Avis sur Joudyan Jeddah Red Sea Mall
Joudyan Jeddah Red Sea Mall
King Abdul-Aziz Street, Jeddah, Makkah Province
Avis
7,2
Bien
7,8/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
15 sept. 2022
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de ejh le 21 sept. 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Hotel ManagementElaf Jeddah, RSM
6/10 Satisfaisant
Dariusz
Voyage d’affaires
14 sept. 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Oldie and not that goodie
Dariusz
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
6/10 Satisfaisant
Kah Poh
Voyage d’affaires
18 août 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
2 nights in Jeddah
Kah Poh
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de ejh le 21 août 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Hotel ManagementElaf Jeddah, RSM
4/10 Médiocre
Sami
14 août 2022
Sami
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de ejh le 18 août 2022
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 Excellent
JU YEON
Voyage en famille
7 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JU YEON
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de ejh le 10 août 2022
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 Excellent
Tamder
31 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tamder
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de ejh le 7 août 2022
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 Médiocre
Abduallh
19 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Abduallh
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de ejh le 21 juil. 2022
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 Médiocre
shaimaa
2 juil. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
shaimaa
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de ejh le 14 juil. 2022
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
6/10 Satisfaisant
fatima
28 avr. 2022
fatima
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de ejh le 11 mai 2022
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is
feedback like this that we learn from and use to improve.
We work hard to deliver an exceptional guest experience.
If you give us a chance to earn back your trust, I can
assure you that we will do our best to give you the great
hotel experience that so many of our guests have grown
so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 Excellent
shaza
27 avr. 2022
shaza
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de ejh le 9 mai 2022
ضيفتنا العزيزة:
نشكر ل ِك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
ل ِك، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا،
إدارة فندق إيالف جدة
رد سي مول
4/10 Médiocre
Absal
18 avr. 2022
Absal
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de ejh le 26 avr. 2022
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
2/10 Horrible
Majed, San Antonio
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Majed
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de ejh le 26 avr. 2022
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 Excellent
Lay Tong
19 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lay Tong
Séjour de 6 nuits en mars 2022
Réponse de ejh le 26 avr. 2022
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
9 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de ejh le 14 mars 2022
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 Bien
Sara
6 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sara
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de ejh le 7 mars 2022
ضيفتنا العزيزة :
نشكر لكِ تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
لكِ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا ،
إدارة فندق إيلاف جد ة
رد سي مو ل
10/10 Excellent
Amal
Voyage d’affaires
20 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amal
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de ejh le 20 févr. 2022
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
6/10 Satisfaisant
THABET
14 déc. 2021
THABET
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de ejh le 19 déc. 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
6/10 Satisfaisant
F
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 déc. 2021
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
F
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de ejh le 5 déc. 2021
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
2/10 Horrible
OMAR
Voyage d’affaires
30 nov. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bad furniture
OMAR
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de ejh le 1 déc. 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
2/10 Horrible
ahmed
21 nov. 2021
ahmed
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de ejh le 24 nov. 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
6/10 Satisfaisant
Saeed
Voyage d’affaires
10 sept. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Saeed
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de EJH le 13 sept. 2021
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 août 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de EJH le 24 août 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
17 août 2021
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de EJH le 24 août 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 août 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Good and but that perfect for value of money
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de EJH le 17 août 2021
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 Médiocre
Dd
15 août 2021
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Dd
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de EJH le 28 sept. 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ممتاز
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de EJH le 17 août 2021
ضيفنا العزيز :
نشكر لك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
لك ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا ،
إدارة فندق إيلاف جد ة
رد سي مو ل
8/10 Bien
DR. MESHAL
9 août 2021
Les points forts : Personnel et service
بحاجة للتجديد
DR. MESHAL
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de EJH le 11 août 2021
ضيفنا العزيز :
نشكر لك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
لك ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا ،
إدارة فندق إيلاف جد ة
رد سي مو ل
8/10 Bien
Mashaal
8 août 2021
Les points forts : Personnel et service
موقع مناسب
Mashaal
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de EJH le 11 août 2021
ضيفتنا العزيزة :
نشكر لكِ تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
لكِ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا ،
إدارة فندق إيلاف جد ة
رد سي مو ل
10/10 Excellent
Abdullah
6 août 2021
Abdullah
Séjour de 1 nuit en août 2021
8/10 Bien
Asif
Voyage en famille
31 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Excellent hotel
Asif
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de EJH le 4 août 2021
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 juil. 2021
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de EJH le 27 juil. 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback.
