Avis sur American Motel Kansas City, Kansas
American Motel Kansas City, Kansas
7949 Splitlog Ave, Kansas City, KS
Avis
6,4
6,4/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
6,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
6 sept. 2018
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Jeff le 10 sept. 2018
Thank you so much for taking the time to review our motel.
8/10 Bien
Teresa
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Teresa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Lindsay
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Lindsay
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hadley W. le 20 mai 2024
Lindsay,We would have been happy to change your smoking reservation to a non-smoking room. We also have additional pillows and are happy to contact our IT department regarding the Wifi if there is an issue in your room getting connection. Please let our front desk staff know anytime you have a complaint so we may assist you accordingly. We do have off duty officers who work for us as security. A property of our size requires security for the safety of our staff and guests. We hope you travel home safely and appreciate your business.
8/10 Bien
Mike
19 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hadley W. le 20 mai 2024
Mike,Thank you for taking the time to leave us a positive rating about your stay! We love to hear from our satisfied customers. Safe travels home!
10/10 Excellent
Levi
19 mai 2024
Les points forts : Propreté
Levi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hadley W. le 20 mai 2024
Levi,Thank you for taking the time to leave us a positive rating about your stay! We love to hear from our satisfied customers. Safe travels home!
10/10 Excellent
Sherri
17 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Sherri
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hadley W. le 20 mai 2024
Sherri,I am very sorry someone alarmed you about your vehicle. We have off duty police as our security each night and they keep a very close watch on the parking lot. I'm glad our front desk staff was friendly and helpful during your time there. Safe travels home!
10/10 Excellent
Michael, Kansas City
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hadley W. le 17 mai 2024
Michael,Thank you for taking the time to leave us a positive rating about your stay! We appreciate your business and hope you will stay with us again in the future. Safe travels home!
4/10 Médiocre
Heather
7 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hadley W. le 8 mai 2024
Heather, I'm sorry for the issues you experienced during your stay with us. We will work hard to fix them for the future. Safe travels home.
10/10 Excellent
steven
3 mai 2024
steven
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hadley W. le 23 mai 2024
Steven,Thank you for taking the time to leave us a positive rating regarding your stay! We love to hear from our satisfied customers. Safe travels home.
8/10 Bien
Helder
Voyage d’affaires
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Helder
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hadley W. le 6 mai 2024
Helder,Thank you for taking the time to leave us positive feedback about your stay with us. Safe travels home!
10/10 Excellent
Von
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Von
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Keri le 22 avr. 2024
Thank you for taking the time to rate our hotel 5 stars! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that we met your expectations. We strive to provide exceptional service and amenities to all of our guests, and we're delighted that we could do so for you. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future for another outstanding stay!
8/10 Bien
Kent
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kent
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Keri le 22 avr. 2024
Good day, we appreciate your review and are pleased to hear that you had a positive experience during your stay. Your feedback regarding the shower is concerning, and we will make sure to investigate and take appropriate measures to prevent such incidents in the future. Thank you for bringing this to our attention and we look forward to hosting you again.
2/10 Horrible
Jason
16 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Keri le 20 avr. 2024
Dear guest, we appreciate you taking the time to review your recent stay with us. We apologize for the challenges you faced with the parking and noise near your room. Your feedback is important to us and we will use it to make necessary improvements. We hope you will give us another chance to exceed your expectations in the future.
10/10 Excellent
Scott
Voyage d’affaires, Voyage en couple
15 avr. 2024
Scott
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Keri le 20 avr. 2024
Where words fall short, ratings do the job! Thank you for such gracious ratings! We're happy to learn that we have succeeded in providing a great guest experience at our hotel. But the plan is to keep getting better and better, and we hope to cherish clients like you by earning your business again and again!
10/10 Excellent
RAY, Missouri
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
RAY
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Keri le 10 avr. 2024
2.Thank you for taking the time to rate our hotel 5 stars! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that we met your expectations. We strive to provide exceptional service and amenities to all of our guests, and we're delighted that we could do so for you. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future for another outstanding stay!
10/10 Excellent
Barbara
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Keri le 3 avr. 2024
Thank you so much for the positive rating. We greatly appreciate your support and are thrilled to know that you had an amazing experience with us. We always strive to provide quality service and satisfaction to the guests. We look forward to having you back with us!
6/10 Satisfaisant
Ryan
Voyage en groupe
26 mars 2024
Les points faibles : Propreté et équipements
Ryan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Keri le 26 mars 2024
We’re so sorry that your experience did not match your expectations. This is on us.”
2/10 Horrible
Gayle
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
26 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gayle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Keri le 26 mars 2024
Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us do better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.”
4/10 Médiocre
ERIC
10 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ERIC
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Keri Malone le 12 mars 2024
Thank you for taking the time to provide us with feedback. We apologize that your stay did not meet your expectations and we will take steps to address this issue in the future.
10/10 Excellent
Benton
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Benton
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Keri Malone le 7 mars 2024
2.Thank you for taking the time to rate our hotel 5 stars! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that we met your expectations. We strive to provide exceptional service and amenities to all of our guests, and we're delighted that we could do so for you. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future for another outstanding stay!
10/10 Excellent
Andreana
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andreana
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Keri Malone le 29 févr. 2024
Thank you for taking the time to rate our hotel with 5 stars! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that we met your expectations. We strive to provide exceptional service and amenities to all of our guests, and we're delighted that we could do so for you. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future for another outstanding stay!
6/10 Satisfaisant
Andrea
19 févr. 2024
Andrea
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Keri le 21 févr. 2024
Thank you for taking the time to provide us with feedback. We apologize that your stay did not meet your expectations and we will take steps to address this issue in the future.”
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
18 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nasty stay away
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Keri Malone le 19 févr. 2024
I 'am so sorry you did not have a good stay with us. Anytime you have noise issues or issues with your room please let the front desk know. Feel free to give me a call at the hotel.
8/10 Bien
Diamond
8 févr. 2024
Diamond
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Keri Malone le 9 févr. 2024
Thank you for the positive review
10/10 Excellent
Bruce
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bruce
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Keri Malone le 9 févr. 2024
Thank you for the positive review Bruce.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Keri Malone le 9 févr. 2024
Thank you for your positive review
2/10 Horrible
Kari
25 janv. 2024
Kari
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Keri Malone le 20 mars 2024
Dear guest, we appreciate you reviewing your recent stay at our hotel. We apologize for any shortcomings you experienced during your time with us. Your feedback is invaluable to us as we strive to continuously enhance our guests' experiences. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Traquida
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Reasonable price to stay, exceptionable staff and
Traquida
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Keri Malone le 9 févr. 2024
I am so glad you had a great stay, with us our goal to make sure everyone has a pleasant stay.
2/10 Horrible
Nohemi
18 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nohemi
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Keri le 17 févr. 2024
Nohemi I am so sorry you didn't enjoy your stay with us. I'd love to hear your feedback, so I can better serve out guest
10/10 Excellent
Robert, Kansas
Voyage en famille
17 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Keri Malone le 9 févr. 2024
Thank you Robert for your review. I hope to see again.
8/10 Bien
Robert
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Keri Malone le 9 févr. 2024
Thank you for the positive review safe travels
2/10 Horrible
Jordan
15 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jordan
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Keri le 17 févr. 2024
Jordan feel free to reach out to us at the Hotel I 'd love to speak with you.
6/10 Satisfaisant
Melinda
Voyage en famille
11 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melinda
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Keri le 17 févr. 2024
All of the rooms have soap and shampoo in them. I am so sorry we do not serve breakfast. Anytime you stay with us and you have questions or need anything come down to the front desk. So we can better service you
2/10 Horrible
Amber
8 janv. 2024
Amber
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Keri le 21 févr. 2024
Please share with me some of the details from your stay so that we may better serve you in the future.
6/10 Satisfaisant
Julio
31 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julio
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Keri le 21 févr. 2024
Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay.
8/10 Bien
Srin
25 déc. 2023
Srin
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Keri le 21 févr. 2024
Thank you so much for your exceptional rating. We are glad we could win your trust and provide you with the best. We hope to enhance this experience even further in the future. We are indeed looking forward to your next visit!
10/10 Excellent
Eddie
23 déc. 2023
Eddie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Keri le 21 févr. 2024
Thank you for taking the time to rate our hotel with 5 stars! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that we met your expectations. We strive to provide exceptional service and amenities to all of our guests, and we're delighted that we could do so for you. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future for another outstanding stay!
8/10 Bien
Shawn
Voyage d’affaires
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Shawn
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Juan
Voyage avec des animaux de compagnie
9 déc. 2023
Les points forts : Équipements
Juan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
David
8 déc. 2023
David
Réponse de Keri le 17 févr. 2024
Thank you for the positive review, David!!! So glad you enjoyed your stay
8/10 Bien
Romero
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté
Romero
Réponse de Keri Malone le 9 févr. 2024
Thank you for the positive review! So happy hear you had a great stay with us, safe travels
10/10 Excellent
Jewel
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jewel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
joseph
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
joseph
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Carmen
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carmen
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Berit E. le 5 déc. 2023
Hi Carmen. Thank you so much for your 5-star rating. We appreciate your business and hope to see you again very soon!
8/10 Bien
Juan
2 déc. 2023
Juan
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
2/10 Horrible
Kevin
2 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Berit E. le 5 déc. 2023
Hi Kevin. We are sorry to hear that you did not enjoy your stay at our motel. You can always check with the front desk if you did not receive items in your room. We will address your issues with our house keeping team right away. We appreciate your feedback as it helps us to do better.
10/10 Excellent
Tiffany
27 nov. 2023
Tiffany
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
BioLife
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
BioLife
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Berit E. le 30 nov. 2023
Hi Trequida. We appreciate you taking the time to leave us a review and we are happy to hear that our staff is great. Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
James
27 nov. 2023
James
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Berit E. le 30 nov. 2023
Hi James. We appreciate your review and would love to know what we could have done to make your stay more enjoyable. Thank you for taking the time to give us your feedback.
8/10 Bien
Donald
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Berit E. le 30 nov. 2023
Hi Donald. Thank you for your review. We are happy to hear you had a nice place to stay when you were stuck in the snow storm. Safe travels!