Avis
8,0
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
16 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
8/10 Bien
Nathalie, Lille
12 nov. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nathalie
10/10 Excellent
Birgid
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Birgid
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Alecia
Voyage en famille
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alecia
Séjour de 4 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Tyran
Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pleasant stay
Tyran
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Ingemar
18 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Quiet city getaway
Ingemar
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Venita
Voyage en famille
6 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Venita
Séjour de 6 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Mary
15 sept. 2022
Mary
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
8/10 Bien
Esther
12 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Esther
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Fernando Castillo General Manager le 24 sept. 2021
Thank you for choosing Humura Resorts Kampala for your stay in Kampala.
It was a pleasure hosting you! We really appreciate that you took the time to rate your experience at Humura.
Your feedback is truly invaluable to us and we appreciate the opportunity to frequently ensure we offer a quality experience to our guests.
We look forward to welcoming you back in the near future.
Best regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
1 mars 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
value for money but noisy
Voyageur vérifié
Séjour de 28 nuits en janvier 2021
Réponse de Phionah Nalukundo le 2 mars 2021
Thank you for taking your time and write to us and thank you for high lightening the restaurant menu and the friendly staff we have appreciated.
Please accept our apology. kindly communicate to
our guest relation for your next stay in case of anything to make your stay comfortable. and we hope to host you again in the near future.
Thank you,
Front Office
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
12 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 16 nuits en janvier 2021
Réponse de Phionah Nalukundo le 13 févr. 2021
We really appreciate you for taking your time to write this amazing review and sharing your wonderful rating with us and the online community, thank you so much!!
We are so glad you enjoyed the quiet and central environment in and around at the hotel and not forgetting the singing birds. The entire Humura team is so happy they made your stay a very comfortable one because you are the whole world to us!
It was a pleasure having you and we cannot wait to host you again in the near future in Kampala!!!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 nov. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
1 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 28 nuits en janvier 2020
Réponse de General Manager le 6 févr. 2020
Thank you for choosing Humura Resorts Kampala for your recent stay. It was a pleasure hosting you!
Thank you for your feedback, it is truly invaluable to us and we appreciate the opportunity to frequently ensure we offer a quality experience.
We look forward to welcoming you back in the near future.
Best regards,
Fernando Castillo
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
23 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Peaceful hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en janvier 2020
Réponse de Joan Atim Guest Relations Manager le 20 mars 2020
From Humura Resorts, we would like to thank you for taking the time to share your kind comments.
The staff will be happy to hear your kind words about them.
Customer service is everything to us,and it has made my day to hear that you had such a pleasant stay.
We would love to have you back in the near future to your new home in Kampala!
10/10 Excellent
Annie, Toronto
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
14 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annie
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Ronald le 15 déc. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking your time to review our property!
Humura Staff is well trained and match up to the international Leading Quality Assurance standard.
Our tranquility defines the best a client looks for.
We look forward to hosting you again with our hospitality in the near future.
Regards,
Ronald.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
25 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Ronald le 25 nov. 2019
Dear Sir/Madam,
Thank you for taking your time to review our property!
We appreciate your compliment about our offers and services.
We are sorry about the location but it hopefully defines our tranquility.
We do value our clients! We look forward to hosting you again in the near future.
8/10 Bien
DAVID
23 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top service
DAVID
Séjour de 3 nuits en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
2 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
10/10 Excellent
se ick
29 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
se ick
Séjour de 9 nuits en mai 2019
Réponse de Ratheesh.N le 31 mai 2019
Thank you for taking your time to review our service! We are privileged that our service met your expectations and you enjoyed your stay. We look forward to your next visit. Regards,
Humura Team.
10/10 Excellent
Thomas
29 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Always the Go-To hotel
Thomas
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Humura Team le 30 avr. 2019
Thank you Mr Thomas! We appreciate your time to review us and it was a privilege to host you at Humura! We look forward to your next visit and stay. Warm regards,
10/10 Excellent
Corinna
27 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel
Corinna
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Humura Resorts le 13 avr. 2019
Dear Corinna,
It is always an honor to host you at our resort.
We do look forward to many more of your visits to this Pristine and Tranquil paradise within a city!!!
Kale!!!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Friendly and tranquile mid-city
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Raymond le 27 mars 2019
Thank you !!
We look forward to your next stay at Humura and are privileged to have hosted you.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
14 août 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Good except cold showet and small pool
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
10/10 Excellent
Kathy
25 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A gem in the middle of the capitol
Kathy
Séjour de 4 nuits en juin 2018
Réponse de Raymond. le 26 juin 2018
Dear Kathy,
Thank you for taking your time to review us!
It was a privilege to to host you and your team and we look forward to your next visit in Kampala.
Warm regards,
10/10 Excellent
Wendy
21 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Would stay here again!
Wendy
Séjour de 7 nuits en juin 2018
Réponse de Raymond Odima le 24 juin 2018
Thank you Robert!
We appreciate your time to review us and it was a privilege to host you at Humura!
We look forward to your next visit and stay.
Warm regards,
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
9 mai 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Management showed poor regard for clients' comfort
Voyageur vérifié
Réponse de Raymond. le 22 mai 2018
Dear Sir,
We apologize for any inconvenience that may have been caused and confirm that the upgrading of our business center has been completed.
We look forward to host you once again and accord you the service expectations..
Warm regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charming hotel with tranquil garden and good chef
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2018
Réponse de Raymond. le 5 mai 2018
Thank you for your review and your preference to have stayed at Humura! We are in the process of completing our new business centre by 10th ,May and look forward to hosting you in the near future again!
4/10 Médiocre
Susan, Amsterdam
27 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Disappointed
Susan
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Raymond. le 30 avr. 2018
Dear Susan,
Thank you for your review and we apologise for any inconvenience caused.
We were in the process of upgrading our business centre and which has been completed.
We look forward to host you in the near future so that you may enjoy the signature tranquility that is Humura!
Warm regards,
8/10 Bien
Rachel
20 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Solid option for a business hotel
Rachel
Séjour de 3 nuits en mars 2018
Réponse de Raymond. le 21 mars 2018
Dear Rachel,
Thank you for your feedback and your preference to stay at Humura.We are happy to have met your expectations and look forward to host you in the near future when our new business area is opened!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
17 mars 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Feedback
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2018
Réponse de Raymond le 21 mars 2018
Thank you for your feedback.We have taken note of concerns raised and we are working towards enhancing the expectations.
Kind regards,
10/10 Excellent
Ernst Wilhelm
19 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ernst Wilhelm
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
Réponse de Raymond. le 19 nov. 2017
Thank you!
10/10 Excellent
Tom, Nairobi
4 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tom
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Réponse de Raymond le 19 nov. 2017
Thank you!
8/10 Bien
ALEXANDER
7 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Комфортный и уютный отель
ALEXANDER
Séjour de 2 nuits en août 2017
8/10 Bien
James
5 août 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nice boutique hotel
James
Séjour de 1 nuit en août 2017
8/10 Bien
Konstantin
15 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Konstantin
Réponse de FOM le 17 avr. 2017
Dear Konstantin,
Thank you for your review and we look forward to your next visit!
Regards,
Raymond Odima
FOM
10/10 Excellent
Jaqueau, Washington, DC
21 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Hotel, quiet location in Kampala
Jaqueau
Réponse de Humura le 23 mars 2017
Dear Jaqueau,
Thank you for taking your time to review our service!
We are privileged that our service met your expectations and you enjoyed your stay.
We look forward to your next visit.
Regards,
Raymond.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lugnt och tyst läge i centrala Kampala.
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 11 janv. 2017
Dear guest,
Thank you very much for taking the time to write a review about your stay with us at Humura. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay!
We look forward to hosting you again in the future and we wish you a safe trip back home!
Warm regards,
Deborah Vitorino
10/10 Excellent
Keith B, US
19 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Humura Resort is a excellent hotel.
Keith B
Réponse de Raymond Odima le 20 oct. 2016
Dear Keith,
Thank you for having accorded us the privilege to host you!
We are humbled with your review and look forward to your next stay!
10/10 Excellent
Gina Marie, US
19 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hidden oasis in the busy city of Kampala.
Gina Marie
Réponse de Raymond Odima le 20 oct. 2016
Dear Gina,
Thank you for your preference to stay with us and we are honoured with your review.
We look forward to your next visit.
10/10 Excellent
Jan, Seinäjoki Finland
17 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jan
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
24 avr. 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Too many negatives
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Bernedine, Amersfoort
13 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice and quite place in the city centre
Bernedine
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Skulle stanna igen
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Sam, Switzerland
6 janv. 2016
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wasted Potential
Sam
10/10 Excellent
Thore Anton, Oslo
30 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice boutique hotel!
Thore Anton
10/10 Excellent
Laurie, christchurch
24 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
One of the best hotels I have stayed at
Laurie
10/10 Excellent
dave, basingstoke UK
24 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
one of the best hotels stayed in while in Africa.
dave
6/10 Satisfaisant
trish, orlando
27 juin 2015
Les points forts : Propreté et personnel et service
A little overpriced- but nice
trish
8/10 Bien
Raimo, Kauhajoki
19 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre