Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Eddy Mundo le 14 févr. 2024
Mahalo for your review. We appreciate your feedback and are happy you enjoyed your stay.
8/10 Bien
Eric
Voyage en famille
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Love my trip with the aircon off.
Eric
Séjour de 14 nuits en novembre 2023
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 6 déc. 2023
Mahalo for your review. We appreciate your comments and have shared it with the management team for follow-up. So glad you enjoyed your stay. We look forward to your next visit.
8/10 Bien
sheri lynn
23 nov. 2023
sheri lynn
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 16 déc. 2023
Mahalo for your review. We appreciate your time and hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Lacey
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lacey
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Ed le 16 sept. 2023
Thank you very much! During these difficult times for Maui you kind comments and scores are so encouraging.MAHALO
8/10 Bien
Emelysa
Voyage en famille
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emelysa
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 7 mai 2023
Mahalo for your feedback. We look forward to your next visit.
10/10 Excellent
Mary
Voyage en famille
8 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maui Banyan 2023
Mary
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 8 mars 2023
Mahalo for your review. We appreciate your comments and will share them with the management team. Safe travels and we look forward to your next visit.
8/10 Bien
Roger
26 févr. 2023
Roger
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 22 mars 2023
Mahalo for your review. We appreciate your feedback and are glad you enjoyed yourself.
8/10 Bien
Lance Dale
Voyage en couple
17 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Lance Dale
Séjour de 14 nuits en février 2023
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 17 févr. 2023
Mahalo for your review. We appreciate your vomments and are glad you enjoyed your time with us. We look forward to your next visit. A hui hou (until we meet again)!
10/10 Excellent
Logan
23 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
An amazing place to stay
Logan
Séjour de 8 nuits en janvier 2023
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 23 janv. 2023
Mahalo for your exellent review. We appreciate your time and will share this with the staff. We look forward to your next visit.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
20 janv. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en janvier 2023
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 21 janv. 2023
Aloha and mahalo for your comments. Sorry to hear about your experience. The team informed me due to the high occupancy rate at the time of your stay, they were unable to reaccommodate you in another unit. They have made a partial refund to your credit card due to the inconvenience. We hope you will give us another opportunity to serve you and improve your rating of the property. We look forward to seeing you again,1 a
4/10 Médiocre
Meryl Jean De
Voyage en famille
30 nov. 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Meryl Jean De
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 2 déc. 2022
Sorry to hear about your disappointment with out property.I contacted the management team and they could not find any complaints regarding your unit. We always encourage guests to contact the front desk when a problem occurs. Customer satisfaction is very important and we would have liked to have been given the opportunity to accommodate you. We hope you will give us another opportunity to serve you in the future. We look forward to improving your rating of our property.
8/10 Bien
scott
26 nov. 2022
scott
Séjour de 10 nuits en novembre 2022
8/10 Bien
Robert
Voyage en groupe
14 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Ed le 14 août 2022
Aloha and Mahalo for staying with us at Maui Banyan Basic. We are pleased to know you enjoyed your stay and would only wish to remind you that we do not offer in stay housekeeping but you can schedule cleaning for a fee if you wish and would apologize for any problems you encountered with the onsite management team and will advise them as well. We hope to welcome you back again in the not-too-distant future. Best wishes and safe travels.
10/10 Excellent
Michael Douglas
Voyage en famille
14 août 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael Douglas
Séjour de 11 nuits en juillet 2022
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 16 août 2022
So glad you enjoyed your stay. We appreciate your feedback and look forward to your nrxt visit. Mahalo, Eddy AEI-Hawaii.
8/10 Bien
Goran
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Goran
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 2 août 2022
Thank you for your feedback. We appreciate your comments and glad you enjoyed your stay despite the challenges with parking. Your comments will be shared with the management team. We look forward to your next visit.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en juillet 2022
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 30 juil. 2022
Mahalo for staying with us. Sorry to hear the dishwasher did not work. I will share your comments with the management team however I hope you reported this to the staff. We appreciate your comments and look forward to your next visit.
10/10 Excellent
Zhenhua
26 juil. 2022
Zhenhua
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
qiu, temple city
Voyage en famille
20 juil. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
qiu
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 20 juil. 2022
We appreciate your comments and look forward to your next visit.
