Piscine extérieure

Avis sur Pullman Khon Kaen Raja Orchid

4.5 out of 5
Pullman Khon Kaen Raja Orchid
9/9 Prachasumran Road, Nai Muang, Muang, Khon Kaen, Khon Kaen

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 380 avis sur 686." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 218 avis sur 686." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 58 avis sur 686." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 23 avis sur 686." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 7 avis sur 686." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Guy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le Pullman de Khon Kaen est un hôtel de classe
Une nuitée très agréable, comme à l’habitude. Un hôtel très confortable, une chambre très spacieuse, une literie impeccable, une propreté remarquable. De plus, le personnel est efficace et très courtois.
Séjour de 1 nuit en mai 2021

10/10 Excellent

yvon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
VRAIMENT TRES PROPRE
Séjour de 1 nuit en janvier 2021

10/10 Excellent

sabine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambre spacieuse
Personnel au top - service impeccable - Pdj buffet : grand choix. Chambre spacieuse, excellent matelas.
Séjour de 3 nuits en septembre 2020

10/10 Excellent

Guy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour agréable
Séjour agréable dans un hotel confortable que j’ai déjà fréquenté à plusieurs reprises. Chambre spacieuses belle salle de bains, lit confortable. Peu de changement depuis la dernière fois si ce n’est que le petit déjeuner n’est plus aussi bien : moins de choix, les croissants avaient presque la forme de croissants allongés mais pas de goût et un peu rassis, le jus d’orange n'était pas fameux non plus. Mais dans l’ensemble, le constat est bon
Séjour de 1 nuit en août 2020

8/10 Bien

OLIVIER

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nickel chrome à Khon Kuen.
Check-in et check-out rapides. Super hall d acceuil. Staff très professionnel. Chambre vaste,calme,bien aménagée. Literie extrêmement confortable. Les extérieurs de la piscine datent un peu....(à rafraichir ou à embellir) Tarif élevé mais c'est normal au vu des prestations.
Séjour de 1 nuit en février 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room got upgraded for free. Been the second time at this hotel. I will come back for sure
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Pullman Khonkaen le 2 août 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Dongha Shin Director of Guest Experience

8/10 Bien

David, Montreal, Canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne année dans le nord
Moi et ma conjointe on a décidé a passer le nouvel an à khon kaen. Cet hotel est bien situé et on a bien apprécié notre séjour. Hotel parfait pour famille , il y a tout ce qu'il faut! Meilleur hotel de khon kaen selon moi.
Séjour de 1 nuit en décembre 2017

8/10 Bien

Guy

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Un hôtel surclassé mais peu de choix à Khon Kaen
2ème sejour dans cet hôtel surclassé. La lenteur lors de l'enregistrement le dispute à celle du check out. Les boissons d'accueil sont vraiment chiches, pas de lounge contrairement aux autres hôtels de la chaine. Cela étant, le chambre était spacieuse, claire et bien équipée.un hot
Dear Guy, Nice to learnt that you satisfied that our room was spacious, bright and well equipped. However I'm sorry to hear that our check out service and Food & Beverage were not up to your expectation, I will share your comment with the team and look for improvement. Thank you for sharing and look forward to welcoming you again soon. Kind Regards, Stanley Chan General Manager Pullman Khon Kaen Raja Orchid

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel de luxe
Très bel hôtel dans la tradition des Pullman. Le petit-déjeuner ne comporte aucune spécialité thaïlandaise.

8/10 Bien

Arnaud, France

Les points forts : Propreté et personnel et service
Très correcte
La situation de l'hotel est parfaite à coté des restaurants et des magasins. Mais à mon avis l'hôtel pullman se repose sur ses lauriers!!! Chambres vieillottes auraient besoin d'un ravalement et la piscine froide comme jamais. Le centara hôtel qui est son principal concurrent est nettement au dessus j'y est séjourné il y a 6 mois....sinon j'ai quand même passé un très bon séjour.

