Extérieur

Avis sur Hotel One Mall Road Murree

3 out of 5
Hotel One Mall Road Murree
Jawa Building, GPO Chowk, The Mall, Murree

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 5 avis sur 12." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 3 avis sur 12." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 1 avis sur 12." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 1 avis sur 12." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 2 avis sur 12." "

7,8/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

6,4/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Hina, Rolling Mdws

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were really nice and respectful.
Séjour de 2 nuits en février 2023

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
There was smell in hotel and room. Bathroom towel was dirty. Check in time was 2pm and room was not ready till 2.35pm.
Séjour de 3 nuits en février 2021
Réponse de Danish Masood le 16 févr. 2021
Dear Valued Client, Greetings from Hotel One Thank you for your valued feedback. We sincerely regret and apologize for the inconvenience you have faced. We assure you that our team is always happy to assist guests. Please do stay with us again so we can rectify your unfortunate experience. Regards, Danish Masood Asst. Reservation Manager

2/10 Horrible

junaid

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
They stole my shoes
Séjour de 1 nuit en novembre 2020

10/10 Excellent

junaid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Danish Masood le 4 déc. 2020
Thank You!

8/10 Bien

Matthew

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Breakfast is not upto good standards, even coffee machine was not working for the 3 days we stayed.
Séjour de 3 nuits en novembre 2020
Réponse de Danish Masood le 17 nov. 2020
Dear Mr. Mathew, Greetings from Hotel One Thank you for your valued feedback. We sincerely regret and apologize for the inconvenience you have faced. We assure you that our team is always happy to assist guests. Please do stay with us again so we can rectify your unfortunate experience. Regards, Danish Masood Asst. Reservation Manager

10/10 Excellent

Muhammad Ali

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2020

8/10 Bien

Muhammad Aqeel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amaxing
It is quite good
Séjour de 1 nuit en février 2020

8/10 Bien

Marguerite

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Close to the center, rooms clean & tidy, beds very comfortable. A bigger choice at breakfast is needed, no fruit or yougurts. Otherwise a great hotel
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

10/10 Excellent

Talha, Karachi

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A really good hotel, however, there is a steep climb to reach the entrance from the main road
Séjour de 4 nuits en septembre 2019

6/10 Satisfaisant

SAR, Islamabad

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Worst Check-in ever . They had no clue about my reservation which was prepaid. Even after everything was sorted out, it took them 2.5 hours to get me a room .
Séjour de 1 nuit en juin 2019

10/10 Excellent

Mobeen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Its was great. We loved it.
Séjour de 1 nuit en mai 2019

4/10 Médiocre

IHTISHAM, Toronto

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Only unique thing is the location . , wouldn’t stay here ever again
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Muhammad Naeem Bhutta le 30 avr. 2019
Dear Mr. Ahtesham, We are sad to hear that you did not have healthy stay with us. Would you be so kind to advise us with issues that you have faced at property and what makes you upset for not visiting us again. I am looking forward for your response to investigate further.