Avis sur Renaissance Huizhou Hotel
Renaissance Huizhou Hotel
No 2 Dong Jiang Two Road, Jiang Bei, Cheng District, Huizhou, Guangdong
Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Fung Ying
Voyage en famille, Voyage en groupe
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fung Ying
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Renaissance Huizhou Hotel le 5 mars 2024
Dear Guest, thank you so much to share your feedback with us! We are truly glad and happy to know that you have had a great experience with us. We look forward to welcoming you again to the Renaissance Huizhou Hotel in the near future when you plan your next trip!
10/10 Excellent
Joseph Chris
Voyage en famille
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph Chris
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Renaissance Huizhou Hotel le 20 févr. 2024
親愛的賓客,感謝您選擇惠州富力萬麗酒店作爲您在惠州的休憩之所。從酒店便利的地理位置,環境設施,再到悉心爲賓客們提供真摯服務的大使們,我們都希望爲您和賓客們所打造的萬麗體驗是充滿樂趣的。很高興看到您對酒店整體環境感到滿意,能夠爲您提供趣意、地道、獨特的高品質産品及服務,我們深感榮幸。再次感謝您對我們酒店的信任和喜愛。我們每壹位大使都期待您下壹次的位臨。
10/10 Excellent
Cheng Yu
Voyage d’affaires
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cheng Yu
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de 惠州富力万丽酒店 le 29 janv. 2024
亲爱的宾客,感谢您选择惠州富力万丽酒店作为您在惠州的休憩之所。从酒店便利的地理位置,环境设施,再到悉心为宾客们提供真挚服务的大使们,我们都希望为您和宾客们所打造的万丽体验是充满乐趣的。很高兴看到您对酒店整体环境感到满意,能够为您提供趣意、地道、独特的高品质产品及服务,我们深感荣幸。再次感谢您对我们酒店的信任和喜爱。我们每一位大使都期待您下一次的莅临。
10/10 Excellent
Yan siu
Voyage en famille
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yan siu
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de 惠州富力万丽酒店 le 29 janv. 2024
尊敬的客人:感謝入住惠州富力萬麗酒店並分享您的入住體驗。萬麗酒店真誠的相信旅行是壹種探索發現新鮮事物的生活態度,所以不論您是因何事下榻惠州富力萬麗酒店,我們都希望您在住宿的每個環節找到樂趣,領略鵝城惠州的日新月異,並發現旅途中那些隱藏的寶藏。歡迎來到大堂向我們的領航員了解惠州獨具特色的客家風情、文化。我們期待您再次選擇惠州富力萬麗酒店。
10/10 Excellent
Siew Hong
Voyage en groupe
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Siew Hong
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Renaissance Huizhou Hotel le 12 janv. 2024
Dear Guest, thank you very much for choosing your stay with us. We look forward to welcoming you back to the Renaissance Huizhou hotel in the near future.
8/10 Bien
Yan siu
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yan siu
Réponse de Renaissance Huizhou Hotel le 20 févr. 2024
亲爱的宾客,感谢您选择惠州富力万丽酒店作为您在惠州的休憩之所。从酒店便利的地理位置,环境设施,再到悉心为宾客们提供真挚服务的大使们,我们都希望为您和宾客们所打造的万丽体验是充满乐趣的。很高兴看到您对酒店整体环境感到满意,能够为您提供趣意、地道、独特的高品质产品及服务,我们深感荣幸。再次感谢您对我们酒店的信任和喜爱。我们每一位大使都期待您下一次的莅临。
4/10 Médiocre
Mark
Voyage d’affaires
21 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel but lacking
Mark
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Renaissance HZ le 24 oct. 2023
Dear Guest, Thank you very much for your comments, and we apologize for the unpleasant experience you have experienced during your stay in our hotel. Your comments are very important to us for better improvement, please don’t lose the faith on us, and we do look forward to providing you with a better quality and service.
6/10 Satisfaisant
KWOK FAI
Voyage d’affaires
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté
KWOK FAI
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Renaissance HZ le 1 nov. 2023
尊敬的賓客,您好,感謝您選擇下榻惠州富力萬麗酒店並在百忙之中抽空對您本次入住進行反饋。我們深信客人的反饋和意見是提升萬麗品牌服務的重要途徑之一。從您的意見中瞭解到您此次住宿未能盡善盡美,對此請接受我們誠摯的歉意。酒店管理層非常重視您的反饋,這對我們提升服務質量尤爲重要,我們將進行內部調查並跟進整改。希望您下次惠州之行再次選擇惠州富力萬麗酒店。
10/10 Excellent
Ya Shan
Voyage d’affaires
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ya Shan
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Renaissance HZ le 29 août 2023
Dear Guest, thank you so much to share your feedback with us! We are truly glad and happy to know that you have had a great experience with us. We look forward to welcoming you again to the Renaissance Huizhou Hotel in the near future when you plan your next trip!
10/10 Excellent
YUNG-CHIH
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
YUNG-CHIH
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Renaissance HZ le 28 août 2023
Dear Guest, thank you so much to share your feedback with us! We are truly glad and happy to know that you have had a great experience with us. We look forward to welcoming you again to the Renaissance Huizhou Hotel in the near future when you plan your next trip!
4/10 Médiocre
Sara
Voyage d’affaires
9 juin 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Sara
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Renaissance HZ le 14 juin 2023
Dear Guest, Thank you very much for your comments, and we apologize for the unpleasant experience you have experienced during your stay in our hotel. Your comments are very important to us for better improvement, please don’t lose the faith on us, and we do look forward to providing you with a better quality and service.
10/10 Excellent
HIU SING
Voyage en famille
29 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
recommended
HIU SING
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Renaissance HZ le 2 juin 2023
Dear Guest, thank you so much to share your feedback with us! We are truly glad and happy to know that you have had a great experience with us. We look forward to welcoming you again to the Renaissance Huizhou Hotel in the near future when you plan your next trip!
10/10 Excellent
GLORIA
Voyage d’affaires
22 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
GLORIA
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Renaissance HZ le 2 juin 2023
Thank you for sharing your valuable feedback with us. We really appreciate your compliment and will share it with our ambassadors at the hotel.
8/10 Bien
Mikael
Voyage d’affaires
14 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mikael
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Renaissance HZ le 2 juin 2023
Dear Guest, thank you very much for choosing your stay with us. We look forward to welcoming you back to the Renaissance Huizhou hotel in the near future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
11 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
진짜 좋아요!
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Renaissance HZ le 18 avr. 2023
Dear Guest, thank you very much for choosing your stay with us. We look forward to welcoming you back to the Renaissance Huizhou hotel in the near future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
很好的洒店
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Renaissance HZ le 18 avr. 2023
尊敬的宾客,感谢入住惠州富力万丽酒店!很高兴能看到您对酒店的认可。服务是酒店最基础的保障,酒店全体员工齐心努力,为每位客人打造出乎意料的惊喜入住体验而共同努力!同时,我们也以酒店优越的地理位置引以为豪:酒店位于惠州市中心江北新区CBD地带,已然成为惠州地标建筑之一。再次感谢您对酒店的美誉,并随时欢迎您回家看看!
10/10 Excellent
CHI HUNG
6 avr. 2023
CHI HUNG
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Renaissance HZ le 18 avr. 2023
尊敬的宾客,感谢入住惠州富力万丽酒店!很高兴能看到您对酒店的认可。服务是酒店最基础的保障,酒店全体员工齐心努力,为每位客人打造出乎意料的惊喜入住体验而共同努力!同时,我们也以酒店优越的地理位置引以为豪:酒店位于惠州市中心江北新区CBD地带,已然成为惠州地标建筑之一。再次感谢您对酒店的美誉,并随时欢迎您回家看看!
10/10 Excellent
CHI HUNG
Voyage en famille
21 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
很好
CHI HUNG
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Renaissance HZ le 22 mars 2023
亲爱的宾客,感谢您选择惠州富力万丽酒店作为您在惠州的休憩之所。从酒店便利的地理位置,环境设施,再到悉心为宾客们提供真挚服务的大使们,我们都希望为您和宾客们所打造的万丽体验是充满乐趣的。很高兴看到您对酒店整体环境感到满意,能够为您提供趣意、地道、独特的高品质产品及服务,我们深感荣幸。再次感谢您对我们酒店的信任和喜爱。我们每一位大使都期待您的下一次光临。
10/10 Excellent
JOONMO
17 mars 2023
Les points forts : Personnel et service
JOONMO
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Renaissance HZ le 20 mars 2023
Dear Guest, thank you so much to share your feedback with us! We are truly glad and happy to know that you have had a great experience with us. We look forward to welcoming you again to the Renaissance Huizhou Hotel in the near future when you plan your next trip!
10/10 Excellent
kenny
18 févr. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
kenny
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Renaissance HZ le 20 mars 2023
Dear Guest, thank you so much to share your feedback with us! We are truly glad and happy to know that you have had a great experience with us. We look forward to welcoming you again to the Renaissance Huizhou Hotel in the near future when you plan your next trip!
10/10 Excellent
WONG
Voyage en famille
30 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
值得多住一天
WONG
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
10/10 Excellent
WENQIAN
Voyage en famille
8 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
WENQIAN
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
10/10 Excellent
WENQIAN
Voyage en famille
8 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
WENQIAN
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
10/10 Excellent
Gao
Voyage d’affaires
26 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gao
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
4/10 Médiocre
Yuqin
Voyage en famille
20 févr. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nightmare
Yuqin
Séjour de 2 nuits en février 2021
Réponse de Bella le 1 mars 2021
Dear Guest, Thank you very much for your comments, and we apologize for the unpleasant experience you have experienced during your stay in our hotel. Your comments are very important to us for better improvement, please don’t lose the faith on us, and we do look forward to providing you with a better quality and service.
10/10 Excellent
Xiaohong
Voyage en famille
2 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Staff
Xiaohong
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Renaissance Huizhou Hotel le 17 févr. 2020
Dear Guest, thank you so much for sharing your feedbacks on your stay with us! We truly glad and happy to know that you have had a great stay experience with us. We look forward to welcoming you again to the Renaissance Huizhou Hotel in the near future when you plan your next trip!
8/10 Bien
YUNJUNG
Voyage en famille
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
호텔스닷컴에게
YUNJUNG
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Renaissance Huizhou Hotel le 17 févr. 2020
Dear Guest, thank you for taking the time to write your review and choosing to staying at Renaissance Huizhou hotel. We sincerely apologize for the unpleasant experience you had during your stay time. Your feedback is very important to us so that we are aware of areas for improvement. Please be assured that we will take measures to improve our services. We look forward to welcoming you back again in the very near future.
10/10 Excellent
Yeung Chun
Voyage en famille
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yeung Chun
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Renaissance Huizhou Hotel le 17 févr. 2020
Dear Guest, thank you so much for sharing your feedbacks on your stay with us! We truly glad and happy to know that you have had a great stay experience with us. We look forward to welcoming you again to the Renaissance Huizhou Hotel in the near future when you plan your next trip!
4/10 Médiocre
Kingstone
31 déc. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kingstone
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Renaissance Huizhou Hotel le 31 déc. 2019
Dear Guest, thank you for taking the time to write your review and choosing to staying at Renaissance Huizhou hotel. We sincerely apologize for the unpleasant experience you had during your room time. We will improve our sanitation of room. Your feedback is very important to us so that we are aware of areas for improvement. Please be assured that we will take measures to improve our services. We look forward to welcoming you back again in the very near future.
6/10 Satisfaisant
Kam Va
30 déc. 2019
Kam Va
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
Sau Kam
Voyage en famille
13 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sau Kam
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Renaissance Huizhou Hotel le 16 déc. 2019
Dear Guest, thank you so much for sharing your feedbacks on your stay with us! We truly glad and happy to know that you have had a great stay experience with us. We look forward to welcoming you again to the Renaissance Huizhou Hotel in the near future when you plan your next trip!
10/10 Excellent
PIK KWAN
Voyage en groupe
4 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PIK KWAN
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Renaissance Huizhou Hotel le 22 nov. 2019
尊贵的宾客,非常感谢您选择惠州富力万丽酒店以及对我们的高度评价。很高兴在万丽的憩息时光能成为您满意、喜悦旅程的一部分。酒店客房分布于31-48楼,在客房内您能享受极具特色的惠州城市景观及西湖美景,休闲惬意。感谢您对于我们餐厅出品的赞赏以及意见,餐饮部门会继续给大家带来更多美味。在您入住期间,全体万丽大使将竭诚为您提供舒适满意的出行体验。真挚地期待您及您的家人再次光临美丽的鹅城,光临惠州富力万丽酒店!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 oct. 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Renaissance Huizhou Hotel le 16 oct. 2019
Dear Guest, thank you so much for sharing your feedbacks on your stay with us! We truly glad and happy to know that you have had a great stay experience with us. We look forward to welcoming you again to the Renaissance Huizhou Hotel in the near future when you plan your next trip!
6/10 Satisfaisant
Pei Lian
6 août 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
To improve on front desk check-in area
Pei Lian
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Renaissance Huizhou Hotel le 6 août 2019
Dear Guest, thank you for taking the time to write your review and choosing to staying at Renaissance Huizhou hotel. We sincerely apologize for the unpleasant experience you had during the stay in hotel. Your comments are very important to us for better improvement, please don’t lose the faith on us, and we do looking forward to providing you with a better quality and service.
4/10 Médiocre
Kwok Keung
2 août 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
一切都好,就是那个餐厅不成。
Kwok Keung
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Renaissance Huizhou Hotel le 5 août 2019
尊敬的宾客,非常感谢您选择惠州富力万丽酒店并抽出宝贵的时间对入住体验进行分享。非常遗憾您本次的入住体验未能达到您的期望,请再次接受我们最诚挚的歉意。对于您的分享,酒店会与相关的部门进行沟通,相应进行改善及提高。如您还有任何意见或建议,欢迎随时给予酒店反馈,帮助酒店不断提升服务质量为每位宾客带来完美舒适的入住体验。再次感谢您的支持与反馈,希望您下次惠州之行还能选择惠州富力万丽酒店,以便我们有机会为您提供高水准的设施和服务!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Renaissance Huizhou Hotel le 2 août 2019
尊贵的宾客,非常感谢您选择惠州富力万丽酒店以及对我们的高度评价。很高兴在万丽的憩息时光能成为您满意、喜悦旅程的一部分。您对酒店的满意是我们继续进步的动力,如你在住店期间遇到任何问题,欢迎您联系酒店工作人员,我们定会为您快速解决。在您入住期间,全体万丽大使将竭诚为您提供舒适满意的出行体验。真挚地期待您及您的家人再次光临美丽的鹅城,光临惠州富力万丽酒店!
10/10 Excellent
Wong
2 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wong
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Renaissance Huizhou Hotel le 4 juil. 2019
尊贵的宾客,非常感谢您选择惠州富力万丽酒店以及对我们的高度评价。很高兴在万丽的憩息时光能成为您满意、喜悦旅程的一部分。在您入住期间,全体万丽大使将竭诚为您提供舒适满意的出行体验。真挚地期待您及您的家人再次光临美丽的鹅城,光临惠州富力万丽酒店!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
有點小問題可以改善
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Renaissance le 17 juin 2019
尊敬的宾客,非常感谢您选择惠州富力万丽酒店并抽出宝贵的时间对入住体验进行分享。非常遗憾您本次的入住体验未能达到您的期望,请再次接受我们最诚挚的歉意。您的反馈酒店管理层非常重视,对学习并改进酒店的服务十分重要,欢迎您与我们分享您此行的更多细节,如您所遇的状况详细,入住日期等,以便酒店与相关部门跟进排查。酒店全体员工真挚地期待着您再次光临惠州富力万丽酒店!
8/10 Bien
IRIS
20 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
IRIS
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Renaissance Huizhou Hotel le 22 mars 2019
尊贵的宾客,非常感谢您选择惠州富力万丽酒店以及对我们的高度评价。很高兴在万丽的憩息时光能成为您满意、喜悦旅程的一部分。在您入住期间,全体万丽大使将竭诚为您提供舒适满意的出行体验。真挚地期待您及您的家人再次光临美丽的鹅城,光临惠州富力万丽酒店!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 mars 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not totally satisfied
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Renaissance Huizhou Hotel le 22 mars 2019
Dear Guest, Thank you very much for your comments, and we apologies for the unpleasant experience you have experienced during the stay in our hotel. Your comments are very important to us for better improvement, please don’t lose the faith on us, and we do looking forward to providing you with a better quality and service.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
視野好
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Renaissance Huizhou Hotel le 11 mars 2019
尊贵的宾客,非常感谢您选择惠州富力万丽酒店以及对我们的高度评价。很高兴在万丽的憩息时光能成为您满意、喜悦旅程的一部分。在您入住期间,全体万丽大使将竭诚为您提供舒适满意的出行体验。真挚地期待您及您的家人再次光临美丽的鹅城,光临惠州富力万丽酒店!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 févr. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Renaissance Huizhou Hotel le 19 févr. 2019
Dear Guest, thank you for taking the time to write your review and choosing to staying at Renaissance Huizhou hotel. We sincerely apologize for the unpleasant experience you had during breakfast time. Your feedback is very important to us so that we are aware of areas for improvement. Please be assured that we will take measures to improve our services. We look forward to welcoming you back again in the very near future.
8/10 Bien
Myungjoo
13 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
겨울엔 살짝 추움
Myungjoo
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de Tiffany le 15 janv. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your comments, and we apologies for the unpleasant experience you have experienced during the stay in our hotel. Your comments are very important to us for better improvement, please don’t lose the faith on us, and we do looking forward to providing you with a better quality and service.
4/10 Médiocre
BYEONGKEON
13 janv. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
BYEONGKEON
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Tiffany le 16 janv. 2019
尊敬的宾客,非常感谢您选择惠州富力万丽酒店并抽出宝贵的时间对入住体验进行分享。非常遗憾您本次的入住体验未能达到您的期望,请再次接受我们最诚挚的歉意。您的反馈酒店管理层非常重视,对学习并改进酒店的服务十分重要,欢迎您与我们分享您此行的更多细节,如您所遇的状况详细,入住日期等,以便酒店与相关部门跟进排查。酒店全体员工真挚地期待着您再次光临惠州富力万丽酒店!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Tiffany le 10 janv. 2019
Thank you so much for sharing your feedbacks on your stay with us! We truly glad and happy to know that you have had a great stay experience with us which ranked amongst your best! We look forward to welcoming you again to the Renaissance Huizhou Hotel in the near future when you plan your next trip!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 déc. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Renaissance Huizhou Hotel le 2 févr. 2019
Thank you so much for sharing your feedbacks on your stay with us! We truly glad and happy to know that you have had a great stay experience with us. We look forward to welcoming you again to the Renaissance Huizhou Hotel in the near future when you plan your next trip!
8/10 Bien
Shuk Man
17 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shuk Man
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Alice Liu le 21 déc. 2018
尊贵的宾客,非常感谢您入住惠州富力万丽酒店
8/10 Bien
Chih-Ming
16 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chih-Ming
Séjour de 9 nuits en décembre 2018
Réponse de Alice Liu le 21 déc. 2018
尊贵的宾客,非常感谢您入住惠州富力万丽酒店
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Alice Liu le 21 déc. 2018
尊贵的宾客,非常感谢您入住惠州富力万丽酒店