2 restaurants, spécialités Cuisine internationale

Avis sur DoubleTree by Hilton Hotel Istanbul - Piyalepasa

5 out of 5
DoubleTree by Hilton Hotel Istanbul - Piyalepasa
Kaptanpasa Mah., Piyalepasa Bulvari 5, Istanbul

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 298 avis sur 736." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 197 avis sur 736." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 104 avis sur 736." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 60 avis sur 736." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 77 avis sur 736." "

8,2/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Annie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très propres
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Esra Özpınar / Guest Relations Manager le 28 févr. 2024
Dear Valued Guest,We appreciate the time you have given to share your evaluation about your stay. We hope to welcoming you again soon.Best Regards,

8/10 Bien

Vinia Soukeyna

Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Esra Özpınar / Guest Relations Manager le 17 août 2022
Dear Valued Guest, Thank you very much for your evaluation. We wish to seeing you again at your next visit to İstanbul. Best Regards,

6/10 Satisfaisant

Asmaa

Séjour de 5 nuits en novembre 2021

10/10 Excellent

Chaker

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout est parfait, vraiment je suis très content de cette ÉTABLISSEMENT hôtel
Séjour de 5 nuits en octobre 2021
Réponse de Esra Özpınar / Guest Relations Manager le 23 déc. 2021
Dear Valued Guest, We appreciate the time you have taken to share your reviews with us. We hope to welcoming you again in the not too distant future. Best Regards,

10/10 Excellent

Alain

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon rapport qualité prix, personnel accueillant et serviable. Navette vers la place centrale. Hôtel design
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de Esra Özpınar / Guest Relations Manager le 3 nov. 2021
Dear Valued Guest, We appreciate the time you have given to share your reviews. We hope to welcoming you again soon. Best Regards,

8/10 Bien

Taoufik

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Contact agreable avec le personnel
Séjour de 9 nuits en septembre 2021
Réponse de Esra Özpınar / Guest Relations Manager le 2 oct. 2021
Dear Valued Guest, We are happy to see your positive reviews especially about our staff. Hope to seeing you again soon. Best Regards,

2/10 Horrible

NABIL

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vol de téléphone portable dans la chambre, pendant le clean room ! Une fois qu'on descend se plaindre à la réception, on nous répond, qu'ils ne peuvent rien y faire. Du grand n'importe quoi pour un hôtel 5 étoiles ! À fuir !
Séjour de 5 nuits en septembre 2021

4/10 Médiocre

Merwan

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Établissement décevant de la moisissure dans la salle de bain des gouttes qui tombaient du plafond chambre coller à route bruit de voiture qui nous berce pour dormir mais bon point positive les lits étaient très confortable ainsi que le personnel.
Séjour de 5 nuits en septembre 2021
Réponse de Esra Özpınar / Guest Relations Manager le 2 oct. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. At DoubleTree by Hilton, we promise to do whatever it takes to ensure you are satisfied and hope you will consider staying with us in the future. Best Regards,

10/10 Excellent

Diallo

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 4 nuits en août 2021

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel moderne , lit confortable . Mais femme de ménage n’a pas fait une fois le lit ! Pour un cinq étoiles c’est la première fois que cela m’arrive !
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Esra Özpınar / Guest Relations Manager le 2 oct. 2021
Dear Valued Guest, We would like to thank you for choosing our hotel and giving time for sharing your experience. Please accept our sincere apologies regarding the cleaning issue. Hope to welcoming you again soon. Best Regards,

8/10 Bien

Nuray

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon placement
L’hôtel est bien situé, proche de Taksim, de Galata Kulesi. Très joli hôtel, le seul bémol beaucoup de poussières dans la chambre quand on allume la climatisation, en sortant j’ai prévenu le réceptionniste, il s’est excusé au nom de l’hôtel, il nous a dit qu’il fallait les prévenir qu’ils seront venus changer le filtre de la climatisation, mais c’est pas à eux de vérifier avant que les clients rentrent dans la chambre.
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Esra Özpınar / Assistant Guest Relations Manager le 17 août 2021
Dear Valued Guest, Thank you for choosing DoubleTree By Hilton İstanbul Piyalepaşa. Please accept our sincere apologies regarding the inconveniences you had during your stay but we are happy to hear that you were satisfied with your stay in general. Hope to seeing you back again soon. Best Regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Superbe hôtel sur tout les niveaux !!
Séjour de 8 nuits en juillet 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Magnifique hôtel pour le prix tres abordable bien situé tres calme, organisation parfaite. Les chambres sont superbes. Le personnel agréable, propreté top. J'ai adoré.
Séjour de 7 nuits en juillet 2021

6/10 Satisfaisant

Mourad

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
A ce prit y’a mieux
Chambre petite surtout avec un bébé 2 ans Lit bébé sont Archi nul le petit déjeuner 😫😫😫
Séjour de 10 nuits en novembre 2019
Réponse de Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager le 13 déc. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from İstanbul! Thank you very much for taking your time to complete the guest questionnaire following your recent visit at DoubleTree by Hilton Piyalepasa Istanbul. We regret to see that we were not able to meet your expectations in some aspects. Please accept our sincere apologies for these inconveniences. We sincerely hope to welcome you back soon. Best Regards, Esra Özpınar Assistant Guest Relations Mnager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager le 31 août 2019
Dear Valued Guest, We appreciate the time you have taken to evaluate your stay at our hotel. We are happy to know that you had a comfortable stay in general. We look forward to welcoming you back again in the nearest future. Best Regards, Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 11 nuits en mai 2019
Réponse de Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager le 13 juin 2019
Dear Valued Guest, First of all we would like to thank you for choosing DoubleTree By Hilton İstanbul Piyalepaşa. We are glad to know that you had a comfortable stay. We hope to welcoming you back again in the nearest future. Best Regards, Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager le 4 mai 2019
Dear Vlued Guest, Thank you for your feedback. We are happy to know that you had a comfortable stay in general. We look forward to welcoming you again in the nearest future. Best Regards, Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté
Je n’ai vraiment pas aimer votre organisation en temps que expedia,car ce que vous proposer sur votre site en temps que votre partenaire Sur place ce n’est absoulement pas la vérité sur place !! Par rapport à ce que vous présenter sur votre site. Plus j’etait obliger de payer en supplémentaire de bagage au retour avec un escale de 5 h Varaiment pas sympa !!!!
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager le 17 avr. 2019
Dear Valued Guest, Please accept our apologies regarding any inconvenience you had. We kindly request from you to get in contact with Expedia about your complains. We hope to welcoming you back again in the nearest future. Best Regards, Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager le 25 févr. 2019
Dear Valued Guest, Kindly be informed that we are glad to see you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back again in the nearest future. Best Regards, Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel Hôtel propre Personnel accueillant Je recommande cet établissement
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager le 25 févr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your reviews with us. We are happy to know that you had a pleasant stay at DoubleTree By Hilton İstanbul Piyalepaşa. We hope to welcoming you back again in the nearest future. Best Regards, Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en février 2019
Réponse de Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager le 25 févr. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from İstanbul! Thank you for the time you have taken to share your comments with us. We have seen that you had a comfortable stay at DoubleTree By Hilton İstanbul Piyalepaşa. We look forward to welcoming you back again in the nearest future. Best Regards, Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Kaoutar

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je conseille
Tout était nickel Petit déjeuné au top Hôtel très très beau Service au top Grand merci à KEREM de la réception
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager le 22 févr. 2019
Dear Valued Guest, First of all thank you for choosing DoubleTree By Hilton İstanbul Piyalepaşa. Your positive reviews made us feel happy. We look forward to welcoming you back again in the nearest future. Best Regards, Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Hôtel très agréable 70% du personnel agréable , pour un hilton un peux plus de sourir pour certains serait appréciable. Personnel très serviable Chambre très mal isolé !!! Nous sommes parti début janvier et l’air passait à travers la fenêtres. Sachant que mon bébé dormait à coter ... à coter de sa un hôtel je le répète agréable et bien placé !
Séjour de 6 nuits en janvier 2019
Réponse de Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager le 14 janv. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from İstanbul! We would like to thank you for the time you have taken to share you positive comments. We are glad to hear that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back again in the nearest future. Best Regards, Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager

10/10 Excellent

kHALED

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager le 8 janv. 2019
Dear Mr. Khaled, We are grateful to you for the time you have taken to evaluate your stay at DoubleTree By Hilton İstanbul Piyalepaşa. We look forward to welcoming you back in the nearest future. Best Regards, Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en décembre 2018
Réponse de Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager le 19 déc. 2018
Dear Valued Guest, We are glad to see that you had a pleasant stay at DoubleTree By Hilton Piyalepaşa. Thank you for sharing them with us. We lookm forward to welcoming you back again in the nearest future. Best Regards, Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
Réponse de Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager le 19 nov. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for the time you have taken to evaluate your stay at DoubleTree By Hilton Piyalepaşa. We hope to welcoming you back at our hotel soon. Best Regards, Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en octobre 2018
Réponse de Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager le 30 oct. 2018
Dear Valued Guest, We would like to thank you for sharing your comments. We regret to see that we were not able to meet your expectations in some aspects. We kindly ask you to share with us the details so we would be able to improve our service quality. We hope to see you again at DoubleTree By Hilton Piyalepaşa and have the chance to show you Turkish Hospitality. Best Regards, Esra Özpınar

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager le 30 oct. 2018
Dear Valued Guest, Greetings from İstanbul! We would like to thank you for choosing DoubleTree By Hilton Piyalepaşa. We are happy to see that you had a comfortable stay and we look forward to welcoming you back at our hotel soon. Best Regards, Esra Özpınar

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel acceuillant mais l emplacement ou il est situe pas terrible
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager le 19 oct. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your time yo have taken to share your comments. We look forward to welcoming you back at DoubleTree By Hilton Piyalepaşa soon. Best Regards, Esra Özpınar

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager le 3 oct. 2018
Dear Valued Guest, Greeting from İstanbul! Thank you for your time you have taken to share your comments regarding your stay. We are happy to hear that you had a comfortable stay and we hope to see you at DoubleTree By Hilton Piyalepaşa soon. Best Regards Esra Özpınar Assistant Guest Relations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel and amazing stuff, very friendly and polite
Séjour de 10 nuits en septembre 2018
Réponse de Guest Relations Agent le 17 sept. 2018
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking your time to follow our guest correspondence with explaining your recent accommodation experience at DoubleTree by Hilton Istanbul Piyalepasa. We are very delighted to learn that we were able to make you comfortable in our property and to secure a pleasant stay for you in general. We hope to welcome you back soon. Best Regards Gözde Tosun Guest Relations Agent

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Arnaque
J'ai séjourné à l'hôtel Double Tree by Hilton du 24 Avril au 30 Avril 2018. A mon arrivée, l'hôtesse d'accueil, une certaine Esra m'a demandé une caution de 100€. Celle ci ne voulant pas me laisser accéder à ma chambre sans cette caution. Je lui ai donc remis 100€ que j'étais censé récupérer le jour de mon départ. Au moment de quitter l'hôtel le dernier jour, on m'expliqua qu'il m'était impossible de récupérer les 100€ car il était tard (vol de 06h du matin) et qu'on allait m'envoyer ceux ci ou les remettre à mon amis qui réside sur place à Istanbul. Je devais effectuer une demande par mail à l'adresse suivante:frontdesk@dtbhpiyalepasa.com Après l'envois de plusieurs mail, je n'ai reçu aucune réponse, donc je n'ai jamais revu mes 100€ demandés à mon arrivée à l'hôtel. Je déconseille fortement. Vraiment mécontent.
Séjour de 5 nuits en avril 2018
Réponse de Misafir İlişkileri Görevlisi le 4 juil. 2018
Dear Arnaque, First of all we would like to thank you for choosing DoubleTree By Hilton Piyalepasa. Concerning the deposit system in our hotel, be advised that according to the policy of the hotel a certain amount of deposit is required from each guest in order to cover possible extras during your stay in order to improve the speed and quality of the service. We believe that you will understand that this procedure is applied for the speed and quality of the service our guests. Hope to welcome you again at DoubleTree By Hilton Piyalepasa. Best Regards Gözde Tosun Misafir İlişkileri Görevlisi

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Hôtel très luxueux mais les hôtesses sont désagréables.
Séjour de 4 nuits en avril 2018
Réponse de Guest Relations Agent le 14 avr. 2018
Dear Valued Guest, First of all we would like to thank you for choosing DoubleTree By Hilton Piyalepasa. Please accept our sincere apologies regarding our staff and please make sure that your other comments have been passed onto the appropriate department. You may be sure that any similar issue won't be happening again. Your feedback is a vital part of our business and it is through your constructive comments that we are able to improve the service we offer guests in DoubleTree By Hilton Piyalepasa. We look forward to welcoming you again at DoubleTree By Hilton Piyalepasa Yours faithfully, Gözde Dikbıyık

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Bien dans l'ensemble mais chambre pas bien nettoyé
Nous étions 3 chambre petite il aurait fallu prendre 2 chambre . Hôtel sympa, nous avons bien profité du spa. N'hésitez pas à faire un gommage le service est exeptionnel. Vous n etes à même pas à 10 mn de voiture de la place taqssim. Une navette vous y déposera gratuitement, toutes les heures et reviendra à l'hôtel chaque 1h30. J'y retournerai mais en prenant 2 chambre . En revanche il faudrait qu'ils nettoient mieux les chambres
Séjour de 6 nuits en février 2018
Réponse de Guest Relations Agent le 3 mars 2018
Dear Valued Guest, First of all we would like to thank you for choosing DoubleTree by Hilton Piyalepasa İstanbul. Please accept our sincere apologies regarding the cleaning issue and please make sure that your comments have been passed onto the appropriate department. Thank you very much for your positive comments and we look forward to welcoming you again in our hotel for your next visit to İstanbul. Best Regards Gözde Dikbıyık Guest Relations Agent

4/10 Médiocre

Alex, Paris

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hotel peu accueillant voir glaciale...
Déjà faut savoir que l’hôtel est situé près de taksim un bon point mais pour ce rendre il faut une voiture ou un taxis, 10 minute maximum si vous trouvez une place :) . La navette de l’hôtel est out après 23H.... Alors que la ville vie jusqu’à pas heure !!! L’hôtel en lui même est situé en bordure d'une nationale donc d'un cotés vous avez une vue sur la route et le bruit des voiture de l'autre une mosquée collé a votre vitre et bien sur réveille a 6H du matin assuré. Le personnel est froid, leur sourire est glaciale. Nous somme venue avec notre voiture et j'ai l'impression qu'il faut roulé en Ferrari pour que le personnel viennent vous accueillir... Si vous prenez une chambre simple (pas la plus chère) j'ai eu l'impression d’être pris de haut. Sans oublier qu'il vous demande une somme d'avance (somme a 3 chiffre) pour assurance de casse ou de consommation du minibar. Qu'il vous rende si vous n'avez rien consommé mais il devrais le stipulé lors de l'achat sur expédia. Enfin, la température des douches varie de chaud-froid tous seule... Le double vitrage laisse passé l'air. Sinon point positif : - Les chambres sont jolie et confortable. - Le lobby est clairement une claque visuelle. - La piscine est bonne mais prévoir le bonnet sinon vous deviez l'acheté sur place.
Séjour de 3 nuits en février 2018
Réponse de Guest Relations Agent le 14 févr. 2018
Dear Alex, First of all, thank you very much for taking your time to complete the guest questionnaire following your recent stay to DoubleTree by Hilton Istanbul Piyalepasa. We regret to see that we were not able to meet your expectations in a number of aspects during your stay. We would be very interested to receive further details of your dissatisfactions to look into the points you would raise and improve. We are very sorry to learn of the inconveniences that you have badly experienced. Please accept our sincere apologies for all these inconveniences and be informed that those do not reflect our usual service standards. Please also rest assured that we will put all measures in place to avoid a future inconveniences. We can only hope that we will have the opportunity to welcome you back soon, during which we will have the chance to convince you to score higher by offering you our improved service, quality and Turkish hospitality. Best Regards Gözde Dikbıyık Guest Relations Agent

