Avis
7,6
Bien
7,8/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
28 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 août 2013
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Magnifique vue, très bel hôtel
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
LE GUEVEL
7 janv. 2013
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Superbe environnement mais pietres prestations
LE GUEVEL
6/10 Satisfaisant
Helen
Voyage en couple
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Helen
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
jonas
Voyage en famille
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
jonas
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Andy, Toronto
Voyage en famille
20 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andy
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
8/10 Bien
Ahmad
25 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ahmad
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
27 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
You should stay here
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
10/10 Excellent
Joan
22 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel
Joan
Séjour de 1 nuit en février 2022
10/10 Excellent
Vardha
Voyage en couple
28 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vardha
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
6/10 Satisfaisant
Rafaela
21 nov. 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rafaela
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
10/10 Excellent
Nirosh
Voyage en famille
12 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Nirosh
Séjour de 1 nuit en avril 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
25 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
10/10 Excellent
KAMAL
Voyage en famille
29 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing
KAMAL
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 sept. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Shenali le 14 sept. 2020
Ayubowan, Please share your feedback in order for us to improve our hotel standards.
6/10 Satisfaisant
Inhaj
Voyage en groupe
5 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Payment confusion
Inhaj
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Deepika le 7 févr. 2020
Dear Inhaj,
We deeply regret to note your comments and apologize on behalf of the team for the inconvenience and discomfort you had to face. We do hope this experience will not prevent a future visit.
Best regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Deepika le 5 févr. 2020
Dear Guest,
Thank you for the high rating
Best regards
The Kingsbury
4/10 Médiocre
Shuji
8 janv. 2020
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Shuji
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de deepika le 31 janv. 2020
Dear Shuji,
Thank you for posting a review. Looking forward to welcome you for your next stay.
Best regards
10/10 Excellent
Angie Mui Gek
Voyage en groupe
31 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Angie Mui Gek
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Deepika le 3 janv. 2020
Dear Angie,
Thank you for Posting a rating . It is a pleasure to see that you have enjoyed the holiday experience with us, and we look forward to seeing you again .
Regards,
Deepika Dissanayake
6/10 Satisfaisant
Lalith
Voyage en famille, Voyage en groupe
3 oct. 2019
Les points faibles : Propreté
Lalith
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Deepika le 4 oct. 2019
Dear Lalith
Ayubowan from Amaya resorts
Thank you for Posting a rating . It is a pleasure to see that you have enjoyed the holiday experience with us, and we look forward to seeing you again .
Regards,
Deepiak Dissanayake
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Short stay at Amaya Hills
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de deepika le 24 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you so much for visiting us recently during your holiday to beautiful Sri Lanka and for writing such a wonderful review of your experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back.
Best regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
14 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Deepika le 16 sept. 2019
Dear Guest,
Ayubowan from Amaya Resorts and Spas!
It’s always a great pleasure to read such a fantastic review of Amaya resorts. Thank you very much.
Our greatest satisfaction is to know that all our guests carry delightful and fond memories back. We always strive to give you the best service that we can offer.
Again thank you very much for the review. we would love to have you back at Amaya Hills, Kandy, soon
Thank you for your valued patronage.
Warmest Regards,
Deepika Dissanayake
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Deepika le 24 août 2019
Dear Traveler,
Ayubowan from Amaya Resorts and Spas!
We are pleased to read such encouraging comments and thank you for sharing them on Expedia. . It is a pleasure to hear that breathtaking views of Amaya Hills, Kandy were to your great satisfaction. It has been our mission to create a pleasurable atmosphere for our guests at all times. Once again, it was a pleasure having you and we forward to welcoming you back .
Thank you for your valued patronage.
Warmest Regards,
Deepika Dissanayake
10/10 Excellent
Ka Ho
21 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
Ka Ho
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Deepika le 22 août 2019
Dear KaHo
Greetings from Amaya Resorts and Spas
Thank you for your review. It is wonderful to learn that your stay was so outstanding. It is always a pleasure to have hosted you.
