
Sally
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sally
Séjour de 14 nuits en mars 2024
Réponse de Stefan le 9 avr. 2024
Dear Sally,Thank you for sharing your fantastic review with us! We're thrilled to hear that you had a perfect stay at Aonang Villa Resort.It's wonderful to know that you enjoyed our perfect location, fantastic pool access room, and delicious food and drinks. We're delighted that our staff, especially Tia, made such a positive impression on your stay. Tia is indeed a valuable member of our team, and we're glad to hear that he provided you with friendly and helpful service throughout your visit.We truly appreciate your kind words and recognition of Tia's exceptional hospitality. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another memorable stay in Ao Nang.Warm regards,Stefan Rehm Group General Manager The Shellsea Krabi Aonang Villa Resort
8/10 Bien
cristiano
Voyage en famille
5 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
cristiano
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Stefan le 9 avr. 2024
Dear Cristiano,Thank you for taking the time to share your experience with us. We're glad to hear that you had a generally enjoyable stay at Aonang Villa Resort.We're pleased that you enjoyed the welcome drink upon arrival and that the check-in process was swift. It's also wonderful to hear that our reception team could organize a special surprise for your mother's birthday with the HBD decoration on the bed. We're glad you found our breakfast delicious and varied, although we appreciate your suggestion regarding more frequent availability of pancakes and fried chicken.We apologize for the cleanliness issues you experienced in your room. Your feedback is valuable, and we will use it to improve our services in the future.Thank you for your kind words, and we hope to have the pleasure of welcoming you back to Aonang Villa Resort for an even more enjoyable stay.Warm regards,Stefan Rehm Group General Manager The Shellsea Krabi Aonang Villa Resort
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Flott ferieopphold
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Stefan le 28 févr. 2024
Your delightful feedback warms our hearts! We're thrilled to know you had such a fantastic experience at our hotel. Your kind words about our peaceful ambiance and perfect beachside location truly mean the world to us. Thank you for choosing to stay with us, and we can't wait to welcome you back for another unforgettable stay!Best regards,Stefan RehmGroup General ManagerAonang Villa Resort The Shellsea Krabi
8/10 Bien
michael
Voyage en couple
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
michael
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Stefan le 28 févr. 2024
Michael, thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We're delighted to hear that you found our staff helpful and enjoyed our breakfast buffet. Your comments about the room being clean are appreciated, and we'll certainly consider your input about the dated aspects. We hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience in the future!Best regards,Stefan RehmGroup General ManagerAonang Villa Resort The Shellsea Krabi
10/10 Excellent
Robi
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robi
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Stefan Rehm le 28 févr. 2024
Hi Robi,vielen Dank für Ihre Bewertung und die lobenden Worte! Wir freuen uns sehr, dass Ihnen unser Hotel gefallen hat und Sie die ruhige Lage, die saubere Pool-Anlage und das reichhaltige Frühstück genossen haben. Es ist schön zu hören, dass Sie den Meerblick von unserer Beach Bar ebenfalls genossen haben und dass Sie unser Personal als sehr freundlich empfunden haben. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße,Stefan RehmGroup General ManagerAonang Villa Resort The Shellsea Krabi
10/10 Excellent
Duncan
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Duncan
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Stefan le 28 févr. 2024
Dear Duncan,Thank you for taking the time to share your feedback. We're delighted to hear that you found our property amazing and enjoyed our lovely grounds right on the beach. While we're glad you had an overall enjoyable stay, we apologize if the rooms did not fully meet your expectations. Your comments are valuable to us as we continually strive to improve our guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even better stay.Warm regards,Stefan RehmGroup General ManagerAonang Villa Resort The Shellsea Krabi
10/10 Excellent
Arvid
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Godt feriehotel
Arvid
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Stefan le 28 févr. 2024
Dear Arvid,Thank you for sharing your feedback with us! We're delighted to hear that you enjoyed our good location, friendly staff, and delicious food. Providing a pleasant experience for our guests is our top priority, and it's wonderful to know that we were able to deliver that to you. We look forward to welcoming you back on another occasion!Warm regards,Stefan RehmGroup General ManagerAonang Villa Resort The Shellsea Krabi
8/10 Bien
Werner
Voyage en couple
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Werner
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de Stefan le 28 févr. 2024
Lieber Werner,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen. Wir freuen uns, dass Ihnen die angenehme Umgebung unseres Hotels gefallen hat und dass Sie unsere Zimmer als sauber empfunden haben, mit zuverlässigem Internetzugang.Obwohl es uns freut, von den positiven Aspekten Ihres Aufenthalts zu hören, bedauern wir es, von den Unstimmigkeiten im Service einiger unserer Mitarbeiter im Speisesaal zu erfahren. Bitte entschuldigen Sie jegliche Unannehmlichkeiten, die Ihnen dadurch entstanden sein mögen.Seien Sie versichert, dass wir Ihr Feedback ernst nehmen und dies intern ansprechen werden, um sicherzustellen, dass alle unsere Teammitglieder den herausragenden Service bieten, den wir anstreben.Wir schätzen Ihr wertvolles Feedback sehr und hoffen, dass wir die Gelegenheit haben, Sie in Zukunft für ein verbessertes Erlebnis erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße,Stefan RehmGroup General ManagerAonang Villa Resort The Shellsea Krabi
10/10 Excellent
Hany
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hany
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Stefan le 28 févr. 2024
Hi Hany, thank you for leaving us your rating of 10 out of 10. It is great to see you had a wonderful time with us. Best Regards, Stefan RehmGroup General ManagerAonang Villa Resort The Shellsea Krabi
10/10 Excellent
federico, Falls. Church
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
federico
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Stefan le 28 févr. 2024
Dear Federico,Thank you so much for your review and kind words! We're delighted to hear that you enjoyed our service. Your satisfaction is our top priority, and we're pleased to know that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back soon, and we're here at your service to ensure your next stay is just as enjoyable.Warm regards,Stefan RehmGroup General ManagerAonang Villa Resort The Shellsea Krabi
10/10 Excellent
Ruben, Fort Worth
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Ruben
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Steven
Voyage en groupe
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Carina
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carina
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Yuri
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Yuri
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Albert
Voyage en famille
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Albert
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Kevin
14 nov. 2023
Kevin
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
KENICHI
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
KENICHI
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Tow Choon
Voyage en famille
13 sept. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tow Choon
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Lars Erik
7 sept. 2023
Lars Erik
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Stefan Rehm le 17 oct. 2023
Hi Lars, Greetings from Aonang Villa Resort.Thank you so much for choosing to stay with us and for taking the time to share your kind feedback. We are absolutely delighted to hear that you had an exceptional experience during your stay, and your perfect 10 out of 10 rating has truly made our day!Stefan RehmGroup General ManagerAonang Villa Resort The ShellSea Krabi
8/10 Bien
ludmila
25 août 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
ludmila
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Stefan Rehm le 17 oct. 2023
Dear Ludmila, Greetings from Aonang Krabi. Thank you for being our guest at Aonang Villa Resort. We would like to thank you for leaving us a 8 out of 10 rating here on hotels.com. Looking forward to welcome you back. Best Regards, Stefan RehmGroup General ManagerAonang Villa Resort The ShellSea Krabi