Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
3 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Ademun Sarah Guest Relations Manager. le 11 mars 2024
Dear Daniel, we are really sorry to hear about your experience with the noise from the music and the poor quality of the bed during your stay. We understand how important sleep is, and we are taking steps to address these issues. We have recently installed soundproof windows to minimize any external noise, and we are actively looking into purchasing new beds to ensure our guests have the utmost comfort. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to make it up to you in the future. Thanks for bringing this to our attention!
10/10 Excellent
Sie Kevin
Voyage d’affaires
22 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good
Sie Kevin
Séjour de 4 nuits en août 2022
6/10 Satisfaisant
DOMINIQUE
26 juin 2019
Correct
DOMINIQUE
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Ali le 27 juin 2019
Dear Mr. Dominique, Thank you for taking time to review about Fairway Hotel. I am sorry to read that you have been given a old room we do apologize for this, We will be more than happy to upgrade you to our executive rooms when you give us another chance to welcome you at Fairway Hotel. We strive to provide best services and your comments and suggestions are highly appreciated. We look forward for your next visit in Kampala.
10/10 Excellent
ARNAUD
5 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Service au Top
ARNAUD
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de Ali le 6 nov. 2018
Dear Mr. Arnaud, Thank you for taking time to review about Fairway Hotel. I am happy to read your comments regarding our professional and helpful staff's and our Executive Rooms. I am sorry to read that you did not had enough time to enjoy our swimming pool and gym facilities. We strive to provide best services and your comments and suggestions are highly appreciated. We look forward for your next visit in Kampala.
8/10 Bien
Marc
11 déc. 2016
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Impérative: book for executive room
Marc
8/10 Bien
Sofia/Alfred, Monrovia
15 sept. 2014
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Relaxing place
Sofia/Alfred
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 juin 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Bonne qualité globale, chambre décevante
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Martha, Gates Mills
Voyage d’affaires
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martha
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Ademun Sarah Guest Relations Manager. le 12 avr. 2024
Dear Martha, We deeply appreciate your decision to stay with us at Fairway Boutique hotel. Your feedback means a lot to us. Serving you has been and will continue to be an absolute delight. Thank you!
10/10 Excellent
Andrew
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Ademun Sarah Guest Relations Manager. le 11 mars 2024
Dear Andrew, we are glad to hear that you have enjoyed your recent stay at Fairway boutique Hotel. We always ensure that our guests have a comfortable and a memorable stay at our premises. We hope to see you in the near future!
10/10 Excellent
Stefan
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stefan
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ademun Sarah Guest Relations Manager. le 11 mars 2024
Dear Stefan, We are glad to see that you had a pleasant stay at our premises! We hope to see you in the near future!
10/10 Excellent
Eric
Voyage en couple
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Ademun Sarah Guest Relations Manager. le 23 janv. 2024
Dear Eric, we would like to thank you for choosing to stay with us at the Fairway Boutique Hotel. Thank you so much for taking your time to share with us this 5/5 rating. Management will share this glowing review with the rest of the team.We all look forward to welcoming you back in the near future.Regards
10/10 Excellent
Kevin
14 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice Hotel
Kevin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ademun Sarah Guest Relations Manager. le 16 déc. 2023
Dear Kevin,We're glad to hear that you had a positive experience overall at the hotel! It was a tremendous privilege to have been your chosen destination. It's very unfortunate that the stained sheets were a downside for you, Despite that, it's good to know that you would still consider staying with us again. Looking forward to making your next stay more comfortable and enjoyable.
8/10 Bien
Kristin
Voyage d’affaires
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristin
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Ademun Sarah Guest Relations Manager. le 16 déc. 2023
Dear KristinWe deeply appreciate your decision to stay with us at Fairway Boutique hotel. Your feedback means a lot to us. Serving you has been and will continue to be an absolute delight. Thank you!
8/10 Bien
Jonathan
6 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nondescript
Jonathan
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Ademun Sarah Guest Relations Manager. le 11 mars 2024
Dear Jonathan, thank you for taking the time to share your feedback. we appreciate your honest review and apologize for any inconvenience caused by lack of parking. We understand how important it is for our guests to have convenient parking options. Your comments have been noted, and we will work towards improving this aspect of our property. We hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future..
10/10 Excellent
Mohamed
27 mai 2023
Mohamed
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Ademun Sarah Guest Relations Manager. le 29 mai 2023
Dear Mohamed,Thank you for your full marked rating that you have given us.
10/10 Excellent
Moses
3 mars 2023
Moses
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Ademun Sarah Guest Relations Manager. le 11 mars 2024
Dear Moses, We are glad to hear that you had a lovely stay at Fairway Boutique Hotel .We hope to see you in the near future!
10/10 Excellent
Priyen
Voyage d’affaires
3 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Priyen
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Ademun Sarah Guest Relations Manager. le 11 mars 2024
Dear Priyen, Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us at Fairway Boutique Hotel. Your experience is below our standard. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. Can you kindly provide us with the further information regarding your stay, which will help us to investigate further. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to Kampala Uganda .
6/10 Satisfaisant
Christian
Voyage d’affaires
22 janv. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Fine
Christian
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Ademun Sarah Guest Relations Manager. le 11 mars 2024
Dear Christian, thank you so much for taking the time to share your experience. We are thrilled to inform you that we recently installed soundproof windows in our hotel rooms, we understand the importance of providing a peaceful environment for our Guests. We also have quite rooms available for those seeking an even more serene experience. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the near future. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us. Thanka again!
8/10 Bien
Jonathan
23 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, good service, good option
Jonathan
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
10/10 Excellent
Rehma
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 août 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rehma
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Ademun Sarah Guest Relations Manager. le 11 mars 2024
Dear Rehma, We recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided. In order to better uphold our commitment to deliver exceptional service to every guest, can you kindly provide us with the further information regarding your stay. It is always the guest feedback which is valuable in order to provide our services in the future. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to Kampala Uganda.
