Avis
6,8
7,0/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
5,2/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,4/10
Écoresponsabilité
Avis
28 avr. 2024
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Michele
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michele
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
2/10 Horrible
Samantha
Voyage en couple
14 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Samantha
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
4 janv. 2024
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Jeanpaul
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeanpaul
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Karen
27 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Rodeway Inn
Karen
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de SARA K le 5 sept. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Rodeway Inn Huron. As a guest you are truly valued. Your feedback about your stay is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests.We hope to see you again soon.Sincerely,Sarat KGM
2/10 Horrible
leja
Voyage en famille
7 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
leja
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de SARA K le 5 sept. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Rodeway Inn Huron. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with Your satisfaction is important to us as a valued Choice Privileges member.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.Sincerely,Sara KGM
8/10 Bien
Lori
Voyage en couple
7 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lori
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de SARA K le 5 sept. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Rodeway Inn Huron. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with Your satisfaction is important to us as a valued Choice Privileges member.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.Sincerely,Sara KGM
8/10 Bien
Donald
26 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Donald
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de SARA K le 5 sept. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Rodeway Inn Huron. As a guest you are truly valued. Your feedback about your stay is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests.We hope to see you again soon.Sincerely,Sarat KGM
10/10 Excellent
Michael
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de SARA K le 5 sept. 2023
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Rodeway Inn Huron. As a guest you are truly valued. Your feedback about your stay is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests.We hope to see you again soon.Sincerely,Sarat KGM
8/10 Bien
Wah
5 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Wah
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
10/10 Excellent
Maciej
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maciej
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Cari
Voyage en famille
2 juil. 2023
Les points faibles : Confort de la chambre
Meh
Cari
Séjour de 8 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
John
30 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en juin 2023
6/10 Satisfaisant
Wilmer
29 juin 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Wilmer
Séjour de 2 nuits en juin 2023
4/10 Médiocre
Rita
Voyage en famille
27 juin 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rita
Séjour de 1 nuit en juin 2023
4/10 Médiocre
Christopher, Ringtown
Voyage en famille
27 juin 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 3 nuits en juin 2023
6/10 Satisfaisant
Johnnie M., Muncie
Voyage en couple
22 juin 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Johnnie M.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
4/10 Médiocre
Mary
18 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Sean
7 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sean
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de SARA K le 12 juin 2023
Dear SeanThank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Rodeway Inn Huron.As a Choice Privileges member you are truly valued.
2/10 Horrible
Susan
4 juin 2023
Susan
Séjour de 2 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
tammy
29 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
tammy
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de SARA K le 12 juin 2023
Dear TammyThank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Rodeway Inn Huron.As a Choice Privileges member you are truly valued.
10/10 Excellent
Christian
23 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Christian
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de SARA K le 12 juin 2023
Dear ChristianThank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Rodeway Inn Huron.As a Choice Privileges member you are truly valued.
2/10 Horrible
Dorothy
Voyage en famille
8 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel
Dorothy
Séjour de 2 nuits en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Ruby
Voyage en groupe
30 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruby
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de SARA K le 12 juin 2023
Dear RubyThank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Rodeway Inn Huron.As a Choice Privileges member you are truly valued.
8/10 Bien
Joaquin
Voyage en famille
16 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joaquin
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de SARA K le 2 mai 2023
Dear Joaquin,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!Sincerely,SAR KGM
2/10 Horrible
Brooklyn
28 févr. 2023
Brooklyn
Séjour de 1 nuit en février 2023
8/10 Bien
Ashley
Voyage en famille
19 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Pool under maintenance
Ashley
Séjour de 1 nuit en février 2023
4/10 Médiocre
John, New York
1 janv. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
6/10 Satisfaisant
Donald
Voyage en couple
27 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Donald
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
8/10 Bien
robert
Voyage en famille
15 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
robert
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de SARA K le 19 oct. 2022
Dear Robet, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Andrea
9 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
8/10 Bien
Dawn
Voyage en couple
30 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawn
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de SARA K le 19 oct. 2022
Dear Dawn,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
garry
25 sept. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nice room but sketchy
garry
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de SARA K le 19 oct. 2022
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Jason
Voyage en famille
18 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de SARA K le 19 oct. 2022
Dear Jason,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Echo
10 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Echo
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de SARA K le 19 oct. 2022
Dear Echo,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!