Warmest regards
2/10 Horrible
Dr M S
1 juil. 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dr M S
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de deepika le 2 juil. 2019
Dear Dr M S
Ayubowan form Amaya resorts & Spas
Thank you for choosing Amaya resorts for your holiday. We have noted your feedback with regards to your recent stay and apologise that you had an unpleasant experience . We will investigate this matter further to prevent the re-occurrence of similar situations.We deeply regret the fact that your stay fell below your expectations and look forward to welcoming you back to Amaya resorts for an enhanced experience.
Warmest Regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 mai 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de deepika le 23 mai 2019
Dear Guest, Ayubowan from Amaya Resorts. Thank you for posting a rating following your visit. Warmest Regards, Deepika Dissanayake
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
3 mai 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de deepika le 9 mai 2019
お客様、
アマヤリゾート&スパのアユボワン!
最近のご滞在に関してご意見をお寄せいただき、チームを代表してご迷惑をおかけしましたことをお詫び申し上げます。この問題は、対処するチームの関係者の注意を引くことになるでしょう。そして、それがあなたが私たちを再び訪れることを妨げないことを望みます。
Deepika Dissanayake
アマヤリゾート&スパ
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de deepika le 6 avr. 2019
Thank you very much for posting a rating .
Warmest regards
8/10 Bien
Fathima
16 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fathima
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de deepika le 18 mars 2019
Dear Fathima, Ayubowan from Amaya Resorts and Spas! Thank you for the nice word. We are glad that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back. Thank you for your valued patronage! Warmest Regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 mars 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de deepika le 6 mars 2019
Kære gæst,
Ayubowan fra Amaya Resorts og Spa!
Tak for gennemgangen. Vi er skuffede over, at nogle aspekter ikke var til din tilfredshed, men glad for at bemærke, at udsigten var til din store smag. Håber du vil besøge Amaya resorts igen,
Deepika Dissanayake
6/10 Satisfaisant
kadry
1 mars 2019
Cheating
kadry
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de deepika le 4 mars 2019
Dear Kardy,
Greetings form Amaya Resorts.
We are sad to read your review. Rooms are provided depending on the room category booked by the guest. We are sorry that you were disappointed.
warmest regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de deepika le 5 févr. 2019
Thank you for posting a high rating and glad to know that you liked the view. Please do visit us once again
warmest regards
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
30 déc. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de deepika le 31 déc. 2018
Dear Guest
Ayubowan from Amaya resorts & Spas
Thank you for selecting Amaya hills for your stay. Amaya Hills is a hotel which usually offers its guests a remarkable stay experience, hence, We deeply regret to note that your stay was less than exceptional and wish to extend our most sincere apologies.
Warmest Regards
Deepika Dissanayake
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de deepika le 31 déc. 2018
お客様
アマヤリゾート&スパのアユボワン!
このような優れたフィードバックをお寄せいただきありがとうございます。私たちはあなたを私たちと一緒にしてくれることを本当に光栄に思います。
大切なご愛顧ありがとうございました。
からだに気をつけてね、
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de deepika le 27 déc. 2018
Thank you very much for posting a rating.
Warmest regards
Deepika Dissanayake
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de deepika le 24 déc. 2018
Dear Guest , Ayubowan from Amaya Reorts Thank you for nice compliments and also for choosing Amaya hills for your trip. Nice to note that you had a good time,Warmest regards Deepika Dissanayake
8/10 Bien
Ary
19 déc. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ary
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de deepika le 19 déc. 2018
Dear Ari
Ayubowan from Amaya resorts and Spas
Thank you very much.
Warmest regards
Deepika Dissanayake
8/10 Bien
Div
3 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service
Div
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de deepika le 4 déc. 2018
Dear Div,
Ayubowan from Amaya Reorts
Thank you for many compliments, however we regret to note you were not satisfied with the check in process and wish to offer apologize on behalf of the team.
Thank you for choosing Amaya hills for your trip.
Warmest regards
Deepika Dissanayake
6/10 Satisfaisant
hyunjoo
12 nov. 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Ok to stay for one night
hyunjoo
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de deepika le 15 nov. 2018
Dear Guest,
Ayubowan from Amaya
Thank you so much for visiting us recently writing a review of your experience.
We regret to note some aspects were not to your liking and apologize for same. Your comments are well noted.
Thank you for your valued patronage.
Warmest Regards,
Deepika Dissanayake
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
10 oct. 2018
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de deepika le 15 oct. 2018
Dear Guest, Ayubowan from Amaya Resorts and Spas! Thank you for your candid review. We regret if you have faced any inconvenience. Warmest Regards .
8/10 Bien
KC, singapore
16 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good view from hotel
KC
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de deepika le 17 sept. 2018
Dear Guest,
Ayubowan from Amaya Resorts and Spas!
Thank you very much for all the nice compliments. Do hope you will return one day.
Warmest Regards,
Deepika Dissanayake
10/10 Excellent
Chen
10 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
值得體驗看看
Chen
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de deepika le 11 sept. 2018
Dear Guest,
Thank you very much for the high rating.
Warmest Regards
Amaya Resorts
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de deepika le 6 sept. 2018
Dear Guest,
Ayubowan from Amaya Resorts and Spas!
Thank you for the nice review.
Thank you for your valued patronage.
Warmest Regards,
Deepika Dissanayake
2/10 Horrible
Erasha
14 août 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Erasha
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de deepika le 14 août 2018
Thank you for posting a rating. Best regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pent hotell
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de deepika le 24 mai 2018
Kjære gjest,
Ayubowan fra Amaya
Takk for din anmeldelse. Ser frem til å ønske deg velkommen tilbake
vennlig hilsen
10/10 Excellent
Thomas , Vancouver, BC Canada
6 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing Service!
Thomas
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de Shanthini le 12 févr. 2018
Dear Guest,
Thank you for taking time to share your experience of your recent stay with us. We are delighted to read that you and your wife had a perfect stay.
We will be delighted to have you with us for a longer stay and look forward to welcoming you to Amaya Hills.
6/10 Satisfaisant
winnie
27 déc. 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Need renovation
winnie
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Dear Guest,
Ayubowan from Amaya Resorts and Spas!
Thank you for sharing your experience at Amaya Hills. We appreciate your comments which are very useful to us in our self-evaluation and improvement process. Rest assured we have duly noted your comments and will make every effort to ensure that all areas are duly addressed.
Thank you for your valued patronage!
Warmest Regards,
Sheahana Wickramasinghe
Customer Relationship Manager
10/10 Excellent
Saman , Boston MA
13 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The place to relax and unwind
Saman
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Réponse de Sheahana Wickramasinghe le 19 déc. 2017
Dear Guest,
Ayubowan from Amaya Resorts and Spas!
Thank you for sharing your experience at Amaya Hills. We are delighted that you enjoyed a wonderful stay with us and look forward to welcoming you back.
Thank you for your valued patronage!
Warmest Regards,
Sheahana Wickramasinghe
Customer Relationship Manager
Amaya Resorts and Spas
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful view, romantic!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Dear Guest,
Ayubowan from Amaya Resorts and Spas!
Thank you for sharing your experience at Amaya Hills. We are glad that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back.
Thank you for your valued patronage!
Warmest Regards,
Thanks & Regards,
Sheahana Wickramasinghe
Customer Relationship Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
尊敬的客人,
从Amaya度假村和温泉Ayubowan!
感谢您的赞助和审查阿马亚山。 我们很高兴您能与我们在一起,并感谢您对我们的重视,我们将继续为您提供更好的服务。
感谢您的宝贵惠顾。 我们期待有机会欢迎您回到阿马亚度假村和温泉!
温馨问候,
Sheahana Wickramasinghe
客户关系经理
阿马亚度假村和温泉