8/10 Bien
Kenneth
30 juil. 2022
Kenneth
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de Ademun Sarah Guest Relations Manager. le 11 mars 2024
Dear Kenneth, We are glad to see that you had a wonderful stay at Fairway boutique Hotel .We hope to see you in the near future!
10/10 Excellent
Nora, Snoqualmie
23 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nora
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Ademun Sarah Guest Relations Manager. le 11 mars 2024
Dear Nora, Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience is below our standard. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. Can you kindly provide us with the further information regarding your stay, which will help up us to investigate further. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.
10/10 Excellent
Jonathan
Voyage d’affaires
9 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Upgraded
Jonathan
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Ademun Sarah Guest Relations Manager. le 11 mars 2024
Dear Jonathan, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay at our premises. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!We hope to welcome you again soon.
10/10 Excellent
Bengt
27 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfekt upplevelse
Bengt
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Ademun Sarah Guest Relations Manager. le 11 mars 2024
Dear Bengt, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay at our premises.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!We hope to welcome you again soon.
10/10 Excellent
rod
Voyage d’affaires
12 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceptional
rod
Séjour de 14 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Takashi
2 juin 2022
Takashi
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Ademun Sarah Guest Relations Manager. le 11 mars 2024
Dear Takashi, we would like to thank you for choosing to stay with us at the Fairway Boutique Hotel. Thank you so much for taking your time to share with us this 10/10 rating. Management will share this glowing review with the rest of the team. We all look forward to welcoming you back in the near future. Regards
10/10 Excellent
Willem
Voyage d’affaires
23 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fijn hotel!
Willem
Séjour de 4 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
22 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mai 2022
8/10 Bien
Benoît
14 mai 2022
Benoît
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
Hetalkumar
Voyage en groupe
12 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hetalkumar
Séjour de 7 nuits en mai 2022
8/10 Bien
Clinton
Voyage d’affaires
22 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable and affordable hotel
Clinton
Séjour de 1 nuit en avril 2022
8/10 Bien
Petr
21 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
High-end hotel for a high price
Petr
Séjour de 6 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
tara
12 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
tara
Séjour de 5 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Jonathan
Voyage d’affaires
2 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic staff attitude
Jonathan
Séjour de 3 nuits en mars 2022
10/10 Excellent
Jonathan
Voyage d’affaires
25 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best Service in Uganda
Jonathan
Séjour de 5 nuits en mars 2022
10/10 Excellent
Alice
Voyage d’affaires
21 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely and comfortable
Alice
Séjour de 6 nuits en mars 2022
10/10 Excellent
Allan
Voyage d’affaires
9 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Allan
Séjour de 1 nuit en mars 2022
8/10 Bien
Philip
Voyage d’affaires
24 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Godt hotel med fin standard
Philip
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
2/10 Horrible
Philippe
Voyage d’affaires
30 mai 2021
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Never again
Philippe
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Management le 1 juin 2021
Dear Mr. Philippe,
Thank you for choosing Fairway Hotel for your recent stay in Kampala.
We sincerely apologize for the bad experience you had during your stay with us and we truly appreciate your feedback for it gives us a chance to improve.
We are looking into improving the outdoor dining for breakfast, and are creating a more suitable and convenient breakfast area
We truly care about our guests at fairway Hotel and we request you give us another chance to make it up to you on your next stay.
We look forward to welcoming you again and will ensure that on your next stay you have a great memorable experience.
8/10 Bien
PEDRO
Voyage d’affaires
6 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PEDRO
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Management le 8 avr. 2021
Thank you for your feedback Mr. Pedro
10/10 Excellent
Poul
Voyage d’affaires
14 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Service
Poul
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de Management le 18 mars 2021
Dear Poul, We are very grateful that you stayed with us and hope to see you back very soon. Thank You for choosing Fairway Hotel.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
12 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 19 nuits en décembre 2020
Réponse de Management le 1 mars 2021
Dear Guest, Thank You for your review and forchoosing Fairway Hotel.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2020
Réponse de Management le 1 mars 2021
Dear Guest, Thank You for your review and for choosing Fairway Hotel.
10/10 Excellent
Peter Nicolaj
Voyage d’affaires
6 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peter Nicolaj
Séjour de 3 nuits en novembre 2020
Réponse de Management le 7 nov. 2020
Dear Peter,
We are very grateful that you stayed with us and hope to see you back very soon.
Thank You for choosing Fairway Hotel.
4/10 Médiocre
Andrea
Voyage d’affaires
8 oct. 2020
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Nice hotel bad managed
Andrea
Séjour de 3 nuits en octobre 2020
Réponse de Okware Vicent le 14 oct. 2020
Dear Andrea,
Thank you very much for your feedback. We apologize for not meeting your expectations during your stay.
As indicated in your review, we are going to work on improving on those specific areas.
Trust that we shall meet your full expectations the next time we host you at the hotel.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 juin 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de Management le 4 août 2020
Dear Guest, we are very grateful that you stayed with us and hope to see you back very soon. Thank You for choosing Fairway Hotel.
10/10 Excellent
Sally, Valencia
Voyage d’affaires
27 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sally
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de vicent le 20 juil. 2020
We are very grateful that you stayed with us and hope to see you back very soon.
Thank You for choosing Fairway Hotel.
10/10 Excellent
Allan, USA
Voyage d’affaires
27 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Allan
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de vicent le 27 juil. 2020
Thank you so much for chosing Fairway Hotel , We hope to see you soon
8/10 Bien
Serendipity
20 mars 2020
Serendipity
Séjour de 7 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
20 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020