8/10 Bien

Perry, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L'attente pendant le Check-in et Check-out est assez long. Petit déjeuner riche en choix, mais mal organisé. Sinon éviter les chambres donnant vers la mosquée, réveil très tôt assuré 😏
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Réponse de Guest Relations Agent le 6 nov. 2017
Dear Perry, Thank you very much for taking your time to declare your recent accommodation experience at DoubleTree by Hilton Istanbul Piyalepasa. We regret to see that we were not able to meet your expectations in some aspects of your stay. Please accept our sincere apologies for these inconveniences. On the other hand, we would like to inform you that we addressed the issues on your valuable comments and took necessary actions to improve points. We hope to welcome you back soon. Best Regards Gözde Dikbıyık Guest Relations Agent

8/10 Bien

Adil

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en septembre 2017

8/10 Bien

Ramzi, France

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel hôtel proche de Taksim
Hôtel magnifique à l'intérieur un peu moins beau vu de l'extérieur. Le buffet du petit-déjeuner est vraiment complet et varié, il est seulement un peu trop répétitif (même produits chaque matin). Dommage aussi qu'il n'y ai pas de café espresso pour le petit déjeuner. L'hôtel est proche de la place Taksim (moins de 2kms) mais la place étant située sur une colline il est nécessaire de prendre la navette gratuite de l'hôtel pour s'y rendre. La navette malheureusement ne peut pas prendre tous les clients de l'hôtel et si vous n'avez pas réservé votre place la veille vous risquez de ne pas pouvoir la prendre le lendemain pour le premier départ voir le second. Je regrette aussi que le départ des navettes commence tard le matin (11 heures pour le premier départ) et que la dernière navette rentre trop tôt le soir 22h30. La chambre est vraiment magnifique et très confortable même si la moquette était un peu tachée que la bonde du lavabo dans la salle de bain ne marchait pas. Le personnel est vraiment très gentille, serviable et toujours disponible. Mon seule regret est que personne ne parle le français dans cet hôtel. Mon coup de cœur c'est le SPA qui est vraiment magnifique l'un des meilleurs que j'ai vu depuis que je voyage.
Séjour de 8 nuits en août 2017
Réponse de Guest Relations le 31 août 2017
Dear Ramzi, Thank you very much for taking your time to complete the guest questionnaire following your recent visit to DoubleTree by Hilton Istanbul Piyalepasa.We are very delighted to learn that we were able to make you comfortable in our property and to secure a pleasant stay for you in general.We also regret to see that, we were not able to provide successfull services on some of the aspects you described on this survey. In this regard, please accept our sincere apologizes on behalf of each our team. Therefore , we would inform you that we have accordingly addressed these issues with following your valuable comments and we took the necessary actions to improve points. We are always desired to receive the further details or suggestions from our hospitated guests. We sincerely hope to welcome you back soon with being developed for the extraordinary service quality. Best Regards Gözde Dikbıyık Guest Relations

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Chambre pas prête à l'arrivée. On a attendu longtemps pour l'avoir. Petit déjeuner très maigre pour un 5 étoiles. Péronnel peu accueillant.ils voilaient me faire payer le wifi alors C indiqué gratuit. Sur le site si cetait Pas l'intervention Du superviseur. Pas prêt de revenir à cet hotel.
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
Dear Anonymous, First of all, thank you very much for taking your time to complete the guest questionnaire following your recent stay to DoubleTree by Hilton Istanbul Piyalepasa. We regret to see that we were not able to meet your expectations in a number of aspects during your stay. We would be very interested to receive further details of your dissatisfactions to look into the points you would raise and improve. We are very sorry to learn of the inconveniences that you have badly experienced. Please accept our sincere apologies for all these inconveniences and be informed that those do not reflect our usual service standards. Please also rest assured that that we will put all measures in place to avoid a future inconveniences. We can only hope that we will have the opportunity to welcome you back soon, during which we will have the chance to convince you to score higher by offering you our improved service, quality and Turkish hospitality. Best Regards Gözde Dikbıyık Guest Relations Agent

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A conseiller.
Très bon séjour.

