Avis sur Campanile Hull - City Centre
Campanile Hull - City Centre
City Center Beverley, Road/freetown Way, Hull, England
Avis
7,0
Bien
7,4/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
6,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
25 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
8/10 Bien
Jean Francois, Toulouse
19 nov. 2015
Yorkshire week-end
Jean Francois
6/10 Satisfaisant
CATHERINE, FRANCE
6 déc. 2014
HULL
CATHERINE
8/10 Bien
Jessica T, France
3 mai 2013
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Personnel accueillant
Jessica T
10/10 Excellent
Joe
Voyage d’affaires
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Joe
Séjour de 3 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Ambrogio
Voyage d’affaires
19 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ambrogio
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
GEOFFREY
Voyage en couple
18 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
GEOFFREY
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Mirwais
9 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mirwais
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
SHIRLEY
6 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
SHIRLEY
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Sally
Voyage d’affaires
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sally
Séjour de 2 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Ewan
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ewan
Séjour de 3 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Richard
4 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Alan
Voyage d’affaires
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Alan
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Chris Wills - General Manager le 13 mai 2024
Dear AlanThank you for taking the time to share your feedback, this is vital for us to continue to improve our hotel and services.I do greatly appreciate your feedback regarding our services. Please accept my apologies that on this occasion we have not met your expectations of the Campanile Brand. We are operating a limited menu at this time. Sincerely
8/10 Bien
Matt
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Matt
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 15 avr. 2024
Dear Matt, Thank you for taking the time to review your stay with us, through guest feedback we hope to improve our hotel and services, we hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
6/10 Satisfaisant
Ben
15 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ben
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 15 avr. 2024
Dear Ben, Thank you for taking the time to review your stay with us, through guest feedback we hope to improve our hotel and services, we hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
10/10 Excellent
David
Voyage en famille, Voyage en groupe
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 15 avr. 2024
Dear David, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
8/10 Bien
Robert
Voyage en groupe
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 15 avr. 2024
Dear Robert, Thank you for taking the time to review your stay with us, through guest feedback we hope to improve our hotel and services, we hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
2/10 Horrible
Louise
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Louise
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Louise, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. We will pass your comments onto our management team for review. Sincerely, Campanile Hull Team
10/10 Excellent
Carmel
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carmel
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Kike S. le 8 avr. 2024
Dear Carmel, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
8/10 Bien
Hannah
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hannah
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Hannah, Thank you for taking the time to review your stay with us, through guest feedback we hope to improve our hotel and services, we hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
6/10 Satisfaisant
Richard
4 mars 2024
Les points forts : Propreté
Richard
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Richard, Thank you for taking the time to review your stay with us, through guest feedback we hope to improve our hotel and services, we hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
8/10 Bien
PAUL
Voyage en couple
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
PAUL
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Paul, Thank you for taking the time to review your stay with us, through guest feedback we hope to improve our hotel and services, we hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
2/10 Horrible
Keith
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keith
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Keith, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. We will pass your comments onto our management team for review. Sincerely, Campanile Hull Team
2/10 Horrible
Lee
25 févr. 2024
Lee
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Lee, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. We will pass your comments onto our management team for review. Sincerely, Campanile Hull Team
2/10 Horrible
Gary
Voyage d’affaires
24 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BEDBUGS! BEWARE !
Gary
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Gary, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. We will pass your comments onto our management team for review. Sincerely, Campanile Hull Team
10/10 Excellent
Tony
18 févr. 2024
Tony
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Tony, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
10/10 Excellent
John
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear John, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
10/10 Excellent
Alex
Voyage d’affaires
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Alex, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
10/10 Excellent
darren
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
darren
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Darren, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
10/10 Excellent
William
Voyage en groupe
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear William, Thank you for taking the time to review your stay with us, through guest feedback we hope to improve our hotel and services, we hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
8/10 Bien
Robert
Voyage en couple
5 févr. 2024
Robert
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Robert, Thank you for taking the time to review your stay with us, through guest feedback we hope to improve our hotel and services, we hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
8/10 Bien
Bharti
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bharti
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Bharti, Thank you for taking the time to review your stay with us, through guest feedback we hope to improve our hotel and services, we hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
8/10 Bien
Paul
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Paul
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Paul, Thank you for taking the time to review your stay with us, through guest feedback we hope to improve our hotel and services, we hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
30 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. We will pass your comments onto our management team for review. Sincerely, Campanile Hull Team
10/10 Excellent
Afzal
26 janv. 2024
Excellent stay!
Afzal
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Afzal, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
4/10 Médiocre
Jeff
Voyage en couple
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeff
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Jeff, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. We will pass your comments onto our management team for review. Sincerely, Campanile Hull Team
8/10 Bien
meena
24 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
meena
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Meena, Thank you for taking the time to review your stay with us, through guest feedback we hope to improve our hotel and services, we hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
8/10 Bien
Erica
Voyage en couple
21 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Erica
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Erica, Thank you for taking the time to review your stay with us, through guest feedback we hope to improve our hotel and services, we hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
10/10 Excellent
Steve
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel stay
Steve
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Steve, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
8/10 Bien
Anne
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The Campanile stay in Hull
Anne
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Anne, Thank you for taking the time to review your stay with us, through guest feedback we hope to improve our hotel and services, we hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
10/10 Excellent
Afzal
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Afzal
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Afzal, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
10/10 Excellent
Ashok
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Ashok
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Ashok, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
10/10 Excellent
David
2 janv. 2024
David
Séjour de 9 nuits en décembre 2023
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear David, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
10/10 Excellent
darren
Voyage en groupe
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top night
darren
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Darren, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
10/10 Excellent
Howard
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Howard
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Tom
29 déc. 2023
Tom
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Tom, Thank you for taking the time to review your stay with us, through guest feedback we hope to improve our hotel and services, we hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
4/10 Médiocre
Olegs
27 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Olegs
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Campanile Hull Team le 8 avr. 2024
Dear Olegs, Thank you for taking the time to review your stay with us, through guest feedback we hope to improve our hotel and services, we hope to see you again very soon. Sincerely, Campanile Hull Team
10/10 Excellent
Keith
Voyage en groupe
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Basic but all you need
Keith
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
4/10 Médiocre
Hannah
20 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hannah
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Sahdia
19 déc. 2023
Les points forts : Équipements
Sahdia
Séjour de 1 nuit en décembre 2023