10/10 Excellent

Christian, Nice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le top au prix d'un deux étoiles en Europe
Etablissement haut de gamme , central et confortable

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

eucalyptus

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
qualité et confort
accueil du personnel remarquable qualité des prestations dans la chambre Buffet petit déjeuner impressionnant par la qualité et la variété des mets proposés; Mais chambre un peu bruyante du fait de la climatisation

10/10 Excellent

Marc, Paris, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luxueux et pas cher
Un hôtel à ce point grand et luxueux que sa présence à Khon Kaen en est très surprenante. L'hôtel est superbe. Le groupe Accor à passé son enseigne de Sofitel (grand luxe) à Pullman (business executive) mais je trouve que c'est un peu sévère car il est luxueux. Son faible taux d'occupation apparemment chronique permet de bénéficier de tarifs ultra-compétitifs pour un hôtel de cette catégorie.

8/10 Bien

TIMALA

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
rapport qualité prix super correcte
c 'est vrai qu ' a l arrivée la réceptionniste a eu du mal à trouver ma réservation et cela a pris un peu de temps mais dans l'ensemble bon séjour. Propreté de la chambre perfectible pour un 5 étoiles De toute façon sur khon kaen on n'a pas beaucoup de choix

10/10 Excellent

Alain

Les points forts : Propreté et personnel et service
Excellent rapport qualité/prix
Excellent rapport qualité/prix.

8/10 Bien

Wayne

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I have stayed at Pullman before and will stay again. Excellent accommodation
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sirilug Kraisoda le 19 avr. 2024
Dear Wayne,We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Sirilug KraisodaAdministrative Coordinator

10/10 Excellent

Matthew

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Songkran was fun The Pullman is great
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sirilug Kraisoda le 17 avr. 2024
Dear Matthew, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Sirilug KraisodaAdministrative Coordinator

8/10 Bien

Christopher

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is my 3rd time staying at the Pullman and I plan on staying there again on my next visit to Khon Kaen
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Bun Kengaksorn le 9 avr. 2024
Dear Christopher, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Sirilug KraisodaAdministrative Coordinator

8/10 Bien

Clayton, Honolulu

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
none
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Bun Kengaksorn le 28 mars 2024
Dear Clayton, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms

10/10 Excellent

David

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
good location. great pool, room, price, lobby
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Bun Kengaksorn le 18 mars 2024
Dear David, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms

8/10 Bien

Tat Ming

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Bun Kengaksorn le 19 févr. 2024
Dear Tat Ming, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms

10/10 Excellent

Ralph

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Bun Kengaksorn le 13 févr. 2024
Dear Ralph, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms

10/10 Excellent

Brian, Portland

Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Bun Kengaksorn le 22 mars 2024
Dear Brian, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms

8/10 Bien

Elmar

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Used to be better…
It used to be better. Now poor Wi-Fi, declined food quality, and too soft mattresses.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Bun Kengaksorn le 1 févr. 2024
Dear Elmar,Thank you for taking the time to share your valuable feedback. Please accept our sincere apologies for any shortfalls in the experience provided to you during your stay. We do regret hearing from you as the hotel's condition did not meet your expectations. I can assure you that these issues will be raised with the relevant department managers to ensure we provide each of our guests with the high level of services and products we strive to deliver here at Pullman Khon Kean Raja Orchid at all times. We value your support and comments and hope to serve you again on your future trips to Khon Kaen.Yours sincerely,Bun KengaksornDirector of Rooms

2/10 Horrible

Kanisha

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Bun Kengaksorn le 22 mars 2024
Dear Kanisha,Thank you for taking the time to share your valuable feedback. Please accept our sincere apologies for any shortfalls in the experience provided to you during your stay. We do regret hearing from you as the hotel's condition did not meet your expectations. I can assure you that these issues will be raised with the relevant department managers to ensure we provide each of our guests with the high level of services and products we strive to deliver here at Pullman Khon Kean Raja Orchid at all times. We value your support and comments and hope to serve you again on your future trips to Khon Kaen.Yours sincerely,Bun KengaksornDirector of Rooms

8/10 Bien

Czeslawa

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bun Kengaksorn le 22 janv. 2024
Dear Czeslawa, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms

10/10 Excellent

Per

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Bun Kengaksorn le 17 janv. 2024
Dear Per, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms

8/10 Bien

Richard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TV selection next to zero, no world news, no movies or sport. 5 star hotel can certainly do better, it's all available..
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Bun Kengaksorn le 10 janv. 2024
Dear Richard,Thank you for taking the time to share your valuable feedback. Please accept our sincere apologies for any shortfalls in the experience provided to you during your stay. We do regret hearing from you as the TV channel did not meet your expectations. I can assure you that these issues will be raised with the relevant department managers to ensure we provide each of our guests with the high level of services and products we strive to deliver here at Pullman Khon Kean Raja Orchid at all times. We value your support and comments and hope to serve you again on your future trips to Khon Kaen.Yours sincerely,Bun KengaksornDirector of Rooms

8/10 Bien

NATCHA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Bun Kengaksorn le 10 janv. 2024
Dear Khun Natcha, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Helt ok
Bekväma sängar vilket inte är en självklarhet. Hotellet har ett par år på nacken vilket syns.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Bun Kengaksorn le 10 janv. 2024
Kära uppskattade gäst,Tack för att du tog dig tid att dela din värdefulla feedback. Vänligen acceptera våra uppriktiga ursäkter för eventuella brister i upplevelsen som du fått under din vistelse. Vi beklagar att höra från dig eftersom hotellets skick inte motsvarade dina förväntningar. Jag kan försäkra dig om att dessa frågor kommer att tas upp med relevanta avdelningschefer för att säkerställa att vi förser var och en av våra gäster med den höga nivån av tjänster och produkter som vi strävar efter att leverera här på Pullman Khon Kean Raja Orchid hela tiden. Vi värdesätter ditt stöd och dina kommentarer och hoppas kunna hjälpa dig igen på dina framtida resor till Khon Kaen.Med vänliga hälsningar,Bun KengaksornDirektör för rum

10/10 Excellent

Gullmar

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bra hotell
Ett mycket bra hotell, lite dyrt i restaurangen
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Bun Kengaksorn le 10 janv. 2024
Kära Gullmar,Vi uppskattar din feedback om din vistelse på Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Att få trevlig feedback är alltid en fröjd. Jag kommer att vidarebefordra din feedback till vår personal. Jag är övertygad om att denna feedback kommer att stimulera alla våra anställda när vi försöker ständigt förbättra kvaliteten på våra tjänster. Tack för att du tog dig tid att dela med dig av dina tankar och vi hoppas att ditt nästa besök blir lika trevligt som det förra.Tack och vänliga hälsningar,Bun KengaksornDirektör för rum

10/10 Excellent

seungje

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Bun Kengaksorn le 27 déc. 2023
Dear Seungje, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms

8/10 Bien

Kittidech

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
ห้องพักไม่มียาสีฟัน
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Bun Kengaksorn le 25 déc. 2023
เรยนคณ Kittidech โรงแรมพลแมน ราชา ออคด ขอนแกน ขอขอบพระคณทานทสละเวลาอนมคาของทานมาแบงปนประสบการณการการเขาพกของทาน โรงแรมยนดรบฟงปญหาททานพบเจอระหวางเขาพกเพอนำไปปรบปรงและพฒนาใหดยงขนในอนาคต โดยปกตชดสงอำนวยความสะดวกจะมใหในหองสวท แตสำหรบหองประเภทอนกสามารถขอไดโดยไมมคาใชจายขอขอบพระคณอกครงทกรณารวมแบงปนประสบการณ และเราหวงวาการมาเยยมเยอนในครงตอไปของทานจะเปนทนาพอใจเชนเดยวกบทผานมาขอแสดงความนบถอ

8/10 Bien

Edward

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Once majestic hotel still has amazingly large rooms with amazing views and a certain ambience about it. But everything declining year on year, rooms need refitting, little things like toilets less well maintained, cupboard drawers not sliding in well, and generally under maintained, service levels gradually dropping too. No main Christmas tree for first time when have stayed at Christmas. Everything feels a bit tired, but it still is a special place and enjoyed my stay. Sadly without closure and full refit this will soon be a cheap budget hotel.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Bun Kengaksorn le 18 déc. 2023
Dear Edward,Thank you for taking the time to share your valuable feedback. Please accept our sincere apologies for any shortfalls in the experience provided to you during your stay. We do regret hearing from you as the hotel's condition did not meet your expectations. I can assure you that these issues will be raised with the relevant department managers to ensure we provide each of our guests with the high level of services and products we strive to deliver here at Pullman Khon Kean Raja Orchid at all times. We value your support and comments and hope to serve you again on your future trips to Khon Kaen.Yours sincerely,Bun KengaksornDirector of Rooms

