Extérieur

Avis sur Radisson Blu Hotel Istanbul Pera

5 out of 5
Radisson Blu Hotel Istanbul Pera
Evliya Celebi Mah., Refik Saydam Cad. No 19 Tepebasi, Istanbul, Istanbul

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 409 avis sur 904." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 296 avis sur 904." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 88 avis sur 904." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 61 avis sur 904." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 50 avis sur 904." "

8,6/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Siham

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel super bien placé, moins de 10 min a pied de Galata tower et istiklal street. Très bien decervie par les taxis, personnel attentionné, mention spéciale à Aya qui a sue nous conseiller pour les soins au spa. Je recommande très bien situé pour visiter Istanbul. Petit dej très varié excellent.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de ferdogan le 14 mai 2024
Dear Siham,I would like to express our sincere thanks for choosing Radisson Blu Pera for your stay in Istanbul and I would like you to know that the time you take to share your accommodation experience is extremely valuable to us.You can be sure that we will share our happiness to learn that your stay was comfortable and enjoyable and your kind compliments about the quality of our service with our employees.We wish to welcome you back as soon as possible and to make Radisson Blu Pera experience its difference again.King Regards,Can TigrelGeneral Manager

10/10 Excellent

Ali Ahmed

Les points forts : Propreté
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de ferdogan le 26 janv. 2024
Dear Ali Ahmed,Thank you for choosing Radisson Blu Pera for your İstanbul visit and for reviewing us. We are pleased that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcome you back.Kind Regards,Can TigrelGeneral Manager

8/10 Bien

Imen Myriam

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de ferdogan le 17 janv. 2024
Dear Myriam,Thank you for taking your valuable time to review us and we are pleased you enjoyed our services.We look forward to welcome you.Kind Regards,Can TigrelGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Mihir

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de ferdogan le 31 déc. 2023
Dear Mihir,Thank you for choosing Radisson Blu Pera for your stay and for taking your valuable time to review us. Hope to see you again in your future stays.Kind Regards,Can TigrelGeneral Manager

10/10 Excellent

Ozkan

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bonne accueil merci à ömer , aya, et Amal 😄
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Fatih YAPICI le 15 août 2023
Dear Radisson Blu Istanbul Pera Guest,Thank you very much for taking the time to share your positive feedback with 5 stars rating, following your recent visit, and sharing your remarkable experience with other travellers.It was a true pleasure for us to read your thoughtful comments. As we aim to provide a truly remarkable experience for our unique guests, we are really thrilled that we were able to exceed your expectations overall.Together with my team, I hope to welcome you back at Radisson Blu Istanbul Pera.We wish you a nice day.Yours sincerely,Hotel Management

2/10 Horrible

Hatem

Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Relations Agent le 29 juil. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience and for your kind support. You can rest assured that all the evaluations of our guests have been carefully examined and necessary actions have been taken. We hope to welcome you again in the future. I would love to contact you via email regarding your experience. My e-mail address is guestcare.pera@radissonblu.com. Sincerely, Guest Relations Agent, Sevde nur Yuksel

6/10 Satisfaisant

Frederic

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en mai 2023
Réponse de Ass.Front Office Manager Ilgın Dokuz le 25 mai 2023
Dear Guest,Greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera and thank you very much for your kind support and .We will be so pleased to see you again in the nearest future. Best Regards

8/10 Bien

Paulin

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en mai 2023
Réponse de GuestRelationsAgent le 12 mai 2023
Dear Guest,Greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera and thank you very much for your kind support and valuable comments.We will be so pleased to see you again in the nearest future. Best Regards

2/10 Horrible

Mohamed said

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
The staff at the reception is very pretentious and not respectful.
Séjour de 15 nuits en février 2023
Réponse de Ass.Front Office Manager,Ilgın Dokuz le 16 mars 2023
Dear Saleem, I would like to thank you for taking the time to share your comments with us. It is disheartening to know that your experience with us was less than favourable. Please allow me to apologize on behalf of our team for the inconvenience you endured, and assure you that this situation is not indicative of the standards we want to be known for, or strive to provide. Guest feedback is the only true way for us to measure the effectiveness of our service delivery and unfortunately in this case, it has come a poor way for you to remember us. Furthermore, I would like to thank you for permitting us contacting. Rest reassured that we are looking forward to solve this unpleaseant experience with us. Best Regards,

6/10 Satisfaisant

Frederic

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de Ass.Front Office Manager Ilgın Dokuz le 28 févr. 2023
Dear Guest,Greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Peral and thank you very much for your kind support.We will be so pleased to see you again in the nearest future. Best Regards

6/10 Satisfaisant

Abid

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’hôtel ne mérite pas ses 5 étoiles au vu de l’état de vétusté du mobilier et de l’horrible hygiène des tapis de chambre Petit déjeuner 4/10 café horrible pain et croissants froid etc …
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Ass.Front Office Manager Ilgın Dokuz le 28 févr. 2023
Dear Mr.Abid, Thank you for taking the time to share your experience and kind support.You can be sure that all the evaluations of our guests are carefully examined and necessary actions are taken.We hope to welcome you again in the future. Best Regards

2/10 Horrible

Wahiba

Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Selcuk Irem General Manager le 20 sept. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience. We regret that we did not fully meet your expectations.You can be sure that all the evaluations of our guests are carefully examined and necessary actions are taken.We hope to welcome you again in the future. Best Regards

10/10 Excellent

Fenyl

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Selcuk Irem General Manager le 29 août 2022
Dear Guest, Greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Peral and thank you very much for your kind support. We will be so pleased to see you again in the nearest future. Best Regards

8/10 Bien

Ozgur

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Arzu Turan le 21 août 2021
Dear Ozgur, Warmest greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera and thank you very much for writing a nice comment about your sincere stay here in our lovely hotel. We will be so pleased to welcome you again in the nearest future. Best Regards, Arzu Turan General Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
j'ai trouvé l'établissement ainsi que le personnel très décevant. Je pense pas y revenir.
Séjour de 2 nuits en mai 2021

4/10 Médiocre

Mouhamadou Moustapha

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
La déception
J'ai été très mal reçu. Malgré le paiement par carte 3 jours avant le séjour La reception a annancé n'avoir pas vu le paiement et m'a demande de donner une caution de 100 dollars.les chambres ne sont pas nettoyées systématiquement et il n'ya pas d'espce non fumeur .
Séjour de 6 nuits en mars 2021
Réponse de Arzu Turan le 20 avr. 2021
Dear Valued Guest, First of all thank you for your kind interest shown towards us. And please accept my sincere apologizes for the inconvenience you encountered. We are so used to serving our valued guests beyond your expectations, longing for our old days to come. Finally, trainings based on the development of the staff's English language and guest requests and demands were planned. At the earliest opportunity, our training department will carry out these trainings by prioritizing health conditions. We will be pleased to welcome you again on your next stay. Best regards, Arzu Turan General Manager

8/10 Bien

Erdoan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en avril 2021
Réponse de Arzu Turan le 20 avr. 2021
Dear Valued Guest, First of all thank you for your kind interest shown towards us. And please accept my sincere apologizes for the inconvenience you encountered. We are so used to serving our valued guests beyond your expectations, longing for our old days to come. Finally, trainings based on the development of the staff's English language and guest requests and demands were planned. At the earliest opportunity, our training department will carry out these trainings by prioritizing health conditions. We will be pleased to welcome you again on your next stay. Best regards, Arzu Turan General Manager

8/10 Bien

Nurdan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jolie vur sur la corne d’or et tout près de Galata
Séjour de 3 nuits en mars 2021
Réponse de Arzu Turan le 6 avr. 2021
Dear Mr.Nurdan, Warmest greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera and thank you very much for writing a nice comment about your sincere stay here in our lovely hotel. We will be so pleased to welcome you again in the nearest future. Best Regards, Arzu Turan General Manager

8/10 Bien

Sumaya

Voyage en groupe
Bof
J’attendais à mieux
Séjour de 4 nuits en octobre 2020
Réponse de Arzu Turan le 10 nov. 2020
Dear Ms.Sumaya, Thank you very much for kind interest shown towards our hotel and taking your time to write a review about your recent stay with us. It is always nice to receive a positive review on our hotel and this will be shared with our team. We are looking forward to welcoming you in the near future again. Kind Regards, Arzu Turan General Manager

10/10 Excellent

Ismail

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement Génial..
Je remercie Melle Merve pour son accueil à la réception et le surclassement de la chambre... L'emplacement de l'hôtel est magnifique...
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Kaan Iren le 10 sept. 2020
Dear Valued Guest, Greetings from Istanbul. Firstly we would like to thank you for your valuable time. In this way, comments about our services and our hotel provide informations for our potential guests. We will be honored to welcome you back to our hotel so that you would experience an unforgettable stay. Best regards, Kaan Iren General Manager

2/10 Horrible

Mustafa

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Déçus de tout l'ensemble, pas de nettoyage, difficile à changer les serviette, une vue déplorable etc....
Séjour de 6 nuits en août 2020
Réponse de Kaan Iren le 7 sept. 2020
Dear Valued Guest, I appreciate your valuable time spent for sharing your kind reviews regarding your past experience at Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera. Firstly, please accept my sincere apologies for the inconvenience. Would you ever travel to Istanbul, we will be glad to host you. Kind Regards, Kaan Iren General Manager

10/10 Excellent

Aysegul

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Kaan Iren le 29 févr. 2020
Dear Valued Guest, First of all, we would like to thank you for your valuable time. In this way, comments about our services and our hotel provide informations for our potential guests. We will be honored to welcome you back to our hotel so that you would experience an unforgettable stay. Best regards, Kaan Iren General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Kaan Iren le 9 déc. 2019
Dear Valued Guest,Greetings from Istanbul. First of all, we would like to thank you for your valuable time. In this way, comments about our services and our hotel provide informations for our potential guests. We will be honored to welcome you back to our hotel so that you would experience an unforgettable stay. Best regards, Kaan Iren General Manager

6/10 Satisfaisant

delphine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Politique de l'hôtel à améliorer
Le lobby est un peu surprenant car on ne s'attend pas à un espace aussi petit mais c'est dû à la localisation de l'hôtel dans un virage. A part cela, hôtel agréable et bien situé. Par contre, nous avons deux critiques par rapport au management : - l'hôtel n'a pas de shuttle pour l'aéroport mais dit avoir un arrangement avec une firme privée. J'ai comparé les prix avec une navette privée et individuelle vraiment très luxueuse (suv ou mini van mercedes) et celle de l'hôtel était quatre fois plus chère ! Je l'ai fait remarquer à la réception et l'on m'a répondu que nous étions dans un hôtel 5 étoiles. Cette réponse est inadmissible. - nous avons fait le check-out une heure avant le départ. Le réceptionniste m'a demandé si nous avions consommé quelque chose au mini-bar et la réponse était non. Il a téléphoné à quelqu'un pendant notre conversation. En arrivant dans ma chambre, un membre du personnel - qui manifestement ne parlait pas anglais car il n'a pas répondu à mes questions - était en train de vérifier mes propos dans notre chambre et ensuite celle de mes enfants. Je suis descendue demander au réceptionniste pourquoi il ne m'avait pas crue et il a répondu que c'était la politique de l'hôtel. Ça n'a évidemment aucun sens (d'autant plus que nous sommes encore restés 1 heure dans la chambre) et je n'ai jamais vu ça nulle part, surtout dans un hôtel de ce standing.
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Réponse de Kaan Iren le 21 nov. 2019
Dear Valued Guest, First of all, we would like to thank you for your valuable time. In this way, comments about our services and our hotel provide informations for our potential guests. We will be honored to welcome you back to our hotel so that you would experience an unforgettable stay. Best regards, Kaan Iren General Manager

