Avis sur The Privilege Hotel Ezra Beach Club
The Privilege Hotel Ezra Beach Club
5/1 Moo 4, Bangrak Beach, Bophut, Koh Samui, Surat Thani
Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
28 mars 2020
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 14 nuits en mars 2020
Réponse de Reservation team. le 30 mars 2020
Dear Valued guest, Thank you very much for your feedback and well noted , we will keep your information to our team concern and we believed that our team will be provided more best service for your stay again on nearest opportunity. Best regards
10/10 Excellent
Jocelyne, Québec
Voyage en groupe
12 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jocelyne
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en novembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Tan/Front Office Manager le 9 avr. 2019
Dear Guests
Thank you very much for staying with us and for taking your time sharing the comments.
We are looking forward to welcoming you again!
Sincerely yours,
The Privilege Hotel Ezra Beach Club Management
8/10 Bien
chahinez
13 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique
chahinez
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de The P. Management team le 15 févr. 2019
Dear Valued Customer:
Greetings from The Privilege Hotel Ezra Beach Club, Koh Samui!
We trust you had a comfortable journey and we hope this letter finds you well.
Thank you for making The Privilege Hotel Ezra Beach Club, Koh Samui your home and base while staying in the “Coconut Island ” on your vacation trip to Thailand.
We hope that you will allow us the opportunity to welcome you back to The Privilege Hotel Ezra Beach Club when your travel brings back you next to Koh Samui.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de The P. Management team le 6 févr. 2019
Dear Valued Customer:
Greetings from The Privilege Hotel Ezra Beach Club, Koh Samui!
We trust you had a comfortable journey and we hope this letter finds you well.
Thank you for making The Privilege Hotel Ezra Beach Club, Koh Samui your home and base while staying in the “Coconut Island ” on your vacation trip to Thailand.
Your comment will be shared to our team to learn how to provide better service to guests.
We hope that you will allow us the opportunity to welcome you back to The Privilege Hotel Ezra Beach Club when your travel brings back you next to Koh Samui.
8/10 Bien
Etienne
21 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Résa de dernière minute.
Etienne
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Thank you for your feedback and staying with us.
10/10 Excellent
Thomas
23 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thomas
Séjour de 10 nuits en octobre 2017
Dear Thomas,
Thank you very much for taking time sharing your memorable experience.
We are dlighted to know that you enjoyed your stay with us and our facilities contributed an unforgettable holiday. Your positive comments really drive us more motivation to continue delivering the genuine hospitality.
With best regards,
The Privilege Hotel Ezra Beach Club Management Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Entre plage et jardin
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
Réponse de Beer le 4 déc. 2017
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Charlotte
27 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charlotte
10/10 Excellent
Yann, Paris
30 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très agréable pour se reposer
Yann
10/10 Excellent
Nabila
29 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nabila
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Darryl Loren
Voyage en couple
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darryl Loren
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Dmitry
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dmitry
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Alex
Voyage en couple
3 janv. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Jayde
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jayde
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Joseph
Voyage en couple
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Josh
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Josh
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Konstigt hotell
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Stacey
Voyage en couple
14 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacey
Séjour de 5 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Eric
19 déc. 2022
Les points forts : Propreté
Eric
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
8/10 Bien
Tony
3 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tony
8/10 Bien
ROBERT
2 nov. 2022
Les points forts : Personnel et service
ROBERT
10/10 Excellent
Steven
Voyage en groupe
26 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely hotel
Steven
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
8/10 Bien
Graham, London
23 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Graham
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Baran
8 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Good hotel with nice ocean view
Baran
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Eamonn
25 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eamonn
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Reservation team le 25 août 2022
Dear Mr. EamonnThank you for your kind word and we appreciate your review. Hope to see you again next time.Have a great time.Reservation team.
8/10 Bien
Charles
14 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charles
Séjour de 1 nuit en août 2022
4/10 Médiocre
Dayna
Voyage en famille
13 juil. 2022
Stay away
Dayna
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Benoit
21 mai 2022
Benoit
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Reservation team le 23 mai 2022
Dear Valued guest, Thank you very much for your high score and well noted, we will share to our team concern and we believed that our team will be provided more best service for your stay again on nearest opportunity. Best regards
10/10 Excellent
Matias
16 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matias
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Reservation team le 18 mai 2022
Dear Valued guest, Thank you very much for your feedback and well noted , we will keep your information to our team concern and we believed that our team will be provided more best service for your stay again on nearest opportunity. Best regards
10/10 Excellent
Joerg
24 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joerg
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Reservation team le 18 mai 2022
Dear Valued guest, Thank you very much for your feedback and well noted , we will keep your information to our team concern and we believed that our team will be provided more best service for your stay again on nearest opportunity. Best regards
10/10 Excellent
Sam
Voyage en couple
10 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sam
Séjour de 6 nuits en janvier 2022
Réponse de Reservation team. le 21 janv. 2022
Dear Sam,
Thank you for your great feedback, well received and we will share your feedback to our team.
