Avis
7,8
Bien
8,0/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
2/10 Horrible
Dominic
Voyage en famille
10 août 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dominic
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Heather le 15 août 2023
Dear Dominic,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Kind Regards Heather GolabekFront Office Assistant Manager
2/10 Horrible
Stephanie et Flavien
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
9 août 2023
Les points faibles : Propreté et équipements
Stephanie et Flavien
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Front Office Manager le 11 août 2023
Dear Guest,thank you for your feedback. Our superior rooms coming with other benefits like early check in, late check out, costa vouchers, 10% of food and beverage, biscuits and bottled water in the room. I am sorry to read that you were disappointed with your room not cleaned at 3pm. Our staff works till later on the day and they clean the rooms until that time.Once again thank you for all your comments. I will make sure that will be passed to relevant departments.Would you wish to discuss your stay further please contact me directely.Kind RegardsAnna stankiewicz
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très agréable
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de hj le 17 juin 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to fill in a review on your recent visit to Jurys Inn Inverness. We value all feedback.
We are very glad to read that you enjoyed your stay and especially the leisure club facilities.
We hope to see you again in the near future.
Kind Regards
Gary Howe
Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
6 juin 2021
Les points forts : Confort de la chambre
An average stay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de ghg le 7 juin 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to fill in a review on your recent stay at Jurys Inn Inverness. We value all feedback.
We are sorry that you felt that the hotel was noisy during your visit & that the bathroom was old fashioned. We will look into this for you.
Kind Regards
Gary Howe
Front Office Manager
10/10 Excellent
celia
Voyage en groupe
31 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
celia
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Management le 1 janv. 2020
Thank you for your lovely review. We appreciate all the feedback from our guests. I hope we can welcome you back again very soon. Kind Regards Duty Manager
8/10 Bien
Bastia, Corse
Voyage en famille
22 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bastia
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Duty Manager le 23 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you for your lovely review.
I am delighted to see that you enjoyed your stay with us.
I hope to welcome you back in the future.
Kind Regards
Anna Stankiewicz
6/10 Satisfaisant
benoit
17 août 2019
Déjeuner
benoit
Séjour de 8 nuits en août 2019
Réponse de Anna Stankiewicz Duty Manager le 26 août 2019
Dear Guest
Thank you for your review regarding your recent stay in Jurys Inn Inverness.
I am sorry to read that you were disappointed with the breakfast service. We value all the feedback from our guests as it helps us to improve our standards.
Once again thank you and have good day.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 août 2019
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Anna Stankiewicz Duty Manager le 26 août 2019
Dear Guest
Thank you for your feedback regarding your stay in Jurys inn Inverness. I am happy to read that location of the hotel met your expectations and that manager on duty was really helpful. At the same time I am sorry to see that noise from outside disturbed your stay.
Once again thank you and have a good day.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
19 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de G le 20 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for your review. We are sorry to see that you did not enjoyed your stay. If you wish to discuss anything further please contact us directly at the hotel.
Kind Regards
Gary Howe
Front Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Management le 18 juin 2019
Dear Guest, Thank you for your review. We appreciate all feedback. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you again in the future. Kind Regards
8/10 Bien
Jean Daniel
23 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean Daniel
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Management le 23 mai 2019
Dear Jean Daniel,
Thank you for your review. We appreciate the feedback. Have a lovely day.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Gary le 7 mai 2019
Dear Guest,
Thank you for your review. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you again soon.
Kind Regards
Gary Howe
Front Office Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 mai 2019
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Management le 3 mai 2019
Dear Guest,
Thank You for taking time to leave feedback about your recent stay at Jurys Inn hotel in Inverness.
Please accept my sincere apologies for the issues you experienced while staying with us. I will personally make sure those are addressed and rectified where possible. I hope that despite all this experience we can still welcome you in future..
Once again thank You and have a great day.
Kind regards
8/10 Bien
Frédéric
24 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pratique pour rayonner sur le Loch Ness
Frédéric
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Jurys Inn Inverness le 24 févr. 2019
Thank you for staying with us and we appreciate the feedback
8/10 Bien
Odélia
3 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Odélia
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Jurys Inn Inverness le 3 janv. 2019
Thank you for staying with us and we appreciate the feedback
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
Réponse de Manager le 1 mars 2018
Thank you for your review,
We hope to welcome you back to our hotel in the future.
2/10 Horrible
Claudia
22 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudia
Séjour de 4 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Robert
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Robert
Séjour de 5 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Anthony
Voyage en famille
16 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Anthony
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Sarah
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Timothy
Voyage en groupe
29 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 30 avr. 2024
Dear Timothy We would like to thank you for taking the time to write your feedback about your stay and we hope that we will welcome you back to Leonardo hotel soon.Thank youDuty manager
8/10 Bien
Michael
Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 30 avr. 2024
Dear MichaelThank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Duty Manager
8/10 Bien
Alan
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 22 avr. 2024
Dear Alan Thank you for taking the time to write your feedback. We appreciate the time you have taken to write us your feedback and hope we will welcome you back again at Leonardo Hotels Inverness.Thank youDuty Manager
6/10 Satisfaisant
lynda
Voyage d’affaires
12 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
lynda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 14 avr. 2024
Dear LyndaThank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Duty Manager
4/10 Médiocre
michelle
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
michelle
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Duty Manager le 14 avr. 2024
Dear Michelle Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Duty Manager
2/10 Horrible
Daniel
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 7 avr. 2024
Dear Guest,I do believe that was mentioned to me at reception. We would be m ore than happy to move your rooms if we would be informed about it at the time.Please contact us directly as we would like to discuss that further.Kind Regards
10/10 Excellent
Barry
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barry
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Office Manager le 16 mars 2024
Dear Barry,Thank you for your lovely review. We are glad that you had a pleasant stay and we hope to welcome you back again very soon.Kind RegardsAnna Stankiewicz
10/10 Excellent
Chris
Voyage en famille
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Office Manager le 13 mars 2024
Dear Chris,Thank you for taking time to leave your lovely review. We hope to welcome you back again very soon.Kind RegardsAnna Stankiewicz
10/10 Excellent
Sam
Voyage d’affaires
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sam
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 27 févr. 2024
Dear Sam,Thank you for your lovely review. We hope to welcome you back again very soon.Kind RegardsAnna Stankiewicz
8/10 Bien
Matthew
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Matthew
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Duty Manager le 26 févr. 2024
Dear Matthew Thank you for taking the time to write us your feedback. We hope that we will welcome you back soon.thank you
10/10 Excellent
Michele
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michele
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Duty Manager le 26 févr. 2024
Dear Michele Thank you for taking the time to write your feedback about your stay with us at Leonardo Hotel inverness. WE hope to see you soon.Thank you
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disappointing!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Duty Manager le 26 févr. 2024
Dear GuestWe appreciate the tie it has take to write us your feedback. we will take on board the issues you have had and try work on it. We hope that we will welcome you back to the hotel.Thank you
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Duty Manager le 19 févr. 2024
Dear AnonymousThank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
6/10 Satisfaisant
Alison
18 févr. 2024
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
average stay
Alison
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Duty Manager le 19 févr. 2024
Dear Alison Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Georgia
18 févr. 2024
Georgia
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 20 févr. 2024
Dear Georgia,Thank you for taking time to leave your review. We hope to welcome you back again in the future.Kind RegardsAnna Stankiewicz
8/10 Bien
Ian, Edinburgh
Voyage en famille, Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Duty Manager le 19 févr. 2024
Dear Ian, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
6/10 Satisfaisant
christine
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
christine
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Duty Manager le 17 févr. 2024
Dear Christine Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Reception Team
2/10 Horrible
David
Voyage d’affaires
14 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Duty Manager le 17 févr. 2024
Dear David,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Reception Team
10/10 Excellent
John
14 févr. 2024
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 15 févr. 2024
Dear John,Thank you for your lovely review. We hope to welcome you back again very soon .Kind RegardsAnna Stankiewicz
10/10 Excellent
paul
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
paul
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 13 févr. 2024
Dear Paul,Thank you for taking time leave your review. I am delighted to read that your stay was good and we hope to welcome you back again in the future.Kind RegardsAnna Stankiewicz
6/10 Satisfaisant
Shaun
Voyage d’affaires
9 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Shaun
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 10 févr. 2024
Dear Shaun,Thank you for your feedback. We hope to welcome you back in the future.Kind RegardsAnna Stankiewicz
2/10 Horrible
Kelly
Voyage en famille
8 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Kelly
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 10 févr. 2024
Dear Kelly,Thank you for taking time to leave your feedback. I am sorry to see that your stay was disappointing. Please contact hotel directly would you wish to discuss your stay in more details.Once again we appreciate all reviews from our guests.Thank you and have a lovely day.Kind RegardsAnna Stankiewicz
8/10 Bien
Ivan
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ivan
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Front Office Manager le 4 févr. 2024
Dear Ivan,Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Anna Stankiewicz
6/10 Satisfaisant
Stuart
30 janv. 2024
Stuart
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Office Manager le 4 févr. 2024
Dear Stuart,Thank you for the review of our hotel! We hope to see you again very soon.Sincerely,Anna Stankiewicz
6/10 Satisfaisant
Anne
28 janv. 2024
Anne
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Office Manager le 4 févr. 2024
Dear Anne,Thank you for the review of our hotel! We hope to see you again very soon.Sincerely,Anna Stankiewicz
6/10 Satisfaisant
Craig
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Craig
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Front Office Manager le 4 févr. 2024
Dear Craig,Thank you for the review of our hotel! We hope to see you again very soon.Sincerely,Anna Stankiewicz
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 janv. 2024
Comfortable bed, bathroom needs upgrade
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Office Manager le 4 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking time to leave your review. I am sorry to read that your stay was not satisfacionary.Would you wish to discuss your stay further please do not hesitate to contact me directely.Once again thank you for your feedbacka and we hope to welcome you back in the future.Kind RegardsAnna Stankiewicz
8/10 Bien
Raymond
28 janv. 2024
Raymond
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Front Office Manager le 4 févr. 2024
Dear Raymond,Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Anna Stankiewicz
6/10 Satisfaisant
Gill
24 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Gill
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Front Office Manager le 4 févr. 2024
Dear Gill,Thank you for the review of our hotel! We hope to see you again very soon.Sincerely,Anna Stankiewicz