10/10 Excellent

sahran

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sarah
Hôtel radisson pera très bien situé : 5 min à pied de la zone Piétonne de Taksim et 3 min de la Tour Galata. Métro à 2 min de l hôtel pour vous rendre au port , grand bazar ,mosquée bleue , compter une correspondance avec le tramway soit 15 min en tout pour le trajet . Très très simple et sympa pour découvrir le centre ville . Un plaisir de se balader dans les rues d istambul. Hôtel top, nous avons pris une chambre vue Bosphore avec option lounge qui permet un accès de 11h à 18h à un petit rafraîchissement pause gâteau fruit à volonté et de 18h à 20h un buffet froid et chaud pour dinner. Merveilleux ! Le petit dej très copieux ! L’équipe restaurant , accueil , femme de chambre très accueillante et à l’écoute . Idil présente de 9h à 17h parle français et sera toujours à votre disposition. Le spa ouvert jusqu’à 23h , jacuzzi pour se décontracter après vos visites avec une piscine et hammam, sauna, salle de sport très propre . Je recommande vraiment cet hôtel pour tout emplacement , accueil, chambre , personnel les yeux fermés.
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Kaan Iren le 21 nov. 2019
Dear Valued Guest, First of all, we would like to thank you for your valuable time. In this way, comments about our services and our hotel provide informations for our potential guests. We will be honored to welcome you back to our hotel so that you would experience an unforgettable stay. Best regards, Kaan Iren General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Réponse de Kaan Iren le 3 nov. 2019
Dear Valued Guest, First of all, we would like to thank you for your valuable time. In this way, comments about our services and our hotel provide informations for our potential guests. We will be honored to welcome you back to our hotel so that you would experience an unforgettable stay. Best regards, Kaan Iren General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
mention spéciale à l'équipe de portiers particulièrement serviable; personnel dans ensemble très aimable petit déjeuner varié et de qualité bel espace piscine jacuzzi sauna; amplitude d'ouverture très pratique
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Kaan Iren le 11 sept. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Peral and thank you very much for your kind support. We will be so pleased to see you again in the nearest future. Best Regards, Kaan Iren General Manager

6/10 Satisfaisant

Amine

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Kaan Iren le 5 sept. 2019
Dear Ms.AMine, Greetings from Istanbul. I appreciate your valuable time spent for sharing your kind reviews regarding your past experience at Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera. Firstly, please accept my sincere apologies for the inconvenience. Would you ever travel to Istanbul, we will be glad to host you. Kind Regards, Ersin Durgun General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Etablissement a la hauteur de ses etoiles, personnel à l'ecoute, très propre, literie de grande qualité, et tres bien situé proche de la rue commercante de beyoglu, ainsi que du metro.
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Kaan Iren le 29 mai 2019
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera., It was definitely a pleasure to read about your awesome stay and your lovely words which will be shared with Ms. İrem. We love making our guests feel great and will continue doing our best to reach perfection and share our energy! We very much hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit to Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera. Best Regards, Kaan Iren General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Kaan Iren le 28 mai 2019
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera., It was definitely a pleasure to read about your awesome stay and your lovely words which will be shared with Ms. İrem. We love making our guests feel great and will continue doing our best to reach perfection and share our energy! We very much hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit to Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera. Best Regards, Kaan Iren General Manager

8/10 Bien

Jeremy

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très bon séjour
Très bon séjour dans cet hôtel. Le cadre et les chambres sont superbes. Le personnel mérite cependant d'être un peu plus agréable
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Kaan Iren le 6 mars 2019
Dear Mr.Jeremy, Greetings from Pera, Istanbul. Thank you very much for your kind words and having time to write about your experience. I am very happy that you found my team to be helpful. We look forward to welcoming you again during your future trips to Istanbul. Kind Regards, Kaan Iren General Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 17 nuits en février 2019
Réponse de Kaan Iren le 30 avr. 2019
Dear Valued Guest, I appreciate your valuable time spent for sharing your kind reviews regarding your past experience at Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera. Firstly, please accept my sincere apologies for the inconvenience. I wish you could share the issue with us before you leave the hotel. So we would investigate it properly on time since 100% Guest Satisfaction is one of the Radisson Blu concepts. Would you ever travel to Istanbul, we will be glad to host you. Kind Regards, Kaan Iren General Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en décembre 2018
Réponse de Ersin Durgun le 14 janv. 2019
Dear Guest, Greetings from Pera Istanbul and thank you for taking time to share your experience. First of all please accept my sincere apologies that we can not show you our real Radisson Blu hospitality. We do hope that you will give us another opportunity. Sincerely wish to have you back with us in the future. Kind Regards, Ersin Durgun General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très bon hôtel service au top personnel à votre écoute je recommande
Séjour de 5 nuits en janvier 2019
Réponse de Ersin Durgun le 14 janv. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Pera, Istanbul I would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback with the other travelers. As you pointed, our location is so convenient for both business or leisure travelers that we are in the middle of all touristic attractions. We will be very happy to welcome you again in the near future. Best Regards Ersin Durgun General Manager

