Avis sur Four Seasons Resort Koh Samui
Four Seasons Resort Koh Samui
219 Moo 5 Tumbon Angthong, Koh Samui, Surat Thani
Avis
9,6
Exceptionnel
10/10
Propreté
10/10
Personnel et service
9,8/10
Équipements
9,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
10/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
14 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en mars 2019
Réponse de Panita / Guest Recognition Specialist le 15 août 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your encouraging words as they mean a lot to our team. Rest assured that I will share them with the entire team.
We are wishing you have a pleasant stay with us
10/10 Excellent
Jesse
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jesse
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Brian
Voyage en couple
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Cristian Ilie
Voyage en couple
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cristian Ilie
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Jose
Voyage en couple
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Shu Ting
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beyond wonderful
Shu Ting
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel with amazing customer service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Four Seasons Resort Koh Samui le 10 juil. 2023
Dear Anonymous,Sunny greetings from Koh Samui. Thank you so much for taking the time to share such glowing feedback. The team will be so proud to read all your fond words, they are the best at what they do and thank you for highlighting them. We do hope to welcome you back very soon. Best regards,
8/10 Bien
SIDDHARTH
5 juil. 2023
SIDDHARTH
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Roy
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roy
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de Four Seasons Resort Koh Samui le 10 juil. 2023
Dear Roy, Greetings from Four Seasons Resort Koh Samui!Thank you very much for your valued feedback regarding your recent stay with us. We all wish you a quick return to paradise very soon. Best wishes,
10/10 Excellent
Spencer
Voyage en groupe
24 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Spencer
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Four Seasons Resort Koh Samui le 3 juin 2023
Thank you very much for your kind feedback, we do hope to have a chance to wlelcome you back again.
10/10 Excellent
Andreas
Voyage en famille
9 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Four Seasons tropical paradise
Andreas
Séjour de 4 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Kaori
Voyage en famille
26 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kaori
Séjour de 3 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Jrinda
25 févr. 2023
Jrinda
Séjour de 4 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Pat Man
5 déc. 2022
Pat Man
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Four Seasons Resort Koh Samui le 20 janv. 2023
Dear Pat Man, Thank You so much for a very generous and wonderful review. Your feedback means a lot to us. We hope to welcome you back very soon.Best regards,
10/10 Excellent
David
24 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Four Seasons Resort Koh Samui le 20 janv. 2023
Dear David.Thank You so much for a very generous and wonderful review. Your feedback means a lot to us.We hope to welcome you back very soon.
10/10 Excellent
YOKA
Voyage en couple
30 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
YOKA
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Stacy
9 oct. 2022
Stacy
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Patrick
20 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 6 nuits en août 2022
8/10 Bien
sumin
1 août 2022
sumin
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Yuk Chun
20 juil. 2022
Yuk Chun
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Nikhil
5 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nikhil
Séjour de 3 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en couple
29 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 7 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en couple
20 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 4 nuits en mars 2022
10/10 Excellent
Jordan
13 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing
Jordan
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Four Seasons Resort Koh Samui le 28 déc. 2021
We’re are delighted that you had a great time staying with us. We hope to see at the resort again :)
10/10 Excellent
Matthaeus
11 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthaeus
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
Réponse de Four Seasons Resort Koh Samui le 28 déc. 2021
We’re are delighted that you had a great time staying with us. We hope to see at the resort again :)
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice Retreat
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en novembre 2021
Réponse de Four Seasons Resort Koh Samui le 28 déc. 2021
Thank you for your recent stay with us and again for taking the time to share such glowing feedback.We will continue to push for perfection and hope to have you back soon to enjoy more.
10/10 Excellent
yao
23 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
yao
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Outstanding service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2020
Réponse de Four Seasons Resort Koh Samui, Thailand le 11 janv. 2021
We truly appreciate your feedback. Hope to see you at the resort again soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
本当に贅沢な空間
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Panita M / Executive Administrative Assistant le 15 sept. 2020
Dear Guest,
Thank you so much for your kind comments and for such great feedback regarding your recent stay with us. We are blessed with the best team imaginable and thrilled you were able to experience how great they are and and we hope to have you back with us very soon.
Kind regards,
10/10 Excellent
Sascha
13 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing luxury hotel
Sascha
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Panita / Guest Recognition Supervisor le 13 mars 2020
Dear Mr. Sascha,
Thank you very much for your kind comments and for such a great feedback regarding to your recent stay with us. We appreciate your kind words and are very much looking forward to having you back with us again soon!
Kind regards,
10/10 Excellent
Jonas
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jonas
Séjour de 9 nuits en février 2020
Réponse de Panita / Guest Recognition Supervisor le 2 mars 2020
Dear Jonas,
Thank you for all your wonderful feedback and especially the fond words rewarding team.
We would love to welcome you back to the resort again.
Best regards,
6/10 Satisfaisant
James
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stunning Property, Stunning Prices
James
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Panita / Guest Recognition Supervisor le 17 févr. 2020
Dear James,
Thank you for taking your time in providing your feedback and concern on your stay. We will definite pass on your comments about the pricing to our management team for their further necessary follow up. We truly appreciate you bringing this to our attention.
Thank you again for staying with us and hope to welcome you back in the near future.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
22 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
Réponse de Panita / Guest Recognition Supervisor le 23 janv. 2020
We are all delighted to hear how much you enjoyed the beautiful setting of the resort, as well as the teams creations and service. We hope to have you back with us very soon.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best hotel ever
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en novembre 2019
Réponse de Panita / Guest Recognition Supervisor le 13 nov. 2019
Dear Guest,
Greetings from Koh Samui. Thank you for all your kind words and more happier to hear how much you enjoyed of your stay.
Warm regards,
6/10 Satisfaisant
w
Voyage en famille
30 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
w
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Jaa / Guest Recognition Supervisor le 22 nov. 2019
Dear W,
Greetings from Koh Samui. Thank you very much for your feedback. I am sorry to hear that you were disturbed by mosquitos. We do work to keep the mosquito issue under control and are constantly looking for the ways to prevent them in our tropical environment.
We will certainly note your comments and look for ways to improve.
Warm regards,
10/10 Excellent
JUN.Y
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JUN.Y
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Panita / Guest Recognition Specialist le 9 août 2019
親愛なるJUN.Y
私たちはあなたが私たちとの滞在を完全に楽しんでくれたことをとても嬉しく思います。
ご不便をおかけして申し訳ありませんが、ご滞在中にさらなる情報が必要な場合はお知らせください。
私たちを訪問してくれてありがとう。
よろしく、
Dear JUN.Y
We are so happy that you thoroughly enjoyed your stay with us. Your kind words are greatly appreciated and I will share them with the team.
We do apologies for the inconvenience cause that happen during your stay, please advise more information for further action.
Thank so much for visiting us. We look forward to welcoming you back again soon.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
24 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Panita / Guest Reconition Specialist le 25 juil. 2019
I am so happy that you thoroughly enjoyed your stay with us and your kind words are greatly appreciated and I will share them with the team.
Thank you for taking the time to share your experience.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Panita / Guest Recognition Specialist le 11 juil. 2019
Thank you very much for your kind feedback, we are wishing you have a pleasant stay with us.
10/10 Excellent
Joo Yeon
4 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joo Yeon
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de Panita / Guest Recogintion Specialist le 8 juil. 2019
Dear Joo Yeon,
Thank you very much for your excellent feedback, we do hope you enjoyed your holiday. Looking forward to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
14 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de Panita / Guest Recognition Specialist le 14 juin 2019
Thank you very much for your kind words which will share with our team.
We do hope you have a pleasant stay with us.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Panita M./Guest Recognition Specialist le 16 mai 2019
Thank you very for taking the time to share your feedback and we wishing you have pleasant stay with us.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Panita M./Guest Recognition Specialist le 27 avr. 2019
Thank you very much for your feedback. Hopefully, it will not be too long before we have the pleasure of seeing you again.
Warm regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Panita/ Guest Recognition Supervisor le 9 avr. 2019
Thank you for joining us and we certainly hope that you will visit us again when your travel plans bring you back to Koh Samui.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anniversary trip
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Panita / Guest Recognition le 9 avr. 2019
I am thrilled that you enjoyed your stay at Four Seasons Resort Koh Samui. Thank you for your kind words which we will share with our team.
We look forward to your next travel plans back to our Resort.
10/10 Excellent
Joshua
26 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
100% perfekter aufenthalt
Joshua
Séjour de 7 nuits en février 2019
Réponse de Panita / Guest Recognition Supervisor le 27 févr. 2019
We are really excited to receive your words of encouragement and appreciation. It was our pleasure having you with us.
10/10 Excellent
Marcus
28 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect getaway for two
Marcus
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Panita M // Guest Recognition Specialist le 1 janv. 2019
I am glad that you enjoyed the overall experience at our Resort and thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Omar
7 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Omar
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Panita M // Guest Recognition Specialist le 19 déc. 2018
I was really excited to receive your words of appreciation. It was our pleasure having you with us and we hope to welcome you once again to this “Coconut Island”.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Panita M. // Guest Recognition Supervisor le 26 nov. 2018
I was really excited to receive your words of encouragement and appreciation. It was our pleasure having you with us and we hope to welcome you once again to this “Coconut Island”.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Panita // Guest Recognition Supervisor le 21 nov. 2018
Dear Anonymous,
Thank you for sharing your experience following your recent visit to our Resort and for your kind words. We hope that we will be able to welcome you back to Koh Samui very soon!
Warm regards,
8/10 Bien
Peter, Hong Kong
12 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peter
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
Réponse de Panita - Guest Recognition Supervisor le 13 nov. 2018
Dear Peter
Thank you for sharing your experience following your recent visit to our Resort and for your kind words. We hope that we will be able to welcome you back to Koh Samui very soon!
Kind regards,