Avis
8,0
Très bien
8,2/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,0/10
Écoresponsabilité
Avis
15 déc. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
10/10 Excellent
Renaud
8 mars 2010
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hotel d'un très bon rapport qualité
Renaud
8/10 Bien
Thomas
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Tetsuo
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tetsuo
Séjour de 2 nuits en février 2024
4/10 Médiocre
Nguyet
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disappointing stay!
Nguyet
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mahaweli Reach Guest Relations. le 19 janv. 2024
Dear Guest, Ayubowan and Greetings from Mahaweli Reach! It is with great remorse we note the concerns as detailed by you. Mahaweli Reach is renowned for its service excellence by both our local and international patrons and it is our team's constant endeavor in upholding ourselves. to the highest quality standards adhered to. As such we regret that you've found this to be otherwise. All facilities made available in our disabled rooms are in facilitating the ease and convenience of our patrons, as such the washroom has been accommodated with shower curtains instead of a glass door. We regret you had not been satisfied with same. The concerns detailed have been addressed with the relevant departments and remedial action taken in preventing a recurrence of similar nature. Assuring you of continued service excellence in the future. Thank you. ,
6/10 Satisfaisant
Janelle
Voyage en couple
30 déc. 2023
Les points faibles : Équipements
Janelle
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
13 mars 2020
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Avoid at all costs
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
8/10 Bien
Nihal W.
19 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nihal W.
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Mahaweli Reach Hotel le 24 févr. 2020
Dear Guest,
Ayubowan and Greetings from Mahaweli Reach!
Thank you for taking time to recount your stay at Mahaweli Reach. It's a pleasure to note that the services rendered by our staff, the facilities provided and the wide array of food offered at Mahaweli Reach met your expectations.
Looking forward to welcoming you again at Mahaweli Reach!
Thank you
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Mahaweli Reach Hotel le 24 févr. 2020
Dear Guest,
Ayubowan and Greetings from Mahaweli Reach!
Thank you for taking time to recount your stay at Mahaweli Reach. We are glad that you found the welcome at Mahaweli Reach refreshing after your long drive. Being The first five star hotel in the region we constantly strive to maintain the highest standards, thus its of great pleasure to note that you were satisfied by the amenities offered at Mahaweli Reach.
Looking forward to your next visit!
Thank you.
10/10 Excellent
pot, 日本
Voyage d’affaires
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
pot
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Mahaweli Reach Hotel le 24 févr. 2020
Dear Guest,
Ayubowan and Greetings from Mahaweli Reach!
Your continuous patronage of our establishment is of great value to us and we hope we made each visit of yours' memorable.
Mahaweli Reach is known for the wide variety of dishes offered, thus we are delighted to note that you too found this the same.
Looking forward to your next visit!
Thank you.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
10/10 Excellent
Jenny
12 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jenny
Séjour de 3 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
26 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
8/10 Bien
ARUN
5 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
great hotel and location
ARUN
Séjour de 2 nuits en février 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
20 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Mahaweli Reach Team le 28 févr. 2019
Dear Guests,
Ayubowan!
Greetings from Mahaweli Reach!
We are happy to note that you enjoyed your stay with us and appreciate the time you took to recommend our property. It was indeed a pleasure to have served you and we are glad that our location and the overall experience contributed to a memorable stay.
Looking forward to welcoming you again to the Mahaweli Reach!
Thank Yoiu
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Mahaweli Reach Team le 28 févr. 2019
Dear Guests,
Ayubowan!
Greetings from Mahaweli Reach!
We are delighted to note that our staff made your time spent at Mahaweli Reach comfortable and memorable. We will continue to develop our product and services in order to ensure an even better experience in the future.
We hope you will give us an opportunity to welcome you once again to the Mahaweli Reach!
Thank you,
8/10 Bien
Martin
2 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kandy
Martin
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
10/10 Excellent
Chandana
10 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chandana
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 nov. 2018
Les points forts : Personnel et service
lovely staff.... tired hotel but still good
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Mahaweli Reach Team le 13 nov. 2018
Dear Guest,
Ayubowan!
Greetings from Mahaweli Reach!
Thank you for taking your time to send in your feed back relating to your time spent with us at Mahaweli Reach. It is heartening to learn that you appreciated the services rendered by our colleagues, the spacious room, the sparkling free form pool and the view that you capture from our sprawling gardens on the banks of the Mahaweli River. All the same it is with concern we note your comments and observations and shall certainly take all corrective measures since we endeavour to maintain high standards of facilities and services across our property.
10/10 Excellent
Pratap
29 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pratap
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Simla
5 oct. 2018
Kandy property not the best but city is awesome 👏
Simla
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Mahaweli Reach Team le 13 nov. 2018
Dear Guest,
Ayubowan!
Greetings from Mahaweli Reach!
We sincerely appreciate you sparing your time to review our property and services furnished to you whilst you were with us at Mahaweli Reach. We sincerely regret that certain aspects had not been up to your expectations and shall definitely take all remedial measures since we strive hard to ensure a pleasant and memorable stay for all our guests.
6/10 Satisfaisant
Ahmad
12 août 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
جيد من ناحية الموقع والنظافة ..
Ahmad
Séjour de 3 nuits en août 2018
10/10 Excellent
Hanne
7 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hanne
Séjour de 1 nuit en mai 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Mario
16 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mario
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place to stay
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2018
10/10 Excellent
Ahmed, Lebanon
29 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing Hotel & Awesome Staff!
Ahmed
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
8/10 Bien
Tea
2 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Engels hotel
Tea
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
25 juil. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not even a 1-star hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
Ross
23 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ross
Séjour de 4 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
Mohammed
9 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
فندق راقي ورائع جظا
Mohammed
Séjour de 2 nuits en juin 2017
10/10 Excellent
Richard, East Sussex UK
23 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good location on the river
Richard
10/10 Excellent
Britt
23 avr. 2017
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Greit hotell som ligger nærme Kandy
Britt
10/10 Excellent
Ijaz, Dubai, UAE
15 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
5 star hotel by the longest river in Sri Lanka
Ijaz
6/10 Satisfaisant
Johannes
3 mars 2017
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Johannes
Réponse de General Manager le 7 mars 2017
Thank you,
8/10 Bien
Ahmed
24 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ahmed
Réponse de General Manager le 1 mars 2017
Dear Mr Ahmed,
Thank you for rating us on expedia.
Best regards,
Rodney Armstrong
Resident Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 7 févr. 2017
Dear Guest,
Ayubowan!
Greetings from Mahaweli Reach!
We truly appreciate your gracious words in recommending our property. We endeavour to maintain the high standards of service and quality of cuisine ; and are pleased to note we have been able to facilitate great memories of your stay at our hotel.
Thanking you and we look forward to welcoming you once again at the Mahaweli Reach on your next visit!
2/10 Horrible
Howard, Charleston, SC
28 janv. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Refused to honor reservation
Howard
Réponse de Rodney le 6 févr. 2017
Dear Guest,
Ayubowan!
Dear Guest,
We regret any inconvenience caused to you, though as a hotel based in Kandy, we carry out all transactions in Kandy and do not require arrangements to be made in Colombo. Further, the property remains open to visitors.
Thank you,
10/10 Excellent
gurhan33, Istanbul
20 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paradise
gurhan33
Réponse de Rodney le 6 févr. 2017
Dear Guest,
Ayubowan!
Greetings from Mahaweli Reach!
We are truly happy to have been able to provide you both a memorable stay for you both and take this opportunity to express our sincere appreciation of your gracious recommendation of our product and services.
It was indeed a pleasure to have served you and to have had you as our guests.
Thank you
4/10 Médiocre
G L F, usa
17 nov. 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
G L F
4/10 Médiocre
DLMR, Washington DC
16 nov. 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Let down
DLMR
4/10 Médiocre
STANISLAV
9 nov. 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Очень снобисткий 3* отель
STANISLAV
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 oct. 2016
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Ali
18 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It is ok, but not Waaaw
Ali
8/10 Bien
nicola, milano
30 août 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bello ma.....
nicola
10/10 Excellent
Mushtaq
22 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mushtaq
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel in Kandy (not in downtown),
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre