Avis sur Lake Victoria Serena Golf Resort & Spa
Lake Victoria Serena Golf Resort & Spa
Lweza - Kigo Road, off Entebbe Road, Kampala
Avis
8,4
Très bien
9,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
23 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Tonny Mugume le 21 juil. 2022
Dear Alexander,
Greetings from Lake Serena Golf Resort & Spa,
Thank you so much for the feedback,
We appreciate
Kind regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel, assez cher mais prestation de qualité
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Naomi Musinga le 8 déc. 2018
Dear Anonymous,
Thank you very much for choosing the Lake Victoria Serena Golf Resort and Spa as your preferred place of residence during your recent visit to Kampala, Uganda and for the comments.
We are truly honoured and delighted to know that you enjoyed your stay with us and that you find our property exceptional.
Thank you once again for sharing and we pledge to continue offering the very best of the Serena Hospitality and Service.
Kind regards
10/10 Excellent
R, PARIS
5 oct. 2014
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel charmant près du Lac Victoria
R
8/10 Bien
chris, france
8 mai 2013
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
bon hotel
chris
10/10 Excellent
Andy, FORT MILL
Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Keith, Gillespie
21 mars 2024
Keith
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
David
3 mars 2024
Les points forts : Propreté
David
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Robert
7 janv. 2024
Robert
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
buju
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
buju
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
castro
Voyage en couple
16 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
castro
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
8/10 Bien
Francisca
Voyage en famille, Voyage en groupe
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francisca
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Maggie
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
11 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maggie
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Naomi Musinga le 14 avr. 2023
Dear Maggie,Thank you for sharing your wonderful experience regarding our resort with us; and glad to note that the environment was very relaxing and clean.Management promise to continue offering excellent hospitality products and services that add value to our guests and exceeds their expectations.Looking forward to welcoming you back in the near future.Kind regards
4/10 Médiocre
Graham
Voyage en famille
11 avr. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Graham
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Naomi Musinga le 14 avr. 2023
Dear Graham,I most sincerely thank you for choosing to stay at Lake Victoria Serena Golf Resort & Spa and for sparing your valuable time to share your unpleasant experience with us. Your feedback will go a long way in ensuring that our services are improved to the level of our guest's satisfaction.We are committed to offer services that exceed your expectations and we have noted with concern that we did not live up to that promise. Please accept our sincere apologies for the frustration and inconveniences caused. We understand how you felt when you had to wait for a clean room yet you had booked in advance and also could not play golf as planned because there was a tournament. Management has taken your feedback seriously and pledge to take appropriate measures to address the issue of efficiency and accuracy of information provided during booking and promise that the experience will be great during your next visit at the hotel.Once again we appreciate the time you took to share your bad experience with us, and hoping that you will give us another opportunity to serve you better. Kind Regards
10/10 Excellent
Victor
28 févr. 2023
Victor
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Tonny Mugume le 24 avr. 2023
Dear Victor Thank you for your timely feedback, we appreciate and we look forward to hosting you again soon.
2/10 Horrible
Kenneth
29 déc. 2022
Kenneth
8/10 Bien
Maggie
3 nov. 2022
Maggie
8/10 Bien
Yeni, Juba
Voyage d’affaires
7 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yeni
Séjour de 6 nuits en septembre 2022
Réponse de Tonny Mugume le 12 oct. 2022
Dear Yeni, Thank you so much for your timely feedback, we look forward to hosting you again soon
2/10 Horrible
Alaa
Voyage en famille
4 mars 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Alaa
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de NM le 10 mars 2022
Dear Alaa,
We greatly appreciate your comment regarding your recent stay at the Lake Victoria Serena Golf resort & Spa.
It is indeed regrettable the check out experience did not meet your expectations of a 5-star resort and for that; please allow me to express my sincerest apologies.
The hotel continuously strives to meet your needs and expectation so please rest assured that we are taking the appropriate measures to address your concerns. Your valued feedback will go a long way in ensuring that the quality of our service is improved and exceeds your expectation making your next visit in Uganda memorable.
Thank you once again for sharing your experience, and looking forward to serving you better in the near future.
Kind regards
Naomi Musinga
8/10 Bien
Samuel, Portland
26 janv. 2022
Samuel
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 nov. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Angenehmes und schönes Hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Naomi le 26 nov. 2021
Liebe Anonyme,
Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben und dieses wertvolle Feedback zu Ihrem gesamten Aufenthalt geteilt haben. Bitte akzeptieren Sie meine aufrichtige Entschuldigung für die Unannehmlichkeiten, die Ihnen im Resort entstanden sind. Wir haben das Problem des Lärms angegangen, indem wir sichergestellt haben, dass Hochzeitsgäste Zimmer weit weg von den anderen zugeteilt, damit sie andere Gäste nach ihrer Party nicht stören.Wir hoffen, dass Ihr nächster Aufenthalt bei uns eine großartige Reise wird und freuen uns darauf, Sie besser bedienen zu können.
Mit freundlichen Grüßen Naomi Musinga
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 avr. 2021
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2021
Réponse de Naomi le 20 avr. 2021
Lieber anonymer,
Vielen Dank, dass Sie sich entschieden haben, bei uns zu bleiben und Ihr Feedback zu teilen. Ich bin froh, dass Sie die schöne Aussicht auf den Viktoriasee bequem von Ihrem Zimmer aus genossen haben.
