Avis sur Hotel B Plus L
Hotel B Plus L
Plot No. 37 & 38, Sy. No. 66 & 67, Jubilee Enclave, Madhapur, Hyderabad, Telangana
Avis
6,8
8,6/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
10/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
30 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
6/10 Satisfaisant
Hari Krishna
Voyage en famille
16 avr. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Great place but disappointed service
Hari Krishna
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de Suneel Kumar le 7 mai 2021
Dear Guest,
Namaste !!!
Thanks for taking out time to put in your honest comments. We appreciate your patronage of Hotel B plus L and considering us as your preferred venue for your recent stay.
We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. It is matter of serious concern for us. Please be rest assured that we have taken this issue up with the concerned department and the entire team has been taken through a detailed training regime to ensure all requisite measures are taken in order to reinforce international service standards.
We look forward to welcome you back at Hotel B plus L, very soon and my team and I will extend the hospitality to the best of our ability to create an exemplary experience for you.
Thanks & Regards,
Hotel B plus L
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Worst check in experience
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
8/10 Bien
Evan
Voyage d’affaires
14 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Evan
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Ashwin le 17 janv. 2020
Dear Guest,
Greetings from Hotel B Plus L, Hitec City, Hyderabad
We thank you for reviewing us on the portal. We are glad you have appreciated our hotel and services.
Hope to see you back soon
Thank you
Regards
Ashwin
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
12 déc. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Horrible wake up service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Ashwin le 17 janv. 2020
Dear Guest,
Greetings from Hotel B Plus L, Hitec City, Hyderabad.
We thank you for the review, we firstly apologise for the inconvenience faced at your stay. We have taken a note of your complaint and the concerned department has been reprimanded on the same. We assure you such inconvenience would not be repeated in future. Proper training and supervision is imparted to our associates.
Do consider us on your next visit.
Thank you ,
Regards
Ashwin
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 août 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
Ragavan, SG
Voyage en famille avec de jeunes enfants
9 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ragavan
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Sunil le 13 févr. 2019
Dear Guest,
Greetings from Hotel B+L, Hyderabad
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel B+L. It is always a pleasure to receive feedback.
I will share your comments with our team and I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.In Regards,replacement of amenities and hot water,the same is addressed.
Thank you again for sharing your experience.
Yours sincerely,
Sunil Kumar,
Front Office Manager.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
15 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Manager le 28 nov. 2018
Dear Guest,
Thank you very much for your business support and review.
Warm Regards
B+L Manager