Avis
7,6
Bien
7,6/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
10/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
28 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Hélène, Sélestat
16 sept. 2018
Les points forts : Personnel et service
Hôtel proche de l'aéroport
Hélène
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Putu le 17 sept. 2018
Dear Helene,
thank you for your time to give us your review through Expedia, Your reviews are always valued & acknowledged by all of our team members! We have also noted your kind comments on items we have to improve and addressed it to the concerned department. Thank you for staying with us. We very much look forward to welcoming you back in the near future.
Kind Regards
Bali Paragon Resort Hotel
10/10 Excellent
Tiffany
29 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je recommande fortement !!!
Tiffany
Séjour de 5 nuits en juillet 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Ouili, Arles
10 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ouili
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
8 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Encore en travaux
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Hiromi
Voyage en groupe
13 oct. 2023
Hiromi
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Marius
31 août 2023
Marius
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
Douglas
15 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Great service!
Douglas
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Putu Eka Prasetia | Executive E-commerce le 17 févr. 2020
Dear Mr Douglas,
Warm greetings from Bali Paragon Resort Hotel.
Thank you for your compliment to our services and for sharing it to everyone else through Expedia
We ensure that we are continuously improving our quality of service to give satisfaction guarantee for our guest.
We look forward to welcoming you back many times in the future. Please do not hesitate to contact me if there is ever anything I can do to assist you.
Kind Regards
Putu Eka Prasetia | Executive E-commerce
Bali Paragon Resort Hotel
10/10 Excellent
Michiyo
8 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
リーズナブル
Michiyo
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Putu Eka Prasetia | Executive E-commerce le 17 févr. 2020
Dear Mrs Michiyo,
Thank you so much for choosing our hotel as your accommodation during staying in Bali and writing such a valuable review for us.
We are always excited to receive good review from our guest as an encouragement for us to do even better in the future.
Thank you again and looking forward to welcoming you back on your next wonderful journey with Bali Paragon Resort Hotel
With best regards
Putu Eka Prasetia | Executive E-commerce
Bali Paragon Resort Hotel
8/10 Bien
Ninnat
25 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Close to Udayana University
Ninnat
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Putu Eka Prasetia le 1 nov. 2019
Dear Mr/s Ninnat,
Great to read your review ! Thank you for taking the time to share your comprehensive feedback of your recent stay, This is definitely a great reference for other travelers heading to Jimbaran area to find the right choice of accommodation with strategic location
Located on the heart of Jimbaran area is strategically close to Ngurah Rai airport and Udayana University. Famous beaches such as Jimbaran Beach, Nusa Dua Beach, Pandawa Beach, Balangan Beach including the iconic Garuda Wisnu Kencana statue and Uluwatu Temple are in easy reach from the hotel.
We look forward to welcoming you back whenever your travel brings you back to Bali for another memorable holiday
Kind Regards
Putu Eka Prasetia | Exc E-commerce
Bali Paragon Resort Hotels
6/10 Satisfaisant
kimitoboku, tokyo
Voyage d’affaires
7 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
kimitoboku
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Putu Eka Prasetia le 16 oct. 2019
Dear Mr/s Kimitoboku,
We do apologize for the inconvenience during you stay with us related with mosquito in room
We have taken all the measures to rectify this issue. The hotel has been carrying out regular pest control and the necessary actions to control this
We will use your feedback to monitor our quality of service in the future. Looking forward to welcoming you back on your next return to Bali.
Kind Regards
Putu Eka Prasetia | Exc E-commerce
Bali Paragon Resort Hotel
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
2 sept. 2019
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de eka le 2 sept. 2019
Dear Valued Guest,
Warm Greeting from Bali Paragon Resort Hotel,
Thank you for your great review, it is really valuable and we do appreciated
we are so much looking forward to welcome you again
Kind regard
Putu Eka Prasetia | Exc E-commerce
Bali Paragon Resort Hotel
10/10 Excellent
バンクバー
Voyage en couple
7 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
バンクバー
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Putu Eka Prasetia le 17 juil. 2019
Dear バンクバー,
Warmest greetings from Bali Paragon Resort Hotel! First of all, we would like to thank you for choosing our Hotel as your holiday destination.
We are very delightful to know that you are enjoying your stay with us and thank you for spending time to send us your feedback.
We wish you have a lovely day and looking forward to welcoming you again in the future.
Best regards,
Putu Eka Prasetia | Exc E-commerce
Bali Paragon Resort Hotel
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
29 juin 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de Putu Eka Prasetia | Exc E-commerce le 2 juil. 2019
Dear Valued Guest,
We really do apologize for the inconvenience during you stay with us related stain in the towel,
I directly inform the Department Head concern to take an immediate action for the improvement.
Once again, we do really apologize on these matters. We are so thankful to you who takes the time to share your feelings. I do hope you still can give us a chance to stay back again with us when you have plan to go to Bali in the future.
Kind Regards
Putu Eka Prasetia | Exc E-commerce
Bali Paragon Resort Hotel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Putu Eka Prasetia le 28 juin 2019
Dear Valued Guest,
Warmest greetings from Bali Paragon Resort Hotel! First of all, we would like to thank you for choosing our Hotel as your holiday destination. We are very delightful to know that you are enjoying your stay with us and thank you for spending time to send us your feedback.
We wish you have a lovely day and looking forward to welcoming you again in the future.
Best regards,
Putu Eka Prasetia Exc E-commerce
Bali Paragon Resort Hotel
8/10 Bien
Rachel
13 mai 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nice hotel for the price
Rachel
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Putu Eka Prasetia | Exc E-commerce le 18 mai 2019
Dear Mrs. Rachel,
Thank you for staying at Bali Paragon Resort Hotel and for taking the time to share your constructive feedback. Your concerns are duly noted and we have been working and taking every single feedback as part of our recipe to always improve our product and services to meet or even exceed our customer expectation
Meanwhile, we wish you a great time ahead ! and hope the opportunity comes for us to better serving you on your return visit to Bali Paragon Resort Hotel in the very near future
With kind regards
Putu Eka Prasetia | Exc E-commerce
Bali Paragon Resort Hotel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Friendly
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de eka le 13 mai 2019
Dear Traveler,
Warm Greeting from Bali Paragon Resort Hotel, Thank you for your great review, it is really valuable and we do appreciated
we are so much looking forward to welcome you again
Kind regard
Putu Eka Prasetia | Exc E-commerce
Bali Paragon Resort Hotel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de eka le 13 mai 2019
Dear Traveler,
Warmest greetings from Bali Paragon Resort Hotel! First of all, we would like to thank you for choosing our Hotel as your holiday destination. We are very delightful to know that you are enjoying your stay with us and thank you for spending time to send us your feedback. We wish you have a lovely day and looking forward to welcoming you again in the future.
Kind Regards
Putu Eka Prasetia | Exc E-commerce
Bali Paragon Resort Hotel
4/10 Médiocre
Yungli
7 mai 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yungli
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Putu Eka Prasetia le 9 mai 2019
Dear Ms Yungli,
Thank you for your kind rating towards Bali Paragon Resort Hotel.
We very much look forward to welcoming you back in the near future
Kind Regards
Putu Eka Prasetia | Exc E-commerce
Bali Paragon Resort Hotel
10/10 Excellent
Ery
5 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ery
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de eka prasetia le 9 mai 2019
Dear Mrs Ery,
Thank you for your most kind rating towards Bali Paragon Resort Hotel.
We very much look forward to welcoming you back in the near future
Kind Regards
Putu Eka | Exc E-commerce
Bali Paragon Resort Hotel
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de eka le 30 avr. 2019
Dear Valued Guest,
We took your comment seriously in regards to your recent stayed experience with us which you mention the carpet in room was dirty. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. Once again, we do apologize for not being able to deliver the service as you expected. We hope to have another opportunity to serve you again at Bali Paragon Resort Hotel
Kind Regards
Putu Eka Prasaetia | Exc E-commerce
Bali Paragon Resort Hotel
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
22 janv. 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Wouldn’t even pass a 3* hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
11 déc. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de putu le 13 déc. 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your experience pertaining to your recent stay at our hotel. We have taken notes of your concerns and shared to the respective department. We will use your feedback to monitor our quality service in the future. Looking forward to welcoming you back on your next return to Bali.
Kind Regards
Putu Eka Prasetia
Balin Paragon Resort Hotel
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
10 nov. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de eka le 14 nov. 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for your star rating on Expedia. We are pleased that you had a great experience staying with us. Should you have any further assistance or you would like to share more detail about your stay with us, we remain at your disposal.
We are looking forward to a pleasure of welcoming you back at Bali Paragon Resort Hotel in not too distant future.
Best wishes,
Management of Bali Paragon Resort Hotel ,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de eka le 1 nov. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your experience pertaining to your recent stay at our hotel. We have taken notes of your concerns and shared to the respective department. We will use your feedback to monitor our quality service in the future. Looking forward to welcoming you back on your next return to Bali.
Kind Regards
Bali Paragon Resort Hotel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 sept. 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en août 2018
Réponse de Putu le 12 sept. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your most kind rating towards Bali Paragon Resort Hotel. We have also noted your kind comments on items we have to improve and addressed it to the concerned department. Thank you for staying with us and We very much look forward to welcoming you back in the near future
Kind Regards
Bali Paragon Resort Hotel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de Putu le 7 août 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for your most kind rating towards Bali Paragon Resort Hotel
We look forward to welcoming you again to the resort shortly
Kind Regards
Putu (E-commerce)
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
29 juil. 2018
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Putu le 1 août 2018
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your experience pertaining to your recent stay at our hotel. We have taken notes of your concerns and shared to the respective department. We will use your feedback to monitor our quality service in the future. Looking forward to welcoming you back on your next return to Bali.
Kind Regards
Putu (E-commerce)
4/10 Médiocre
Henry, Singapore
29 juin 2017
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel but bad experience
Henry
Séjour de 1 nuit en juin 2017
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
15 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very noisy. Can not enjoy
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
3 janv. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
별로임
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good 4star hotel
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
新しく清潔感ある明るいホテル
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Abdur Raheem
8 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Affordable and clean hotel
Abdur Raheem
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
10 sept. 2016
Pros and cons
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 août 2016
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
中国人がうるさい!
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
NOBUHIDE
11 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
前泊やデイユース代わり
NOBUHIDE
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
6 août 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jimbaran Bay
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
daehwan, 한국
4 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
신설 리조트라 좋으네요
daehwan
8/10 Bien
irwanto
1 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good & nice hotel
irwanto
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice, my package had breakfast included
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 juil. 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
30 juin 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Full of Noise Guests
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Svetlana, Москва
9 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Хороший отель на короткий срок проживания
Svetlana
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 mai 2016
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mooi en nieuw hotel.
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Mi, Surabaya
24 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre