Avis
8,6
Excellent
9,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
8 mars 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 5 nuits en février 2018
Réponse de Deepak Mshra le 21 mars 2018
Dear Guest, Greetings from Speke Resort, Munyonyo! We thank you for staying with us and for your feedback. We assure you to look into the matter positively . Thank you and Regards
10/10 Excellent
ANNET, ISTANBUL
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ANNET
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Adrienne
Voyage d’affaires
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adrienne
Séjour de 4 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Peter
14 oct. 2023
Peter
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
FARUK, ISTANBUL
Voyage en famille
17 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
FARUK
Séjour de 2 nuits en février 2023
10/10 Excellent
phiona, Portland
3 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
phiona
Séjour de 1 nuit en juin 2022
4/10 Médiocre
andrew
13 janv. 2022
andrew
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Richard
Voyage d’affaires
29 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Richard
Séjour de 8 nuits en novembre 2021
10/10 Excellent
Giovanni
6 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ottimo servizio
Giovanni
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 Excellent
Edmond
Voyage en famille
30 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edmond
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
8/10 Bien
Christopher
25 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 Excellent
samir
Voyage en famille, Voyage en groupe
3 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
samir
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Rahul le 6 févr. 2020
Dear Guest, Greetings! Thank you for rating us and we look forward to welcoming you back to our beautiful resort. Kind Regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Ajit Singh le 31 mai 2019
Dear Guest,
Greetings!
Thank you for rating us and we look forward to welcoming you back to our beautiful resort.
Kind Regards,
8/10 Bien
Pravin
17 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
experience
Pravin
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Deepak Mishra le 21 janv. 2019
Dear Guest, Greetings and Thank you for the feedback. We pride in ourselves in meeting our guest expectations. Valuable feedback from our guests prompt our team to continue with positive service delivery. We look forward to welcoming you back to our beautiful resort in near future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Deepak Mishra le 12 janv. 2019
Dear Guest, Thank you for your review and we assure you of looking into the point raised by you. We look forward to welcoming you back to our beautiful resort. Best Regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 sept. 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
A TAD DISAPPOINTED OVERALL
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Ajit Singh le 12 sept. 2018
Dear Guest,
Thank you for your review and we assure you of looking into the point raised by you.
We look forward to welcoming you back to our beautiful resort.
Best Regards,
10/10 Excellent
Brett
10 sept. 2018
Extraordinary hotel
Brett
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Ajit Singh le 12 sept. 2018
Dear Guest,
Thank you for the review and we appreciate the time and efforts taken in updating us of your valuable feedback. We are committed towards achieving as well as exceeding the satisfaction level of our valuable guests.
We look forward to welcoming you back to our beautiful resort.
Once again thank you very much for your time and review.
Best Regards,
8/10 Bien
Beverly
5 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Munyonyo resort experience
Beverly
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de Ajit Singh le 7 août 2018
Dear Guest,
Greetings and Thank you for the feedback.
We pride in ourselves in meeting our guest expectations. Valuable feedback from our guests prompt our team to continue with positive service delivery.
We look forward to welcoming you back to our beautiful resort in near future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
beautifil resort
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Ajit Singh le 9 juin 2018
Dear Guest,
Thank you for sharing your views on our services and facilities. Its a great feeling to know that you enjoyed the stay with us and we look forward to welcoming you back to our beautiful resort.
Kind regards,
8/10 Bien
H. Ugur
20 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
H. Ugur
Séjour de 4 nuits en mars 2018
Réponse de Deepak Mshra le 21 mars 2018
Write your comment.Dear Guest, Thank you for your feedback, our entire team strives to get things right the first time and are well pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to our beautiful resort.
10/10 Excellent
M.Z, Chicago, Il
4 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
M.Z
Séjour de 5 nuits en août 2017
Réponse de Deepak Mishra le 10 sept. 2017
Dear Guest, Greetings from Speke Resort, Munyonyo! We thank you for staying with us and for your feedback. We assure you to look into the matter positively . Thank you and Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Totally recommended
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juillet 2017
Réponse de Deepak Mishra le 23 août 2017
Dear Guest,
Thank you for your overwhelming review and we look forward to welcoming you back to our beautiful resort.
Kind Regards,
Ajit Singh
Rooms Division Manager
10/10 Excellent
Heather
23 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best Hotel in Uganda
Heather
Réponse de General Manager le 8 mars 2017
Dear Guest,
Greetings from Munyonyo Commonwealth Resort!
Thank you for your kind words of appreciation, our team really feels proud in knowing that our valuable guests are enjoying the hospitality we have on offer.
We look forward to welcoming you back to our beautiful resort.
Kind Regards,
Ajit Singh
8/10 Bien
Daryl
11 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Daryl
Réponse de General Manager le 17 janv. 2017
Write your comment.Dear Guest, Thank you for your feedback, our entire team strives to get things right the first time and are well pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to our beautiful resort.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 10 oct. 2016
Dear Guest, Greetings from Speke Resort, Munyonyo! We thank you for staying with us and for your feedback. We assure you to look into the matter positively . Thank you and Regards, Deepak Mishra. DutyManager.
8/10 Bien
Rohit, London
12 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Perfect hotel, except for the Internet.
Rohit
Réponse de Deepak Mishra le 10 oct. 2016
Dear Guest, Greetings from Speke Resort, Munyonyo! We thank you for staying with us and for your feedback. We assure you to look into the matter positively . Thank you and Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Deepak Mishra le 12 sept. 2016
Dear Guest, Thank you for your feedback, our entire team strives to get things right the first time and are well pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to our beautiful resort.
2/10 Horrible
Katarvia
25 juin 2016
Terrible wifi
Katarvia
Réponse de Deepak Mishra le 1 juil. 2016
Dear Guest,
Thank you for your feedback and we appreciate for your time you have taken in informing us of the issue you faced when staying with us.
We have made note of your concerns and assure you that we will look into it positively ensuring that this doesn't repeat with our valuable guests.
Your feedback is very important to us without which we would have not known as what our valuable guests want.
We look forward to welcoming you back to our beautiful resort.