Avis sur Super 8 by Wyndham Kamloops East
Super 8 by Wyndham Kamloops East
2459 Trans Canada Hwy, East Frontage Rd, Kamloops, BC
Avis
6,6
6,8/10
Propreté
7,2/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,4/10
Écoresponsabilité
Avis
4 mars 2023
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Satnam Singh le 5 mars 2023
We are pleased to hear that you enjoyed your recent stay at our motel. We look forward to welcoming you back in the future!
10/10 Excellent
Marc, Alfred
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Juvraj le 5 août 2020
Thank you for the wonderful feedback and are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the future.
6/10 Satisfaisant
Amy, Canada
11 févr. 2017
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
6/10 Satisfaisant
Nancy, Montréal
17 août 2015
Les points forts : Propreté
Nancy
8/10 Bien
Franck, Ferrieres en brie
12 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé
Franck
8/10 Bien
Arnaud, Genève
8 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement assez idéal le long de la transcanadie
Arnaud
8/10 Bien
odile, Lyon
6 juil. 2011
Les points forts : Propreté et personnel et service
une bonne halte
odile
4/10 Médiocre
Terrence
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Terrence
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Team front desk le 20 mai 2024
Hello TerrenceDue to an emergency repair, we can not open the pool by the May long weekend. This was what we mentioned on the website. We are waiting for the inspector to allow us to open after the inspection..Sorry for the inconvenience
8/10 Bien
Julia, Chilliwack
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julia
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Team front desk le 21 mai 2024
It is very appreciated that you liked your time with us, and we thank you for your nice comment. Whenever you return, we want to have you here again.
8/10 Bien
Dawn
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawn
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Team front desk le 17 mai 2024
Hi DawnWe are so glad that you enjoyed your stay, and that our staff was courteous. We hope to see you again.
4/10 Médiocre
Sandman
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandman
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Team front desk le 11 mai 2024
Hello DearYou booked the room in your name but not the name you added to the reservation.Without any Valid ID, we did not issue duplicate room Keys because she did not provide any ID. Sorry for any inconvenience.
6/10 Satisfaisant
Judy
Voyage en couple
6 mai 2024
Judy
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Team front desk le 6 mai 2024
Hello JudyWe have Iron and iron board ask the front desk.
4/10 Médiocre
Ken
5 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ken
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Team front desk le 6 mai 2024
We apologise for your dissatisfaction and promise to make the problem you encountered right. Thank you for informing us.
2/10 Horrible
Robert
Voyage en famille
29 avr. 2024
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team front desk le 29 avr. 2024
We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
8/10 Bien
Brad
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brad
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team front desk le 27 avr. 2024
We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
8/10 Bien
Abbas
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Abbas
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team front desk le 27 avr. 2024
Thank you for your great feedback. We are happy to hear that while travelling on business you found our property provided you with a homey feel. We look forward to welcoming you back!
8/10 Bien
Timothy
4 avr. 2024
Timothy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Team front desk le 27 avr. 2024
Hi TimothyThanks for your review
8/10 Bien
Cory
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cory
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Team front desk le 1 avr. 2024
We appreciate your kind remark and are happy to hear that you had a great time during your visit. We want to have you visit us again in the future.Given that our hotel is located near a highway, we sincerely apologize for any inconvenience this may have caused.
6/10 Satisfaisant
Jun
30 mars 2024
Jun
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Team front desk le 30 mars 2024
We appreciate your kind remark and are happy to hear that you had a great time during your visit. We want to have you visit us again in the future.
10/10 Excellent
Brodie
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brodie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Team front desk le 29 févr. 2024
We appreciate your kind remark and are happy to hear that you had a great time during your visit. We want to have you visit us again in the future.
10/10 Excellent
Wei
Voyage en groupe
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wei
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Team front desk le 29 févr. 2024
We appreciate your kind remark and are happy to know that you had a great time during your visit. We hope to have you back soon.
10/10 Excellent
Johan
Voyage d’affaires
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best bed
Johan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Team front desk le 18 déc. 2023
Dear JohanWe are pleased to hear that you enjoyed your recent stay at our motel. We look forward to welcoming you back in the future!
6/10 Satisfaisant
Lillian
Voyage en couple
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lillian
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Team front desk le 3 nov. 2023
Since our hotel is located near a highway, we sincerely apologize for any inconvenience this may have caused.We apologize if your experience was unpleasant.
2/10 Horrible
Kimberly
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Team front desk le 28 oct. 2023
Dear Guest, Thanks for your comments. I’m terribly sorry that we failed to meet your expectations in some ways and that we made a poor impression on you. We take real pride in this hotel and believe that pride shows in everything we do. I’m disappointed that we could not satisfy you, and I hope you will try us again...
6/10 Satisfaisant
Kristopher
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Kristopher
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Team front desk le 22 oct. 2023
Since our hotel is on a highway, the sound of passing traffic is unavoidable. We apologize for the disruption.
10/10 Excellent
abu
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
abu
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Team front desk le 12 oct. 2023
Dear AbuThank you for the wonderful feedback and are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the future.
6/10 Satisfaisant
Colin
5 oct. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Colin
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Satnam Singh le 7 oct. 2023
I appreciate the feedback you provide. We sincerely regret the difficulties you encountered. Although it is a new kind of shower, it was functional. We really hope you'll give us another go in the future.
8/10 Bien
Sylvia
26 sept. 2023
Sylvia
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Team front desk le 27 sept. 2023
Dear SylviaWe appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
2/10 Horrible
Larissa
25 sept. 2023
Larissa
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Team front desk le 27 sept. 2023
We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
2/10 Horrible
David
20 sept. 2023
David
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Team front desk le 21 sept. 2023
We're sorry you were dissatisfied; we'll do everything in our power to make things right.
8/10 Bien
Wayne
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wayne
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Team front desk le 19 sept. 2023
You had a good time during your recent stay at our motel makes us happy. Future visits from you are welcomed with open arms!
8/10 Bien
Tom
16 sept. 2023
Tom
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Satnam Singh le 17 sept. 2023
We appreciate the kind feedback and are happy to know you had a great time while visiting us. If you return in the future, we will be happy to see you.
8/10 Bien
Laura
6 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Team front desk le 8 sept. 2023
Dear guest, we value your kind feedback and are delighted that you enjoyed your visit. We would be delighted to see you if you came back again. Thank you a lot.
10/10 Excellent
CARLO
Voyage en famille
6 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
CARLO
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Team front desk le 6 sept. 2023
We are happy to hear that you had a good time during your recent stay at our motel. If you return in the future, we'd love to see you!
6/10 Satisfaisant
Krianne Charell
Voyage en couple
6 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Krianne Charell
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Team front desk le 6 sept. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Super 8 by Wyndham Kamloops East. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.
10/10 Excellent
timothy
23 août 2023
timothy
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Team front desk le 24 août 2023
Hello TimothyWe appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
8/10 Bien
Gerald
17 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Gerald
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Team front desk le 19 août 2023
We are happy to hear that you had a good time during your recent stay at our motel. If you return in the future, we'd love to see you!
10/10 Excellent
William
17 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Team front desk le 17 août 2023
Hello WilliamThank you for your positive comments regarding your recent experience at our Sunday Brunch. We are happy that you enjoyed our brunch selections and look forward to welcoming you back again soon.
8/10 Bien
Jason
Voyage en famille
16 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Jason
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Team front desk le 16 août 2023
Thank you Jason for the excellent feedback and we are pleased you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the future.
4/10 Médiocre
Thomas
12 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
The free breakfast is garbage and the coffee worst
Thomas
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Team front desk le 12 août 2023
We are sorry you were dissatisfied. we will do everything in our power to make things right. Thank you for informing us.
10/10 Excellent
DHYANA
10 août 2023
DHYANA
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Team front desk le 11 août 2023
Thank you for the excellent feedback and we are pleased you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the future.
2/10 Horrible
kelley
3 août 2023
kelley
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Team front desk le 4 août 2023
We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
6/10 Satisfaisant
Kathy
30 juil. 2023
Kathy
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Team front desk le 4 août 2023
We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
8/10 Bien
Paul
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paul
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Team front desk le 24 juil. 2023
Thank you for the wonderful feedback and are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the future.
4/10 Médiocre
GERTRUDE
22 juil. 2023
GERTRUDE
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Team front desk le 22 juil. 2023
We sincerely regret any problems you have with..... We appreciate your alerting us to the problem so that we could.. promptly correct it.
6/10 Satisfaisant
Dianne
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
13 juil. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Dianne
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Satnam Singh le 13 juil. 2023
Dear guest, I thank you for staying. We apologize for the inconvenience.It was a different kind of shower, and it was still in working order. If there is a problem in the room, you can phone the front desk. The front desk is open 24 hours.
10/10 Excellent
Jenny
Voyage en famille
10 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jenny
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Team front desk le 10 juil. 2023
We appreciate the great comments and are happy to know you had a great time when you were here. When you visit again, we will be happy to see you.Thank you so much.
10/10 Excellent
Merril
Voyage en famille
9 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Merril
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Team front desk le 9 juil. 2023
We are happy to hear that you had a good time during your recent stay at our motel. If you return in the future, we'd love to see you!
6/10 Satisfaisant
Chelsea
Voyage en famille, Voyage en groupe
3 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chelsea
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Team front desk le 3 juil. 2023
We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
10/10 Excellent
Mark
Voyage en famille
2 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good Hotel
Mark
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Team front desk le 3 juil. 2023
Thank you for the wonderful feedback and are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the future.