Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
4 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 24 nov. 2016
Dear Guest,
Thank you for your feedback. Your appreciation about the hotel’s service and facilities are well noted. As a hotel we are fortunate to be located in such close proximity to UNESCO heritage sites like Bouddhanath Stupa as it makes travel for our guests easy. Also, thank you for highlighting the hotel’s design and décor.
Best regards,
Sinead O’Reilly Henell
General Manager
8/10 Bien
jman
13 avr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
tres bon hotel, dommage qu'il n'y ai pas plus de cuisine indienne ou nepalaise
jman
6/10 Satisfaisant
anil
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
anil
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ashish Kumar le 17 mai 2024
Dear Guest, Greetings from Hyatt Regency Kathmandu.Our restaurant strives to offer a diverse array of Asian cuisine, and we constantly seek to improve and expand our offerings based on the preferences of our valued guests. We apologize for any inconvenience caused and assure you that we take your feedback seriously.Regards, Ashish KumarGeneral Manager
10/10 Excellent
hemant
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
hemant
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ashish Kumar le 7 mai 2024
Dear Guest, Greetings from Hyatt Regency Kathmandu!Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. are glad to note that you had a comfortable and memorable stay at the hotel.We look forward to welcoming you soon again at your favorite place Hyatt Regency Kathmandu.Regards,Ashish KumarGeneral Manager
10/10 Excellent
mounif
24 avr. 2024
mounif
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
PETER
Voyage d’affaires
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
PETER
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Ashish Kumar le 7 mai 2024
Dear GuestGreetings from Hyatt Regency Kathmandu!Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. We are glad to note that you had a comfortable and memorable stay at the hotel.We look forward to welcoming you soon again at your favorite place Hyatt Regency Kathmandu.Regards,Ashish KumarGeneral Manager
10/10 Excellent
Crystal
11 avr. 2024
Crystal
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ashish Kumar le 7 mai 2024
Dear Crystal, Greetings from Hyatt Regency Kathmandu!Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. We are glad to note that you had a comfortable and memorable stay at the hotel.We look forward to welcoming you soon again at your favorite place Hyatt Regency Kathmandu.Regards,Ashish KumarGeneral Manager
8/10 Bien
Camille
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Camille
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hyatt Regency Kathmandu le 17 mars 2024
Dear Guest,Greetings from Hyatt Regency Kathmandu!We are delighted to note that that you found our hotel to be a sanctuary for travelers, providing a lovely ambiance and excellent staff.It's wonderful to know that you enjoyed our food options as well. We take great pride in offering a variety of delicious culinary delights to cater to all tastes, and we're glad that you found them to your liking.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Regards,Ashish KumarGeneral Manager
10/10 Excellent
Bisma
Voyage en couple
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bisma
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Shawn
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kathmandu's best
Shawn
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Jason
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Bianca
9 déc. 2023
Bianca
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Julia
9 déc. 2023
Julia
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Bianca
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Great team. Better hotels available.
Bianca
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
2/10 Horrible
Bianca
4 déc. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bianca
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
bala
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
bala
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Natalie
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Natalie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Inna
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Inna
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
TIKIRI
Voyage en couple
12 sept. 2023
Les points faibles : Propreté
TIKIRI
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Maria
2 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Serabla
29 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Serabla
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Paul
Voyage en famille
10 juin 2023
Les points forts : Propreté
Paul
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Eric, Arlington
21 mai 2023
Eric
Séjour de 4 nuits en mai 2023
8/10 Bien
Patricio
29 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricio
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 Bien
Hemraj
19 avr. 2023
Hemraj
Séjour de 2 nuits en avril 2023
8/10 Bien
Pablo, Potomac
16 avr. 2023
Pablo
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Gerda L.T.
Voyage en groupe
15 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerda L.T.
Séjour de 2 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Valeria
Voyage en famille
13 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Valeria
Séjour de 2 nuits en avril 2023
4/10 Médiocre
Megan
5 avr. 2023
Megan
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
Ajay
6 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ajay
Séjour de 3 nuits en février 2023
8/10 Bien
Ellen
25 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ellen
6/10 Satisfaisant
Sourabha
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
12 déc. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sourabha
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
Michael
6 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Ron
Voyage en couple
2 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ron
6/10 Satisfaisant
PADMA
Voyage en famille
2 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
PADMA
10/10 Excellent
Andrew
12 oct. 2022
Andrew
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Prasad M
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Prasad M
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
25 sept. 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Ajit
20 sept. 2022
Ajit
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
wendy
Voyage en groupe
2 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
wendy
Séjour de 6 nuits en août 2022
8/10 Bien
Ashish
30 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashish
Séjour de 7 nuits en août 2022
8/10 Bien
deachon
26 août 2022
deachon
Séjour de 2 nuits en août 2022
2/10 Horrible
Prabhat
13 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Prabhat
Séjour de 2 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Tabrez
Voyage d’affaires
15 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing
Tabrez
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
4/10 Médiocre
Santosh
30 juin 2022
Santosh
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 Excellent
Ying Jen
Voyage en famille
23 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ying Jen
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Best Regards Ashish Kumar General Manager le 25 juin 2022
Dear Ying Jen,
Greetings from Hyatt Regency Kathmandu,
Thank you for your valuable feedback. I am delighted that you liked the team's hospitality.
Guest feedback remains the most important tool for us to measure our services and we always find it helpful when we hear back from our guests as it enables us to improve and monitor our quality and operations.
We look forward to welcoming you back to our property soon.
4/10 Médiocre
Pamela
22 juin 2022
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pamela
Séjour de 8 nuits en juin 2022
Réponse de Best Regards Ashish Kumar General Manager le 25 juin 2022
Dear Pamela,
Greetings from Hyatt Regency Kathmandu,
Thank you for taking your time to post your feedback. Please accept our sincerest apologies for the inconveniences you faced during the stay. Regarding your observations, the concerned department has been explained and necessary corrective actions will be taken immediately. The entire team is well concerned for the discomfort upon valuable customers like you.
I sincerely do wish to be able to welcome you back to the hotel and win your trust and faith back in our commitment to a truly residential experience for our guests.
8/10 Bien
Rajkumar
17 mars 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good
Rajkumar
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Best Regards Pooja Director of Rooms le 2 mai 2022
Dear Mr. Rajkumar,
Greetings from Hyatt Regency Kathmandu,
Thank you for giving us a great rating. We hope you had a great stay with us.
We look forward having you back soon to experience the true Hyatt hospitality.
2/10 Horrible
Sajid
Voyage en couple
15 mars 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sajid
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Best Regards Pooja Director of Rooms le 2 mai 2022
Dear Mr. Sajid,
Greetings From Hyatt Regency Kathmandu,
Thank you for writing to us about your experience at Hyatt. However, we are sorry to hear that you didn’t have a positive experience. The feedback regarding the air conditioning has been addressed and corrective measures has been taken to ensure continuous functioning.
We do appreciate your views enabling us to further improve in the future.
We look forward having you back soon to experience the true Hyatt hospitality.
10/10 Excellent
manoj
6 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
manoj
Séjour de 6 nuits en janvier 2022