Avis sur Graziella Gold Hotel
Graziella Gold Hotel
Küçük Langa Sokak No:2, 34096, Aksaray, Istanbul, Aksaray
Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de zühtü le 26 sept. 2023
Dear guest. Thank you for your valuable comments. We offer our respect.
8/10 Bien
Jocelyn
Voyage en couple
25 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jocelyn
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Sales & Martketing Department le 26 janv. 2022
Dear Guest,
We are happy to know that you share your experience. We are very greatful to you for your opinion about our hotel. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. We hope to welcome you back to the hotel in the near future.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
12 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mars 2020
Réponse de Reservation Manager le 26 mars 2020
Dear Sir ;
Warm greetings from Graziella Gold Hotel.
Thank you for your good comment and we are waiting your next stay with us.
Best Regards,
Ebru İmalı
Reservation Manager
6/10 Satisfaisant
J
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
J
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Graziella Gold Hotel sales and marketing Departmen le 16 avr. 2024
"Dear guest, I understand that you had to climb stairs with your luggage to reach the reception area, even though there are elevators. I am aware that the outside of the hotel is noisy and crowded all the time. Additionally, I recognize that the breakfast options were limited to basic items. However, we will do our best to ensure a better experience for you during your next visit. Please feel free to provide us with more feedback to help us improve. Have a great day!
8/10 Bien
Jana
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jana
Séjour de 3 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Chengiz
Voyage en couple
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chengiz
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
2/10 Horrible
Juan
Voyage d’affaires
29 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Management le 30 sept. 2023
I would like to state that we are very sorry for the wrong and untrue comment you made.
8/10 Bien
Hatice
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hatice
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de zühtü le 26 sept. 2023
Dear guest. Thank you for your valuable comments. We offer our respect.
8/10 Bien
Patimat
Voyage en famille
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patimat
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de AYDIN TAMJIDI le 18 sept. 2023
Dear guest,First of all, thank you for choosing our hotel and your good comments. I hope to host you again soon. Your opinions are valuable for us.Regards,
10/10 Excellent
Reda
28 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Reda
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de zühtü le 21 juil. 2023
Dear guest. Thank you for the rating you gave us. hope to see you again. respects
8/10 Bien
Alican
6 juin 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alican
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Hotel Management le 7 juin 2023
Dear Guest, We are happy to know that you share your experience. We are very greatful to you for your opinion about our hotel. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. We hope to welcome you back to the hotel in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
Fadi
Voyage en famille
18 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fadi
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Manager le 19 avr. 2023
Thank you for your rating.It is a pleasure for us to welcome and satisfy you.Hoping to see you again.Regards
10/10 Excellent
Wilson
Voyage en famille
12 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wilson
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Manager le 19 avr. 2023
Thank you for your kind comment and rating.It is a pleasure for us to welcome and satisfy you.Hoping to see you again.Regards
4/10 Médiocre
Sabine
Voyage en couple
22 nov. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Sabine
Séjour de 13 nuits en novembre 2022
Réponse de Hotel Management le 7 juin 2023
Dear Guest, We are happy to know that you share your experience. We are very greatful to you for your opinion about our hotel. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. We hope to welcome you back to the hotel in the near future. Best regards,
10/10 Excellent
Sediqi
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
17 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sediqi
Séjour de 9 nuits en août 2022
Réponse de Hotel Management le 7 juin 2023
Dear Guest, We are happy to know that you share your experience. We are very greatful to you for your opinion about our hotel. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. We hope to welcome you back to the hotel in the near future. Best regards,
6/10 Satisfaisant
Alan John
Voyage en famille
25 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan John
Séjour de 7 nuits en juin 2022
Réponse de Nejla ASLAN SENLIK le 27 juin 2022
First of all, we would like to thank you for choosing us and for your nice comments. We look forward to your next stay.
Best Regards.
8/10 Bien
Hussein
7 févr. 2022
Hussein
Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de Sales & Martketing Department le 18 févr. 2022
Dear Guest,
Thank you for your feedback.
It was a pleasure hosting you and we hope to see you soon again.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en mars 2021
Réponse de Sales & Martketing Department le 16 avr. 2021
Dear Guest,
We are appreciated that you taking the time to share your impressions about your stay with us.
We are glad to learn that you enjoyed your stay. We would like to thank you for your reviwe.
We hope to see you again when your travels bring you back to the area!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brilliant staff
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Sales & Martketing Department le 28 déc. 2020
Dear Sir,
We would like to thank you for taking the time to share your experience at Graziella Gold Hotel. It is great to read you felt welcome with the hospitable level of service provided by our team.
On behalf of Graziella Gold family, wish you a happy new year & look forward to welcoming you back again soon.
Best Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en février 2020
Réponse de Reservation Manager le 22 févr. 2020
Lieber Gast ;
Herzliche Grüße vom Graziella Gold Hotel.
Wir möchten uns für Ihren freundlichen Kommentar bedanken.
Ich hoffe wir sehen uns bald.
Freundliche Grüße,
Ebru İmalı
Reservierungs Manager
10/10 Excellent
Theona, Romania
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Theona
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Reservation Manager le 17 févr. 2020
Dear Guest ;
Warm greetings from Graziella Gold Hotel,
Thank you for kindly comment and chosing to our hotel.
We are waiting your next visit :)
Have a lovely day
Ebru İmalı
Reservation Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Reservation Manager le 10 janv. 2020
Thank you for good respond.