Avis
9,4
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 14 nuits en février 2024
Réponse de Management team, le 30 mars 2024
Dear Mr. Francoise, thank you for sharing your review as we appreciate the feedback.It's great to hear that you had a pleasant experience at the hotel with clean and quiet surroundings, friendly staff, and quality meals. If you have any more feedback or would like recommendations for your next trip, feel free to let me know!Best regards,
10/10 Excellent
Agnes
10 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Magnifique
Agnes
Séjour de 4 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Shanna
1 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing
Shanna
Séjour de 4 nuits en août 2023
8/10 Bien
CHRISTIAN
Voyage en groupe
1 avr. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour mitigé au LANNA
CHRISTIAN
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Management team, le 5 mai 2024
Dear Mr. ZordobasThank you for choosing the Lanna Samui as your hotel during your recent visit and for taking the time to review us. We are disappointed to learn that your experience did not meet your expectation. This valuable rating allows us to continually monitor and improve both the quality of our products and standards of services provided and we hope to have the opportunity to welcome you back in the not-too-distant future.
10/10 Excellent
Soiyiff
29 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique hôtel
Soiyiff
Séjour de 2 nuits en mai 2022
8/10 Bien
Alice
15 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique vacance
Alice
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 mars 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de gw le 24 avr. 2019
.
10/10 Excellent
Mansour
16 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent du début à la fin je reviendrai
Mansour
Séjour de 6 nuits en mars 2019
Réponse de GW le 24 avr. 2019
.
10/10 Excellent
Samir
10 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Samir
Séjour de 5 nuits en mars 2019
Réponse de GW le 12 mars 2019
Many thanks your feedback. We are so pleased you had an enjoyable stay at Lanna and we look forward to welcoming you back in the future.
Kind Regards,
The Lanna Team
10/10 Excellent
druguet
11 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
druguet
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de GW le 12 mars 2019
Many thanks your feedback. We are so pleased you had an enjoyable stay at Lanna and we look forward to welcoming you back in the future.
Kind Regards,
The Lanna Team
10/10 Excellent
Anthony
18 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Etonnante surprise!
Anthony
Séjour de 6 nuits en janvier 2019
Réponse de GW le 19 janv. 2019
Thank you for taking the time to share your feedback and we are over the moon that you are happy with all we have to offer from our amazing team to our stunning pool area, and of course our new beach club CHI!
We look forward to welcoming you back sometime in the near future.
Kind Regards,
The Lanna Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 13 nuits en novembre 2018
Réponse de GW le 19 janv. 2019
Thank you for taking the time to share your feedback and we are over the moon that you are happy with all we have to offer!
We look forward to welcoming you back sometime in the near future.
Kind Regards,
The Lanna Team
10/10 Excellent
albane
20 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
parfait
albane
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
Thank you very kindly for your kind support
Happy New Year from all of us
8/10 Bien
Hellen
18 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hellen
10/10 Excellent
pascal
18 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel exentré, donc au calme, pas loing de tous
pascal
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel !
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Fabien, toulouse
5 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Havre de paix
Fabien
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour au Lanna
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
SOPHIE
12 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bel hotel
SOPHIE
6/10 Satisfaisant
Anouar, Paris
23 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Au top
Anouar
10/10 Excellent
claude, La Valette du Var
9 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
claude
10/10 Excellent
Benjamin, Paris
17 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un joyaux a koh samui
Benjamin
10/10 Excellent
claude, La Valette du Var
3 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel fabuleux
claude
10/10 Excellent
Marie-paule, Lyon
28 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quasi perfection
Marie-paule
10/10 Excellent
Alexandre, Lyon
23 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The Best hotel of my life
Alexandre
4/10 Médiocre
Tiffiny
17 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiffiny
Séjour de 2 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Nkiru
Voyage en couple
8 mars 2024
Les points forts : Propreté
Nkiru
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management team, le 30 mars 2024
Dear Ms. Nkiru, thank you for sharing your detailed feedback about your stay at our hotel. It's great to hear that you appreciated the beautiful decorations, the friendly staff, and the thoughtful birthday surprise for your fiancé. However, it's unfortunate to hear about the cons you experienced, such as the uncomfortable beds, underwhelming food and drinks, and issues with food orders. The high security deposit amount. we would like to reassure you that all those issues will be improved.If you need any more assistance or want to share further details about your experience, feel free to let us know!Best regards,
10/10 Excellent
Julia
Voyage en couple
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julia
Réponse de Management team le 30 mars 2024
Dear Ms. Julia, It’s fantastic to hear that you had such a positive experience at the hotel! It sounds like you enjoyed modern furnishings, a great pool, and friendly staff. Thank you for sharing your feedback, and we are glad to hear that you would recommend our hotel. If you have any more travel experiences or need further assistance, feel free to share.Best regards,
10/10 Excellent
Trina
Voyage en groupe
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Trina
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Management team, le 30 mars 2024
Dear Ms. Trina, thank you for sharing your review of the hotel. It sounds like you had a relaxing and enjoyable stay with positive experiences like the boutique spa atmosphere, amazing pool, and quality services such as yoga classes and massages. The modern and clean rooms with a terrace overlooking the pool and the presence of a kitchenette are also highlights.However, it's important to note the limitations of the room size, the unusual bathroom door design affecting privacy and the remote location of the hotel from restaurants and shopping areas. we will take action as your concern.It's great to hear that the staff were accommodating and friendly, and that you enjoyed the breakfast offerings. Your detailed feedback provides valuable insights for future guests considering this hotel. If you need recommendations for similar accommodations or any other assistance, feel free to ask!Best regards,
10/10 Excellent
Suchit
Voyage en famille
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Suchit
Séjour de 24 nuits en janvier 2024
Réponse de Management team, le 3 avr. 2024
Dear Mr. SuchitThank you for choosing the Lanna Samui as your hotel during your recent visit and for taking the time to review us. Lanna Samui, we strive to create memorable holidays for all our guests and your high/perfect score is very rewarding and a motivation for all team members. Thank you again for sharing your kind review with us. We look forward to welcoming you back soon on your next holiday to Koh Samui!Best regards,
10/10 Excellent
Erica
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erica
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Management team, le 30 mars 2024
Dear Ms. Erica, It's wonderful to hear that you had a positive experience with the hotel staff. Excellent customer service can truly enhance a stay. If you need any more assistance or want to share further details about your experience, feel free to let me know!Best regards,
8/10 Bien
Anna-Lena
Voyage en couple
4 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna-Lena
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Management team, le 30 mars 2024
Dear Ms. Anna-Lena, we are glad to hear that you found the hotel to be magnificent and calming during your stay with us. Sometimes, a short stay leaves us wanting more. If you ever plan to return or need help with future holidays plans, feel free to reach out for assistance. Your feedback is valuable, and we are here to help with any questions or recommendations you might have.Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Koh Samui första 2 dagar
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Mikko
15 janv. 2024
Mikko
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Ximena
Voyage en couple
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ximena
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Raj
Voyage en couple
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Raj
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Management team, le 30 mars 2024
Dear Mr. Raj, It's wonderful to hear that you had positive interactions with our staff and enjoyed the amenities in your room. I'm sorry to hear that the bed was not as comfortable as expected and that you found the property to be a bit outdated. We would like to reassure you that this issue will be improved.Your feedback about the location being far from the beach and the need for taxis for transportation. Kindly informed you that we have shuttle bus go to Bangrak beach one time every day for our guest in house with a complimentary.If you need any more assistance or want to share further details about your experience, feel free to let us know!Best regards,
8/10 Bien
Maria
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Maria
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Hanne
Voyage d’affaires
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hanne
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
massimo
Voyage en groupe
4 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Please avoid
massimo
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Kelsey
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelsey
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Hanna
Voyage en couple
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hanna
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Eva
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eva
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Mark
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Ulla
Voyage en famille
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ulla
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Irina
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Irina
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awesome stay!
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Patrick
Voyage en couple
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
10/10 Excellent
Joey
Voyage en couple
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joey
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Shaun
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lanna
Shaun
Séjour de 3 nuits en septembre 2023