Es ist in der Tat bedauerlich, dass unsere Mitarbeiter unfreundlich waren und Sie nicht einmal begrüßen konnten. Dies galt auch für Kellner im Restaurant, die ebenfalls nicht aufmerksam waren. Bitte entschuldigen Sie sich aufrichtig für etwaige Unannehmlichkeiten, die sich aus unseren Mängeln ergeben. Das Management hat dies ernst genommen und die Mitarbeiter in Bezug auf Kundenbetreuung und Service umgeschult.
Wir erlauben einen späten späten Check-out kostenlos von 12:00 bis 16:00 Uhr nach 18:00 Uhr. Ein voller Betrag des Zimmerpreises wird berechnet, ein Grund, warum Sie 100 USD zahlen mussten. Es ist eine Richtlinie, ob das Hotel beschäftigt ist oder nicht und entschuldigen Sie sich aufrichtig, wenn Ihnen dies nicht mitgeteilt wurde.
Nochmals vielen Dank für das Feedback und das Vertrauen, dass Sie uns eine weitere Gelegenheit geben, Ihnen besser zu dienen.
Mit freundlichen Grüßen
4/10 Médiocre
Lukshman
Voyage d’affaires
21 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not Recommended for International Business
Lukshman
Séjour de 3 nuits en mars 2021
Réponse de Tonny Mugume le 21 mars 2021
Thank you so much for the feedback and thank you for Choosing to stay with us, we have 24/7 taxi services on site to ease our guests transportation, With regards to Facebook; the government of Uganda had closed all social media platform during Elections in Feb, they have released all other platforms except facebook, it can only be accessed well via VPN, we hope this will be open soon as well,
We have forex services at the property as well, thank you so much for sharing feedback with us, we look forward to hosting you again soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
10/10 Excellent
Aaron
13 oct. 2020
Aaron
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
10/10 Excellent
Gerhard
Voyage en famille
6 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Some problems to begin - but they got it right.
Gerhard
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Tonny Mugume le 25 sept. 2018
Dear Sir/ Madam,
Thank you so much for such a wonderful feedback, and for choosing to stay with us, it your feedback that makes us better by the day. We look forward to hosting you again in the near future.
10/10 Excellent
Amanda, Uganda
11 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amanda
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Tonny Mugume le 25 sept. 2018
Dear Sir/Madam,
Thank you so much for sharing with us your stay experience, it your feedback that makes us better by the day, We look forward to hosting you again soon.
Kind regards,
10/10 Excellent
Dennis Nkoola
24 juil. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super service and super relaxed but condition 0
Dennis Nkoola
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Naomi le 14 août 2018
Dear Dennis Nkoola,
Thank you for sparing your valuable time to share your experiences and feedback with us.
I noted we exceeded your expectations in most areas especially the service and the staff were the best apart from the condition of the rooms and in particular the bathroom. We have taken the feedback with the seriousness it deserves and assure you corrective measures will be taken in these areas.
Thank you once again for sharing and looking forward to welcoming back to the resort.
Kind regards
Naomi Musinga
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
20 avr. 2018
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel but...
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2018
6/10 Satisfaisant
Alex, Juba
22 nov. 2017
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Disappointment
Alex
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
10/10 Excellent
Benjamin
18 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Oasis in the desert (so to speak).
Benjamin
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
4/10 Médiocre
altha, atlanta georgia
12 sept. 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel needs an up grade
altha
Séjour de 2 nuits en septembre 2017
Réponse de Tonny Mugume le 16 sept. 2017
Dear Altha,
Greetings from Lake Victoria Serena Golf Resort & Spa,
Thank you so much for the feedback, very much appreciated and we will surely address the areas highlighted.
We look forward to hosting you again soon,
8/10 Bien
Richard, Kampala
27 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice rooms
Richard
Séjour de 1 nuit en août 2017
Réponse de Tonny Mugume le 2 sept. 2017
Dear Richard,
Thank you so much for your wonderful feedback, We shall sure look into the slow service in food and make it better.
Its your feedback that makes us who we are, We really appreciate,
We look forward to hosting you again soon,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
17 août 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Nice hotel but terrible stuff
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2017
Réponse de Tonny Mugume le 16 sept. 2017
Dear Sir/ Madam,
Greetings from Lake Victoria Serena Golf Resort & Spa,
We are pleased to acknowledge your feedback with pleasure, it is your feedback that make us better, We will surely address the staff incompetence issue,
And we request for another chance to host you and you will not regret your stay with us.
We look forward to hosting you again soon,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
8/10 Bien
Jane, Manchester
23 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful hotel with a few difficulties
Jane
Séjour de 1 nuit en juin 2017
10/10 Excellent
Telar
30 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Telar
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sunshine and happiness
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Asha
22 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Asha
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Cheryl
2 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A little out of the way, but worth it!
Cheryl
8/10 Bien
Marcus
12 nov. 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Excellent Property. Great for relaxing weekend.
Marcus
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luxurious and delivering on its promise
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Joachim
3 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sehr gutes Hotel in landschaftlich reizvoller Lage
Joachim
10/10 Excellent
linda, london
30 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre