Terrasse sur le toit

Avis sur Graziella Gold Hotel

Graziella Gold Hotel
Küçük Langa Sokak No:2, 34096, Aksaray, Istanbul, Aksaray

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 11 avis sur 24." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 9 avis sur 24." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 2 avis sur 24." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 1 avis sur 24." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 1 avis sur 24." "

8,6/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

BERTRAND

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Correct qualité prix
Excellent hôtel en ce qui concerne la chambre. En revanche, la salle du petit déjeuner semble petite par rapport à la taille de l'hôtel et il n'y avait aucun jus de fruits.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de zühtü le 26 sept. 2023
Dear guest. Thank you for your valuable comments. We offer our respect.

8/10 Bien

Jocelyn

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La photo de la chambre ne reflète pas vraiment la réalité.
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Sales & Martketing Department le 26 janv. 2022
Dear Guest, We are happy to know that you share your experience. We are very greatful to you for your opinion about our hotel. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. We hope to welcome you back to the hotel in the near future. Best regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel tres propre, bien situé. Mobilier tres classe. Personnel vraiment très professionnel je dirai meme plus que professionnel. Je recommande cet hôtel sans hésiter.
Séjour de 5 nuits en mars 2020
Réponse de Reservation Manager le 26 mars 2020
Dear Sir ; Warm greetings from Graziella Gold Hotel. Thank you for your good comment and we are waiting your next stay with us. Best Regards, Ebru İmalı Reservation Manager

6/10 Satisfaisant

J

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Have climb stairs with luggage they do have lift but you climb some steps to reach reception area.outside the hotel is noisy too crowded all the time. For breakfast no much choice it’s just basic things.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Graziella Gold Hotel sales and marketing Departmen le 16 avr. 2024
"Dear guest, I understand that you had to climb stairs with your luggage to reach the reception area, even though there are elevators. I am aware that the outside of the hotel is noisy and crowded all the time. Additionally, I recognize that the breakfast options were limited to basic items. However, we will do our best to ensure a better experience for you during your next visit. Please feel free to provide us with more feedback to help us improve. Have a great day!

8/10 Bien

Jana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Chengiz

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was gastvriendelijk, schoon met een lekker onbijt en noch goede spa gelegenheid
Séjour de 5 nuits en janvier 2024

2/10 Horrible

Juan

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Un lugar muy diferente al que muestran en las fotos , no aconsejo hospedarse en este roto
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Management le 30 sept. 2023
I would like to state that we are very sorry for the wrong and untrue comment you made.

8/10 Bien

Hatice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de zühtü le 26 sept. 2023
Dear guest. Thank you for your valuable comments. We offer our respect.

8/10 Bien

Patimat

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Het was een mooi hotel, openbaar vervoer was dichtbij alleen moet je wel tegen de drukte buiten kunnen.
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de AYDIN TAMJIDI le 18 sept. 2023
Dear guest,First of all, thank you for choosing our hotel and your good comments. I hope to host you again soon. Your opinions are valuable for us.Regards,

10/10 Excellent

Reda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing !
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de zühtü le 21 juil. 2023
Dear guest. Thank you for the rating you gave us. hope to see you again. respects

8/10 Bien

Alican

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Hotel Management le 7 juin 2023
Dear Guest, We are happy to know that you share your experience. We are very greatful to you for your opinion about our hotel. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. We hope to welcome you back to the hotel in the near future. Best regards,

10/10 Excellent

Fadi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Manager le 19 avr. 2023
Thank you for your rating.It is a pleasure for us to welcome and satisfy you.Hoping to see you again.Regards

10/10 Excellent

Wilson

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Die Unterkunft ist leicht mit öffentlichen Verkehrsmitteln zu erreichen. Sie liegt auf einer Seitengassee einer großen Straße und ist somit nicht direkt denLärm ausgesetzt. Das Personal is freundlich und sehr hilfsbereit. Die Zimmer wurden immer sauber gehalten. Ich komme gerne wieder.
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Manager le 19 avr. 2023
Thank you for your kind comment and rating.It is a pleasure for us to welcome and satisfy you.Hoping to see you again.Regards

