Avis sur Four Seasons Resort - Nevis
Four Seasons Resort - Nevis
Pinney's Beach,, Jessups Village, Nevis West
Avis
9,4
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
16 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
10/10 Excellent
Susan
18 févr. 2024
Susan
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de etx-Gstoney le 25 mars 2024
Hi Susan, thank you for your 10/10 review. We certainly hope to welcome you back in the future.
8/10 Bien
David A.
Voyage en couple
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David A.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Billy Cueto, General Manager le 30 janv. 2024
Hello David, Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Jeanine
Voyage en couple
11 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeanine
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de etx-stoney le 13 nov. 2023
Hi Jeanine, thank you for your 5-star review! We do hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Robert
Voyage en couple
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Réponse de Billy Cueto, General Manager le 23 oct. 2023
Hello Robert, thank you for your five-star review.
10/10 Excellent
Aaron
30 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de etx-Gstoney le 4 sept. 2023
Thank you for your 5-Star review! Hope to see you again, soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de etx-Gstoney le 30 août 2023
Hey Traveler, thank you so much for your 5-star review! We are so glad to know that you found the Resort fabulous and were charmed by our team. We do hope to see you again very soon.
10/10 Excellent
JENNA DEL
15 août 2023
JENNA DEL
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de etx-Gstoney le 4 sept. 2023
Hey Jenna, we are so happy to have had you with us! Hope to see you again soon
10/10 Excellent
Danielle, Denver
Voyage en famille
11 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danielle
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de etx-Gstoney le 14 août 2023
Hello Danielle, Thank you so much for your 5-star reviews. We are excited to hear that you found the team delightful and the beach spectacular. We love your feedback and appreciate your review. We do hope to you see you again soon and appreciate your recommendation.
8/10 Bien
Miles
Voyage en couple
7 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miles
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de etx-Gstoney le 9 août 2023
Hello Miles, We are happy you had such a relaxing time here with us. Please do come back soon for adventures in Paradise.
10/10 Excellent
Dianne
Voyage en famille
4 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dianne
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de etx-Gstoney le 9 août 2023
Hello Diane, Thank you for your glowing 5 star review! We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Kaye, Cambria Heights
Voyage en couple
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kaye
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Billy Cueto, General Manager le 1 août 2023
Hello Kaye, thank you for your "five-star" review. We hope to welcome you back to paradise soon.
10/10 Excellent
Jose
Voyage en famille
23 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jose
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de etx-gstoney le 25 mai 2023
Hello Jose, Thank you for your 5-star review!
10/10 Excellent
Stephen
Voyage en couple
5 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 6 nuits en janvier 2023
Réponse de etx-Gstoney le 7 févr. 2023
Hi Stephen, thank you very much for your 5-star review. We are so happy you had a great time with us and look forward to having you again.
10/10 Excellent
Sandra
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de MJ le 21 juil. 2022
Thank you very much for your feedback. We appreciate you. We look forward to your next visit.
10/10 Excellent
Arielle, San Antonio
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arielle
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de MJ le 21 juil. 2022
Thank you very much for your feedback. We value our guests. We look forward to welcoming you back with us soon
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2022
Réponse de Hotel Management le 1 févr. 2022
Thank you for you rating.
We are extremely excited that your overall stay was awesome. We look forward to welcoming you once again in the near future.
10/10 Excellent
Margaret
Voyage en couple
7 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Margaret
Séjour de 5 nuits en novembre 2021
Réponse de Four Seasons Nevis le 8 nov. 2021
Thank you Margaret. We are excited to understand your trip was a success. We look forward for you staying with us again in the near future. Our home is your home.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Ruby Garcia - Resort Manager le 17 févr. 2020
Hi there - thank you for your rating.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
28 nov. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de General Manager le 2 déc. 2019
Hi there, thank you for the "five-star" rating, but we are sad to hear that some of the areas were not to standard. We do hope that you return soon to experience our new infinity pool at the heart of the resort.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de General Manager le 15 nov. 2019
Thank you for your five-star review.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Sandra, Lewiston NY
Voyage en famille
28 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de Philip Salud, Resort Manager le 29 avr. 2019
Hi Sandra, thank you for candid feedback. We hope you did enjoy your stay with us and will return soon to experience some of our new amenities and offerings once the renovation is complete.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
14 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de Philip Salud, Resort Manager le 17 avr. 2019
Hello there - Thank you for your candid feedback. We will take that into consideration when thinking about future activities and experience. We do hope that you enjoyed your stay with us and return again soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en mars 2019
Réponse de Philip Salud, Resort Manager le 19 mars 2019
Hi there - Thank you for your "five-star" review. We hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
14 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Philip Salud, Resort Manager le 19 févr. 2019
Hi there - Thank you so much for your "five-star" review. We hope to welcome you back to our little slice of paradise soon.
10/10 Excellent
GeneandJulie, South Louisiana
Voyage en famille
28 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
GeneandJulie
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Resort Manager, Philip Salud le 1 févr. 2019
Hi Gene and Julie - thanks so much for your 5-star review. We're happy to hear that you were able to enjoy so many different aspects of our resort experience, especially the unique and warm Nevisian hospitality of our team. We hope to welcome you back to paradise soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Resort Manager, Philip Salud le 29 janv. 2019
Hi there - thank you so much for your kind words. We're thrilled to hear you enjoyed so many different aspects of our resort experience. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Always in season for beauty and comfort here
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Resort Manager, Philip Salud le 29 janv. 2019
Hi there - thank you so much for your review. We're happy to hear that you were able to experience so many of our different Resort offerings and would love to welcome you and your family back in the future.
2/10 Horrible
Ron, Florida
7 janv. 2019
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ron
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
10/10 Excellent
Mer
8 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mer
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de Philip Salud, Resort Manager le 11 déc. 2018
Hi Mer - Thank you so much for your "five-star" review. We are so happy to hear that you had a wonderful stay with us, and we were able to make it a very special vacation for you. We can't wait to welcome you back once everything is complete.
10/10 Excellent
simone
7 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wounderfull place
simone
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Resort Manager, Philip Salud le 29 janv. 2019
Thank you for your kind comments. We hope to welcome you back to Nevis again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
8/10 Bien
P
12 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
P
Séjour de 9 nuits en novembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en août 2018
10/10 Excellent
Maria, NYC
25 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maria
Séjour de 7 nuits en août 2018
Réponse de Philip Salud, Resort Manager le 29 août 2018
Hi Marla - thanks so much for your great review! We're so happy to hear you enjoyed your experience with us in Nevis and hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en juillet 2018
Réponse de Resort Manager, Philip Salud le 13 août 2018
Thanks so much! Hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
13 juil. 2018
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
4 juil. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Didn't receive what I paid for!
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en juin 2018
10/10 Excellent
Maritza, Chicago
25 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing
Maritza
Séjour de 7 nuits en juin 2018
Réponse de Resort Manager, Philip Salud le 27 juin 2018
Hi Maritza - thank you so much for your "amazing" review! We're so honoured that you and your husband chose our resort to celebrate such a special life milestone and we're thrilled to hear that all went well. We hope to see you back in Nevis again soon!
10/10 Excellent
Michaele
8 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Most Amazing Resort, Service & Staff!
Michaele
Séjour de 4 nuits en mai 2018
Réponse de Resort Manager, Philip Salud le 12 juin 2018
Hi Michaele - thanks so much for your "amazing" review! We're so glad to hear that you enjoyed your first class experience in Nevis and do hope you come back for another relaxing getaway soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2018
Réponse de Resort Manager, Philip Salud le 12 juin 2018
Hi there - thanks for your "excellent" review! We hope to welcome you back to Nevis again soon!
10/10 Excellent
Aaron
21 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place. Special people. Wonderful hotel.
Aaron
Séjour de 7 nuits en mai 2018
Réponse de Resort Manager, Philip Salud le 22 mai 2018
Hi Aaron - thanks so much for your "wonderful" review! We're the lucky ones to have had you with us. We hope to see you back in Nevis again soon!
10/10 Excellent
nicolas
16 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nevis bound
nicolas
Séjour de 4 nuits en mai 2018
Réponse de Resort Manager, Philip Salud le 19 mai 2018
Gracias! Estamos muy contentos de que disfrutaron tanto de nuestro pedacito del paraiso. Que regresen pronto!
10/10 Excellent
Willa, NYC
4 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elegant but understated.
Willa
Séjour de 5 nuits en février 2018
Réponse de Resort Manager, Philip Salud le 5 mars 2018
Hi Willa - thanks for your great review! We're so happy to hear you enjoyed our "understated elegance" and hope to see you back in Nevis again soon!
10/10 Excellent
jorge
21 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Everything Great except the Food
jorge
Réponse de Resort Manager, Philip Salud le 22 févr. 2018
Hi Jorge - thanks for your review. We appreciate your feedback, both positive and candid. We are actually very excited to be revamping some of our dining concepts this year and we think you'll really enjoy them. Come back and see us to give them a try!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peaceful Break from Work & Winter
Voyageur vérifié
Réponse de Resort Manager, Philip Salud le 20 févr. 2018
Hi there - thanks for making a return visit! We're so happy your enjoyed your stay with us again and we hope to see you back in Nevis soon for your third!
10/10 Excellent
Shoresmiles, New Jersey
18 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
We enjoyed every minute here.
Shoresmiles
Séjour de 5 nuits en février 2018
Réponse de Resort Manager, Philip Salud le 26 juin 2018
Hi there - thanks so much for your review and feedback. We're so glad to hear that you enjoyed your stay with us, especially our staff. We take pride in sharing our authentic Nevisian charm and culture with all of our guests. We're also thrilled to hear you were able to experience some of our complimentary offerings like the golf course tour and dominoes class. Sounds like you made the most of your stay with us and we hope to see you again soon!
8/10 Bien
Gigi, Tamaqua pa
16 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
9 days of relaxation
Gigi
Séjour de 8 nuits en février 2018
Réponse de Resort Manager, Philip Salud le 20 févr. 2018
Hi Gigi - thanks for your great comments on our service and island and for your candid feedback on the condition of our resort. I think you'll be pleased to hear that we are actually about to embark on an enhancement project that will see some exciting design and decor updates made to all guest rooms and suites, restaurants and a variety of other public spaces this year. We hope you come back to see your new look!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en février 2018
Réponse de Resort Manager, Philip Salud le 20 févr. 2018
Hi there, thanks for your great review! It sounds like you enjoyed your stay with us, which is what we always strive for! Come and see us again soon!