Terrasse sur le toit

Avis sur GLK PREMIER Regency Suites & Spa - Special Class

5 out of 5
GLK PREMIER Regency Suites & Spa - Special Class
Akbiyik Cad No 46, Sultanahmet, Istanbul, Istanbul

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 655 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 243 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 61 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 26 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 18 avis sur 1003." "

9,2/10

Propreté

9,6/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Jean-Lionel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons passé un excellent séjour dans cet hôtel. Le personnel est professionnel et très à l'écoute . Merci à toutes l'équipe. De plus l'hôtel est à proximité de tous les lieux historiques d'Istanbul!
Séjour de 7 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Messaoud

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjourner comme chez vous
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Management le 6 nov. 2023
Dear Messaoud, We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable feedback. We are very happy that we were able to spend a quality and enjoyable time with you during your stay. Thank you for your nice words as GLK PREMIER Regency Suite team. We hope that you will be in Istanbul again in the near future and we can give you another good experience.

10/10 Excellent

sebastien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait petit séjour. Hôtel idéalement situé dans la vieille ville. Très calme et service irréprochable. Bonne adresse
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 21 oct. 2023
Dear Sebastien, We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable feedback. We are very happy that we were able to spend a quality and enjoyable time with you during your stay. Thank you for your nice words as GLK PREMIER Regency Suite team. We hope that you will be in Istanbul again in the near future and we can give you another good experience.

6/10 Satisfaisant

M HAMED EL

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
la proximité des monuments et commerce
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 18 oct. 2023
Dear M Hamed El Bahari,First of all, we would like to thank you for taking your valuable time to feed-back on us.There is no doubt that your feedback will illuminate our way so that we can serve you, our valued guests, better. We will try harder to improve ourselves and we will always aim to do better. We hope to welcome you again to our hotel in the enchanting atmosphere of our magnificent city.

8/10 Bien

Thierry

Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 12 oct. 2023
Dear Thierry,We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable feedback. We work hard to please our valued guests and ensure that they spend their stay in a positive way. We are very happy to see your positive feedback and it will be a good inspiration for our performance. We hope that your travels will bring you back to Istanbul again soon. We look forward to providing another excellent experience in the near future.

2/10 Horrible

Mohand

Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 6 nov. 2023
Dear Mohand,First of all, thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. After a busy season, we will identify our shortcomings and take the necessary steps immediately. We look forward to providing you with a better experience on your next stay.

10/10 Excellent

Mohamed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en août 2023
Réponse de Hotel Management le 17 août 2023
Dear Mohamed,We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable feedback. We work hard to please our valued guests and ensure that they spend their stay in a positive way. We are very happy to see your positive feedback and it will be a good inspiration for our performance. We hope that your travels will bring you back to Istanbul again soon. We look forward to providing another excellent experience in the near future.

10/10 Excellent

Jaouad

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon hotel , le personnel est extremement sympathique et serviable.Je conseille très fortement. Nous avons passé 6 nuits en famille.Les chambres étaient confortables ,Super massages et Hamam. le petit-déjeuner était bon. L'hotel est a quelques minutes à pied jusqu'à sultanahmet. Nous reviendrons sûrement.
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Hotel Management le 5 mars 2023
Dear Jaouad,We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable feedback. We work hard to please our valued guests and ensure that they spend their stay in a positive way. We are very happy to see your positive feedback and it will be a good inspiration for our performance. We hope that your travels will bring you back to Istanbul again soon. We look forward to providing another excellent experience in the near future. Best Regards,Hotel Management

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Hotel Management le 5 mars 2023
Dear Hajiba Chakor,We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable feedback. We work hard to please our valued guests and ensure that they spend their stay in a positive way. We are very happy to see your positive feedback and it will be a good inspiration for our performance. We hope that your travels will bring you back to Istanbul again soon. We look forward to providing another excellent experience in the near future. Best Regards,Hotel Management

10/10 Excellent

Gaëlle Stéphanie

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon hôtel, personnel très disponible et accueillant. Hôtel propre et très bien situé.
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Hotel Management le 18 févr. 2023
Chère Gaëlle Stéphanie,Tout d'abord, nous tenons à vous remercier d'avoir pris de votre temps précieux pour nous faire part de vos commentaires.Il ne fait aucun doute que vos commentaires éclaireront notre chemin afin que nous puissions mieux vous servir, nos précieux invités. Nous ferons de notre mieux pour nous améliorer et nous chercherons toujours à faire mieux. Nous espérons vous accueillir à nouveau dans notre hôtel dans l'atmosphère enchanteresse de notre magnifique ville.