Best Regards,
8/10 Bien
jonny
7 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Close to the beach
jonny
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Réponse de Reservation team le 8 janv. 2022
Dear Jonny,
Thank you for your lovely comment. Well received and we will share to our team of this.
2/10 Horrible
Karsten
15 déc. 2021
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Kundenfeindliches Management
Karsten
Séjour de 6 nuits en décembre 2021
Réponse de Reservation team le 3 févr. 2022
Dear Sir/Madam,
Thank you for your feedback, well received and we will share your feedback to our team
Best Regards,
10/10 Excellent
Abigail
20 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abigail
Séjour de 5 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 janv. 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2021
Réponse de Reservation le 6 janv. 2021
Dear Valued guest, Thank you very much for your feedback and well noted , we will keep your information to our team concern and we believed that our team will be provided more best service for your stay again on nearest opportunity. Best regards
2/10 Horrible
Zimo, Thai
Voyage en groupe
26 oct. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zimo
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de RSVN le 27 oct. 2020
Dear Valued guest, Thank you very much for your feedback and well noted , we will keep your information to our team concern and we believed that our team will be provided more best service for your stay again on nearest opportunity. Best regards
10/10 Excellent
Tite
15 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tite
Séjour de 4 nuits en octobre 2020
Réponse de Reservation team le 20 oct. 2020
Dear Valued guest, Thank you very much for your feedback and well noted , we will keep your information to our team concern and we believed that our team will be provided more best service for your stay again on nearest opportunity. Best regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
26 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en mars 2020
Réponse de Reservation team le 26 mars 2020
Dear Valued guest,
Thank you very much for your feedback and well noted , we will keep your information to our team concern and we believed that our team will be provided more best service for your stay again on nearest opportunity.
Best regards
10/10 Excellent
Martin Jensen
15 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastisk
Martin Jensen
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Reservation Team le 16 mars 2020
Dear Valued guest, Thank you very much for your feedback and well noted , we will keep your information to our team concern and we believed that our team will be provided more best service for your stay again on nearest opportunity. Best regards
8/10 Bien
A
7 mars 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
A
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Reservation team. le 9 mars 2020
Dear Valued guest,
Thank you very much for your feedback and well noted , we will keep your information to our team concern and we believed that our team will be provided more best service for your stay again on nearest opportunity.
Best regards
6/10 Satisfaisant
Gutemberg
6 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gutemberg
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Reservation team. le 18 mars 2020
Dear Valued guest,
Thank you for your feedback, we will keep your information to our team concern and we believed that our team will be provide more best service for your stay again on nearest opportunity.
Best regards,
4/10 Médiocre
Jayce, Australia
Voyage en couple
25 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jayce
Séjour de 8 nuits en février 2020
Réponse de Reservation team. le 1 mars 2020
Dear Valued guest,
Thank you very much for your feedback and well noted , we will keep your information to our team concern and we believed that our team will be provided more best service for your stay again on nearest opportunity.
Best regards,
10/10 Excellent
Michael
25 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Reservation team. le 25 févr. 2020
Dear Valued guest,
Thank you very much for your feedback and kind words, we will keep your information to our team concern and we believed that our team will be provide more best service for your stay again on nearest opportunity.
Best regards,
6/10 Satisfaisant
Marina, Belluno Italia
Voyage en groupe
25 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marina
Séjour de 9 nuits en février 2020
Réponse de Reservation team, le 25 févr. 2020
Dear Valued guest,
Thank you very much for your feedback, we will keep your information to our team concern and we believed that our team will be provide more best service for your stay again on nearest opportunity.
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Reservation team. le 24 févr. 2020
Dear Valued guest,
Thank you very much for your feedback and kind words, we will keep your information to our team concern and we beleived that our team will be provide more best service for your stay again on nearest opportunity.
Best regards,
10/10 Excellent
Stephen
2 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Really enjoyed it here.
Stephen
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Reservation team. le 24 févr. 2020
Dear Valued guest,
Thank you very much for your feedback and kind words, we will keep your information to our team concern and we beleived that our team will be provide more best service for your stay again on nearest opportunity.
Best regards,
4/10 Médiocre
J L
16 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
J L
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Reservation team. le 24 févr. 2020
Dear Valued guest,
Thank you very much for your feedback and kind words, we will keep your information to our team concern and we beleived that our team will be provide more best service for your stay again on nearest opportunity.
Best regards,