Avis sur Columba Hotel Inverness by Compass Hospitality
Columba Hotel Inverness by Compass Hospitality
7 Ness Walk, Inverness, Scotland
Avis
7,6
Bien
7,8/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Bethan le 17 déc. 2023
Dear Vincent, thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel
10/10 Excellent
Dominique
Voyage en groupe
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dominique
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Gabriel le 24 oct. 2023
Thank you for your rating.We look forward to welcoming you back to the Columba Hotel in future. Kind regards Columba Team
6/10 Satisfaisant
Fabien, MONTUSSAN
20 oct. 2023
Fabien
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Columba Team le 25 oct. 2023
Thank you for your rating.We look forward to welcoming you back to the Columba Hotel in future. Kind regards Columba Team
10/10 Excellent
Maeva
Voyage en couple
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maeva
Réponse de Gabriel le 17 oct. 2023
We are so pleased to see that you enjoyed your stay with us! Thank you for taking the time to write this review. We look forward to welcoming you back in the future.
8/10 Bien
Veronique
Voyage en groupe
5 oct. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Veronique
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Gabriel le 7 oct. 2023
Thank you for taking the time to write this review, your feedback has been taken on board and passed to the relevant teams. I hope to welcome you back in the future.
8/10 Bien
Sylvie
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvie
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Columba Team le 5 août 2023
Dear Guest, I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you’re traveling to our area again soon, don’t hesitate to call us.
8/10 Bien
MADERT
2 mai 2023
MADERT
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Bethan le 3 mai 2023
Dear Madert, thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Bethan le 7 janv. 2023
Dear Traveller, thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
6/10 Satisfaisant
Frederic
Voyage en famille
10 sept. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Frederic
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Tracey le 28 sept. 2021
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
GEORGIA
13 mars 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Déçu
GEORGIA
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de The Columba Team le 16 mars 2020
Thank you for the great review of Columba Hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
8/10 Bien
Danielle
28 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Danielle
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de The Columba Team le 1 déc. 2019
Thank you for your feedback. We are delighted to hear you enjoyed your stay and hope to see you again soon.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de The Columba Team le 23 oct. 2019
Thank you for your feedback. We are delighted to hear you enjoyed your stay and hope to see you again.
8/10 Bien
Vanessa
8 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good
Vanessa
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de The Columba Team le 9 sept. 2019
Thank you for your feedback of Columba Hotel. We are glad to see you enjoyed your stay and hope to see you again soon.
8/10 Bien
Arnaud
12 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Arnaud
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de The Columba Team le 13 août 2019
Thank you for your feedback, it is appreciated!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de The Columba Team le 11 avr. 2019
Thank you for your review
8/10 Bien
Amber
Voyage en couple
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amber
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Jacqueline
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacqueline
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de The Columba Team le 26 mai 2024
Hi Jacqueline,Thank you for your kind review. We appreciate your feedback.
6/10 Satisfaisant
Rosalind
25 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Rosalind
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bethan le 25 mai 2024
Dear Rosalind, thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
4/10 Médiocre
Yi Jia
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yi Jia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bethan le 25 mai 2024
Dear Yi Jia, we appreciate taking the time to write this review, I am very sorry to hear that your stay did not meet your expectations
8/10 Bien
Nicola, Longueuil
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicola
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bethan le 25 mai 2024
Dear Nicola, thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
10/10 Excellent
Mary
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bethan le 25 mai 2024
Dear Mary, thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
8/10 Bien
Joseph
Voyage en couple
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Sapna le 19 mai 2024
Thank you for leaving us a kind review. We are delighted to know that you enjoyed your stay at the hotel.
8/10 Bien
Rebecca
17 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de The Columba Team le 20 mai 2024
Thank you for leaving us a review. We are delighted to know that you have enjoyed your overall experience at The Columba.
6/10 Satisfaisant
Robin
17 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Robin
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Bethan le 22 mai 2024
Dear Robin, thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
8/10 Bien
James
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Équipements
James
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Columba Team le 19 mai 2024
Thank you for leaving us a kind review. We are pleased to know that you enjoyed your stay at the Hotel. We take pride in our customer service. Thank you for staying at the Columba.
6/10 Satisfaisant
Sabine
Voyage en groupe
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Sabine
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Columba Team le 19 mai 2024
Thank you leaving us a review. We appreciate your feedback and we apologise for the said inconvenience. Your feedback has been taken in notice and will be acted upon. We hope to see you in future.
4/10 Médiocre
Maggie, Melbourne
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Maggie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Rachael
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Bethan le 12 mai 2024
Dear Rachael, thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
10/10 Excellent
carol
Voyage en groupe
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
carol
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Bethan le 12 mai 2024
Dear Carol, thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
8/10 Bien
Michael
10 mai 2024
Les points forts : Équipements
Michael
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Sapna le 10 mai 2024
Thank you so much for leaving us a kind review. We are delighted to know that you enjoyed your stay at the hotel.
2/10 Horrible
Mercedes
10 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mercedes
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Bethan le 12 mai 2024
Dear Mercedes, we appreciate taking the time to write this review, I am very sorry to hear that your stay did not meet your expectations.
8/10 Bien
Steven, Albion
Voyage en famille
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Sapna le 10 mai 2024
Thank you so much for leaving us a kind review. We are delighted to know that you enjoyed your overall stay at the hotel. We have forwarded your remarks to the housekeeping. And will be pleased to see you again in future.
6/10 Satisfaisant
Karen
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Karen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Sapna le 10 mai 2024
Thank you so much for leaving us a kind review. We are delighted to know that you enjoyed your overall stay at the hotel. Your remarks have been forwarded to our Maintenance. We hope to see you in future.
4/10 Médiocre
Michael
3 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Bethan le 12 mai 2024
Dear Michael, we appreciate taking the time to write this review, I am very sorry to hear that your stay did not meet your expectations.
10/10 Excellent
leigh ann
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
leigh ann
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Bethan le 12 mai 2024
Dear Leigh Ann, thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
10/10 Excellent
Dylan
30 avr. 2024
Dylan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Bethan le 21 mai 2024
Dear Dylan, thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
6/10 Satisfaisant
Jennifer
Voyage en groupe
28 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sapna le 29 avr. 2024
Good Morning, Thank you for leaving us a review. We appreciate your feedback. Our hotel was built in 1881. We believe that adds to its charm. And it is an A-listed building as well. Your remarks for the restaurant has been forwarded.Thank you for staying with us. We hope to see you in future.
8/10 Bien
Ken
Voyage en groupe, Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ken
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Columba Team le 27 avr. 2024
Dear Ken, Thank you for your review, I am glad that you enjoyed the location of the hotel. I do apologise about your evening meal with us.
10/10 Excellent
Marilyn
23 avr. 2024
Marilyn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Columba Team le 19 mai 2024
Thank you for your kind review. We are glad you enjoyed your stay at the hotel.
10/10 Excellent
Margaret
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Margaret
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Columba Team le 27 avr. 2024
Dear Margaret, Thank you for your kind review, I am glad that the staff were friendly during your stay
8/10 Bien
Marcel
22 avr. 2024
Marcel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Bethan le 12 mai 2024
Dear Marcel, thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
6/10 Satisfaisant
Kevin
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kevin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Columba Team le 21 avr. 2024
We are grateful that you took the time out to leave us a review. Your feedback helps us to improve service for everyone.
10/10 Excellent
Johannes
19 avr. 2024
Johannes
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sapna le 10 mai 2024
Thank you so much for leaving us a kind review. We are delighted to know that you enjoyed your stay at the hotel. We hope to see you again in future.
6/10 Satisfaisant
Suzanne
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Suzanne
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Columba Team le 20 avr. 2024
Dear Suzanne,we are glad to hear that you enjoyed your stay with us and hope to see you again in the future !!
2/10 Horrible
Lauren
Voyage en groupe
17 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lauren
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Columba Team le 20 avr. 2024
Dear guest, thank you for your time to write this review, I apologize for this bad experience. I am very disappointed to hear that our room did not meet your expectations. Your remarks are well noted and I personally will make every effort to remove all shortcomings as soon as possible. We will try the next time to be more than expected.
10/10 Excellent
Christine, Verdun
16 avr. 2024
Christine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sapna le 10 mai 2024
Thank you so much for leaving us a kind review. We are delighted to know that you enjoyed your stay at the hotel. We hope to see you again in future.
10/10 Excellent
Nadine Debolt
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadine Debolt
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The Columba Team le 16 avr. 2024
Thank you for your feedback on your stay. I am glad to hear everything over your stay was pleasant and you had a wonderful stay. We pride ourselves on our food and the level of customer service our staff provide. We look forward to welcoming you back to the Columba Hotel in future. Kind regards Columba Team
10/10 Excellent
Mairi
Voyage avec des animaux de compagnie
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mairi
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Columba Team le 14 avr. 2024
Dear Mairi, thank you for your lovely review, I am glad that you enjoyed the hotel and that the staff were great.
2/10 Horrible
Cameron
7 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cameron
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de The Columba Team le 16 avr. 2024
Dear guest, thank you for your time to write this review, I apologize for this bad experience. I am very disappointed to hear that our housekeeping staff did not meet your expectations. Your remarks are well noted and I personally will make every effort to remove all shortcomings as soon as possible. We will try the next time to be more than expected.
6/10 Satisfaisant
Thomas
Voyage en famille, Voyage d’affaires
30 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Thomas
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Caitlin le 31 mars 2024
Dear Thomas, Thank you for your review