10/10 Excellent

Frédéric

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ras
Réponse de Hotel Management le 19 déc. 2022
Cher Frédéric,Tout d'abord, nous tenons à vous remercier d'avoir pris de votre temps précieux pour nous faire part de vos commentaires.Il ne fait aucun doute que vos commentaires éclaireront notre chemin afin que nous puissions mieux vous servir, nos précieux invités. Nous ferons de notre mieux pour nous améliorer et nous chercherons toujours à faire mieux. Nous espérons vous accueillir à nouveau dans notre hôtel dans l'atmosphère enchanteresse de notre magnifique ville.

8/10 Bien

Thierry Jean Claude

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’établissement est très bien placé. Le personnel est disponible. Je trouve que le petit déjeuner est un peu décevant. Nous avons passé un bon moment.
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Hotel Management le 11 oct. 2022
Cher Thierry Jean Claude,Tout d'abord, nous tenons à vous remercier d'avoir pris de votre temps précieux pour nous faire part de vos commentaires.Il ne fait aucun doute que vos commentaires éclaireront notre chemin afin que nous puissions mieux vous servir, nos précieux invités. Nous ferons de notre mieux pour nous améliorer et nous chercherons toujours à faire mieux. De nouvelles dispositions ont été prises concernant le petit-déjeuner et les mesures nécessaires ont été prises pour tous les problèmes. Nous espérons vous accueillir à nouveau dans notre hôtel dans l'atmosphère enchanteresse de notre magnifique ville.

10/10 Excellent

alain benjamin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel hyper bien placé,cela fait fois que l on vientdans cetteHôtel, beaucoup de restaurants dans la rue. Personnel au petit soin. Bon petit-déjeuner copieux et variés . Très bonne literie
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de Hotel Management le 4 oct. 2022
Dear Alain Benjamin,We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable comments.We are working hard to provide the best service to our valued guests. When we share your nice feedback with our team, it will be a good source of motivation for them. We will be pleased to see you again in our hotel on your next visit to Istanbul and to give you a nice experience in our magnificent city.

10/10 Excellent

JAMILA

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons séjourné dans ce charmant hôtel, bien situé, propre, à l’écoute et d’une extrême gentillesse et je n’en rajoute pas. Un peu mitigé avant d’arrivée mais n’ayez aucune inquiétude vous serez ravis.de Necati le réceptionniste a Hugo le manager tous sont au top. Et merci
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Hotel Management le 10 oct. 2022
Dear Jamila,We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable comments.We are working hard to provide the best service to our valued guests. When we share your nice feedback with our team, it will be a good source of motivation for them. We will be pleased to see you again in our hotel on your next visit to Istanbul and to give you a nice experience in our magnificent city.

8/10 Bien

Laurent

Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Hotel Management le 12 sept. 2022
Dear Laurent, We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable feedback. We are very happy that we were able to spend a quality and enjoyable time with you during your stay. Thank you for your nice words as GLK PREMIER Regency Suite team. We hope that you will be in Istanbul again in the near future and we can give you another good experience.

10/10 Excellent

Thierry

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Hotel Management le 27 août 2022
Dear Thierry, We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable feedback. We are very happy that we were able to spend a quality and enjoyable time with you during your stay. Thank you for your nice words as GLK PREMIER Regency Suite team. We hope that you will be in Istanbul again in the near future and we can give you another good experience.

8/10 Bien

Chahrazade

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et personnel et service
Personnel très serviable et polie
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Hotel Management le 10 juin 2022
Chère Chahrazade, Nous tenons à vous remercier d'être resté avec nous lors de votre récente visite et d'avoir pris le temps de nous envoyer vos précieux commentaires. Nous travaillons dur pour fournir le meilleur service à nos précieux clients. Lorsque nous partagerons vos bons commentaires avec notre équipe, ce sera une bonne source de motivation pour eux. Nous serons ravis de vous revoir dans notre hôtel lors de votre prochaine visite à Istanbul et de vous faire vivre une belle expérience dans notre magnifique ville.

10/10 Excellent

Anthony

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Réponse de Hotel Management le 12 juil. 2022
Dear Anthony, We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable feedback. We are very happy with your beautiful feedback and will be a light for us in our pursuit of perfection. We are sure that when we share your feedback with our team, it will be a good motivation for them as well. We hope that the near future will bring you back to the historical peninsula, the fascinating atmosphere of magnificent Istanbul, and we can offer you another excellent accommodation experience. Best Regards, Hotel Management

10/10 Excellent

Francis

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Correct
Hôtel correct bon petit déjeuner
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Hotel Management le 27 févr. 2022
Dear Francis, We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable feedback. We work hard to please our valued guests and ensure that they spend their stay in a positive way. We are very happy to see your positive feedback and it will be a good inspiration for our performance. We hope that your travels will bring you back to Istanbul again soon. We look forward to providing another excellent experience in the near future. Best Regards, Hotel Management

8/10 Bien

Francis

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Correct
Hôtel correct bon petit déjeuner
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Hotel Management le 27 févr. 2022
Dear Francis, We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable feedback. We work hard to please our valued guests and ensure that they spend their stay in a positive way. We are very happy to see your positive feedback and it will be a good inspiration for our performance. We hope that your travels will bring you back to Istanbul again soon. We look forward to providing another excellent experience in the near future. Best Regards, Hotel Management

6/10 Satisfaisant

Bernard

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de Hotel Management le 24 févr. 2022
Dear Bernard, We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable feedback.

10/10 Excellent

Noureddin

Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Hotel Management le 16 janv. 2022
Dear Noureddin, We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable feedback. We are very happy that we were able to spend a quality and enjoyable time with you during your stay. Thank you for your nice words as GLK PREMIER Regency Suite team. We hope that you will be in Istanbul again in the near future and we can give you another good experience. Best Regards, Hotel Management

10/10 Excellent

Yildiz

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en décembre 2021
Réponse de Hotel Management le 6 janv. 2022
Dear Yıldız, We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable comments. As the GLK PREMIER Regency Suite team, we work hard to provide our guests with the highest level of service throughout their stay. We are sure that they will be more motivated to their work when we share your beautiful comeback with my team. We hope that your travels will bring you back to Istanbul again soon. We look forward to providing another excellent experience in the near future. Best Regards, Hotel Management

10/10 Excellent

ILHEM

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Etablissement central. Chaleureux acceuil.
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de Hotel Management le 25 nov. 2021
Dear Ilhem, We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable feedback. We are very happy with your beautiful feedback and will be a light for us in our pursuit of perfection. We are sure that when we share your feedback with our team, it will be a good motivation for them as well. We hope that the near future will bring you back to the historical peninsula, the fascinating atmosphere of magnificent Istanbul, and we can offer you another excellent accommodation experience. Best Regards, Hotel Management

8/10 Bien

Alban

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en novembre 2021
Réponse de Hotel Management le 19 nov. 2021
Dear Alban, We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable feedback. We work hard to please our valued guests and ensure that they spend their stay in a positive way. We are very happy to see your positive feedback and it will be a good inspiration for our performance. We hope that your travels will bring you back to Istanbul again soon. We look forward to providing another excellent experience in the near future. Best Regards, Hotel Management

10/10 Excellent

marie claude

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement idéal Personnel au petit soin. Adresse a retenir
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de Hotel Management le 16 nov. 2021
Dear Marie Claude, We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable feedback. We are very happy that we were able to spend a quality and enjoyable time with you during your stay. Thank you for your nice words as GLK PREMIER Regency Suite team. We hope that you will be in Istanbul again in the near future and we can give you another good experience. Best Regards, Hotel Management

8/10 Bien

LEILA

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Petit déjeuner horrible. Personnel très gentil et serviable.
Séjour de 7 nuits en novembre 2021
Réponse de Hotel Management le 16 nov. 2021
Chère Leila, Je vous remercie pour vos aimables paroles! Nous vous remercions d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel et de nous faire part de vos commentaires ! Nous aimerions que vous sachiez que nous prenons en considération vos critiques constructives et que nous avons entamé les travaux nécessaires pour nous améliorer. Cela nous donnera l'opportunité d'améliorer l'expérience client. Nous espérons que vous reviendrez dès que possible.

10/10 Excellent

zahir

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'emplacement de l'hôtel est jn poknt tres fort Un personnel a la disposition des clients , un grand merci Le Hammam et spa Juste un petit effort à faire sur le petit déjeuner
Séjour de 5 nuits en octobre 2021
Réponse de Hotel Management le 16 nov. 2021
Dear Zahir, We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable feedback. We work hard to please our valued guests and ensure that they spend their stay in a positive way. We are very happy to see your positive feedback and it will be a good inspiration for our performance. We hope that your travels will bring you back to Istanbul again soon. We look forward to providing another excellent experience in the near future. Best Regards, Hotel Management

10/10 Excellent

Georges

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Hotel
Excellent hotel. very well located at 10 minutes walk from the main tourist places. The welcome and service from the employees is 5 stars. Thank you to the entire hotel team for their professionalism and interest in providing the best possible service to customers. I recommend this hotel to any business or vacation traveler.
Séjour de 6 nuits en octobre 2021
Réponse de Hotel Management le 24 oct. 2021
Dear Georges, We would like to thank you for staying with us during your recent visit and for taking the time to send us your valuable comments. We are working hard to provide the best service to our valued guests. When we share your nice feedback with our team, it will be a good source of motivation for them. We will be pleased to see you again in our hotel on your next visit to Istanbul and to give you a nice experience in our magnificent city.

10/10 Excellent

Selda

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Musique trop fort
Les restaurants et bar dans la rue mettait le son de la musique trop fort ce qui nous empêchait de dormir.
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Hotel Management le 20 août 2021
Dear Valued Guest, First of all, we would like to thank you for taking your valuable time to evaluate us. We apologize for the problem you experienced with the noise. We will start the necessary work for this noise that negatively affects your accommodation. Thank you for your constructive criticism and good feedback. For this reason, we will be more self-sacrificing to correct our deficiencies. Should you have any additional comments that you would like to share, please do not hesitate to send them to us; as your feedback will help to guide our continued search for excellence. We look forward to welcoming you back to GLK PREMIER Regency Suites & Spa Istanbul in the near future.

8/10 Bien

Fawzi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Hotel Management le 15 août 2021
Dear Fawzi, First of all, we would like to thank you for taking your valuable time to evaluate us. We do our best to provide our valued guests, a comfortable accommodation experience. We hope that you will come to Istanbul again in the future and we will give you a nice accommodation experience again. Best Regards, Hotel Management

8/10 Bien

Sofian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très agréable avec une vue du balcon, sur le bosphore magnifique. LA chambre propre et service de qualité. Je recommande fortement cette hôtel pour son emplacement idéal et son calme. Toute les principales choses à voir son accessible à pied, ce qui facilite bcp. Le personnel très discret et à l'écoute.
Séjour de 4 nuits en mai 2021
Réponse de Hotel Management le 24 mai 2021
Cher Sofian, Nous tenons à vous remercier d'être restés avec nous lors de votre récente visite et d'avoir pris le temps de nous envoyer vos précieux commentaires. C'est en effet un grand plaisir d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour et que nos services ont été satisfaisants. J'espère que vos voyages vous ramèneront bientôt à Istanbul. Nous sommes impatients de vous offrir une autre excellente expérience dans un proche avenir.

10/10 Excellent

Nordine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyage Istanbul
Personne au top 👌 très gentil
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de Hotel Management le 3 avr. 2021
Dear Nordine; Thank you very much for this great review of GLK PREMIER Regency Suites & Spa and for taking the time to share it with us and the Expedia community. We are thrilled you went home with such a memorable and lasting memory of your experience amongst us. Please be assured your kind words have been well passed to the staff and they join me in thanking you warmly. We are looking forward to welcoming you soon. Yours sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

Max

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour Fantastique, services genial, personnel tres gentil
Séjour de 6 nuits en décembre 2020
Réponse de Hotel Management le 5 janv. 2021
Dear Max; Thank you so much for choosing GLK PREMIER Regency Suites & Spa and for taking a moment to post this wonderful review. We are delighted to read that each aspect of your experience was to your convenience. Our daily goal is to make our guests feeling at home rather than in a hotel, with genuinely caring and friendly service in all departments. It will be a pleasure for all of us to welcome you back, thanks again to choose us. Best Regards;

8/10 Bien

Aicha

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Splendide
Excellent sejour à Istanbul. Je teste les hotels et restaurants. Ville au grand charme, accueilllante mais attention aux arnaques en tout genre. Magnifiques musées et mosquees. Istanbul contient pas moins de 2000 mosquées à elle seulen ville tres propre et agreable. Allez visitez les bazars et les quartiers sultanamet, croisiere au Bosphore et visites des palais.
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Hotel Management le 28 nov. 2020
Dear Aicha; Thank you for taking the time to drop us your feedback. We are delighted to know that your recent stay with us was everything you expected it to be. Best Regards;

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour
Super sejour dans ce superbe hotel, service au top
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de Hotel Management le 15 nov. 2020
Dear Valued Guest; Thank you for taking the time to share your recent stay. We truly appreciate you and all of our guests. It is really nice to see that you were pleased with the hotel and the added values provided. We hope to be able to welcome you soon and become your home away from home while visiting the Historical Peninsula. Kind Regards,

8/10 Bien

Sihem, France

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Calme ,agréable , personnel accueillant. La proximité des lieux à visiter.
Séjour de 7 nuits en octobre 2020
Réponse de Hotel Management le 31 oct. 2020
Dear Sihem, Thank you for taking the time to review our hotel - we truly appreciate it! We hope that you'll be back to visit us again. Best Regards,

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en mars 2020

8/10 Bien

Fatiha, Lyon

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La proximité avec les monuments La propreté et l l'accueil
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Hotel Management le 22 mars 2020
Dear Fatiha, Thank you for reviewing your recent stay at GLK PREMIER Regency Suites & Spa. It's wonderful to know that it was such a "great" stay from beginning to end. We hope to welcome you back again soon. Best regards

10/10 Excellent

Julieocal, Istanbul

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel avec beaucoup de charme, très bien situé. Un personnel très attentionné envers ses clients. Un petit déjeuner de qualité, la propreté de la chambre était impeccable. Nous avons passé un très bon séjour.
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Hotel Management le 7 mars 2020
Dear Julieocal, Thank you for taking the time to share this delightful review. We are glad you have wonderful memories of your experience with us. Delivering excellent service is our utmost priority and we are thankful that you have experienced it. We look forward to welcoming you again not too distant future. Best Regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Hotel Management le 11 janv. 2020
Hello Valued Guest, Thank you so much for taking the time to review GLK PREMIER Regency Suites & Spa! We truly appreciate it! We are so thrilled to hear that your stay with us was absolutely amazing! And we love that you enjoyed the service levels provided by hotel staff. We are looking forward to welcoming you here again. Best Regards,

10/10 Excellent

Mach2zen, Bordeaux

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien placé auprès des lieux de visites et des lieux de vie. Personnel de qualité. Chambre spacieuse. Literie de qualité. Silencieux. Petit déjeuner avec une offre variée.
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Hotel Management le 24 oct. 2019
Cher Mach2zen, C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. A trés bientôt,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
etablissement accueillant . tres propre. bien place. personnel a l'ecoute
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Hotel Management le 2 août 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your recent stay, we truly appreciate you and all of our guests. It is really nice to see that you were pleased with the hotel and the added values provided. We hope to be able to welcome you soon and become your home away from home while visiting Historical Peninsula. Safe Travels and Kind Regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Accueil chaleureux du personnel et propreté au top
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Hotel Management le 25 juin 2019
Dear Valued Guest , Thank you for taking time out to share this delightful review. We are glad you have wonderful memories from your experience with us. Delivering excellent service is our utmost priority and we are thankful that you have experienced it. We look forward to welcoming you again not to distance future. Best Regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout est bien ! Les gens , les chambres et l’emplacement. A vous faire regretter de partir .
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Hotel Management le 14 mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking time out to share this delightful review. We are glad you have wonderful memories from your experience with us. Delivering excellent service is our utmost priority and we are thankful that you have experienced it. We look forward to welcoming you again not to distance future. Best Regards,

10/10 Excellent

En, Parisien

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel est très attentionné. Les chambres sont d’un haut niveau de confort et de décoration. Très bon petit déjeuné. Emplacement idéal.
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2019
Dear En, Thank you for taking time to review your recent stay GLK PREMIER Regency Suites & Spa. I am thrilled to know that you found the location so convinent that you were well cared for throughout your entire stay. This is just how it should be and we hope to welcome you back again soon. Best regards,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Bel hotel prés du centre mais ne vaux pas les 5 étoiles
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de Hotel Management le 25 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback! Best Regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super ! Emplacement au top à deux pas de la mosquée Sultanahmet. Equipe souriante.
Séjour de 5 nuits en mars 2019
Réponse de Hotel Management le 10 avr. 2019
Dear Valued Guest , Thank you so much for taking time to review your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 6 nuits en mars 2019
Réponse de Hotel Management le 1 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Best Regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel au top au centre ville d'Istanbul a proximité de tous les monuments, personnel souriants et très sympa, les chambres sont confortables.
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Hotel Management le 7 mars 2019
Dear Valued Guest, Greetings from the GLK PREMIER Regency Suites & Spa! Thank you for taking time out to share this delightful review. We are glad you have wonderful memories from your experience with us.Your description of your stay experience with our team was very flattering and certainly highlighted. We are looking forward to welcoming you soon. Sincerely Yours,