Avis sur Fairfield Inn and Suites by Marriott Key West
Fairfield Inn and Suites by Marriott Key West
2400 N Roosevelt Blvd, Key West, FL
Avis
7,8
Bien
7,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 2 avr. 2024
Sylvie, c'est formidable de voir vos commentaires brefs mais positifs sur le Fairfield Inn & Suites Key West. Nous espérons que vous avez passé un merveilleux séjour et attendons avec impatience votre retour.
2/10 Horrible
Sabrina
Voyage en famille
21 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sabrina
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 22 janv. 2024
Sabrina, we regret to understand your experience wasn't up to expectations and we genuinely value your feedback to help improve our services. While we wish your experience was better, your constructive feedback is the key to our refinement. Please consider giving us another chance in the future to better serve you. Thank you and safe travels.
6/10 Satisfaisant
Laurence
3 janv. 2024
Laurence
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 8 janv. 2024
Laurence, thank you for taking the time to provide a rating. We value all feedback as they help us continually improve our services. Nonetheless, we hope to have the opportunity to serve you better in the future.
4/10 Médiocre
mario
8 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
mario
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Customer Service le 9 déc. 2023
We appreciate the feedback, Mario.We're disappointed your time with us was less than ideal. We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.
6/10 Satisfaisant
Sébastien
Voyage en famille
15 août 2023
Les points forts : Équipements
Sébastien
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 16 août 2023
Merci pour le retour, Sébastien.Nous nous efforçons de partager une expérience agréable avec tous nos clients. Nous espérons vous revoir bientôt afin de partager avec vous une rencontre plus positive.
10/10 Excellent
Sophie
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophie
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 9 août 2023
Sophie, we're thrilled to hear that you had a fantastic stay with us at Fairfield Inn & Suites Key West! We hope to have the pleasure of hosting you again in the future. Thank you for choosing us!
10/10 Excellent
Frederic
25 juil. 2023
Frederic
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 27 juil. 2023
Thanks for the amazing rating, Frederic!We care deeply about the happiness and satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon for another outstanding experience at Fairfield Inn & Suites Key West!
10/10 Excellent
elisabetta
Voyage en famille
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
elisabetta
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 29 juil. 2023
Thank you for the perfect rating, Elisabetta!We are very pleased to hear that you had a wonderful stay at Fairfield Inn & Suites Key West. Providing satisfying and comfortable stays is always what we strive for. We'd love to have you back again soon!Thanks again for the feedback!
4/10 Médiocre
Charles
Voyage en famille
21 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Customer Service le 23 avr. 2023
Nous apprécions les commentaires, Charles.Nous sommes profondément déçus que vous ayez eu de tels défis pendant votre séjour avec nous. Nous regrettons que votre chambre n'ait pas été rafraîchie correctement. Nous nous tenons à une norme beaucoup plus élevée, nous répondrons donc à vos préoccupations avec notre équipe pour nous aider à résoudre ces problèmes à l'avenir.Nous espérons que vous nous donnerez bientôt une autre occasion de partager une expérience plus positive avec vous.
8/10 Bien
Dominique
Voyage en famille
28 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dominique
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Customer Service le 28 févr. 2023
Merci pour la note de 4/5, Dominique.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre espace piscine et notre service petit-déjeuner. C'est dommage que vous ayez eu de tels défis. Nous sommes déçus de ne pas avoir pu répondre à vos besoins et résoudre le problème. Nous nous tenons à une norme plus élevée. Nous répondrons à votre préoccupation avec notre équipe pour aller de l'avant.Nous visons l'excellence, nous sommes donc impatients de partager une expérience encore meilleure avec vous bientôt !
10/10 Excellent
Jaime
Voyage en famille
25 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jaime
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Customer Service le 26 févr. 2023
Thank you for the wonderful rating, Jaime!It's fantastic you enjoyed your time at Fairfield Inn & Suites Key West so much! We look forward to hosting you again soon for another amazing experience!
10/10 Excellent
Anne
22 févr. 2023
Anne
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Customer Service le 23 févr. 2023
Thank you for taking the time to leave this wonderful rating, Anne! We hope to see you again soon at Fairfield Inn & Suites Key West so we can share yet another amazing experience!
4/10 Médiocre
manon
Voyage en couple
21 févr. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
manon
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Customer Service le 21 févr. 2023
Nous apprécions les commentaires, Manon.Il est regrettable que votre temps avec nous n'ait pas été parfait. Nous sommes toujours à l'écoute des retours d'expérience pour continuer à faire grandir notre établissement. Nous nous assurerons de répondre à vos préoccupations avec les membres appropriés de notre équipe pour nous aider à nous améliorer à l'avenir.Nous espérons que vous nous permettrez de partager bientôt une expérience plus positive avec vous.
10/10 Excellent
Anne, Vaudreuil sur le lac
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Customer Service le 13 févr. 2023
Merci pour sa merveilleuse critique, Anne!Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la navette proposée par notre établissement ! Nous aborderons ce problème avec notre équipe de direction à l'avenir, nous espérons vous revoir bientôt !
10/10 Excellent
Lyne
8 janv. 2023
Lyne
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
10/10 Excellent
Melinda-Sue
5 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melinda-Sue
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Customer Service le 6 janv. 2023
Thanks for the splendid review, Melinda-Sue!We're elated knowing you had such an incredible time at Fairfield Inn & Suites Key West. We're very keen on having our guests feel excited to come back. There's nothing more important to us than the happiness of our guests. Thank you again for the fantastic review.We look forward to your next trip!
4/10 Médiocre
Catherine
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 nov. 2022
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Réponse de Customer Service le 30 nov. 2022
Merci d'avoir partagé votre avis, Catherine.Nous apprécions votre contribution. C'est formidable que vous ayez aimé notre emplacement idéal et notre personnel amical. Cependant, nous répondrons à vos préoccupations concernant la propreté de nos chambres avec les membres appropriés de notre équipe d'entretien ménager.Nous espérons vous revoir bientôt pour une expérience encore plus positive.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
20 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A fuir !
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Customer Service le 20 août 2022
Nous apprécions les commentaires.Il est dommage que votre séjour dans notre hôtel n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous regrettons que vous n'ayez pas été entièrement satisfait de nos meubles et de nos logements. Nous nous soucions profondément du bonheur et de la satisfaction de nos clients, nous répondrons donc à toutes vos préoccupations avec notre équipe à l'avenir.Nous espérons que vous nous donnerez bientôt une autre occasion de partager une expérience plus positive avec vous.
8/10 Bien
Daniele
4 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eloigné du centre de Key West
Daniele
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Customer Service le 5 déc. 2021
Nous apprécions vos commentaires, Daniele.
Nous sommes découragés que votre temps avec nous n'ait pas été idéal. Nous regrettons que nos prix et notre emplacement n'aient pas répondu à vos attentes. Nous ne manquerons pas d'alerter les membres appropriés de notre équipe pour rectifier ces problèmes. Nous nous soucions profondément de nos clients et souhaitons offrir le meilleur service possible. Merci d'avoir porté ces préoccupations à notre attention.
Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance de vous accueillir bientôt afin que nous puissions partager une expérience plus positive.
8/10 Bien
michael
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
michael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Andrew
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 28 mai 2024
Andrew, thank you for sharing your feedback. We are concerned about your experience with our team members and the upkeep of our facilities. Your comments about the cleanliness and condition of your towels have been noted. Please be assured that steps will be taken to address these areas. We hope to have the opportunity to provide you with a more enjoyable stay in the future.
6/10 Satisfaisant
Liuba
Voyage en famille
27 mai 2024
Les points faibles : Propreté
Liuba
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 28 mai 2024
Liuba, gracias por tus comentarios. Es lamentable saber que tuvo un problema con el lavabo del baño. Sus comentarios son valiosos para nosotros y serán tratados adecuadamente. Agradecemos sus comentarios y esperamos brindarle una experiencia más agradable en su próxima visita.
2/10 Horrible
Ram
27 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ram
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 27 mai 2024
Ram, thank you for providing your feedback. It is regrettable that your stay did not meet your expectations. The pricing reflects various factors, and your comments will be considered. We hope that you will give us another opportunity in the future.
8/10 Bien
Denise
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Denise
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 27 mai 2024
Denise, the team at Fairfield Inn & Suites Key West is thrilled you found our service to be very professional. We look forward to welcoming you back for another great experience.
2/10 Horrible
Angel
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Angel
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 26 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your feedback, Angel.We're disappointed your time with us was less than ideal. It's unfortunate our services didn't meet your expectations. We hope you give us another chance to share a more positive experience with you soon.
4/10 Médiocre
Wayne
21 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wayne
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
Wayne, thank you for sharing your thoughts. The team at the hotel strives to maintain the highest standards and regrets that your experience did not meet your expectations. Your feedback is valuable and will be taken into consideration for future improvements.
8/10 Bien
JoAnn
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
JoAnn
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
JoAnn, thank you for your feedback. Fairfield Inn & Suites Key West is pleased to hear you enjoyed the breakfast and pool during your stay. We appreciate your observations about the property and will take them into consideration. We're looking forward to your next visit!
4/10 Médiocre
Rebecca
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
Rebecca,We appreciate your feedback and will evaluate the areas you mentioned to ensure improved experiences for future guests. Cleanliness and maintaining a high standard of service are important to us. We are grateful for your comments and will strive to improve based on your observations. Thank you for taking the time to share your review.
4/10 Médiocre
Diana
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté
Diana
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 22 mai 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the entire leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent any similar concerns from occurring in the future.
10/10 Excellent
Maria
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Maria, thank you for taking the time to leave a review. We're delighted to hear you enjoyed your stay at Fairfield Inn & Suites Key West. We look forward to welcoming you back in the future!
6/10 Satisfaisant
Chislaine
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 mai 2024
Chislaine
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Chislaine, thank you for your feedback. Parking can indeed be challenging during busy times. Our team will consider your comments regarding vehicle arrangement to improve our services. We hope to have another opportunity to better serve you in the future.
8/10 Bien
Chirag
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Chirag
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Chirag, thank you for your feedback. Fairfield Inn & Suites Key West is glad to hear that your overall experience was positive. The team appreciates your comments regarding the room layout and will keep them in mind as we strive to improve our guest experience. We're looking forward to your next visit and hope to provide an even better stay.
10/10 Excellent
Jorge
19 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jorge
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Jorge, thank you for sharing your feedback! We are delighted you had a pleasant stay at Fairfield Inn & Suites Key West. Your suggestion regarding breakfast is appreciated and will be considered. We hope to welcome you back soon.
4/10 Médiocre
Michal
Voyage en famille
15 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michal
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 15 mai 2024
Michal, thank you for sharing your thoughts. The feedback on the condition of our property is valued, and it's something we constantly review to enhance guest experiences. We hope you consider giving us another chance in the future.
4/10 Médiocre
Darren
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Darren
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Darren, sorry to hear about your experience with the distracting noises from the bathroom area and air conditioning during your stay. We understand how crucial a peaceful environment is for a good night's sleep. We'll certainly address your concerns with our maintenance team to ensure that the issue is looked into. Despite your recent experience, we hope you will give us a chance in the future to provide a better stay.
6/10 Satisfaisant
joshua
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
joshua
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Joshua, thank you for taking the time to share your feedback. It's unfortunate to hear that aspects of your stay fell short of expectations, specifically with regards to the room condition and elevator accessibility. Rest assured, we take your comments seriously and will work to enhance these aspects.We are, however, glad you found our pool enjoyable and breakfast satisfactory, and that you experienced a good night's rest on our beds. We strive to improve and better serve our guests. It would be our pleasure to welcome you back and aim to surpass your expectations on your next visit.
8/10 Bien
Carole
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carole
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 15 mai 2024
Carole,Thank you for rating your recent stay at Fairfield Inn & Suites Key West. We look forward to welcoming you back in the future!
10/10 Excellent
Paul
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 12 mai 2024
Paul, thank you for your glowing review. Fairfield Inn & Suites Key West is thrilled that you had an outstanding experience and thoroughly enjoyed our proximity to downtown, refreshing pool, and delightful breakfast area. We appreciate your insights on our concierge services and transportation options - they have become key facets of our guest experience to ensure convenience and relaxation. We are certainly looking forward to welcoming you back for an even longer stay next time.
6/10 Satisfaisant
Matt
11 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Matt
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 12 mai 2024
Matt, we regret to hear that certain aspects of your stay did not meet your expectations. We're disheartened to learn about your grievances with the restroom conditions and the interaction with one of our shuttle team members. Rest assured, we continuously aim for superior service and upkeep and are addressing your concerns accordingly. We hope you'll consider giving us the opportunity to demonstrate this in the future.
10/10 Excellent
Pedro
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pedro
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 12 mai 2024
Pedro, we're thrilled that you valued the prime spot of Fairfield Inn & Suites Key West with easy access to numerous dining and shopping venues. Your appreciation encourages us to serve our guests even better. We hope to welcome you back soon for another outstanding stay.
10/10 Excellent
Ana Flavia
7 mai 2024
Ana Flavia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 28 mai 2024
Ana, thank you for your delightful rating of Fairfield Inn & Suites Key West. The team is thrilled to know you had a great experience and looks forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Aaron
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 9 mai 2024
Aaron, thank you for your top rating! We're thrilled to hear you had a great experience at Fairfield Inn & Suites Key West. We appreciate you choosing us during your visit to Key West and look forward to your return in the future. Safe travels ahead!
10/10 Excellent
Ronald
7 mai 2024
Ronald
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 27 mai 2024
Thank you for the wonderful rating, Ronald!It's fantastic you enjoyed your time at Fairfield Inn & Suites Key West so much! We look forward to hosting you again soon for another amazing experience! Have a fantastic day!
8/10 Bien
Story
Voyage en famille
5 mai 2024
Story
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 6 mai 2024
Story, we appreciate your feedback regarding the need for updates in some areas. As part of our continuous efforts, we strive to make improvements that will enhance the overall guest environment at Fairfield Inn & Suites Key West. We hope to welcome you back soon so you can experience these positive changes firsthand.
6/10 Satisfaisant
Nishanth
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nishanth
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Kathleen
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 7 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
chuntao
1 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
chuntao
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 2 mai 2024
Chuntao, it is unfortunate to hear about your less than satisfactory experience. We value all feedback as it helps to improve our service for future guests. If you would like to share any specific issue you faced during your stay for us to rectify, kindly reach out directly. We hope to have a chance to improve upon your impression in the future.
4/10 Médiocre
yining
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
yining
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 30 avr. 2024
Yining, we regret to hear you found the hotel's aesthetic not to your liking. While many guests appreciate its unique design, we understand everyone's taste differs. We will also note your observation about the pricing as we frequently review our rates to offer value for our guests. We hope you give us another opportunity to exceed your expectations in the future.
10/10 Excellent
Chris
Voyage en groupe
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 26 avr. 2024
Chris, thank you for taking the time to share your experience with us. It's heartening to hear you enjoyed your stay at Fairfield Inn & Suites Key West. We embrace all comments and promises to continually strive for excellence. We're excited to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Andrew
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 24 avr. 2024
Andrew, it's wonderful to see your perfect rating of Fairfield Inn & Suites Key West! We're pleased that your stay with us was enjoyable. Your support is greatly appreciated and we hope to see you again soon!