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté et personnel et service
Hotel bien place au niveau des sites a visiter.Cependant malgre ce,il ne merite absolument pas 5 etoiles.Les prestations et surtout le personnel tres antipathiques et faineants amenent a la conclusion d en choisir un autre!Fuyez et vite meme pour une nuit!nous y sommes restes 6 nuits et on a vecu l enfer!(chambre non faite le soir en rentrant,pas de chauffage,pas de menage..j en passe et des meilleures!L HORREUR!
Séjour de 7 nuits en décembre 2018
Réponse de Burcak Orak le 20 déc. 2018
Dear Valued Guest, I appreciate your valuable time spent for sharing your kind reviews regarding your past experience at Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera. Firstly, please accept my sincere apologies for the inconvenience. Would you ever travel to Istanbul, we will be glad to host you. Kind Regards, Burcak Orak General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Burcak Orak le 29 nov. 2018
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Istanbul. Thank you for taking your time to write a kind review about your recent Radisson Blu Hotel Istanbul Pera experience. We hope to welcome you here again soon. Kind regards, Burcak Orak General Manager

8/10 Bien

Erwan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour à Beyoğlu
Tout s’est très bien déroulé dans cet hôtel très bien placé et facile d’acces.
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de Burcak Orak le 31 oct. 2018
Dear Mr.Erwan, Greetings from Istanbul.Thank you very much for your comment and feedback regarding your recent visit to our lovely hotel. I was delighted to read that you had positive thoughts about your stay at our property and enjoyed your accommodation with us. We would be glad to welcome you or your friends soon again at Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera. Best Regards, Burcak Orak General Manager

4/10 Médiocre

ANTOINE

Hotels.com lure you to book there. AVOID!
Noisy location. Noisy hotel (bad isolation between rooms). Spa treatments are a joke. Was supposed to benefit from a 15% discount on SPA according to Hotels.com. Well, of course, SPA people did not know about it. Avoid. And please do not believe the "VIP GOLD" sparkling offers made by Hotels.com on some hotels if you see them. Just a bunch of crap to force you to book to this specific hotel so they could get a better commission. At the end, the promises are not being kept.
Séjour de 3 nuits en août 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Burcak Orak le 27 août 2018
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera. It was good to know that we could give quality service to you during your stay with us and I am happy to know that you liked and enjoyed your stay. From room decoration to the technical equipments in the room selected for your comfort. We will be very happy to welcome you again in the near future. Best Regards, Burcak Orak General Manager

8/10 Bien

Abdelomra, MARRAKECH

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
hôtel très bien situé
hôtel très bien situé à mi chemin de Taksim et iminouno. une vue magnifique seul inconvenant la communication avec la réception ( personnels en générale) personne ne parle le français ni l'arabe et cela pose problème avec les ressortissants francophone et arabophone .
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Ahmet Korkut le 20 avr. 2018
Dear Mr.Abdelomra, Warmest greetings from Istanbul. I would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback with the other travelers. I was glad to hear that you were satisfied with everything in over all. In the meantime please accept my sincere apologies for the inconvenience. We have some staff speaking Arabic. You might have not been in touch. Moreover we will take into account what you say about Arabic & French speaking staff. Would you ever travel to Istanbul, we will be glad to host you once again. Kind Regards, Ahmet Korkut Hotel Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Arnaque du mini bar
Devrait informer le client de la facture du mini bar au jour le jour. Et non pas attendre a la fin pour demander un paiement enorme des consommations. On utilise le mini bar. Sans savoir qu'on est chargé.
Séjour de 6 nuits en février 2018
Réponse de Ahmet Korkut le 12 mars 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for your reviews. I am very happy that you found our entire team to be helpful. From the sound insulation to equipments in guests' rooms, all are carefully presented on our guests' comfort. The hotel is located in the middle of all touristic attractions, business or leisure, our guests can benefit from convenient transportation or walking distance. Looking forward to have you back with us. Kind Regards, Ahmet Korkut Hotel Manager

10/10 Excellent

Valeria

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Le service est très bon. Au cours de notre séjour (5 jours) nous n’avons jamais était dérangé ce qui est appréciable . Les chambre impecable . La literie très confortable .
Séjour de 5 nuits en janvier 2018
Réponse de Ahmet Korkut le 16 janv. 2018
Dear Ms.Valeria, Greetings from Pera, Istanbul I would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback We will be very happy to welcome you again in the near future. Best Regards Ahmet Korkut Hotel Manager

