Avis
8,0
Très bien
8,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Chad le 5 avr. 2024
Thank you Mario for taking the time to share your valued feedback with us. We look forward to seeing you again soon. All the best!
4/10 Médiocre
Jason
Voyage d’affaires
1 avr. 2024
Les points faibles : Propreté
Jason
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Chad le 2 avr. 2024
Thank you Jason for taking the time to share your valued feedback with us. Without it, we cannot learn nor grow. Thank you for choosing the Kitchener Inn & Suites, soon to be Holiday Inn Express & Suites. All the best
4/10 Médiocre
Baraa
3 mars 2024
Baraa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Reservations le 24 mars 2024
We are sorry that you did not find your stay completely satisfactory. Since your stay, many of our rooms are now brand new. We hope you would give us another try in the near future.
10/10 Excellent
Robert
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Chad le 20 févr. 2024
Thank you Robert for taking the time to share your valued feedback with us. We look forward to hosting you again soon. Take care
4/10 Médiocre
Christian
3 févr. 2024
Christian
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Chad le 5 févr. 2024
Thank you Christian for taking the time to share your feedback with us. We look forward to seeing you again soon. All the best!
10/10 Excellent
Fabricio
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabricio
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Chad le 17 janv. 2024
Thank you Fabricio for sharing your valued feedback. We look forward to seeing you again soon. All the best!
2/10 Horrible
Oussama
29 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Oussama
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Front Desk Reservations le 30 oct. 2023
We are sorry that you thought we were "mose bad hotel" because you had difficulties with your credit card.
10/10 Excellent
Genevieve
Voyage en famille
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très satisfaite
Genevieve
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Front Desk Reservations le 19 oct. 2023
Thank you so much Genevieve for the very kind comments. We look forward to seeing you again in the future.
10/10 Excellent
Line
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Line
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Front Desk Reservations le 22 sept. 2023
Thanks for your feedback Line. Next time consult with our housekeeping staff for a pillow that may be more to your liking.
8/10 Bien
Hugues
Voyage en groupe, Voyage en couple
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hugues
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Front Desk Reservations le 18 sept. 2023
Bonjour Hugues,Thank you so much for the kind review and suggestions. We appreciate you choosing the Kitchener Inn and Suites.It would be our pleasure to welcome you back.Kind Regards
4/10 Médiocre
sylvie
Voyage en couple
12 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
sylvie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Front Desk Reservations le 12 sept. 2023
Hello Sylvie,We are sorry to read your experience at our location was not the best. We can do better. We will be renovating the hotel commencing in a few months.Please feel free to reach out to us directly at the hotel to discuss further. We would open to receive your call.Kind Regards
10/10 Excellent
Sylvie
Voyage en couple
19 août 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Sylvie
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Chad le 24 août 2023
Thank you Sylvie for taking the time to share your valued feedback with us. We look forward to seeing you again. All the best!
10/10 Excellent
Kenneth
12 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kenneth
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Front Desk Reservations le 14 août 2023
Hello Kenneth,We are more than delighted to see your rating, of your most recent stay with us.It was our pleasure to have you visit with us, and it will be our pleasure to welcome you back...anytime!!!
10/10 Excellent
Marie-elene
Voyage en couple
2 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-elene
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Kitchener Inn and Suites le 2 août 2023
Bonjour Marie-elene,Thank you for taking the time to share your feedback with other Travelers who may be coming to the area. We are happy to know you found the hotel pleasant and enjoyed the breakfast.Should your travels take you this way again, we would be happy to welcome you back!Kind Regards
8/10 Bien
Rémi
17 juil. 2023
Rémi
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Front Desk Reservations le 14 août 2023
Thank you for the good score Remi.
6/10 Satisfaisant
abdelmajid
23 mai 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
abdelmajid
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Front Desk Reservations le 23 mai 2023
Hello Abdelmajid,We appreciate you taking the time to let us know of your concerns. We are sorry you did not enjoy the complimentary breakfast that was included with your stay. We would have loved to know what you did not enjoy about the free breakfast so that we can improve upon it. As I could not find your stay with us, we are unable to look into why you did not get the service you mentioned you did not receive.We do apologize for any inconvenience. We are happy to know you still enjoyed most of the stay.Kind Regards
2/10 Horrible
Jean
5 mai 2023
Jean
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Chad le 8 mai 2023
First off Jean, I would like to take this opportunity to apologize on behalf of all staff for you not enjoying your stay. I would like to know what we could have done better for you. Please give the hotel a call, so we can make things right. Thank you for choosing the Kitchener Inn & Suites. Take care!
8/10 Bien
Mario
25 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
Mario
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Front Desk Reservations le 26 avr. 2023
Gracias! We sincerely appreciate you leaving your kind compliments.They have been well received. Kind RegardsFront Desk Reservations
10/10 Excellent
Denis
26 févr. 2023
Denis
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Front Desk Reservations le 20 mars 2023
Hello Denis, We are delighted to see you enjoyed your stay. We apologize for the delay, as Expedia has been experiencing delays with rated reviews. We would love to welcome you back again, should your travels take you to our area another time.All The Best
8/10 Bien
ANDREANE
Voyage d’affaires, Voyage en couple
19 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ANDREANE
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Front Desk Reservations le 21 nov. 2022
Bonjour Andreane,Merci! We are happy you enjoyed your stay!Kind Regards,Front Desk Reservations
6/10 Satisfaisant
Stéphane
Voyage d’affaires
28 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Stéphane
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Front Desk Reservations le 28 sept. 2022
Hello Stephane, Detailed carpet cleaning(Steam cleaning) is done monthly in addition to daily vacuuming. The translation was not clear.Thank you
8/10 Bien
Stéphane
15 sept. 2022
Stéphane
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
4/10 Médiocre
Daniel
Voyage en groupe
21 août 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Daniel
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Kitchener Inn and Suites le 22 août 2022
Hello Daniel, Always no you can let us know of any issues while you are still here. Sometimes the lever in the shower just needs a little jiggle. We would have been happy to assist or correct it during your stay.Regards
10/10 Excellent
France
Voyage en famille
30 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
France
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Front Desk Reservations le 30 juin 2022
Merci!!
We are delighted you enjoyed your stay, while passing through the area.
It was our pleasure to have you stay with us!
Enjoy and safe and happy summer!!
Kind Regards,
Front Desk Reservations
10/10 Excellent
Richard
30 mai 2022
Richard
Séjour de 2 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Sophie
18 mai 2022
Sophie
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Front Desk Reservations le 19 mai 2022
Hello Sophie,
Thank you so much for taking the time to rate your recent stay with us.
We are delighted you enjoyed our facility.
It would be our pleasure to welcome you back again, anytime!
Kind Regards,
10/10 Excellent
Andrea
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Reservations le 27 mai 2024
Thank you, Andrea, for the great feedback. We appreciate you taking the time to rate our property.
8/10 Bien
Christine
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Desk Reservations le 27 mai 2024
Thank you for your assessment of our property Christine.We look forward to completing our breakfast area renovations.
10/10 Excellent
Vivian oi han
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vivian oi han
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Desk Reservations le 27 mai 2024
Thank you for the great rating, Vivian. We look forward to your next visit.
8/10 Bien
James Ashe
Voyage en couple
25 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
James Ashe
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Kaitlyn
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kaitlyn
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Desk Reservations le 24 mai 2024
Thank you, Kaitlyn, for sharing your experience. We look forward to seeing you again soon.
6/10 Satisfaisant
Kristina
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Kristina
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Reservations le 24 mai 2024
Thank you for sharing our growing pains, Kristina, as we renovate the 1st floor breakfast area. Looking forward to trying again soon when our refresh is completed.
10/10 Excellent
Erin
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Reservations le 24 mai 2024
Thank you for sharing our growing pains, Kristina.We appreciate the kind words.
8/10 Bien
Lesley
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lesley
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Desk Reservations le 24 mai 2024
No powder in those eggs. Muffins are individually packaged. Thank you for your feedback
4/10 Médiocre
Lindsay
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
20 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lindsay
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Reservations le 24 mai 2024
Blow dryers are available on demand. We're sorry breakfast didn't meet your expectations during our renovations to the main floor. We hope we can do better when all is complete.
8/10 Bien
Imelda
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Imelda
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Reservations le 24 mai 2024
Thank You for the feedback, Imelda
10/10 Excellent
Carol
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Desk Reservations le 24 mai 2024
We appreciate the great score, Carol.
10/10 Excellent
jalal
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jalal
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Desk Reservations le 24 mai 2024
Thanks, Jalal, for the compliment. See you on your next stay.
6/10 Satisfaisant
Zarka
16 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Zarka
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Desk Reservations le 24 mai 2024
Thank you for the feedback, Zarka. Let us know what we can do to improve in the future.
10/10 Excellent
Louise
Voyage en couple
13 mai 2024
Louise
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Chad le 13 mai 2024
Thank you Louise for taking the time to share your valued feedback with us. We look forward to seeing you again soon. Take care
10/10 Excellent
Bill
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bill
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Chad le 13 mai 2024
Thank you Bill for taking the time to share your valued feedback with us. We look forward to seeing you again soon. Take care
8/10 Bien
Erin
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Chad le 10 mai 2024
Thank you Erin for taking the time to share your valued feedback with us. We look forward to seeing you again soon. Take care.
8/10 Bien
Devika
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Devika
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Chad le 10 mai 2024
Thank you Devika for taking the time to share your valued feedback with us. We look forward to seeing you again soon. Take care.
10/10 Excellent
Donna
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk Reservations le 6 mai 2024
Thanks Donna for your repeated patronage. We are so happy that you enjoyed our property refresh. Looking forward to seeing you again.
10/10 Excellent
Alina
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Desk Reservations le 6 mai 2024
We are lucky to be in a fairly quiet area. With our new rooms and beds, it makes for great sleeping conditions. We have the easiest direct route to the airport from our hotel. Thank you, Alina, for your show of appreciation
10/10 Excellent
PAUL
3 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
PAUL
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Desk Reservations le 4 mai 2024
Thanks Paul. We are glad that you enjoyed our newly renovated room. We are at a point now where all available rooms at Kitchener Inn and Suites are renovated rooms. We appreciate the feedback.
4/10 Médiocre
Dileep
2 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dileep
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Reservations le 4 mai 2024
We are sorry that your stay was not up to your expectations. We wish that we could have had any issues brought to our attention during your stay. Please let us know any way we might improve your experience in the future.
10/10 Excellent
Mohamed
1 mai 2024
Mohamed
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Reservations le 24 mai 2024
Mohamed, we appreciate the fine ranking. See you next time.
8/10 Bien
John
1 mai 2024
John
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Reservations le 24 mai 2024
Thanks for taking the time to rate us, John.
6/10 Satisfaisant
Claire
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Claire
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Concierge Dan le 3 mai 2024
I wish I would have known about the sheet situation, I would have helped you out right away. (i didn't know that is what you were laundering) We will review our front desk training procedures, you should never get an " I don't know?" from our front desk staff. The charging station on the new desks is on the side of the desk away from the window, about 3 inches down, for all those reading this review. Thanks for your feedback and the compliment Claire.