6/10 Satisfaisant

estelle, paris

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Revoir au niveau des services
Hôtel proche de Taksim mais à l'arrivée il y avais pleins de poussière dans la chambre. Maigres le passage de la femme de ménage un stylo est rester au sol tout le séjour. Quand nous avions une demande ( un verre) 30 mn d'attente et deux appels... à revoir au niveau des services de l'hôtel

10/10 Excellent

Christophe POLA, PARIS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe hotel personnel super.
Le personnel de l'hotel est tres attentif au demande. Jai passé un superbe sejour au DoubleTree By Hilton.
Réponse de Ersin Sahin Guest Relations Agent le 25 juil. 2016
Dear Mr. Pola, Thank you very much for taking your time to complete the guest questionnaire following your recent visit at DoubleTree by Hilton Istanbul Piyalepasa. We are very delighted to learn that we were able to make you comfortable in our property and to secure a pleasant stay for you in general. Also, thank you for your kindly comment. We hope to welcome you back soon. Yours sincerely, Ersin Sahin Guest Relations Agent DoubleTree by Hilton Istanbul Piyalepasa

8/10 Bien

Luis Atilio

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Oddly, a lot of people who have just had surgery recuperate at this hotel, which is weird for a hotel. You will see a lot of people who have just been operated as guests, which is not ideal when you are visiting Istanbul. Other than that, the hotel is nice and clean overall. I do think it is far awak from main areas such as Karakoy, Bebek, Galata, it is not within walkable distance, as other reviews said.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Esra Özpınar / Guest Relations Manager le 20 mai 2024
Dear Valued Guest,Please accept our sincere apologies regarding the inconveniences you had. We are sorry that we could not meet your expectations. We hope to welcoming you again and have the chance to provide you a better stay. Best Regards,

10/10 Excellent

Azhar

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent hotel, guest relations (mainly Tolga and his colleague) made me feel valued and welcome and were also very helpful in organising excursions and extras I wanted included for my anniversary, great customer service & experience overall.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Esra Özpınar / Guest Relations Manager le 10 mai 2024
Dear Valued Guest,We are so glad to know that you were satisfied with your stay. Thank you very much for sharing your positive reviews. We hope to welcoming you again in the nearest future.Best Regards,

10/10 Excellent

Emanuel

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved my stay here
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Esra Özpınar / Guest Relations Manager le 18 avr. 2024
Dear Valued Guest,Your evaluation about your stay at our hotel made us very happy. We hope to seeing you again at your next visit to İstanbul.Best Regards,Esra Özpınar

10/10 Excellent

Ashkin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Esra Özpınar / Guest Relations Manager le 18 avr. 2024
Dear Valued Guest,It was our pleasure welcoming you. Thank you for sharing your evaluation. We hope to welcoming you again in the nearest future.Best Regards,

10/10 Excellent

Yisset

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff very nice . All amenities you have inside hotel . Transportation easy upon request from desk. Nice and clean. Will definitely recommend this hotel .
Séjour de 17 nuits en mars 2024
Réponse de Esra Özpınar / Guest Relations Manager le 23 mars 2024
Dear Valued Guest,We are so gladto see your positive reviews. It was a pleasure welcoming you and we look forward to welcoming you soon.Best Regards,

6/10 Satisfaisant

Mehmet

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Esra Özpınar / Misafir İlişkileri Müdürü le 23 mars 2024
Değerli Misafirimiz,Bize verdiğiniz puanlamadan konaklamanızın genel olarak güzel geçtiğini ancak bazı noktalarda memnuniyetinizi sağlayamadığımızı görmekteyiz. Hizmet kalitemizi arttırmak adına detayları bizimle paylaşmanızı rica eder sizi en kısa zamanda yeniden misafir etmeyi ümit ederiz.Saygılarımızla,

10/10 Excellent

DIYAR

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Esra Özpınar / Misafir İlişkileri Müdürü le 28 févr. 2024
Değerli Misafirimiz,Otelimizdeki konaklamanızı değerlendirdiğiniz için teşekkür eder, sizi en kısa zamanda yeniden ağırlamayı ümit ederiz.Saygılarımızla,

2/10 Horrible

jassim

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Esra Özpınar / Guest Relations Manager le 5 févr. 2024
Dear Mr. Jassim,First of all we would like to thank you for choosing our hotel. We are sorry to see your evaluation regarding your stay. We kindly request from you to share with us the details so that we can improve our service quality. We look forward to welcoming you again and have the chance to provide you a better stay.Best Regards,Esra ÖzpınarGuest Relations Manager