Piscine extérieure

Avis sur AC Hotel by Marriott Kingston, Jamaica

4.5 out of 5
AC Hotel by Marriott Kingston, Jamaica
38 Lady Musgrave Rd, Kingston, St. Andrew Parish

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 364 avis sur 578." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 145 avis sur 578." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 35 avis sur 578." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 13 avis sur 578." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 21 avis sur 578." "

9,6/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

9,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Benoit

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en novembre 2021
Réponse de Rusheen Harris le 4 déc. 2021
Hi Benoit......thank you for staying with us and we look forward to hosting you again.

10/10 Excellent

Sabrina

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
Réponse de Rusheen Harris le 16 janv. 2021
Hello Sabrina...…. Thank you for staying with us at the AC Hotel Kingston. It was our pleasure hosting you and we thank you for your kind review.

10/10 Excellent

Sabrina

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SUPER SEJOUR
Super séjour à AC hotel, lhotel est moderne et beau. les barmans sont tres gentils. quelques personnes à la reception laisse a désirer car pas très acceuillante mais le personnel en général est très sympas et souriant. la nourriture laisse a désirer et est cher pour cher. Dommage que le petit dejeuner ne soit pas inclus. je retournerais sans hésitation
Séjour de 4 nuits en janvier 2021
Réponse de Rusheen Harris le 16 janv. 2021
Hello Sabrina......thank you for your valued feedback and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Kingston.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Excellent ! Rien à dire, cette hôtel est géré par de vrais professionnels. Un service impeccable et des chambres très confortables . Bravo !
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Shantell le 30 déc. 2019
Thank you for the awesome review! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. Come back and see us soon!

10/10 Excellent

Benoit

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Rusheen Harris le 26 déc. 2019
Thank you for taking the time to provide such an excellent review. It was our pleasure hosting you and looking forward to doing so again in the near future.

10/10 Excellent

JORGE

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente servicio o y atencion
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Zadiann

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent!!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Ruth

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were extremely friendly and helpful. They go an extra mile I asked for some woman emergency mother nature package and they added a little extra touch to it which was very nice and unexpected but extremely appreciating the small details. The checkout was just as great amazing.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Audrey

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I do not understand why the hotel does not provide room service-- most unusual for an international chain like the Marriott I understand that the hotel caters to the business traveller, but after a long day of working, room service would be most welcome.
Séjour de 5 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Verna

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 4 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Marla

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Property feels clean and safe but no close parking
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Tina

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and spacious dining room area.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Jesus, doral

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I recently stayed at the AC Marriott Kingston in Jamaica, and it was a fantastic experience! The hotel was spotless, with modern and comfortable rooms. The staff were incredibly friendly and welcoming, making me feel right at home. The restaurant and bar had a great ambiance, with delicious food and drinks to match. Overall, I was thoroughly impressed with my stay and would highly recommend the AC Marriott Kingston to anyone traveling to Jamaica. Great job, team!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Shahine

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
the hotel and staff were great. the only issue was Expedia they were not helpful and feel like the site and staff only know how to con people out of their money. highly recommend the hotel just book directly instead of using this stupid site
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Neikelly

Les points forts : Propreté et personnel et service
Cool
Séjour de 4 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Janell

Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Tina

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean hotel.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Melissa, Hempstead

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Vashish

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good business hotel. Not in the middle of the city though, a car maybe necessary to get to certain places.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Christopher

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very accommodating staff. Quick and friendly service. Convenient location. Lots of amenities.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Esther

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Stacy ann

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The look, service and close to party events
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Tashia

Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Marquise

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great property..I was quite impressed!
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Suzette

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff, especially the Security Officers
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Chelsea

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Delita, baldwin

Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Donesea

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Kassie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved this hotel ! The staff were extremely accommodating and friendly!
Séjour de 7 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Nathanael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing place to socialize
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Nathanael

Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Tiyra

Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Smilie, Bronx

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
10 out 10 definitely coming back again
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Nathanael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing place to stay
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Brittanny

Séjour de 5 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Sheree

Voyage en groupe
My recent stay at the AC Hotel in Kingston, Jamaica was disappointing. Despite a smooth check-in and exceptional staff like Jody, the overall experience fell short. Manager Justina attempted to address concerns, but cleanliness and atmosphere were lacking. The hotel felt more like a public lounge, uncomfortable for guests. The gym was decent, but the pool area was unclean and overcrowded with non-guests. Additionally, the ATM was out of order for three days without notice, inconveniencing guests. For $3000 USD, the value was poor. I wouldn’t recommend it, especially for female solo travelers. Marriott should reconsider its affiliation. The lack of attention to detail, combined with the uncomfortable environment, made for a disappointing stay. There’s room for improvement in terms of cleanliness and overall guest experience. While some staff members showed dedication, others were lacking in professionalism. Overall, I expected more from a hotel associated with the Marriott brand. It’s essential for guests to feel valued and comfortable, which was not the case during my stay. I hope management takes these concerns seriously and implements necessary changes to improve future guests’ experiences good luck.
Séjour de 11 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Sonya

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Patricia

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
overall a nice experience. But the elevator were not in service just about every night
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Danielle

Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Sharon

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely stay! Staff and facilities were excellent!!
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Sharian

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, great staff and property was clean
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Tavere, North Lauderdale

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
comfortable
Séjour de 5 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Sharon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was beautiful and had many amenities!
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Lori

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was very clean and convenient if you have family in the area. I didn’t like that room service was not offered as an amenity.
Séjour de 4 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Angelita

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff are absolutely excellent. Customer service in all areas of the hotel is top notch.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Sharnette

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
property is beautiful, staff is dedicated
Séjour de 16 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Mark

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Our stay was terrific, would definitely come back.
Séjour de 5 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Angela, Minneapolis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place for a night or 2 in Kingston.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 Bien

ADEBOLA

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
We enjoyed our stay at AC Hotel Kingston, Jamaica. Hotel is lovely and clean. The food tastes amazing. Highly recommend the ‘Jamaican Breakfast’ and ‘sweet potatoes and jerk chicken’! A few minuses: the swimming pool is open to non-guests and it’s right beside the AC Hotel lounge. It’s uncomfortable when you want to go for a swim or relax by the pool, and there are people fully dressed and/or having meetings. The kitchen staff/waiters & are waitresses were pleasant, but we noticed a consistent slow service. It wasn’t always busy (in the mornings when we mostly went) so we didn’t understand the slowness; service was just blehhh
Séjour de 5 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Vashti

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great customer service and very welcoming friendly staff
Séjour de 2 nuits en mars 2024