10/10 Excellent

nana & cie, Istanbul

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sejour exceptionnel au radisson blue hôtel
Excellente expérience au radisson blue hôtel d’IStanbul. Accueil et disponibilité du personnel. Prise en charge rapide et claire. Confort et vue magnifique de la chambre.
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
Réponse de Ahmet Korkut le 8 janv. 2018
Dear Mr.Mohanad, Warmest greetings from Pera, Istanbul. Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay. And we will make you feel a flawless and relaxing stay on your next visit to Istanbul. Sincerely yours, Ahmet Korkut Hotel Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Nice rooms and nice restaurant but i was disapointed of the spa and the people who work in there
Séjour de 1 nuit en août 2017
Réponse de Ahmet Korkut le 7 sept. 2017
Dear Guest, Warmest greetings from Istanbul, I am truly delighted to know that you had enjoyed your recent stay at Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera. And I am pleased to hear that overall service made you satisfied at our lovey property. As you pointed, our entire staff from doorman to executive chef is ready to serve our guests like the first day's excitement. We are looking forward to have you here soon for an unforgettable stay once again. Kind Regards, Ahmet Korkut Hotel Manager

10/10 Excellent

Sofiane, Algérie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel que je recommande vivement
Hotel agréable et bien situé dans un quartier calme avec une vue magnifique sur le Bosphore, tout en étant très proche des quartiers animés, des transports (station métro Sishane à 50 metre et station trawmay Karakoy à 8 minutes de marche)et sites historiques (Tour Galata par exemple). Le personne est professionnel et serviable. Un remerciement en particulier au service réservation qui m'a accordé un départ tardif de plus de 5 heures sans extras. De plus, une réservation que j'ai oublié de supprimer aux mêmes dates de mon séjour a été annulé gratuitement alors que les délais étaient dépassés. L’hôtel dispose d'un buffet petit déjeuner varié et de qualité. J'ai aussi aimé le fait que cet établissement dispose d'un restaurant connu à Istanbul (Hamdi) dont le rapport qualité/prix est très intéressant.
Réponse de Okan le 28 mai 2016
Dear Ms.Sofiane,I appreciate your valuable time spent for sharing your kind reviews regarding your past experience at Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera. One of the best known service standart in Carison Rezidor Hotel Group is The Late Check Out upon availability once again shows that helps to provide 100% Guest Satisfaction.Our entire staff is well trained to provide utmost attention to the guests. Would you ever travel to Istanbul, we will be glad to host you again. Kind Regards, Ersin Durgun General Manager

10/10 Excellent

BENOIT

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Okan le 7 mai 2016
Dear Mr.Benoit, Greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera. I would like to thank you for staying with us and taking the time to share your valuable comment. We look forward to welcoming you again during your future trips to Istanbul. Kind Regards, Ersin Durgun General Manager

8/10 Bien

Adrien M.

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
2 jours agréables
À part l'emplacement , trop près de la route, tout fut sympathique

10/10 Excellent

Nouhoum, Bamako

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel accueillant personnel aux petits soins
Hotel bien situé à côté d'endroits bien animé. La cuisine est excellente avec proposition de délicieux menus du chef.
Réponse de Okan Karadag le 4 févr. 2016
Dear Mr.Nouhoum, Greetings from Pera Istanbul and thank you for taking time to share your experience. I was delighted to read that you had positive thoughts about your stay at our property and enjoyed your accommodation with us. We are honoured that you choose, Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera and we look forward to welcome you again. Best Regards, Okan Karadag General Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service
Séjour avec une amie.L'hotel est bien localisé. Dommage que le personnel soit peu réactif.
Réponse de Okan le 26 mars 2016
Dear Guest, Greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera. I would like to thank you for staying with us and taking the time to share your valuable comment. We look forward to welcoming you again during your future trips to Istanbul. Kind Regards, Okan Karadag, General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel bien situé.
Superbe hôtel bien placé près de la principale rue piétonne d'Istanbul. Chambre spacieuse avec un lit de très grand taille et un matelas d'excellente qualité, de quoi passer de très bonnes nuits. Belle salle de bain mais il manque une baignoire et quelques problèmes avec la gestion de l'eau chaude et de l'eau froide (l'une ou l'autre manquante à certains moments...). Petit déjeuner très copieux mais un peu cher (15€).
Réponse de Okan le 20 févr. 2016
Dear Guest, Greetings from Radisson Blu Hotel, Istanbul Pera. I would like to thank you for staying with us and taking the time to share your valuable comment. We look forward to welcoming you again during your future trips to Istanbul. Kind Regards, Okan Karadag, General Manager