Avis sur Protea Hotel by Marriott Transit O.R. Tambo Airport
Protea Hotel by Marriott Transit O.R. Tambo Airport
Terminal A, O.R. Tambo International Airport, Kempton Park, Gauteng
Avis
6,4
7,4/10
Propreté
6,4/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
23 nov. 2019
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jeanny le 26 nov. 2019
Thank you
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jeanny le 11 nov. 2019
Thank you so much for your feedback.
8/10 Bien
Guy
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Transit
Guy
Séjour de 2 nuits en avril 2019
2/10 Horrible
Josée, Montréal
25 mars 2019
Josée
Séjour de 1 nuit en mars 2019
8/10 Bien
jacques
17 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super pour un transit
jacques
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Jeanny le 18 févr. 2019
We are glad that you had a good stay at the hotel.
Thank you for taking the time to review. Looking forward to welcoming you backj
2/10 Horrible
baudouin
3 avr. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL INACCESIBLE IMPOSSIBLE d'y accéder
baudouin
Réponse de Patricia Morobe le 4 août 2018
Dear Valued Guest
Thank you for taking the time for the feedback.
The hotel is situated inside the international terminal at the O.R.Tambo International Airport. Our hotel is suitable for passengers traveling off an international flight and boarding another international flight.
The airport will only allow you into the airport 3 hours before your flight if you stay at a property outside the airport. Your luggage should be tagged to your final destination as you are unable to retrieve your luggage when you are in International Transfers.
We apologies for any inconvenience you experienced during your stay at our hotel.
4/10 Médiocre
Hussein
24 mars 2017
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hussein
Réponse de Patricia Morbe le 4 août 2018
Dear Valued Guest
Thank you for taking the time to complete our Guest Survey and rating our hotel.
We are pleased that you chose to stay at our hotel and your patronage is highly appreciated.
We are looking forward to hosting you, on your next travels.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Richard D.
18 oct. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Il faut le savoir
Richard D.
8/10 Bien
yannick max, New York
3 sept. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
yannick max
8/10 Bien
Olophson Honoré, Tananarive
14 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
continuer dans ce sens
Olophson Honoré
6/10 Satisfaisant
Dany, Johannesbourg
22 juil. 2015
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Grosse boîte à dormir mais incontournable quand on
Dany
8/10 Bien
Roberto
19 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roberto
10/10 Excellent
charlotte, caen
10 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
parfait
charlotte
8/10 Bien
Germain, Lubumbashi. RDCongo
24 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
le plaisir d'un séjour
Germain
8/10 Bien
Jean, Paris
21 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Attention a l'acces
Jean
8/10 Bien
BILA, France
20 févr. 2014
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Service Irréprochable
BILA
Réponse de MAsete le 31 mai 2014
Dear BILA
Please rest assured that I will extend your feedback to our TEAM, as receiving reviews as complimentary as yours is the best motivation!
We do try our very best to give our GUESTS the very best service offering, thank you for showing us what we are getting right.
Safe travels.
Kind Regards
Siphiwe Masete
General Manager
Protea Hotel Transit O.R. Tambo Airport
2/10 Horrible
Mary, Austin
Voyage en groupe
3 nov. 2021
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
2/10 Horrible
Nosogood, Bangkok
23 mars 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nosogood
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Jeanny le 6 avr. 2020
Good Day
Thank you for your review we appreciate the feedback, please note that housekeeping management has been alerted, and these issues have been address accordingly.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
22 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Jeanny le 6 avr. 2020
Good Day
Thank you for your response, we appreciate your feedback and a glad that you found the team to be fantastic.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
17 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Tshepo le 18 mars 2020
Good Day.
Thank you for choosing to stay with us, we are glad that you found the room to be clean and cozy.
We look foward to welcoming you again during your next stopover.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
13 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Jeanny le 13 mars 2020
Good Day Anonymous
Thank you for your reveiw, what is you have noted is correct, our rooms are not all the same size, depending on the location of the room in the hotel. We thank you for staying with us once again. hope you stay with us in the near future.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
9 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Jeanny le 10 mars 2020
Good day
Thank you for choosing to stay with us, we trust you had a good stoppover.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Yenzile le 24 févr. 2020
Buenas tardes senor
Muchas gracias por sus comentarios. Mi equipo y yo estamos contentos de que hayas disfrutado de tu estancia con nosotros y esperamos verte pronto
6/10 Satisfaisant
Oswaldo
Voyage en famille
20 févr. 2020
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oswaldo
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Jeanny le 20 févr. 2020
Good Day Oswaldo
Thank you for staying iwth us, we do hope you will stay with us in the near future
2/10 Horrible
Marilene
Voyage en groupe
7 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marilene
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Jeanny le 13 févr. 2020
Good Day Mailene
Thank you for staying with us and hope you had a good stay with us.
Looking forwad to you staying with us in the near future.
2/10 Horrible
Nola
2 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nola
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Jeanny le 13 févr. 2020
Good Day Nola
Thank you for you review and for choosing to stay with us, please note that it is mandatory for all accommodation providers to charge a levy on accommodation. The hotel doesn't have a F&B facilities, however they have arrangements with a restaurant in the duty free mall.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
1 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Jeanny le 13 févr. 2020
Good Day
Thank you for your feedback, I apologize that you had such an experience with us, all you concerns I have noted and will escalate to the relevant party.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Jeanny le 13 févr. 2020
Good Day
Thank you for staying with us, we do hope you had a good stay, and that you will stay with us in the near future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
28 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Jeanny le 13 févr. 2020
Thank you for choosing to stay with us
We do hope you enjoyed your stay with us. Loooking forward to welcoming you in the next stay.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Jeanny le 23 janv. 2020
Good Day
Thank you for taking the time to review the hotel, we do hope you stay with us in the near future.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
9 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Jeanny le 15 janv. 2020
Good Day
Thank you for providing us with your feedback,, We are glad you fond our reception staff to be Nice, we have escalated your concerns regarding signs and maintenance in your room. we apologize for all inconvenience caused.
6/10 Satisfaisant
EVODIE
Voyage en famille
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
MY EXPERIENCE IN PROTEA OR TAMBO
EVODIE
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Jeanny le 6 janv. 2020
Good Day
Thank you for your feedback, thank you for all your comments, we have escalated your concern to the relevant Manager.
10/10 Excellent
L
22 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Jeanny le 6 janv. 2020
No comment needed
8/10 Bien
Jens
Voyage d’affaires
12 déc. 2019
Jens
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Jeanny le 12 déc. 2019
no response needed
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
7 déc. 2019
No Show because of elusive reception desk
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Jeanny le 9 déc. 2019
Good Day
Thank you so much for providing us with your feedback, We have noted your concerns regarding signage within the airport, and this has been elevated to our Marketing and Senior Management.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 déc. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jeanny le 5 déc. 2019
No review sent , response needed
2/10 Horrible
David
1 déc. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jeanny le 4 déc. 2019
Good Day David
Thank you for your review, kindly note that your concerns regarding information on hotels.com and the maintenance have been escalated to senior management.
10/10 Excellent
Eng Abel
Voyage d’affaires
29 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Minha estadia
Eng Abel
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jeanny le 4 déc. 2019
Good Day Minha
Thank you for your feedback, we are glad that you had a good stay with us, We do hope you stay with us in the near future.
6/10 Satisfaisant
Tolga
24 nov. 2019
Tolga
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
24 nov. 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jeanny le 26 nov. 2019
Good Day
Thank you for your review, we have made a note regarding the bottle of water and toiletries.
2/10 Horrible
Fernando
22 nov. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Problemas
Fernando
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jeanny le 26 nov. 2019
Good Day Fernando
Thank you for your review, we do apologize for your experience. Please note that we have noted your concern regarding your reservation.
2/10 Horrible
Ben
21 nov. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
cannot fairly rate if I was not even allowed in
Ben
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jeanny le 26 nov. 2019
Good Day Ben
Thank your for your feedback, we do apologize for all the incovenience caused due to the location of the hotel not being clear. Please note we have escalated your concern to senior management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jeanny le 19 nov. 2019
Good Day. Thank you so for your valuable feedback, we do hope you stay with us in your next travels.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
18 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jeanny le 19 nov. 2019
Good Day
Thank you for your feedback, please note that I have escalaed the wifi concern to senior management.
2/10 Horrible
Andrew
Voyage d’affaires
17 nov. 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Avoid if possible.
Andrew
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jeanny le 19 nov. 2019
Good Day Andrew
Thank you for your feedback, we regret that you found the hotel unsatisfactory. Please note that I have escalated wifi issue to senior management and that has been resolved , as wifi is free at the hotel.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
10 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jeanny le 11 nov. 2019
Good Day
Thnak you for valuable feedback, we hope you stay with us in the near future once again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
5 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Jeanny le 11 nov. 2019
Good Day
Thank you for much for your feedback, your concern has been escalated to senior management.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Jeanny le 11 nov. 2019
Thank you for your valuable feedback!
4/10 Médiocre
JANE
Voyage d’affaires
31 oct. 2019
Les points faibles : Propreté et personnel et service
No Wifi
JANE
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Jeanny le 11 nov. 2019
Good Day Jane
Thank you for your feedback,we regret that you the Wifi have issues during your stay, please note that it has since been rectified. The housekeeping concerns have also bee escalated to the relevant departmental head.