Avis sur Towneplace Suites by Marriott Houston Westchase
Towneplace Suites by Marriott Houston Westchase
10610 Westpark Drive, Houston, TX
Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 22 mai 2024
Thank you for the review, we hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Ralyn
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ralyn
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 22 mai 2024
Im very sorry about that issue, thank you for bringing it up so we can address. I appreciate your kind words.
10/10 Excellent
Maria
20 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 22 mai 2024
Thank you, we hope to see you again!
10/10 Excellent
Jacob
Voyage en famille
18 mai 2024
Jacob
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 22 mai 2024
Thank you, we hope to see you again!
2/10 Horrible
Sade, Chicago
14 mai 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Sade
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Annica
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annica
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Francisco le 15 mai 2024
Thank you for staying with us. I'm glad you had a great time.Hope you have a great day.
2/10 Horrible
Daveed
Voyage d’affaires
30 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daveed
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Aris
Voyage en famille
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aris
Séjour de 4 nuits en avril 2024
2/10 Horrible
Carolyn
25 avr. 2024
Les points faibles : Propreté
Carolyn
Séjour de 6 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Tu
Voyage en famille
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tu
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Francisco le 25 avr. 2024
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about you recent stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the proper management team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,FRANCISCO LOPEZtpswestchasefd@oldhamgoodwin.com
10/10 Excellent
Douglas
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglas
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Jose
10 avr. 2024
Jose
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Christine
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Gregory Brian
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
30 mars 2024
Gregory Brian
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 1 avr. 2024
Thank you for the review of your stay, your comments help us improve our service in the future. We hope to see you again.
2/10 Horrible
Alex
Voyage en couple
29 mars 2024
Les points faibles : Propreté et équipements
Alex
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de francisco le 25 avr. 2024
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the right leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Sincerely,FRANCISCO
10/10 Excellent
Ngoc Chau
27 mars 2024
Ngoc Chau
Séjour de 4 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Raquel
26 mars 2024
Raquel
Séjour de 6 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Natapon
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Natapon
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 28 mars 2024
Thank you, we hope to see you again soon!
8/10 Bien
Hyacinth
26 mars 2024
Hyacinth
Séjour de 3 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Jeremy
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremy
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 28 mars 2024
Thank you!
10/10 Excellent
Phonexay, Irvine
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Phonexay
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Francisco le 25 mars 2024
It was pleasure to have you at our property. Thank you for the positive feedback, we look forward to accommodate you once again in the near future. Have a great day.
4/10 Médiocre
CHANTELLE
Voyage en famille, Voyage en groupe
20 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
CHANTELLE
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 28 mars 2024
Im sorry to hear about your recent stay. Please know we are using your comments as a way to improve. I hope you will consider Marriott again in the future.
10/10 Excellent
Jy
Voyage d’affaires
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jy
Réponse de General Manager le 15 mars 2024
Thank you for your kind review and helpful comments!
2/10 Horrible
Hellen
11 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Hellen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 11 mars 2024
Thank you for your review, I appreciate your comments as they help us improve our services. I hope you will consider Marriott again in the future and you will experience both the product and service you have come to expect.
8/10 Bien
MUNEHISA
7 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
MUNEHISA
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 11 mars 2024
Thank you for your review, we look forward to seeing you again!
8/10 Bien
Brittany
Voyage en famille
5 mars 2024
Brittany
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 5 mars 2024
We look forward to seeing you again!
10/10 Excellent
Julieann
Voyage en couple
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julieann
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 26 févr. 2024
Thank you for choosing to stay with us, I will be sure to pass on your kind words!
2/10 Horrible
Lisa
24 févr. 2024
Lisa
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 26 févr. 2024
My apologies for the issues with your stay. I sill be sure to investigate these issues with maintenance. I hope you will consider Marriott again in the future and im sure you will experience the product and service you have come to expect.