4/10 Médiocre

Sabine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Well the location is great and the staff is amazing. I booked this hotel for it's location and the fact that it has a pool, hot tub and Hammam. So to get into the Hammam is nearly impossible since it is constantly packed with local dudes already waiting on line. I was wondering why there are so many Thai women.... Well... A bunch of guys who were in the sauna with me confirmed that this is not your regular Hammam and massage place. The hot tub was never working sand the pool was cold. So much to me enjoying the relaxing part of the hotel. Now the room, the shower water takes forever to warm up. And it was November and it was freezing in the room. There was no heater. Breakfast kind of plain and simple.
Séjour de 13 nuits en novembre 2022
Réponse de Hotel Management le 7 juin 2023
Dear Guest, We are happy to know that you share your experience. We are very greatful to you for your opinion about our hotel. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. We hope to welcome you back to the hotel in the near future. Best regards,

10/10 Excellent

Sediqi

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
War sehr gut
Séjour de 9 nuits en août 2022
Réponse de Hotel Management le 7 juin 2023
Dear Guest, We are happy to know that you share your experience. We are very greatful to you for your opinion about our hotel. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. We hope to welcome you back to the hotel in the near future. Best regards,

6/10 Satisfaisant

Alan John

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Our room was small but clean. It was very noisy from the traffic outside. The reception staff were friendly and helpful. Crossing the nearby main road was difficult and dangerous. The nearby tram into the centre and port area was very regular but usually crowded. There was also metro nearby. One could walk instead of taking the tram which take about 45 minutes to get to the heart of the city. There were many eating places nearby.
Séjour de 7 nuits en juin 2022
Réponse de Nejla ASLAN SENLIK le 27 juin 2022
First of all, we would like to thank you for choosing us and for your nice comments. We look forward to your next stay. Best Regards.

8/10 Bien

Hussein

Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de Sales & Martketing Department le 18 févr. 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. It was a pleasure hosting you and we hope to see you soon again. Best regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I stay in hotel 10 days, and
Séjour de 11 nuits en mars 2021
Réponse de Sales & Martketing Department le 16 avr. 2021
Dear Guest, We are appreciated that you taking the time to share your impressions about your stay with us. We are glad to learn that you enjoyed your stay. We would like to thank you for your reviwe. We hope to see you again when your travels bring you back to the area!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brilliant staff
Fantastic location with amazing staff. Very pleased with the service and the stay in general, would definitely come back and would also highly recommend.
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Sales & Martketing Department le 28 déc. 2020
Dear Sir, We would like to thank you for taking the time to share your experience at Graziella Gold Hotel. It is great to read you felt welcome with the hospitable level of service provided by our team. On behalf of Graziella Gold family, wish you a happy new year & look forward to welcoming you back again soon. Best Regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Die Mitarbeiter vom Hotel waren sehr freundlich und aufmerksam. Auf unsere Wünsche wurde schnell reagiert. Kann man nur weiter empfehlen
Séjour de 9 nuits en février 2020
Réponse de Reservation Manager le 22 févr. 2020
Lieber Gast ; Herzliche Grüße vom Graziella Gold Hotel. Wir möchten uns für Ihren freundlichen Kommentar bedanken. Ich hoffe wir sehen uns bald. Freundliche Grüße, Ebru İmalı Reservierungs Manager

10/10 Excellent

Theona, Romania

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I stayed 2 days there and it was great. Just what I need to relax and to spend a good time in Istanbul. The area is nice, close to metro, and the view from the terrace is nice. Thank you Graziella Gold Hotel! Wait to be back there.
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Reservation Manager le 17 févr. 2020
Dear Guest ; Warm greetings from Graziella Gold Hotel, Thank you for kindly comment and chosing to our hotel. We are waiting your next visit :) Have a lovely day Ebru İmalı Reservation Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Reservation Manager le 10 janv. 2020
Thank you for good respond.