It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 Médiocre
Mohannad
Voyage en famille
12 juin 2021
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Terrible experience
Mohannad
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de EJH le 13 juin 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 Bien
isam
10 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
isam
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de EJH le 13 juin 2021
ضيفنا العزيز :
نشكر لك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
لك ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا ،
إدارة فندق إيلاف جد ة
رد سي مو ل
8/10 Bien
marwan
6 juin 2021
Les points forts : Propreté
marwan
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de EJH le 10 juin 2021
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 Bien
Mansour
Voyage d’affaires
23 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mansour
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Réponse de إدارة فندق إيلاف جدة le 28 déc. 2020
ضيفنا العزيز،
نشكر لكم تقييمكم ونحن سعداء بإلتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكم ، كما نتطلع لرؤيتكم قريب ا لنستمر دوما في خدمتكم بشكل احترافي
تحياتنا،
إدارة فندق إيلاف جدة
رد سي مول
4/10 Médiocre
wasim
Voyage en famille
16 nov. 2020
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
لا يوجد احترافيه في التعامل واعطيه ٣ نجوم
wasim
Séjour de 3 nuits en novembre 2020
Réponse de إدارة فندق إيلاف جدة le 18 nov. 2020
ضيفنا العزيز ،
نشكر لكم تقييمكم كما أننا نعتذر عن أي تقصير صدر منا ، فتقييمكم يهمنا لتحسين خدماتنا ، وفريق عملنا سيعمل بجدية وسيبذل قصارى
جهده ليقدم لكم تجربة إستثنائية تدعوكم لزيارتنا مرة أخرى .
تحياتنا،
إدارة فندق إيلاف جدة
رد سي مول
8/10 Bien
HUSSAM
Voyage en famille
5 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HUSSAM
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de إدارة فندق إيلاف جدة le 18 nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 Bien
Asif
Voyage en famille
4 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Excellent hotel
Asif
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Elaf Jeddah Hotel Management le 18 nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 Bien
Asif
Voyage en famille
11 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
good stay
Asif
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de إدارة فندق إيلاف جدة le 18 nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
29 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de إدارة فندق إيلاف جدة le 18 nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 Médiocre
Aseel
Voyage en famille
21 févr. 2020
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Aseel
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Elaf Jeddah Hotel Management le 18 nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Elaf Jeddah Hotel Management le 18 nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 Excellent
Tariq
Voyage en famille
10 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice location
Tariq
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de إدارة فندق إيلاف جدة le 18 nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 Bien
Muhammad
Voyage en famille
2 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Muhammad
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Elaf Jeddah Hotel Management le 18 nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 Excellent
Abdalla
4 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
سولي ترقية جناح
Abdalla
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de إدارة فندق إيلاف جدة le 18 nov. 2020
ضيفنا العزيزة،
نشكر لكم تقييمكم ونحن سعداء بإلتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكم ، كما نتطلع لرؤيتكم قريب ا لنستمر دوما في خدمتكم بشكل احترافي
تحياتنا،
إدارة فندق إيلاف جدة
رد سي مول
6/10 Satisfaisant
Cruz
25 nov. 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cruz
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Elaf Jeddah Hotel Managmement le 18 nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
24 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Elaf Jeddah Hotel Managmement le 18 nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 Excellent
Marwa
22 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
النظافه عاليه
Marwa
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
Réponse de إدارة فندق إيلاف جدة le 18 nov. 2020
ضيفتنا العزيزة،
نشكر لكم تقييمكم ونحن سعداء بإلتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكم ، كما نتطلع لرؤيتكم قريب ا لنستمر دوما في خدمتكم بشكل احترافي
تحياتنا،
إدارة فندق إيلاف جدة
رد سي مول
2/10 Horrible
Mohammed
2 nov. 2019
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammed
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Elaf Jeddah Hotel Management le 18 nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 Excellent
Ghassan
19 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing
Ghassan
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Elaf Jeddah Hotel Management le 18 nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM