Avis
6,8
6,8/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
5,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
10 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Becky D., General Manager le 14 août 2023
Thank you for leaving your review, We hope you had a great time in Ithaca!
6/10 Satisfaisant
Cindy
Voyage en famille, Voyage en groupe
28 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Cindy
Séjour de 3 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Abdul
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abdul
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kim le 27 mai 2024
I am sorry you were disappointed. Thank you for your feedback.
4/10 Médiocre
Paula
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Paula
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kim le 27 mai 2024
Thank you for your feedback.
8/10 Bien
Mark
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kim le 27 mai 2024
Thank you for staying at the Cayuga Blu Hotel.
10/10 Excellent
Omar
Voyage d’affaires
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Omar
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Kim le 7 mai 2024
Thank you for staying at the Cayuga Blu Hotel and for your feedback. We hope you choose to stay with us again if you are in the Ithaca Area.
10/10 Excellent
Valerie
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Valerie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kim le 7 mai 2024
Thank you for your feedback.
6/10 Satisfaisant
Fatmir
24 avr. 2024
Fatmir
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kim le 25 avr. 2024
Thank you for your feedback.
8/10 Bien
Laura
Voyage en groupe
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kim le 25 avr. 2024
Thank you for choosing the Cayuga Blu Hotel.
4/10 Médiocre
Manish, saint louis
21 avr. 2024
Manish
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kim le 16 mai 2024
I am sorry you were not completely satisfied with your stay. We take all feedback seriously and appreciate your feedback.
6/10 Satisfaisant
Albert
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Albert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kim le 20 avr. 2024
Thank you for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Tamara
16 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamara
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kim le 20 avr. 2024
Thank you for staying and for sharing your feedback.
8/10 Bien
Karen
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Karen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Kim le 20 avr. 2024
Thank you for choosing the Cayuga Blu Hotel.
10/10 Excellent
Can
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Can
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Kim le 14 avr. 2024
Thank you for choosing the Cayuga Blu Hotel and for your feedback. We hope if you are in Ithaca again you will choose to stay with us again.
8/10 Bien
Lee
Voyage en famille
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lee
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kim le 14 avr. 2024
Thank you for choosing the Cayuga Blu Hotel and for your feedback. We hope if you are in Ithaca again you will choose to stay with us again.
10/10 Excellent
Laurie
Voyage en famille
13 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kim le 14 avr. 2024
Thank you for your feedback. I am not sure what severe water damage you are referring to. We had a couple of roof leaks appear after the winter weather and we are working to fix them. It is nothing that should impact a guests stay.
10/10 Excellent
Omar
11 avr. 2024
Omar
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Kim le 7 mai 2024
Thank you for staying at the Cayuga Blu Hotel and for your feedback. We hope you choose to stay with us again if you are in the Ithaca Area.
4/10 Médiocre
Christopher
9 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
Christopher
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Cayuga Blu Hotel le 10 avr. 2024
Thank you for your feedback. I am sorry you were disappointed. The front desk would have replace your remote control immediately if you let us know it was not working and needed new batteries.
10/10 Excellent
edward
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
edward
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kim le 10 avr. 2024
Thank you for staying and for your feedback.
10/10 Excellent
Bertha
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bertha
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kim le 10 avr. 2024
Thank you for staying and for your feedback.
6/10 Satisfaisant
Cheryl
7 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheryl
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Cayuga Blu Hotel le 10 avr. 2024
Thank you for staying and for your feedback.
10/10 Excellent
Zane
30 mars 2024
Zane
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kim le 20 avr. 2024
Thank you for choosing the Cayuga Blu Hotel
10/10 Excellent
salvador
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
salvador
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kim le 26 mars 2024
Thank you for choosing Cayuga Blu Hotel and for your feedback.
8/10 Bien
Vanessa
16 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Vanessa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kim le 26 mars 2024
Thank you for choosing Cayuga Blu Hotel and for your feedback.
8/10 Bien
Deborah
Voyage en famille
7 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kim le 26 mars 2024
Thank you for choosing Cayuga Blu Hotel and for your feedback.
4/10 Médiocre
Glenny
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Glenny
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kim le 1 mars 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Cassandra
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cassandra
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Kim le 1 mars 2024
Thank you for staying and for your feedback.
8/10 Bien
Daniel
25 janv. 2024
Daniel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kim le 26 mars 2024
Thank you for choosing Cayuga Blu Hotel and for your feedback.
10/10 Excellent
Gregory
Voyage d’affaires
9 janv. 2024
Gregory
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Kim le 1 mars 2024
Thank you for staying and for your feedback.
10/10 Excellent
Kimberly
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Kimberly
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kim le 1 mars 2024
Thank you for staying and for your feedback.
10/10 Excellent
Matthew
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Matthew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Frederick
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frederick
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Anabelle
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anabelle
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
William
Voyage en famille
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Great Value in this dated hotel
William
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Meloney W. Cayuga Blu Hotel le 5 déc. 2023
Hello William, thank you for taking the time to leave a review. We are so very pleased you enjoyed your stay and we look forward to seeing you again in the future.
10/10 Excellent
Gordon S
28 nov. 2023
Les points forts : Équipements
Gordon S
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Meloney W. Cayuga Blu Hotel le 5 déc. 2023
Hello Gordon, thank you for taking the time to rate our hotel. We hope to welcome you again soon should future travel bring you back to Ithaca.
8/10 Bien
Lawrence
18 nov. 2023
Lawrence
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Meloney W. Cayuga Blu Hotel le 5 déc. 2023
Hello Lawrence, thank you for taking the time to rate our hotel. We hope to welcome you again soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Meloney W. Cayuga Blu Hotel le 14 nov. 2023
Thank you so kindly for taking the time to review our hotel. We are so glad that you enjoyed your stay. We hope to see you again should future travel bring you back to Ithaca.
4/10 Médiocre
Sherri
Voyage en famille
12 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sherri
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Meloney W. Cayuga Blu Hotel le 14 nov. 2023
Hi Sherri, thank you for taking the time to review our hotel. I am sorry that we did not meet your expectations this visit. We hope that you will give us another chance in the future.
8/10 Bien
TerryAnne
12 nov. 2023
TerryAnne
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Meloney W. Cayuga Blu Hotel le 5 déc. 2023
Hello TerryAnne, thank you for taking the time to rate our hotel. We hope to see you again should future travel bring you back to Ithaca.
8/10 Bien
Lady
11 nov. 2023
Lady
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Thomas
Voyage en famille
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thomas
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Meloney W. Cayuga Blu Hotel le 17 nov. 2023
Thank you for your review.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Meloney W. Cayuga Blu Hotel le 17 nov. 2023
Thank you for your review and choosing our hotel. I apologize we did not meet your expectations with the cleanliness of your room, we strive for guest satisfaction, and I will be sure to address these issues with our housekeeeping staff. We hope to see you again should future travel bring you back to Ithaca.
6/10 Satisfaisant
Patricia
Voyage en couple
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Meloney W. Cayuga Blu Hotel le 17 nov. 2023
Hello Patricia, I greatly appreciate you having taken the time to review our hotel. I apologize we didn't meet your expectations at this time. We hope you will give us a second chance and that we will see you again soon should future travel bring you back to Ithaca.
6/10 Satisfaisant
Lisa
Voyage en couple
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lisa
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Jody M. Front Desk Supervisor. Cayuga Blu Hotel. le 3 nov. 2023
Hello Lisa, Thank you for taking the time to review our hotel. I apologize the appearance did not meet your expectations at this time. I have forwarded your comments to the owners for their consideration. I am very please to hear the staff and cleanliness was great for you and I will also forward that to the team. Thank you so much for choosing our hotel and we hope you give us a second chance in the future.
4/10 Médiocre
Monica
31 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Monica
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Jody M. Front Desk Supervisor. Cayuga Blu Hotel. le 1 nov. 2023
Hello Monica, I greatly appreciate you having taken the time to review our hotel. I apologize we didn't meet your expectations at this time. We always strive to do better in the future. We hope you will give us a second chance and that we will see you again soon.
8/10 Bien
Robert
Voyage en famille
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
It was ok
Robert
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Jody M. Front Desk Supervisor. Cayuga Blu Hotel. le 1 nov. 2023
Hello Robert, We greatly appreciate you taking the time to review our hotel. We welcome your feedback and I will inform the owners of your disappointment in the outdated appearance. I am glad that you had great service and everything was clean and comfortable. We look forward to serving you again in the near future. Best wishes,
6/10 Satisfaisant
Orelvis, Miami
Voyage en famille
30 oct. 2023
Orelvis
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Jody M. Front Desk Supervisor. le 1 nov. 2023
Hello Orelvis, We greatly appreciate you taking the time to review our hotel. We apologize for having not met your expectations this time. We strive to improve with each and every stay and hope you will give us another chance in the future. Best wishes,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Jody M. Front Desk Supervisor. le 27 oct. 2023
Thank you for taking the time to review our hotel. We are so happy to see you enjoyed your stay and hope you will stay again in the future. Best wishes,
8/10 Bien
John
Voyage en famille
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Jody M. Front Desk Supervisor. le 27 oct. 2023
Hello John,Thank you for taking the time to review our hotel. We are glad you enjoyed your stay and we are so looking forward to seeing you again in the future. Sincerely,
8/10 Bien
Barbara
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Barbara
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Jody M. Front Desk Supervisor. le 27 oct. 2023
Hello Barbara, Thank you for taking the time to review our hotel. We are happy to hear you enjoyed your stay and if there's anything we can do to improve it in the future. We'd be happy to hear your feedback. We look forward to seeing you again. Have a great day!Sincerely,