Avis sur OYO Hotel Jewett TX Southwest, I-45
OYO Hotel Jewett TX Southwest, I-45
307 W Mexia, Jewett, TX
Avis
6,2
6,8/10
Propreté
6,6/10
Personnel et service
5,6/10
Équipements
6,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
4,8/10
Écoresponsabilité
Avis
26 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Eva le 13 oct. 2023
Hi, Eric! Thank you for rating us, it seems like your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Eva
6/10 Satisfaisant
Jamie, Dimondale
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Melissa
2 avr. 2024
Melissa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Liliana
Voyage en famille, Voyage d’affaires
27 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Liliana
Séjour de 28 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Karina Simon
Voyage d’affaires
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karina Simon
6/10 Satisfaisant
Olga
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 janv. 2024
Olga
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ammy le 4 mai 2024
Hi, Olga! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
10/10 Excellent
Paul E
Voyage d’affaires
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Paul E
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ammy le 6 mai 2024
Hi, Paul! Thank you for your support, your feedback made it into our day. We hope to regularly amaze you with our services. Regards, Tim.
2/10 Horrible
Jeffery
6 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffery
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
4/10 Médiocre
Connie
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Connie
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 Médiocre
Natacha
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Natacha
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Patrick
23 oct. 2023
Patrick
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Bill
Voyage en famille
16 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Horrible stay
Bill
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Michael
Voyage en famille
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Michael
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
2/10 Horrible
Sophia
21 août 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophia
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Eva le 11 sept. 2023
Hi, Sophia! We regret the inconvenience may have caused to you. We will try to make your next stay comfortable with us, we believe in continuous improvements. Looking forward to hosting you soon with a delightful stay ahead :) Regards, Eva
4/10 Médiocre
Rachel
Voyage en famille
9 août 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pictures are not what they are online
Rachel
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Dewi le 11 sept. 2023
Hi, Rachel! We deeply regret the unpleasant experience you had with us. Thanks for notifying this issue, and be assured we will be taking this up and rectifying it at the earliest. Have a nice day ahead! Regards, Dewi
2/10 Horrible
Tami
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
29 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
0/10
Tami
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Tim le 30 juin 2023
Hi, Tami! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your suggestions to provide you with the best possible experience next time Regards, Tim
2/10 Horrible
Frankie
Voyage en famille
4 juin 2023
Les points faibles : Personnel et service
Frankie
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Ava le 21 juin 2023
Hi, Frankie! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Ava
8/10 Bien
Sue
2 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sue
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Lisa le 3 juin 2023
Pleased to hear your kind words of appreciation, Sue! We will try our best to never fail in amazing you every time. Regards, Lisa
2/10 Horrible
Juan
31 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Lisa le 3 juin 2023
Hola, Juan. Nos entristece ver que no está satisfecho con nuestros servicios. Esté seguro, nos esforzaremos día y noche para asegurar una estancia cómoda en el futuro. Saludos, Lisa
2/10 Horrible
Joseph
Voyage d’affaires
30 mai 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Joseph
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Lisa le 3 juin 2023
Hi, Joseph! Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Lisa
10/10 Excellent
Francie
30 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Francie
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
6/10 Satisfaisant
Judy
Voyage en famille
12 oct. 2022
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Judy
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Ammy le 19 oct. 2022
Hi, Judy! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your suggestions to provide you with the best possible experience next time Regards, Tim
10/10 Excellent
Ti
Voyage en groupe
20 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ti
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Ammy le 3 oct. 2022
Thanks for the positive rating. Hope to welcome you again soon. Regards, Noah
4/10 Médiocre
david
Voyage en groupe
19 sept. 2022
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
david
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Ammy le 3 oct. 2022
Hi, David! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim
2/10 Horrible
Richard
Voyage en famille
19 sept. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Richard
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Ammy le 3 oct. 2022
Hi, Richard! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your suggestions to provide you with the best possible experience next time Regards, Tim
10/10 Excellent
Brooklyn
19 sept. 2022
Brooklyn
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Ammy le 3 oct. 2022
Thanks for the positive rating, Brooklyn! Hope to welcome you again soon. Regards, Noah
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
11 sept. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Greta le 19 sept. 2022
Hi, thanks for rating us, looks like your stay with us hasn't been up to par. We believe in continuous improvement. Give us another chance and we'll make sure you experience the comfort and hospitality we know. Regards, Greta
2/10 Horrible
melissa
31 juil. 2022
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
melissa
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Arthur le 17 août 2022
Hi, we are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Arthur
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
11 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst hotel ever
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de jane le 24 juil. 2022
Sorry for the hassle you faced, We have marked a note for the experience you had this time. Rest be assured, that we will strive to ensure a pleasant stay with us in the future. Regards, Jane!
2/10 Horrible
Tyler, Fresno
4 juil. 2022
Les points faibles : Personnel et service
Tyler
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Theodore
10 mai 2022
Theodore
Séjour de 1 nuit en mai 2022
6/10 Satisfaisant
robert
2 mai 2022
Les points forts : Propreté
robert
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Joey le 3 mai 2022
Sincere apologies, Robert! We understand that your experience was not up to expectations. Do not worry, we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is a pleasant one. Regards, Joey
4/10 Médiocre
Liliana
Voyage d’affaires
28 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Liliana
Séjour de 28 nuits en mars 2022
Réponse de Joey le 3 mai 2022
Hi, Liliana! Thank you for spending your valuable time to rate us. We will surely put in our continuous efforts to improve our services to ensure a better experience in the future. Regards, Joey
8/10 Bien
Raul
Voyage d’affaires
31 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Raul
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Joey le 1 janv. 2022
Hi Raul, Thanks a lot for staying with us. Looking forward to hosting you soon. Regards, Joey
4/10 Médiocre
Mark
25 déc. 2021
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
No breakfast available
Mark
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Cheshta le 27 déc. 2021
Hi, Mark! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time. Regards, Ivy
4/10 Médiocre
Mark, Gilroy
20 nov. 2021
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Cheshta le 21 nov. 2021
Apologies for the problems you had faced, Mark! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Ivy
4/10 Médiocre
Sheila
Voyage en famille
7 nov. 2021
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheila
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Cheshta le 8 nov. 2021
Hi, Sheila! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time. Regards, Ivy
8/10 Bien
jeremiah
Voyage en famille
30 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jeremiah
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Jake le 31 oct. 2021
Thanks for the positive rating. Hope to welcome you again soon :) Regards, Jake
6/10 Satisfaisant
christina
18 oct. 2021
A place to stay the night
christina
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Jane le 18 oct. 2021
Sorry for the hassle you faced, Christina! We have marked a note for the experience you had this time. Rest be assured, we will strive to ensure a pleasant stay with us in the future. Regards, Jane!
10/10 Excellent
John
Voyage en couple
12 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Jane le 14 oct. 2021
Thank you so much for the wonderful rating, John! Be assured, we have marked a note of this concern to ensure a comfortable and relaxing stay ahead :) Regards, Jane!
2/10 Horrible
Tanya, Willlis
Voyage en famille
12 oct. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tanya
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Ammy le 13 oct. 2021
Apologies for the problems you had faced, Tanya! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Amelia.
8/10 Bien
Ricky
Voyage en groupe
27 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ricky
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Cheshta le 28 juin 2021
Hi, Ricky! Glad to see that you have rated us positively. Do give us more chances to delight you in the future. Regards, Jacob
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
14 juin 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Réponse de Steve le 25 juin 2021
Hi, we regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working for improvements and we assure that your next stay is awesome with us. Regards, Steve
2/10 Horrible
Ashley
Voyage en groupe
6 juin 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ashley
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Leo le 7 juin 2021
Hi, Ashley! We are sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your feedback to provide you with the best possible experience next time Regards, Alex
10/10 Excellent
Miguel
Voyage d’affaires
4 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Miguel
Séjour de 3 nuits en mai 2021
Réponse de Leo le 5 juin 2021
Hi, Miguel! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Alex
2/10 Horrible
Erika
Voyage en famille
27 mai 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Do not stay here
Erika
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Marie le 28 mai 2021
Sorry for the inconvenience, Erika! Please consider the issue of cleanliness as an off case, as this is one of our basic requirements to serve our guests. Do give us a chance to host you again and we will make sure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Marie!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Jack le 21 mai 2021
Loved to hear this. It will be great if you could spread the word amongst your circle. Have a pleasant day ahead. Regards, Jack
10/10 Excellent
Era
Voyage en groupe
8 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place to stay
Era
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Cheshta le 9 mai 2021
Hi, Era! Good to hear you enjoyed our offerings, have a relaxing day ahead. Regards, Jacob
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
7 mai 2021
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de Leo le 18 mai 2021
Hi, we are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Alex
2/10 Horrible
Richard
Voyage d’affaires
20 févr. 2021
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Richard
Séjour de 7 nuits en février 2021
Réponse de Bryce le 21 févr. 2021
Hi, Richard. Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Bryce