Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,8/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Mark
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Gabriel, Seattle
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Sue
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sue
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Vicky
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vicky
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Daniel
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Katie le 7 mai 2024
Dear Daniel,I want to extend my sincerest apologies for the unpleasant experience you encountered during your recent stay at our hotel. Your feedback regarding the presence of fleas in your room is deeply concerning, and we understand the frustration and inconvenience this must have caused you.Please know that maintaining a clean and comfortable environment for our guests is of the utmost importance to us, and we take incidents like this very seriously. Rest assured, we have launched a thorough investigation into the matter to identify the source of the issue and implement immediate measures to prevent any recurrence.We truly value your feedback as it helps us to continually improve our services and standards. Your experience falls short of the high expectations we set for ourselves, and for that, we are truly sorry.Once again, please accept our heartfelt apologies for the shortcomings you experienced. We hope for the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the exceptional hospitality that you rightfully deserve.Warm regards,Katie NelsonMarking/Sales ManagerSleep InnKelso, WA
10/10 Excellent
Alida
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alida
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Amy
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Dylan
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dylan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Aaron
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Katie Kelso le 7 mai 2024
Dear Aaron,Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you enjoyed the cleanliness of our facilities and found our breakfast amazing. It's wonderful to know that you would choose to stay with us again. We take pride in the improvements we've made since transitioning to Sleep Inn, and your kind words about our upgraded amenities and friendly staff mean a lot to us. We look forward to welcoming you back for another fantastic stay!
10/10 Excellent
Lindsee, Silverdale
16 mars 2024
Lindsee
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Jennifer
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jennifer
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Erinn
8 janv. 2024
Erinn
Séjour de 1 nuit en janvier 2024