2/10 Horrible

Tawatchai

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
เช็คอินตอน 17.00 ได้อัพเกรดห้องเพราะแม่บ้านทำความสะอาดไม่ทัน ห้องใหญ่ชึ้นแต่มีกลิ่นอับของพรม เช็คเอาท์กลับตอน 19.00
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Bun Kengaksorn le 18 déc. 2023
เรยน คณ Tawatchaiโรงแรมพลแมน ราชา ออคด ขอนแกน ขอขอบพระคณทานทสละเวลาอนมคาของทานมาแบงปนประสบการณการการเขาพกของทาน โรงแรมยนดรบฟงปญหาททานพบเจอระหวางเขาพกเพอนำไปปรบปรงและพฒนาใหดยงขนในอนาคต ทางโรงแรมรสกเสยใจและขออภยกบปญหาทเกดขนเปนอยางมาก อยางไรกตามโรงแรมขอสญญาวาจะจดเตรยมบรการทดขนสำหรบทานในอนาคตและหวงเปนอยางยงวาจะไดมโอกาสตอนรบและใหบรการทดขนแกทานขอแสดงความนบถอ

10/10 Excellent

John

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Bun Kengaksorn le 9 févr. 2024
Dear John, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms

10/10 Excellent

Boerge Magne

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Bun Kengaksorn le 6 déc. 2023
Dear Boerge Magne, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms

10/10 Excellent

Boerge Magne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice hotel. Have been there many times.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Bun Kengaksorn le 6 déc. 2023
Dear Boerge Magne, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms

8/10 Bien

NUCHCHAA

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
สะดวก ปลอดภัย
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Bun Kengaksorn le 29 nov. 2023
Dear Khun Nuchchaa, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms

10/10 Excellent

Kanisha

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Been back all the time
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Bun Kengaksorn le 29 nov. 2023
Dear Kanisha, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms

8/10 Bien

Paul

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel room was a great size, nice bathroom and bath, furniture chair fabric was a bit stained, could do with dry cleaning. Only 2 Engish TV channels and they not good. Great food and bars in walking distance . Friendly staff , room service was nice
Séjour de 13 nuits en novembre 2023
Réponse de Bun Kengaksorn le 29 nov. 2023
Dear Pual,Thank you for taking the time to share your valuable feedback. Please accept our sincere apologies for any shortfalls in the experience provided to you during your stay. We do regret hearing from you as the cleanliness and TV channels did not meet your expectations. I can assure you that these issues will be raised with the relevant department managers to ensure we provide each of our guests with the high level of services and products we strive to deliver here at Pullman Khon Kean Raja Orchid at all times. We value your support and comments and hope to serve you again on your future trips to Khon Kaen.Yours sincerely,Bun KengaksornDirector of Rooms

10/10 Excellent

Sam, Anchorage

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Always a nice place to go
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Bun Kengaksorn le 24 nov. 2023
Dear Sam, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun KengaksornDirector of Rooms

8/10 Bien

Piyanuch

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good service will come back here again
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Bun Kengaksorn le 23 nov. 2023
Dear Khun Piyanuch, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms

10/10 Excellent

Katherine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Bun Kengaksorn le 23 nov. 2023
Dear Katherine, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms

10/10 Excellent

Kanisha

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Bun Kengaksorn le 12 déc. 2023
Dear Kanisha, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms

10/10 Excellent

Lars

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A lot for the money
High service level. excecutive suite exellent Valet parking. Very pleasant stay
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Bun Kengaksorn le 20 nov. 2023
Dear Lars, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms

10/10 Excellent

Alexander van der

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel at a good location, very friendly staff.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Bun Kengaksorn le 20 nov. 2023
Dear Alexander Van Der, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms

10/10 Excellent

Piyanuch

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Bun Kengaksorn le 13 nov. 2023
Dear Khun Piyanuch, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms

10/10 Excellent

Clifford

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Bun Kengaksorn le 6 nov. 2023
Dear Clifford, We appreciate your feedback on your stay at the Pullman Khon Kaen Raja Orchid. Receiving nice feedback is always a delight. I will relay your feedback to our staff. I am confident that this feedback will stimulate all of our employees as we try to continually enhance the quality of our services. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we hope your next visit is just as enjoyable as the last. Thank you and kind regards, Bun Kengaksorn Director of Rooms