Avis
7,6
Bien
7,6/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
28 mars 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 mars 2015
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Ok for the money.
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
10/10 Excellent
Lim
8 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lim
Séjour de 1 nuit en mars 2020
10/10 Excellent
Sam
Voyage en groupe
1 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sam
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Lim
Voyage en groupe
12 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
STAY IS GOOD
Lim
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de ZYF le 14 févr. 2020
Dear Lim
Thank you for your review score of 10/10 complementing Bliss Boutique Hotel From for our ”Friendly Staffs, Good Location Walking Distance to Shopping Malls.”
We are glad to hear that you have enjoyed your stay with use
We look forward to welcome you back & serving you again.
Warmest Regards
Bliss Boutique Hotel Management
10/10 Excellent
Lim
Voyage en famille, Voyage en groupe
3 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lim
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de ZYF le 3 févr. 2020
Dear Lim
Thank you for your review & score of 10/10.
It is very encouraging to hear that your had a great stay with us. We shall share your feedback with our team to spur them to continue their good work.
Looking forward to serving you again.
Warmest Regards
Bliss Boutique Hotel Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
30 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de ZYF le 3 févr. 2020
Dear Anonymous
Thank you for your review & a score of 4/5 complementing Bliss Boutique Hotel as ”Nice Design, Friendly & Truly Boutique”.
From our heart, we thank you for your 3rd repeat stay.
Looking forward to serve you again.
Warmest Regards
Bliss Boutique Hotel Management
10/10 Excellent
Fuijtus
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fuijtus
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de ZYF le 3 févr. 2020
Dear Fuijtus
Thank you for your review with a score of 5 out of 5, complementing Bliss Boutique Hotel as ”Clean & Friendly, Good Location & Experience”.
We thrilled to receive a score of 5/5 and appreciate your positive comments. It is very motivating & we shall convey to our team members.
We look forward to welcome you back & serving you again.
Warmest Regards
Bliss Boutique Hotel Management
8/10 Bien
Larry
22 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Larry
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de ZYF le 3 févr. 2020
Dear Larry
Thank you for your review with a score of 8 out of 10.
We have many rooms with window. Kindly book the following room category with window for your next stay & they are Deluxe Rooms, Boutique Rooms & Suite Room.
We look forward to welcome you back & serving you again.
Warmest Regards
Bliss Boutique Hotel Management
10/10 Excellent
Jon
Voyage en famille
3 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jon
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de ZYF le 10 janv. 2020
Dear Jon
Thank you for your review finding Bliss Boutique Hotel ”small BUT Nice, Clean & Safe”.
We appreciate your positive comments. It is very motivating & we shall convey to our team members.
Looking forward to serve you again.
Warmest Regards
Bliss Boutique Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de ZYF le 10 janv. 2020
Dear Anonymous
Thank you for your review complementing Bliss Boutique Hotel as ”Cool, Cosy, Unique Design, Affordable & Accessible”.
We thrilled to receive a score of 5/5 and appreciate your positive comments. It is very motivating & we shall convey to our team members.
Looking forward to serve you again.
Warmest Regards
Bliss Boutique Hotel Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de ZYF le 28 sept. 2019
Dear Anonymous
Thank you for your review.
Looking forward to serve you again.
Warmest Regards
Bliss Boutique Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay!
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de ZYF le 19 sept. 2019
Dear Anonymous
Thank you for your review.
We appreciate your positive comments. It is very motivating & we shall convey to our team members.
Looking forward to serve you again.
Warmest Regards
Bliss Boutique Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stay in Autumn Tales
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
Lim
26 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lim
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de BBH le 11 août 2019
Dear Valued Guest
Thanks for your review.
We are glad you had great experience at Bliss. We look forward to serving you again.
Warmest regards
Bliss Boutique Hotel Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 juil. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de BBH le 11 août 2019
Dear Valued Guest
Thanks for your review.
We are glad that you are happy with our service at Bliss. Kindly report any issue immediately with room number to our front desk for instantaneous remedial action.
We look forward to serving you again.
Warmest regards
Bliss Boutique Hotel Management
8/10 Bien
Geno
Voyage en couple
29 mai 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Geno
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Steve le 21 août 2019
Dear Geno
Thank you for appreciating our location & security.
As for room size, you may request for a bigger layout but it is subject to availability. Book early to secure room size of your size.
Warmest regards
Bliss Boutique Hotel Management
8/10 Bien
TEH
21 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location
TEH
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Steve le 21 août 2019
Dear Teh
Thank you for appreciating our location, surrounding eateries, shopping mall & our services.
Kindly feedback directly to front desk for immediate solution to any problem, if any during your next trip.
For your information, we have embarked on upgrading works since January 2019 focusing on specific areas on rotation basis.
We appreciate your feedback.
Looking forward to serve you again
Warmest regards
Bliss Boutique Hotel Management
6/10 Satisfaisant
TeoMing
13 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service
TeoMing
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Steve le 21 août 2019
Dear Teo
Thank you for your score.
Appreciate if you could share in details during your next trip to Bliss in how we could meet your expectations since you are dissatisfied by 40%.
Warmest regards
Bliss Boutique Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Steve le 21 août 2019
Dear anonymous
Thank you for your review.
We are encouraged by your feedback & would share with our team to do better.
Warmest regards
Bliss Boutique Hotel Management
8/10 Bien
Xiao wei velina
17 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Xiao wei velina
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Steve le 21 août 2019
Dear Xiao
Thank you for your review.
We are encouraged by your feedback score of 8/10.
Kindly share with us in our shortcomings on the 2/10 that we are missing out for us to share with our team members to do better next time.
Warmest regards
Bliss Boutique Hotel Management
10/10 Excellent
Winston
6 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Winston
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Steve le 21 août 2019
Dear Winston
Thank you for your review with perfect score of 10.
We are encouraged by your feedback.
Looking forward to welcome you back & serving you.
Warmest regards
Bliss Boutique Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awesome stay
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Steve le 21 août 2019
Dear Anonymous
Thank you for your review & voting us 10/10.
We are glad to hear that you had a fantastic stay with Bliss.
While we have scored well with well maintained clean rooms with excellent in room wifi, we will look into the issues pertaining to the toilet size.
We have a new chef & we hope to improve our breakfast. Kindly provide us direct feedback for swift changes.
Glad to hear that you would definitely book again with us.
Looking forward to serving you soon.
Warmest regards
Bliss Boutique Hotel Mamagement
10/10 Excellent
Kevin
8 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good ideal boutique hotel
Kevin
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Steve le 21 août 2019
Dear Kevin
Thank you for your review & voting us 10/10.
We are glad to hear that you like our location, room cleanliness, comfort @ staff services,
Looking forward to serving you soon.
Warmest regards
Bliss Boutique Hotel Mamagement
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Steve le 21 août 2019
Dear Anonymous
Thank you for your review & voting us 5/5.
We are encouraged by your feedback & would share with our team to do better.
Looking forward to serving you soon.
Warmest regards
Bliss Boutique Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Steve le 21 août 2019
Dear Anonymous
Thank you for your review & voting us 5/5.
We are encouraged by your feedback & would share with our team to do better.
Looking forward to serving you soon.
Warmest regards
Bliss Boutique Hotel Management
8/10 Bien
Kiki
6 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Kiki
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Steve le 21 août 2019
Dear Kiki
Thank you for your review.
For your information, we have partition our deluxe room for better soundproof. Alternatively, you may request for room location with low traffic if you are sensitive to sound.
Looking forward to serving you soon.
Warmest regards
Bliss Boutique Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 févr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Steve le 21 août 2019
Dear Anonymous
Thank you for your review & voting us 5/5.
We are encouraged by your feedback & would share with our team to do better.
Looking forward to serving you soon.
Warmest regards
Bliss Boutique Hotel Management
6/10 Satisfaisant
N
27 déc. 2018
N
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de ZYF le 14 sept. 2019
Dear N
Thank you for your review & compliments on location & lobby design.
We have embarked on upgrading works in 2019.
Looking forward to serve you again.
Warmest Regards
Bliss Boutique Hotel Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Steve le 21 août 2019
Dear Anonymous
Thank you for your review.
We are encouraged by your feedback.
Looking forward to serving you soon.
Warmest regards
Bliss Boutique Hotel Management
8/10 Bien
David
11 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de ZYF le 8 sept. 2019
Dear David
Thank you for your review.
Appreciate your positive comments. It is motivating & we shall convey to our team members.
Looking forward to serve you again.
Warmest Regards
Bliss Boutique Hotel Management
8/10 Bien
Joseph
21 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joseph
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de ZYF le 14 sept. 2019
Dear Joseph
Thank you for your review & feedback.
Please request for bigger room prior to next checkin. Kindly book early to book early to avoid disappointment.
Looking forward to serve you again.
Warmest Regards
Bliss Boutique Hotel Management
6/10 Satisfaisant
ColeTan
20 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service
ColeTan
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de ZYF le 8 sept. 2019
Dear Cole Tan
Thank you for your review.
Appreciate your feedback. We have since taken action to restore room interiors & for you information, it is ongoing in 2019.
Looking forward to serve you again.
Warmest Regards
Bliss Boutique Hotel Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
8/10 Bien
Lim
21 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Thumb up . Keep up the good service
Lim
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de ZYF le 8 sept. 2019
Dear Lim
Thank you for your review.
Appreciate your feedback. We have since taken action to restore the coolness in every room.
Looking forward to serve you again.
Warmest Regards
Bliss Boutique Hotel Management
6/10 Satisfaisant
Daniel
3 sept. 2018
Musty Mouldy smell that permeates the whole floor
Daniel
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Steve le 21 août 2019
Dear Daniel
Thank you for your review.
We have solved the mouldy & musty issues.
Looking forward to welcome you back & serving you soon.
Warmest regards
Bliss Boutique Hotel Management
8/10 Bien
James, Singapore
12 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Centralized location with amenities
James
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Steve le 21 août 2019
Dear James
Thank you for your review.
We are encouraged by your feedback & would share with our team to do better.
Looking forward to serving you soon.
Warmest regards
Bliss Boutique Hotel Management
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
10 août 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel which is 5mins drive to KSL
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de ZYF le 14 sept. 2019
Dear Anonymous
Thank you for your review & positive comments on your overall stay.
Your feedback is valuable to us. Please be assured that we are constantly seeking ways to further improve our cleaning standards.
Looking forward to serve you again.
Warmest Regards
Bliss Boutique Hotel Management
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
23 juin 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de ZYF le 14 sept. 2019
Dear Anonymous
Thank you for your review & positive comments on location & overall stay.
Please be rest assured that we do replace our damaged water heater with new periodically. We have no control over when an item may breakdown. However, we would not hesitate to provide you with a replacement if any item in the room is found faulty.
Looking forward to serve you again.
Warmest Regards
Bliss Boutique Hotel Management
8/10 Bien
kelly
22 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
我很喜欢
kelly
Séjour de 1 nuit en juin 2018
8/10 Bien
Wee
27 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rest n Relax
Wee
Séjour de 1 nuit en mai 2018
10/10 Excellent
Lim
13 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good
Lim
10/10 Excellent
Evangelos
1 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel.
Evangelos
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de ZYF le 14 sept. 2019
Dear Evangelos
Thank you for your review.
Appreciate your positive comments. It is motivating & we shall convey to our team members.
Looking forward to serve you again.
Warmest Regards
Bliss Boutique Hotel Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 mars 2018
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de ZYF le 23 sept. 2019
Dear Anonymous
Thank you for your review.
We have taken note of your comment & shall retrain our new staff.
Looking forward to serve you again.
Warmest Regards
Bliss Boutique Hotel Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
19 févr. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2018
10/10 Excellent
Sim
15 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good experience
Sim
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
8/10 Bien
Cyl, SGP
26 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Welcoming Staff and Beautiful rooms
Cyl
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2017