10/10 Excellent
Mercedes
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mercedes
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 23 févr. 2024
Thank you for staying with us! My apologies for the housekeeping service, I will be sure to look into that. I appreciate you letting us know so we can correct for the future.
6/10 Satisfaisant
Theresa, oakdale
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Theresa
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 23 févr. 2024
Thank you for choosing to stay with us, I am sorry about the noise issues while you were here. I am confident that upon a return visit you will experience both the product and service you have come to expect from Marriott.
6/10 Satisfaisant
Jeancarlo
Voyage en couple
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeancarlo
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 23 févr. 2024
Thank you for choosing to stay with us, I am sorry about the noise issues while you were here. I am confident that upon a return visit you will experience both the product and service you have come to expect from Marriott.
8/10 Bien
Alexis
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexis
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 12 févr. 2024
Thank you for staying with us, we look forward to seeing you again!
4/10 Médiocre
LaQuanda
Voyage en couple
9 févr. 2024
Les points forts : Équipements
LaQuanda
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 9 févr. 2024
Thank you for the review, we will be sure to use your comments as a way to improve.
8/10 Bien
La'Quisha
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
La'Quisha
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 9 févr. 2024
Thank you for the review, we look forward to seeing you again in the future!
8/10 Bien
Doniel
Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Doniel
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 8 févr. 2024
Its great to hear you had a comfortable stay. We look forward to seeing you next time!
10/10 Excellent
Alejandro
Voyage en famille
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alejandro
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 7 févr. 2024
Thank you for the review, we hope to serve you again!
6/10 Satisfaisant
John
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 7 févr. 2024
Thank you for the review. I am sorry about the noise I hope everything else was ok. We hope to see you again.
4/10 Médiocre
Karen
Voyage en famille
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 30 janv. 2024
I am very sorry about the water issue, please know we have investigated the issue and resolved the problem. We hope to see you again in the future and im sure you will experience the Marriott product and service you have come to expect.
8/10 Bien
Martha
Voyage d’affaires
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Martha
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 30 janv. 2024
Thank you for staying with us!
10/10 Excellent
Andy
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 14 janv. 2024
Thank you for the review, we hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Robert, Rancho Palos Verde
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 14 janv. 2024
Thank you for the review, its good to hear you had a nice stay. My apologies for the loud noise next door, next time we can try to move you to the end of the hallway. I appreciate your feedback!
8/10 Bien
William Henry
Voyage en couple
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
William Henry
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 10 janv. 2024
Thank you for the review of your recent stay. I appreciate your comment about the internet and we will be sure to look into it. We hope to see you again in the future!
2/10 Horrible
Amie
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amie
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 10 janv. 2024
Very sorry for the issues. Please know this was a mistake on our part and is not the usual service we provide. I hope that if you have the opportunity you will return and try us again so you can see the product and experience you have come to expect from Marriott.
10/10 Excellent
lauren
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
lauren
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 30 janv. 2024
Thank you for your review and comments. I appreciate your concerns and please know we will address the matter. It is good to hear you had a good stay and I hope to see you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Rodrigo
Voyage d’affaires
10 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Rodrigo
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 11 déc. 2023
Thank you for your review. We hope to see you again in the future!
10/10 Excellent
Tammy
Voyage en famille
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tammy
Réponse de General Manager le 11 déc. 2023
Thank you for your review, we hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Deyanira
Voyage en couple
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deyanira
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de General Manager le 1 déc. 2023
Thank you for the review of your recent stay. I will be sure to share you kind words with the staff!
8/10 Bien
Eddie
26 nov. 2023
Eddie
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Francisco le 17 déc. 2023
Good Morning Eddie. It was a pleasure to have you here on property. Thank you for your feedback. Hope you have a great day.
10/10 Excellent
Bryce
Voyage en famille
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryce
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Francisco le 12 nov. 2023
Thank you for your positive feedback. It was a pleasure to have you on property.
8/10 Bien
Barry
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barry
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Francisco le 1 nov. 2023
good Morning thank you for your positive review. It was a pleasure to have you on property