10/10 Excellent
Wei
Voyage en famille
16 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wei
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 16 juil. 2022
Mahalo for your review and we are glad you enjoyed your stay. Hope to see you again
8/10 Bien
Misty Dawn
Voyage en famille
14 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Misty Dawn
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 14 juil. 2022
Glad you enjoyed your stay and we appreciate your feed back. looking forward to seeing you again. Take care.
6/10 Satisfaisant
Andrea
Voyage en famille
13 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 13 juil. 2022
Mahalo for letting us know about the ants. Please advise the front desk of the problem and I will also reachout to them.
6/10 Satisfaisant
Hanh
7 juil. 2022
Hanh
Séjour de 7 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
melissa elaine guggisberg
Voyage en famille
2 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
melissa elaine guggisberg
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 3 juil. 2022
Mahalo for your comments. Glad you enjoyed yourself. We look forward to seeing again.
8/10 Bien
Alex
Voyage en famille
1 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Ed le 6 juil. 2022
Thank you for staying with us and I am sorry the room A/C and fans were not meeting expectations. I do appreciate your bringing the top floor and full elevator access to our attention and I will share this with the on site management who should, of course, not assign anyone such a unit without advising them of that limit. Mahalo and hope to welcome you back very soon.
10/10 Excellent
christopher
Voyage en famille
1 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
christopher
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 3 juil. 2022
Thank you for your review. We appreciate your comments and will share them with the team. We look forward to seeing youu again in the near future.
10/10 Excellent
Louis-James
Voyage en couple
28 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Louis-James
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 28 juin 2022
Thank you for sharing your comments. We appreciate your great feedback. Hope you make it back for another visit.
10/10 Excellent
yuezi
25 juin 2022
yuezi
Séjour de 5 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 juin 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great stay
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 18 juin 2022
Mahalo for you feedback. We appreciate your comments and are glad you enjoyed your stay. We look forward to your next visit.
6/10 Satisfaisant
TU
Voyage en famille
3 juin 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TU
Séjour de 6 nuits en mai 2022
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 10 juin 2022
Aloha and Mahalo for your feedback. We appreciate your comments and are sorry to hear about your disappointment regarding the cleaning. This resort offers the basic services which does not include daily housekeeping or restocking of supplies. Fees may be charged for additional housekeeping requests.
We hope you will give us another opportunity to serve you in the future. A hui hou (until we meet again)
10/10 Excellent
Stephen
Voyage en famille
30 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MAUI Banyan
Stephen
Séjour de 6 nuits en mai 2022
Réponse de Ed le 12 juin 2022
While pleased to know you enjoyed your stay so sorry for the odor in the dishwasher. I do hope you reported that to the on property staff and they were able to address it for you right away. We appreciate your taking time to share your comments and thank you for spending your vacation with us.
8/10 Bien
Peter
Voyage en couple
20 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Peter
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 12 juin 2022
Mahalo for your feedback. Glad you enjoyed your stay. We look forward to your next visit.
10/10 Excellent
Brian
Voyage en famille
19 mai 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Brian
Séjour de 6 nuits en mai 2022
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 12 juin 2022
Mahalo for your review, glad we could accommodate your problem and you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again in the near future.
8/10 Bien
Angela
Voyage en groupe
5 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Angela
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de ed le 5 mai 2022
Thank you very much for staying with us and sharing your experiences too. Mahalo!
2/10 Horrible
Vijaykumar
Voyage en famille
19 avr. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vijaykumar
Séjour de 6 nuits en avril 2022
Réponse de Ed le 30 avr. 2022
So sorry to hear of your disappointment. I do hope you brought the broken items to the on site teams attention so they could correct the issue. I would point out that at Maui Banyan Basic the only housekeeping services provide are the departure cleaning and does not include any cleaning services though you can arrange a cleaning with the front desk for a fee. Mahalo
10/10 Excellent
Shawn
12 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shawn
Séjour de 7 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
James, Snohomish
Voyage en famille, Voyage en couple
10 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 8 nuits en avril 2022
Réponse de Ed le 11 avr. 2022
Thank you very much. We appreciate your review and sharing your experiences with future visitors. We look forward to welcoming you back to the island in the very near future. Mahalo
10/10 Excellent
Clare
26 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clare
Séjour de 20 nuits en février 2022
10/10 Excellent
Kelly
Voyage en famille
25 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 6 nuits en mars 2022
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 25 mars 2022
Mahalo for your feedback. We appreciate your comments and are glad you enjoyed yourself.
8/10 Bien
Elaine Anne
Voyage en famille
17 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elaine Anne
Séjour de 8 nuits en mars 2022
Réponse de Ed le 22 mars 2022
Thank you so much for staying with us and for sharing your experiences as well. We are of course pleased to know you found the staff and the overall visit to be quite positive but there certainly are areas that you point out where this unit needs attention. AEI shares those concerns and will direct the on site team accordingly. We sincerely apologize and appreciate your brining this to our attention. Mahalo!.
10/10 Excellent
DENNIS
Voyage en couple
9 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DENNIS
Séjour de 14 nuits en février 2022
Réponse de Shannon le 10 mars 2022
Mahalo for choosing to stay with us, we are glad you enjoyed your stay. We appreciate your feedback. Please stay safe and we look forward to welcoming you back to the island of Maui, A hui hou (until we meet again), Aloha!
10/10 Excellent
shirley
Voyage en famille
7 mars 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
shirley
Séjour de 8 nuits en juillet 2021
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 8 mars 2022
Mahalo for your feedback. We appreciate your comment.
8/10 Bien
Elizabeth, Colorado Springs
12 févr. 2022
Elizabeth
Séjour de 7 nuits en février 2022
10/10 Excellent
Antoinette Tina
Voyage en groupe
30 janv. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Antoinette Tina
Séjour de 5 nuits en janvier 2022
Réponse de Ed le 30 janv. 2022
Big Mahalo! So kind of you to share this review. We appreciate it and hope to welcome you back very soon.
10/10 Excellent
Lin Lin
Voyage en famille
30 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lin Lin
Séjour de 6 nuits en janvier 2022
Réponse de Ed le 30 janv. 2022
Thank you so very much for spending your vacation with us and also pleased you enjoyed your stay. We hope to welcome you back again very soon! Mahalo
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great room, no kitchen amenities
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en janvier 2022
Réponse de Ed le 25 janv. 2022
Thank you so much for staying and sharing your review. Couple of points to share with you and the others who may be considering booking with us. The resort is larger than the 20 units we are privileged to manage as it is a condominium resort and each unit is individually owned. Second, most condo properties do not keep spices and/or oils in their kitchens as there are spoilage,to consider and guests cannot know what I prior guest may or may not have done with those consumables. Safety first. I advise guests after arrival to make a shopping list of food and other consumables and then proceed to the nearest store to fulfill their list. We would like to thank you again and hope we get another chance to serve you and perhaps earn a 9 or 10. Until then, best wishes and safe travels. Mahalo
10/10 Excellent
brent
Voyage en couple
21 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
brent
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
Réponse de Eddy - AEI Guest Services le 22 janv. 2022
Mahalo for your feedback. So glad you you ebjoyed yourself. We look forward to another opportunity to serve you. A hui hou ( until we meet again), stay safe.
10/10 Excellent
Gloria
Voyage en couple
4 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gloria
Séjour de 10 nuits en novembre 2021
Réponse de Shannon le 4 déc. 2021
Mahalo for choosing to stay with us, we are glad you enjoyed your stay. We appreciate your feedback. Please stay safe and we look forward to welcoming you back to the island of Maui, A hui hou (until we meet again), Aloha!
10/10 Excellent
Craig
Voyage en couple
29 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Craig
Séjour de 7 nuits en novembre 2021
Réponse de Shannon le 29 nov. 2021
Mahalo for choosing to stay with us, we are glad you enjoyed your stay. We appreciate your feedback . Please stay safe and we look forward to welcoming you back to the island of Maui, A hui hou (until we meet again), Aloha!
8/10 Bien
Alexandra
28 nov. 2021
Alexandra
Séjour de 10 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Kwinam
3 nov. 2021
Kwinam
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de Shannon le 4 nov. 2021
Mahalo for choosing to stay with us. We hope you enjoyed your stay. We appreciate your feedback and we look forward to your return. Stay safe, Aloha!